Kyllä täällä nyt selkeesti on tietoa, mutta ei oikein yritystä...
Kyllä täällä nyt selkeesti on tietoa, mutta ei oikein yritystä...
10k-kerhon jäsen
No nyt alkaa olemaan rastit jo mukavalla suunnalla. Jos tuosta ohi ajelen tänään maantiepyörällä niin voisin poiketa nappaamassa kuvan. Tosin kuvan laitto nettii menee vasta iltaan kun on muuta ohjelmaa joten katsotaan ehtiikö joku tänään minua ennen.
Respect is not given, it is taken.
Pistetäänpäs kun satuin suunnalle:
Sijainti: Maununnevalla
Seuraava rasti (#7):
Marsusram muokkasi tätä : 21.08.2011 at 14.58
Love the Ride!
Marsusram tekee hyvää sarjaa, taas pisteet siihen sarakkeeseen! Tästä uudesta kuvavihjeestä ei ole hajuakaan, olen ihan eri planeetalta...
10k-kerhon jäsen
Itse en enää eilen yhdeksän jälkeen jaksanut tuolla maantiepyörällä koukata vaikka siitä kelviltä ohi ajoin ja vielä tän topicin muistinkin. Oli sen verran hyvä tempo päällä juuri. Tämä uusi kuva tuntuu olevan vähän hankalampi... Itselläni ei mitään hajua.
Respect is not given, it is taken.
No itseasiassa tämä on helppo.. mutta taitaa vaan joku paikallisista ehtiä ennen paikalle.
Saturnus..
tiuhto muokkasi tätä : 20.07.2011 at 11.47 Syy: karttalinkki
Lisätietoa kiinnostuneille: http://www.ursa.fi/aurinkokuntamalli/
Mutta missä on seuraava rasti?
Tässä seuraava:
Oliko liian vaikee
Girssejä pyörii Itä-Helsingissä pilvin pimein. Ei hajuakaan paikasta mutta tuonnäköistä voisin kuvitella aurinkolahden lähettyville.
Vähän avarampi kuva, ja etelästä se löytyy.
Sääs nähdä ehtiikö kukaan ennen minua
Tämä kuvarasti oli kohtuullisen hankala. Piti oikein miettiä, missä on uusia ja vanhoha rakennuksia noin lähellä toisiaan ja vielä etelässä.
Aavistus oli oikea ja Eiranrannastahan se paikka löytyikin...
Ja uusi kuvarasti on tämän näköisessä paikassa:
Linkki jäi uupumaan, eli Google Mapsista löytyy...
Tuolta ilma lasta löytyi
Paikka Google Maps
Uusi rasti:
Oli liian helppo, tai sitten oli paikallis_tuntemusta
Toi sun rastisi kuuluu taas kategoriaan entinen suunnistaja, nykyinen erakko...
Oli helppo tunnistaa. Perspektiivi hämäsi hiukan.
Nykyinen suunnistaja ja tuleva erakko kategoriaa vaan..Toi sun rastisi kuuluu taas kategoriaan entinen suunnistaja, nykyinen erakko...
Huomenna tuo joskus foorumilla mainittu paikka on helppo tunnistaa samasta kuvakulmasta.
Hurjan näköinen talo tuolla taustalla Marsusramin kuvassa, mutta kyseessä taitaakin olla julkisivuremontti eikä mikään neuvostoarkkitehtuurin helmi.
Edessä oleva tönö sen sijaan näyttää huomattavasti tutummalta...
Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.
marsusramilla on hyvä kuvakulma, ja pitkään olin sitä mieltä etten oo tuollaista paikkaa koskaan nähnytkään
10k-kerhon jäsen
Paikka kartalla
Seuraavaa
tiuhto muokkasi tätä : 25.07.2011 at 12.27
Ai hitsi! Ehdin jo kirjoittaa tämän postauksen ja olin klikkaamassa Lähetä pikavastaus, kun sitten älysin kelata myös ruudussa näkyvän Marsusramin viestin yläpuolelle.
Ajoin töistä Käpylän kautta ihan tätä kuvarastikisaa varten, mutta aina ei voi voittaa... Mutta ei se mitään - oli älyttömän hauskaa leikkiä radalla ja ajaa mutkat yläkautta ensimmäistä kertaa, samalla kun kävin ottamassa kuvan jonka ajattelin seuraavaksi haasteeksi.
10k-kerhon jäsen
Kirjanmerkit