Sivu 1 / 84 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 2507

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Minua ei yllättänyt se, että TAAS joku mulkvisti luuli aamulla töihin tullessa että vilkun päälle laittaminen autossa oikeutaa kiilaamaan suoraan kylkeen. Mikä #¤%&¤&/%&/%&/ siinä on kun pistää vilkun päälle vaikka ajaa toisen vierellä niin se muka oikeuttaa ajamaan toisen päälle. Nytkin piti tehdä kauhia jarrutus itse että säästyi kolarilta. Eikä muija edes edelläajavassa autossa pyytänyt anteeksi stna. Välillä sitä toivoo että alla olis joku ihan paska auto niin voisi "vahingossa" naarmutella noita Audeja ja Bemareita jne mitkä törttöilee... Voi hellanlettas, sattupas nyt vahingossa täti tulemaan kylkeen tuolla BMW 535D:llä. Eikait noi metrinsyvät naarmut haittaa kyljessä...? Kutsutaanko poliisit vai annetaanko olla...? Poliisit vois tietysti kertoa että onko oikein kiilata toisen kylkeen??? Ai niinkö, ei kutsutakaan poliisia? No, sopii mulle, MOROOOOOOOOOOOO!

Se, että en ole edes tekstiviestin arvoinen. Toisaalta, se on positiivsta kun sitä katsoo luottamuksen kannalta, että ei tule heikkoa hetkeä jolloinka olettaisi jotain aivan muuta.

No, jos se nyt yhtään helpottaa oloa niin täällä päin ei vilkkua käytetä ollenkaan. Se kai vie liikaa sähköä ja sähköä taasen pitää säästää.
    ..makes Jack a dull boy...

Kyynärpää on mun suuntamerkki.

Yle Radio 1:n ykkös aamun puheen aihe.

Turha sitä on vilkulla tasoitusta muille antaa. Käyttääkö ne monacolaiset idolimme, joilla on suomalaiset nimet, Kimi ja se toinen, jonka nimi ei just nyt tule mieleen, vilkkua? Häh?

Se ei myöskään yllätä, että aina sattuu ja tapahtuu liikenteessä. Onhan se nyt täysin luonnotonta, että metsässä samoilemalla ravintonsa keräilemään suunniteltu eläin pannaan peltipurkkiin, joka liikkuu kymmenkertaista vauhtia siihen nähden, mihin tämä apina on alunperin suunniteltu. Siksi tarvitaan airbageja ym. härpäkkeitä pitämään apinat elossa.
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Minua ei yllättänyt tänäkään aamuna se, että joku itkee tällä voorumilla niiden muiden huonosta käytöksestä liikenteessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Käyttääkö ne monacolaiset idolimme, joilla on suomalaiset nimet, Kimi ja se toinen, jonka nimi ei just nyt tule mieleen, vilkkua? Häh?
    Monacolaisella idolilla tarkoitat kai Nicoa? Tuo Kimihän ja "se toinen" asuvat Sveitsissä.
    Jos autoilun sijasta tekee tilinsä fillaroinnilla ja asuu ulkomailla, niin onko silloin edelleen suomalainen, eikä vain suomalaisen nimen omaava?

Ei yllätä yhtään, että bemariäliöt on taas haitannuporukan menoa.
    Freude am Fahren.

Retrolla kysyntää ...

Menevät ku kuumille kiville, n. 15 v. vanhat laatukammet meni kaupaksi heti auringon noustua
    ( ilmo oli laitettu keskiyöllä), tavalliset tallaajat hieman kypsiä pyöräilyyn liittyvän tekniikan kehitykseen ja hintaan, monet hinkkaavat milellään edelleen noilla vanhoilla 6 - 8 lehtisillä vehkeillä ...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Chinook Katso viesti
    Monacolaisella idolilla tarkoitat kai Nicoa? Tuo Kimihän ja "se toinen" asuvat Sveitsissä.
    Jos autoilun sijasta tekee tilinsä fillaroinnilla ja asuu ulkomailla, niin onko silloin edelleen suomalainen, eikä vain suomalaisen nimen omaava?
    Ai Sveitsissä? Ookoo, en tiennyt. Asuiko ne edelliset, Mika ja mitänenytoli Monacossa? Mä oon tipahtanu kärryiltä..

Mä olen käsittänyt, että sieltä ollaan, missä asutaan. Sama mitä värkkiä ajetaan. Voin olla väärässäkin..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Eipä tämänaamuinen uutinen yllättänyt yhtään, kun eilen illalla katseli säätilan kehittymistä.

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=816723

Se, että VR:n junat sekoilee juuri silloin kun minä niitä satun käyttämään. Eikä mennyt kuin tunti työmatkaan.... (Normaalisti työmatkat pyörällä 15 minuutissa.)

Matti Vanhanen puheenaiheena mediassa.
    Ville Ilves

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Ai Sveitsissä?

Mä olen käsittänyt, että sieltä ollaan, missä asutaan.
    Mutta kun ne duunit on ympäri maailmaa, esim. viime viikonloppuna Singaporessa, tulevana Japanissa.
    On sillä Kimillä useamman miljoonan kämppä siellä Sveitsissä ja siellä taitaa vapaa-aikaansa suurelta osin viettää. Miljoonalukaalit löytyvät herralta myös Suomesta ja Thaimaasta.

Sitä minä tänään palaverissa ihmettelin kun pari vuotta sitten DI valmistunut ei muistanut mitä kahden neliöjuuri on.
    Johtu varmaan siitä kun teekkariksi vielä puhuteltiin.
    Alkoi puhumaan tietokoneista...
    Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lynxlynx Katso viesti
    Matti Vanhanen puheenaiheena mediassa.
    En tiedä onko tämä se sama juttu mutta tänään kuulin radiossa ohimennen jotain tuppeen sahatuista laudoista vanhasen mökille, jotka olivat oikeasti jotai huippuhienoa höylättyä tavaraa. Joku kuittisotku. En jaksa näitä enää. Mutta en ylläty. En. Ja se on varmaan aika paha sekin.
    http://www.pellossalo.fi/

Ferrarikuskit
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Tervehdys vain kaikille vanhoille ja miksei muille uusillekkin foorumilaisille,
    ensimmäistä viestiä pukkaa ja katsotaan mihin vielä päästään.

Se ei meikäläistä yllättänyt aamupäivällä kun ajattelin lähteä lenkkiä heittämään ja sain varusteet jo katsottua valmiiksi niin aivan karmea jos ei nyt ihan trombi niin melko kova myräkkä muuten pyyhkäisi kohdalle ja jaksoi sataa melkein tunnin putkeen ja työntää lehteä ja havunneulasta joka paikan täyteen.

Mua ei yllättänyt se etten löytänyt hakemanilaisia pyöräilyhousuja kaupungin liikkeistä. Katse CRC:hen - - - PÄIN!
    Kaar ittelles vaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Oatmeal Stout Katso viesti
    Ferrarikuskit
    Miksi siinä on öljynlämpömittari?
    Ohjekirjassa luki että aja 1/2h yli 180 km/h.
    Kerran kuussa.
    Tuo alle viivan on normaali näyttö.
    Ei ollut Ferrari eikä kelvannut poliisille.

Ei TODELLAKAAN mikään!
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Pojan tuoma jälki-istuntoilmoitus
    "Heidin kepillä Liisaa" (nimi muutettu)
    ½ tuntia rapsahti. Siitä se alkaa.
    Fatless biker

Vartin yli kahdeksan ajattelin aamulla herätä. Jos aikaisemmin niin aika käytetään Hesarin lukuun.
    2x220X220 Joutsen Untuva täkit. Passaa tosiaan aamulla nukkua.
    Jos paleltaa niin oma vika on. 90% untuvaa on.
    Mikrometri muokkasi tätä : 30.09.2009 at 20.39

Sellainen +10 min tulee 13 km työmatkaan pelkästään siitä että hidastaa mutkiin. KLV:t täällä eivät ole erityisen suoria.

Sekään nyt ei varsinaisesti yllättänyt että ohi painoi molemmilta puolilta sankareita maantiepyörillä slikseillään jotka ilmeisesti olivat laskeneet että liukkauden todennäköisyys heidän elämässään on nolla. Silti en nähnyt ketään kyljellään!
    Riding straight ahead in a forward fashion.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Teemu Kalvas Katso viesti
    Sellainen +10 min tulee 13 km työmatkaan pelkästään siitä että hidastaa mutkiin. KLV:t täällä eivät ole erityisen suoria.

Sekään nyt ei varsinaisesti yllättänyt että ohi painoi molemmilta puolilta sankareita maantiepyörillä slikseillään jotka ilmeisesti olivat laskeneet että liukkauden todennäköisyys heidän elämässään on nolla. Silti en nähnyt ketään kyljellään!
    Niin, et vielä

n. puolet eilisen työmatkapyöräilyurpomäärästä (mun reitillä) jäi himaan tai kulki muuten sorvinsa ääreen. Epäilen määrän vielä tästä vielä pienenevän .
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

mutanaama Guest
    Tarjousten tekeminen poikii vaan lisää tarjousten tekemisiä

"Aamulla" (aamuyö 7:10) herääminen on ankeaa ja koulussa tylsää (ks.Onko tylsää?).

Kävin hierotuttamassa jalkoja kipeytyneen polven takia ja EI yllättänyt kun fysioterapeutti kehoitti tekemään muutakin kuin vain pyöräilyä

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •