Tässä rakennuksessa on joululoman jälkeen oletettavasti taas elämää maanantaina.
Tässä rakennuksessa on joululoman jälkeen oletettavasti taas elämää maanantaina.
Helsingin luonnontiedelukio Kumpulassa
Uusi
![]()
Smo muokkasi tätä : 08.01.2024 at 19.33
Rengaskaupoilta suoraan rasteille?
Pitäisiköhän alkaa kuljettaa aina takin taskussa grippiä.
Katkenneen jarrukahvan pää olisi myös aika pieni kuljetettava.
Totta, sellaisesta voisi tehdä vaikka avaimenperän.
Hyviä ideoita, minä olen aina ajatellut että satula olisi pienin
Jotain teknistä museon naapurissa.
Uusi.
![]()
Unohdin jostain syystä täysin lisätä edelliseen viestiin karttalinkin. Joka tapauksessa rasti 2358 löytyi Kuninkaankartanonsaaresta.
Vinkkinä uutta rastia koskien mainitsen, että kuvan vasemmassa reunassa näkyy silta ja läheisen lämpövoimalaitoksen piipusta tupruttavaa (pilveltä näyttävää) höyryä.
Toi viimeinen kuva on Ogelista, Alepa on kuvan ottajan takana. Vieressä vasemmalla on uuden sporan (15) raiteet, sitten pohjoisbaana ja sen jälkeen junarata.
Pyydän anteeksi kun en ollut säännöistä selvillä. Paikka vaan näytti mielestäni aivan samalta kun ajoin siitä tänään ohi.
Edit. Olin kyllä lukenut ne säännöt aiemmin, mutta huonomuistisena olen unohtanut.
Koko Suomen kuvarasteihin voi mennä huutelemaan mutta sitten on hyvä varautua laittamaan uusi rastikuva.
^ Jos toi oli mulle niin en huutanut caps lock ei ollut päällä![]()
Sääntöjen noudattamista...
^^hyvä idea, helppo rasti.. vaikka viikonloppuun mennessä jos ei muut ehdi
Tästä on aika hyvä idea. Huomiselle luvataan vaan niin nihkeää keliä, että jätän urhoollisemmille.
Roots, bloody roots
Nyt aamulla voisi tuohonkin supersuoritukseen pystyä. Lunta nimittäin riittää.
Roots, bloody roots
Vanha Rasti: uusia taloja Veräjälaaksossa junaradan varrella.
Uusi
![]()
Edellisessä rastissa oli oikeastaan ajatuksena tuo hiljattain avautunut pätkä Pohjoisbaanaa, mutta tästä mainitseminen on silkaa hiusten halkomista. Pääasia on, että reilun tusinan pulinaviestin jälkeen löytyi lopulta hakija!
Vielä baananpätkään palatakseni, ehdittiin sitä tovi jo odotella. Ilmakuva kesältä 2020. Nyt pääsee radanvartta suoraan - ainakin hetken (ennen seuraavaa työmaata).
![]()
Hieman antavampi kuva.
Lähetetty minun SM-S916B laitteesta Tapatalkilla
No, ei tää voi olla vaikea. Latu on varmaan kohta sulanut, mutta muut maamerkit löytyy. Ja tohon ei tarvitse ajaa latua pitkin.
Hain viikko sitten, mutta oon unohtanut pari kertaa sen jälkeen etsiä uuden tilalle![]()
Törkeetä!!!!
Kirjanmerkit