Sivu 1 / 30 1 2 3 11 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 881

Aihe: Kouvolan yhteislenkit

Kouvolan yhteislenkit

Kouvolalta puuttuu oma yhteislenkki-keskusteluketju ja alla lisätietoja lenkeistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti derosa Katso viesti
    Kouvolassa taidetaan elää "ruususenunta" muutenkin kuin tiedotusrintamalla. Kts www.kopy.fi, niin eiköhän sieltäpäinkin löydy viikkolenkkiä ja-tempoa.

Kopioinpa tänne saman kysymyksen, minkä toiseen ketjuun jo postasin. eli

Olipa nettisivut Pitänee joku sunnuntai hilata itsensä paikalle. Onko tietoa minkävauhtista ja pituista lenkkiä heitetään? Tai porukan koosta?

Nimimerkille NUFAN:
    Aikoinaan Kouvolassa asunut ja sieltä poismuuttanut totesi, että paikkakunnalla valitsee yksinajamisen kulttuuri, senperusteella porukkalenkit eivät tahdo kiinnostaa. Kun tarkastelee kisoihin osallistuneita kouvolalaisia lisenssikuskeja, niin ikähaarukka muotoutuu välille 70-45v, niin siitä taas voi päätellä, että vauhti on "sopivaa" eikä matkakaan voi pituudella tappaa; I suppose?

Tätä mä oon vähän pelännytkin. Tonin (nimimerkillä ToniR) kanssa ollaan alustavasti jo puhuttu maastolenkeistä Kouvolassa. Ehkä muitakin halukkaita olisi?

Mä oon ainakin messissä, sillä muutan sinnepäin kesäksi täältä Kuopiosta ja fillarit lähtee kyllä mukaan....sitäpaitti yksinajelu on pirun tylsää

Musta saa kyllä lenkkiseuraa aika suurella todennäköisyydellä. Niin maastoon, kuin maantielle.

Maantiellä menee lenkit nopeushaarukkaan 20km/h-35km/h, että aloittevatkin maantiepyöräilijät rohkeasti vaan kysymään ajoseuraa.

Onkos kukaan tota valkealatalon korvilta repovedelle lähtevää reittiä ajellut? ns. Valkealan Ulkoilureitti.

Jees, mukana ollaan ainakin maastolenkeillä. Maantiefillari on vielä kaupassa

Yksin täällä saa ajella, joten lenkkiseura olisi ihan asiallista vaihtelua

Ei ole tullut Valkealan Ulkoilureittiä ajeltua, mutta pitää käydä matkailutoimistosta kyselemässä, jos siitä löytyy joku fiksu kartta, kun ei tuolta Kouvolan nettisivulta löytynyt.
    Huomenna lenkille...

Tuollainen kartta löytyi aiheesta. Ei mikään hirveän hyvä, mutta antaa hieman suuntaa. http://www.kouvola.fi/material/attac...ymenlaakso.pdf
    Huomenna lenkille...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti t-man Katso viesti
    Mä oon ainakin messissä, sillä muutan sinnepäin kesäksi täältä Kuopiosta ja fillarit lähtee kyllä mukaan....sitäpaitti yksinajelu on pirun tylsää
    Ilmoittele t-man, kun olet maisemissa, niin käydään näyttämässä sinulle Kouvolan polut
    Huomenna lenkille...

Viikonloppuna taas vaihteeksi Kouvolassa vanhemmilla käymässä... oisko maastoon tai maantielle kukaan lähdössä? Omineni olen kierrellyt polkuja lähinnä kaupungin eteläpuolella (eskolanmäki, mielakka, töröstinmäki)

Perjantai ilta ja/tai lauantai olisi tarkoitus lähteä maastoon.
    Suunta todennäköisesti Lehtomäki-Valkeala-Utti-Tykkimäki.
    Vauhti melko leppoisa
    Sunnuntaikin on mahdollinen, jos en lähde korsoon.
    Huomenna lenkille...

Pe ilta sopis mulle. Lauantai menee Vantaalla Biljardin merkeissä ja sunnuntaina oli tarkotus ajaa Korson xcm.

No tulihan se topicci sieltä kun tarpeeksi tuijotti Kesätyö Kouvolassa elokuun loppuun ja alustavasti paksunakkipyörä messissä. Arkisin maastolenkkiseuraa hakusessa ensi viikosta alkaen Kapeanakkipyörä tullee sitten heinäkuussa mukaan Joensuusta.
    Pyöräilyseura Velo Saimaa ry

Pyöräilyn puolesta Mikkelissä

Nufan: Huomenna sopii hyvin. Olisiko joku n. 30km lenkki passeli? Nähdäänkö esim. Jäähallin vieressä olevalla Sumulaakson parkkiksella (Sumulaaksonkatu) ja monelta sulle sopii? Mulle käy klo 15 jälkeen milloin vaan.
    Huomenna lenkille...

Hienoa, että Kouvolasta löytyy maastopyöräilijöitä ja yhteislenkit aihe on avattu tänne.
    Olen muuttanut perheen kanssa Kouvolaan vuoden vaihteessa. Kevään aikana olen ajellut ja etsinyt polkuja Palomäki, Kalalampi, Sarkonmäki, Lehtomäki, Lautaro, Paaskoski, Niinistö ja Valkealan urheilupuisto alueella. Toikkalassa huomasin Valkealan ulkoilureitti kyltin, josta kyselin tuolla Repovesi keskustelussa onko kenelläkään kokemusta ko. reitistä.
    Tulen mukaan maastoon suuntautuville yhteislenkeille kun saan pari viikkoa sitten fillarilenkillä murtuneen solisluun kuntoon.
    MC KRAMPPI
    Mud, sweat & coffee breaks
    www.mckramppi.com

Ilmoittaudunpa itsekin tähän ketjuun Jarin kanssa törmättiinkin cittarissa ja oli puhetta, josko lenkillä ehtisi käydä. Olisi vallan mainiota, jos saataisiin edes joku viikonloppu porukkalenkki aikaseksi, sillä itse hieman huonommin Kouvolan polkuja tunnen. Maantielenkitkin kiinnostavat toki!

Nufanille tiedoksi, että vois taas koittaa joitakin iltalenkkejä heittää kesän aikana tässä kulmilla Aika arkisin on vähän kortilla, mutta jos edes joku viikonloppu. Vielä ois haaveissa ajaa joku kerta tästä polkuja pitkin Lahteen, pistetään mietintään.
    Love me, love my bike.

Jari: Sain tänään käsiini tuon Valkealan ulkoilukartan, jossa tuo reitti on merkitty. Pitää alkaa tutustumaan siihen.
    Huomenna lenkille...

Toni: Joskus neljän maissa voisin olla siinä
    Tosin googlemapsilla en löytänyt tuota osoitetta, mutta onko se sama, kun topinkuja?

Wiggum: huutele vaan, kun tuntuu, että lenkkiseuraa tarvii.
    Jarille: Hoitele ittes kuntoon, niin saadaan porukkaa kasaan.

Hyvä, että Kouvolakin aktivoituu.

Tuntuuhan täällä olevan tapahtumaa... mä taidan heittää maastopyörän auton katolle tänään illalla kun Kouvolaan suunnistan. Eli lauantai iltasella käyn maastolenkillä. Pitää katsella täältä josko aika sattuu osumaan jollekulle muullekin. Tänään en tuohon 16 lähtöön vielä ehdi mukaan.

[QUOTE=Nufan;1620668]Toni: Joskus neljän maissa voisin olla siinä
    Tosin googlemapsilla en löytänyt tuota osoitetta, mutta onko se sama, kun topinkuja?QUOTE]

Ok, nähdään neljän maissa! Se iso parkkis on siinä Topinkujan risteyksessä. Kadun nimi oli ennen Urheilupuistonkatu, Google Mapsissa on näköjään vielä vanha nimi.
    Huomenna lenkille...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HJS Katso viesti
    Tuntuuhan täällä olevan tapahtumaa... mä taidan heittää maastopyörän auton katolle tänään illalla kun Kouvolaan suunnistan. Eli lauantai iltasella käyn maastolenkillä. Pitää katsella täältä josko aika sattuu osumaan jollekulle muullekin. Tänään en tuohon 16 lähtöön vielä ehdi mukaan.
    Huomenna voisi kevyesti käydä ajelemassa ennen saunaa, joskus klo 17-18 välillä lähtö?
    Huomenna lenkille...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToniR Katso viesti
    Jari: Sain tänään käsiini tuon Valkealan ulkoilukartan, jossa tuo reitti on merkitty. Pitää alkaa tutustumaan siihen.
    Mistä sait kartan?
    MC KRAMPPI
    www.mckramppi.com

Onko tiedossa MC Krampin Kouvolan jaosto?

Kouvolassa ja Lahdessa kun tuntuu noita samalla nimellä olevia MC kerhoja olevan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Katso viesti
    Mistä sait kartan?
    Kouvolan kaupungintalolta yhteispalvelupisteestä. A-ovi, matkailutoimiston kanssa samassa tilassa. Kartta maksoi suolaisen 10€ . Tekeillä on kuulemma joku uusi karttaa, mutta täti ei tiennyt, milloin se julkaistaan.
    Voin yrittää ottaa töissä kopion, jos haluat.
    Huomenna lenkille...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nufan Katso viesti
    Onko tiedossa MC Krampin Kouvolan jaosto?
    Kouvolassa ja Lahdessa kun tuntuu noita samalla nimellä olevia MC kerhoja olevan
    Eikös Kouvola ole Lahden yksi kaupunginosa Joo, yhtä ja samaa MC Kramppi ollaan vaikka jengi asustelee Lahdessa, Hollolassa, Kouvolassa, Vääksyssä ja Orimattilassa.
    ToniR: kiitos vaan, mutta taidan hakea oman kartan, nyt kun tiedän mistä niitä saa.
    MC KRAMPPI
    www.mckramppi.com

Nyt maastopyörät messiin ja tonne jäähallin viereiselle parkkipaikalle neljäksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ToniR Katso viesti
    Huomenna voisi kevyesti käydä ajelemassa ennen saunaa, joskus klo 17-18 välillä lähtö?
    Vois vaikka sopiakin... mikäs ois passeli paikka lähteä lenkille? Mielummin polkuja kun teitä. Mulla on fillarina meinaan tollanen tonnikeiju

Kävisikö jäähallin viereinen parkkipaikka, eli Sumulaaksonkadun ja Topinkujan risteyksessä? Siitä pääsee melko suoraan metsään.
    Olisiko klo 17 hyvä? Säävarauksella tietenkin.
    Huomenna lenkille...

Hyviä polkuja löytyi kouvolastakin. Kiitokset Tonille vielä lenkkiseurasta.

Jees, kiva kun kelpasi!
    Otetaan joku päivä uusiksi ja yritetään saada lisää porukkaa.
    Huomenna lenkille...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •