Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5
Näyttää tulokset 121 - 129 / 129

Aihe: Signature

Varmaan täällä foorumilla tuolla nimimerkillä, joka kauppaa Spessuja ja dissaa muita.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Varmaan täällä foorumilla tuolla nimimerkillä, joka kauppaa Spessuja ja dissaa muita.
    Kiinnitin samaan huomiota.

Ette ole ainoita joka on asiaan kiinnittänyt huomiota.

Omalla nimellä hän ollut täällä aikaisemminkin, tuskin piilottelee nimimerkkien takana.

Kauppamiehiä ne ovat kaikki pyöräkauppiaatkin ja naiivia olettaa muuta. Toiset piilottaa sen paremmin ja toiset huonommin. Mielipiteet muutuu sen mukaan, mikä merkki on myynnissä. Aika surutta sitä liikkeestä kuin liikkeestä tunnutaan esimerkiksi väärää kokoa myytävän jos oikeaa ei ole varastossa. Samu on sentään henkeen ja vereen pyöräilyihminen, mitä ei voi sanoa edes kaikista parempiakin pyöriä myyvien liikkeiden myyjistä/omistajista.

Joo lähinnä minua ärsyttää muiden henkilöiden pyöräkaluston naureskelu ja dissaaminen. Kauppamies voi olla mutta oman kehuminen on eri asiaa kuin muiden kaluston dissaaminen. Esimerkkinä nyt vaikka Suomen läpipyöräily ennätyksen tehneen kaverin kaluston naureskelu ja negatiivinen kommentointi ennen suoritusta. No eipä jäänyt onnistunut suoritus kalustosta kiinni. Frp:nkin reissut ovat sellaisia että tuskin kellään on respektiä mennä moittimaan väärällä kalustolla ajetuksi

Taitaa nimimerkki frp olla samun vakio asiakkaita kommentista päätellen. Ihan omalla ulosannillaan tuo herra on karkoittanut todella suuren väestön kaupaltaan ja minä olen yksi heistä. Se että kehuu omiaan on täysin eri asia kuin muiden merkkien dissaaminen ja halveksunta. Surkein asiakaspalvelija jonkä ulosantia olen ollut todistamassa.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

Samat sanat. Omia saa kehua, tietysti. Mutta muiden pilkkaaminen on lapsellista, eikä se kuulu hyviin kauppiastapoihin.

No Tampereella ei kyllä oo kun kaks kauppaa missä voi käydä toisesta kaupasta ostetun fillarin kanssa saamatta osakseen armotonta v#€&€(Ua liikkeen omistajan taholta ja se ja ne on Urheilupyörä ja Sportax.

Eiku… enää on Urheilupyörä.

Kaikki silti hienoja persoonia. :-D

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •