Sivu 28 / 28 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 18262728
Näyttää tulokset 811 - 819 / 819

Aihe: RCZ Bike Shop

Kyselin mun kiekkojen perään niin tuli aika vaisu vastaus...

”Dear Sir,
    thank you for your email and your waiting. We are sorry for what happened. We follow this shipment and keep you informed. Thank you for your patience.
    Best regards,
    Nieves RCZ”

Epäilen että LaPostessa joku on rakentanut itselleen uuden pyörän ja kerännyt yksitellen osat sitä varten eri RCZ paketeista...
    ________

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

Oliko muuten paketit ihan lähteneet liikkeelle seurannan perusteella eli oikeasti olleet matkalla vai "kadonneet" lähetystunnuksen luomisen jälkeen eli seurannassa ei mitään varsinaista tapahtumaa? RCZ tapauksessa jälkimmäinen ei yllättäisi.

Minun kiekkojen kanssa seuranta antoi osumia La Postelta 26.5 alkaen. 12.6 saapunut Suomeen mutta Posti ei löydä niitä. Selvityspyyntöön vastasivat sentään Postilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Oliko muuten paketit ihan lähteneet liikkeelle seurannan perusteella eli oikeasti olleet matkalla vai "kadonneet" lähetystunnuksen luomisen jälkeen eli seurannassa ei mitään varsinaista tapahtumaa? RCZ tapauksessa jälkimmäinen ei yllättäisi.
    Tätä itsekin mielessä pyörittelin.... Mutta seurannassa kyllä luki että lähtenyt Ranskasta ulos...
    ________

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

Oma saagani sai jatkoa. Mainitsin asiallisesti, että haluan rahan palautuksen päivään x kello y mennessä kiekoista, tai joudun eskaloimaan paypallin ja korttiyhtiön kautta ja samalla haluan peruuttaa kaks muuta tilaustani.

Tänään luvattiin maanantaille palautus ja yhdelle tilaukselle ilmestyi seurantakoodi. Sellainen, joka vain sanoo että paketti valmis UPS:lle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kanuuna Katso viesti
    Varastossa olevat kilkkeet lähtivät päivässä liikkeelle. Tilattu 6.7. Kiekot (toimitusarvaus 20 päivää) eivät ole lähteneet vielä liikkeelle. Kiekkojen tilaus 24.6.
    Nyt tulivat varastossa olleet kilkkeet räpylään. Eli kolme päivää meni, kun illalla 6.7. pistin tilauksen menemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pyorailija85 Katso viesti
    Minullakin jäi kiekot tulematta, mavicin maantiekiekot. Kaikki muut n. kymmenkunta pakettia on aina tullut, ja ihan kohtuuajassa vaikkei aina ole ollut heti lähetettävissä. Paypal alkoi selvitellä kiekkoasiaa, hankala kun tilasin RCZ ltä vierailijana enkä löydä mitään tilausvahvistuksia mistään. Lisäksi olen tilannut aina paketit kaverin ovelle koska yli puolta halvemmat postikulut vaikka itse asun keskustassa ja hän lähiössä =D
    Tarinani sai päätöksen pari päivää sitten kun NBD Sarl palautti rahani, mieluummin olisin ottanut kiekot mutta hyvä näinkin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aleksius Katso viesti
    Oma saagani sai jatkoa. Mainitsin asiallisesti, että haluan rahan palautuksen päivään x kello y mennessä kiekoista, tai joudun eskaloimaan paypallin ja korttiyhtiön kautta ja samalla haluan peruuttaa kaks muuta tilaustani.

Tänään luvattiin maanantaille palautus ja yhdelle tilaukselle ilmestyi seurantakoodi. Sellainen, joka vain sanoo että paketti valmis UPS:lle.
    Good luck... mä tappelin yhdet rahat PP:n kautta takaisin. RCZ ei ollut vastannut edes PP:n kyselyihin ja PP teki sitten itse päätöksen ja palautti mulle rahat. Eiköhän ne kuitenkin sitten veloita ne RCZ:lta korkojen kera.

Mutta tyhmä ei opi kerrasta eikä kahdesta... eilen laitoin yhden takapumpun tilaukseen. Katsotaan miten tämän kanssa käy. Tällä hetkellä tilanne on kolmesta tehdystä tilauksesta: 1 toimitettu, 1 edelleen "en cours" parin kuukauden jälkeen, 1 ei toimitettu. Ja nyt sitten tämä uusi...

No sepä se kun ei malta olla tilaamatta aina jotain pientä vaikka vanhatkin tulematta

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •