GiantVelobeHuntteriElectrobike
Sivu 40 / 40 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30 38 39 40
Näyttää tulokset 1.171 - 1.199 / 1199

Aihe: RCZ Bike Shop

Lainaus Alkujaan tämän lähetti WarElephantSixSixSix Katso viesti
    Ehdin ehkä mukaan tähän. Koodilla toimitettuna 304.99€. Meni kyllä sähäkästi not in stock. Olin tulossa laittamaan Alennusmyynnit ketjuun, mutta siinä vaiheessa oli jo kaikki myyty. Tilasin vasta uutiskirjeen. Pitääkin seurailla näitä tarkasti. Ei tohon rahaan kannata paljon alukiekoilla ajella, edes talvella.

https://www.rczbikeshop.com/finland/...2mm-black.html
    Tuliko nää koskaan perille? Itsellä tilaus peruuntui heidän toimesta.

Eihän tämä heikkohermoisen kauppa ole. Eipä ole 31.7. tehtyä tilausta kuulunut.

Pari AXS-vaihtajaa saapui perille parin kuukauden odotuksella. Yksi AXS-vaihtajan ja kiekkojen tilaus peruuntui, kun ei ollut saatavuutta.

Onpa nättiä, että noita kiekkoja ois varastossa, mutta koska supply mistä tilattu on eri niin ei vaan voi lähettää.

No niin peruin eka tilauksen ja rahat tuli kortille parissa päivässä takaisin. Samalla tilasin tuosta varastossa olevasta erästä nuo samat kiekot ja sopivasti oli uusi alekoodi, joten säästiin 60€ ja kiekot on nyt matkalla Suomeen.

Melkoista.. saa nähä miten itsellä käy dt:n kiekkojen kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Onpa nättiä, että noita kiekkoja ois varastossa, mutta koska supply mistä tilattu on eri niin ei vaan voi lähettää.
    Onkohan tämäkin vain heidän kikka pelailla asiakkaiden rahoilla? Samat kamat ilmestyy aina vain myyntiin mutta korkeammalla hinnalla?
    Kaksi tilauksen peruutusta ollut ja rahat tullut kyllä mukisematta parissa päivässä takaisin.

Rahtikulut onkin sitten oma lukunsa tässä puljussa. Vaikka on mitä koodia ja hinnat saatu miten alas niin aevan kipeet postikulut verottaa kovalla kädellä (esim kokonaisen pyörän rahti 240e tänne pohjolaan).

Noi rahdit on kyllä jänniä. Omaan postinumeroon kiekkosetti reilu 60€, vanhempien postinumeroon 40€. Ensimmäinen on kaupungissa, toinen maalla.

No sain nyt DT:n XM1700 kiekot 289€ joka on kyllä hyvä hinta. Toivottavasti sieltä vielä tulee mitä pitää.

Mun mielestä tämä on aivan mahtava kauppa. Vähän niin kuin netissä toimiva basaari, josta saat joskus huippuhyviä diilejä ja joskus homma menee mönkään, tosin rahat palauttavat tuossa tapauksessa. Pyörävaraosa -lotto.

Joo, tolla tavalla tähän pitää suhtautua. Tietenkin se on pinkasta kiinni, että haluaako sitoa välillä satojakin euroja arpajaisiin. Luottokorttilaskun pirulainen kun tulee joka kuukausi.

Suomi ei ole enää valikossa jossa valitaan toimitusmaa. Onkohan se nyt tiputettu kokonaan pois? Ruotsi ja Viro siellä on. Keväällä tilasin fillarin ja kesti sen minkä tuolta kestää, mutta ihan normaalisti meni toimitusosoitteet.

kokeiles tän linkin kautta

https://www.rczbikeshop.com/finland/

Tuleeko teille tarjouskirjeitä? Jostain syystä en saa itselle tulemaan. Ajattelin pitkästä aikaa alkaa osallistumaan lottoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    Mun mielestä tämä on aivan mahtava kauppa. Vähän niin kuin netissä toimiva basaari, josta saat joskus huippuhyviä diilejä ja joskus homma menee mönkään, tosin rahat palauttavat tuossa tapauksessa. Pyörävaraosa -lotto.
    In stock kamaan ihan loistava, en sit tiedä tuleeko nuo muut ikinä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambolo Katso viesti
    In stock kamaan ihan loistava, en sit tiedä tuleeko nuo muut ikinä..
    Tilasin maaliskuussa in stock kiekot. Pari viikkoa sitten tuli viesti, että kiekkojen pitäisi saapua heille 6 viikon kuluessa Ei ole noille kiekoille enää pyörääkään, mutta oli sen verran edulliset, niin saavat tulla kun tulevat.

Mulla in stock kamat tulleet kyllä viikossa parissa. Vähän kaikkea tekis mieli tilailla, mut ei viitti ihan hirveästi rahaa sitoa noihin hupitilauksiin. Ihmetellyt myös kun välillä ihan tosi hyviä aleja ja aina tuote loppu kun katsoo, saattaa tulla vielä monta kertaa uudestaa sama tarjous ja tuote edelleen loppu.

Ihmetellyt myös kun välillä ihan tosi hyviä aleja ja aina tuote loppu kun katsoo, saattaa tulla vielä monta kertaa uudestaa sama tarjous ja tuote edelleen loppu.
    Saman huomannut. Jos saman koodi alla olevia tuotteita ei saatu kaikkia myytyä niin seuraavalla kerralla myytyjä ei ole poistettu listasta.
    Jos on kysytty tuote, hyvä tarjous ja pieni määrä niin on hyvin nopeasti myyty loppuun.
    Ja uutiskirjeiden saapumisajalla on merkitystä. Vertailtiin kaverin kanssa aikoja n vuosi sitten, minulle tuli 5 min - 1 t aikaisemmin. Jos Luxembourgiin tai keskieurooppaan tulee tarjous noin paljon aikaisemmin, tarjous on tosi hyvä ja tuotetta on hyvin rajoitetusti niin ne on myyty ennenkuin Suomessa on ehditty edes lukea siitä.

Tänään tuli viesti että paketti olis noutopisteellä, tilaamaani lp levyä olin menosss noutamaan, mut olikin vähän erilaiset kiekot, meinaa nuo rcz tilaamaani dt swissit, ilman minkää sortin ilmoituksia mistään missään vaiheessa

Noniin, pääsee koeponnistamaan asiakaspalvelua, tänään rcz toimitti mulle keulan mikä poikkeaa kuvauksesta.

Vieläkö porukka on saanut tarjouskirjeitä sähköpostiin?
    Sivuston päivityksen myötä minulle ei ole tullut ainuttakaan vaikka kävin erikseen omilla sivuilla painamassa täpin uutiskirjeen tilaamisesta.
    Jos joku sattuu bongaamaan DT Swiss H1900 27,5" takavanteen tarjouspostissa, niin olisin erittäin otettu alennuskoodista kiitos.

Minulle tulee kyllä. Jos tulee vastaan, voin yrittää muistaa laittaa. Löysin nyt vanhan screenishotin tuosta tilaamastani keulasta ja alhaalla nimikerimpsussa onkin tuo keulan malli minkä sain ja tuotteen otsikossa taas eri keulamalli, tarkkana saa näiden kanssa olla muutenkin tuotetiedot mitä sattuu.

Tulee uutiskirjeet.

Heh, minulla on sama tilanne mikä ennenkin. Pari kertaa olen saanut "RCZ Bike Shop :n uutiskirjeen tilaus onnistui", ei sen jälkeen muuta

Niin ja kalasteluviesti tuli sopivasti heti tilauksen jälkeen...
    Pyöräily on kivaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tci Katso viesti
    Jos joku sattuu bongaamaan DT Swiss H1900 27,5" takavanteen tarjouspostissa, niin olisin erittäin otettu alennuskoodista kiitos.
    https://www.rczbikeshop.com/finland/...d3so18338.html

Tämäkö?
    Ilmoitellaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arosusi Katso viesti
    Sekin käy. 30 tai 35 vanteen sisämitta, 6bolt tai cl, vaparillakaan ei väliä varaosia löytyy hyllystä.
    Tosin jos tulee kova tarjous HX1501 yllä olevilla spekseillä niin miksei sekin menisi.
    Pyytävät vaan sen verta paljon oikeassa kaupassa niin ei pakaroiden väli kestä ja vanha on alkanut vatkaamaan omaan makuun liikaa.
    Jostain syystä poistivat minut listalta samalla kun sivuston ulkomuoto uudistui.
    Kiitoksia jo etukäteen!

Noniin, pääsee koeponnistamaan asiakaspalvelua, tänään rcz toimitti mulle keulan mikä poikkeaa kuvauksesta.
    Suht nopeasti ovat vastailleet, lupasivat hyvitystä, tosin ilmeisesti rahana heidän omille sivuilleen, mut eipä tuo mittään voi tilata jotai puoli-ilmaista taas ja vähän vieläkin halvemmalla, tyytyväinen olen

Näiden nimissä tulee taas sit VAT -palautus huijausviestiä, mitä taisi tulla myös alkuvuodesta. Älkää painako mitään nappeja sähköpostissa vaan suoraan vaan viesti poistoon.

RCZ Bike Shop

Sähköistä GRX:ää reippaaseen neljään sataan. Ilman pakkaa ja ketjua.

Itellä nuo uudet sivut toimii vähän epävakaasti, mutta ensimmäistä kertaa ostosta kilahti kuitit ja tilausvahvistus meiliin

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •