Pystyykö täältä ostamaan samalla koodilla useamman tuotteen samasta alennuskoodiryhmästä? Eri koodeja ei kai pysty käyttämään.
Kuinkas nopeasti porukat on saanut roinansa tuolta jos in stock? Meneekö viikkoja vai kuukausia.
Kuukausissa mitataan. Marraskuulta roikkuu yksi tilaus. RCZn kanssa mikään ei ole varmaa, mutta ei ole tainnut yksikään oma tilaus tulla alle 30 päivässä.
Joskus tulee jopa kohtuullisessa ajassa, 26.12->13.1 oli viimeisin. Aiempi jarrutilaus kestí jonku 10-12 viikkoa.
Kiitos vastauksista. En siis pidätä hengitystä.![]()
No, nyt minäkin pääsen liittymään tähän exklusiiviseen "odotan pakettia RCZ:lta"-klubiin. Sain vihdoin tilattua ne iskarit RCZ:n tuen ohjeistuksella. Jostain syystä siellä on samaa tuotetta eri SKU-numeroilla (eri vuosimalli?) ja mulla oli korissa juuri ne väärät.
Nyt sitten odotellaan. Tosin noi tulee varaiskareiksi, joten mikäpä kiire tässä. Nyt on sitten materiaalia, millä treenailla huoltoja.
Joulukuun 28. päivä tilattu stock-jarrut. Tänään 15.1. odottivat kotirappusilla. Puolet ajasta meni UPS:n kuljetukseen (kirjattu järjestelmään 6.1.)
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Yetin build kittejä (XT, xm481 27,5”) 850€ ja (XTR, xm1501 27,5”) 1800€. Mukana voimansiirto, kiekot renkaineen, ohjaamo, ohjainlaakerit, jarrut, tolppa ja satula. Palikathan voi pistää, mihin runkoon lystää.
Koodilla RCZKITX, X on joku numero 1-5 riippuen koosta.
XRC1200 boost xd 899€ koodilla RCZWH3. Oli varastossakin tavaraa, XMC:t oli mennyt jo samalla rahalla.
Tuleekos porukalle newsletter normaalisti? Itselle ei tule mitään vaikka tilasin sen uudelleen.
^kokoajan tulee. Ja eilen lähti XMC:t matkaan, vain 35 päivää ehti olla tilaus sisässä![]()
Ja mä olen aktiivisesti seurannut jos tulis meili jossa olis noi, mut tietysti just nyt meni ohi...
Sama. Oli jo ehtineet loppua pari tuntia ennen kuin maililaatikko kilahti.
GIR'S G-SPRINT 53 kuiturunkosetti
+ tolppa, tanko
- 249,99 € koodilla RCZGIR
https://www.rczbikeshop.com/finland/...e-size-53.html
Tämä pääsee eksklusiiviselle mustalle listalleni.
Vähän sama kun asiakas aikanaan totesi minulle, että kilpailija on 30% halvempi, johon totesin että osta ihmeessä sieltä. Tähän asiakas totesi, että ei ne pysty toimittamaan...
Ei-oota voi myydä vaikka -99% hinnalla. Prkl...
Tuo on kyllä ärsyttävää, itellä kävi samat zalando loungella, lykkäs kyllä hyvitykseks 20% alekoodin.
Kohta kuukauden odotellut kahta takaiskaria. Pitänee perua tilaus kun eivät kerran toimita.
RCZ:n sivuilta:
DELIVERY TIME: the majority of our products are sold through private sales, therefore the waiting time is generally one month (but up to two months depending on the supplier. On some products (for some wheels), the waiting time can be as long as 4/5 months.
Eli kuten täällä on useasti kerrottu; jos on kiire niin älä tilaa täältä.
Ite odottelun kiekkoja 3kk sitten tuli viesti ettei noita saakkaan. Mutta sai onneksi centerlock-versioon vaihdettua jotka sitten lähetettiinkin samantien.
Ai saitteko tänään uutiskirjeen? Mulla jäi taas väliin, eli varmaan siinä oli taas DT’n kuitu-kiekot?
Perskutarallaa. Olisi tänään ollut XRC1200 29” etu- ja takakiekkoja boostina erikseen pilkkahintaan (570€), mutten löytänyt kyseisiä kiekkoja ollenkaan sivuilta (RCZDP3). XMC1200 27,5” ei-boostina taitaa olla edelleen hyvään rahaan. Koodilla RCZDP1.
Joo, ei niitä mullekaan näkynyt ennen eikä jälkeen meiliä.
Joo-o. Eilen menin RCZ:n sivuilla ajatuksena perua koko tilaus. Niin siellä on ilmoitus, että "Completed". Ne seurantakoodit mitä siellä on, ei anna mitään vastausta UPSilta. Laitoin sitten viestiä RCZ:lla, että kuis tää ja vastaus oli että:
"Dear customer,
thank you for your email. We follow this shipment and keep you informed.
Best regards,
Nieves RCZ"
Jaahas. No, hyvä että seurataan. Olisi tietysti ollut kiva tietää, että missä vaiheessa tuo status on muuttunut "Completed".
Ilmeisesti tässä nyt odotellaan.
Kirjanmerkit