Sivu 1 / 16 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 463

Aihe: Rose bikes

Rose bikes

Olisko jollain havaintoo tai tietoo millon noita rosen pyöriä alkaa rantautuu suomeen tai jos niitä jo on kertokaa. Sillä eiole sinäänsä väliä mutta olisi kivatietää paljo niistä pyydetään suomessa kun saksalaisia pyöriä voi ostaa tekijän sivuilta . Jos suomeen laitetaan kauhuhinnat verratuna sivun niin tilaan sivulta

Suomessa on joku yhteyshenkilö/asiakaspalvelija, mutta ymmärtääkseni pyörät tilataan suoraan Roselta Saksasta.

Eikös Rose Versand ollut tulossa Fillarimessuillekin?
    Speksien sattuessa kohdalle ajetaan speksien mukaisesti. Sateen sattuessa kastutaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Risto Koivunen Katso viesti
    Eikös Rose Versand ollut tulossa Fillarimessuillekin?
    Kyllä. Kiitos hei.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillari-lehti 6/2010
    Rose Versandin panostus Suomeen tarkoittaa käytännösä sitä että firma on palkannut Suomesta yhteyshenkilön. Mats Ribacka aloitti työnsä lokakuun alussa ja antaa Rose Versandin pyöriä ostaneille ja niistä kiinnostuneille suomen- ja ruotsinkielistä asiakastukea...

Ja joku malli testissä eka numerossa...

Ne on hyviä noi rose bikes koska ne ei velota mitään verratuna osiin lähinnä kattelen dh:ta niin kaikki foxsin iskari ja keula ne on pelkästään jo sen pyörän hinnan pyörä maksaa noin 3000 e postikuluineen. mikäs se messu on pitää käydäkurkaan ?? olisko goexpo

Viime kesä tuli BeefCake Fr:llä ajettua. Dh:seen verrattuna joustoa 20mm vähemmän ja 2 astetta jyrkempi keulakulma.

Osat on tosiaan hintaan nähden todella hyviä, eikä rungossakaa ole juuri mitään valittamista. Mitään säätömahdollisuuksia rungosta ei tosin löydy.
    Saksasta tilaamisessa ei ollut mitään ongelmia, joten voin kyllä suositella.
    Lammila muokkasi tätä : 20.04.2012 at 11.49

Todella hieno !!! Olen katellut kaikenlaisia dh pyöriä tässä kun täyttelen 15 vuotta tässä keväällä .En ota mopoo vaan pyörän. Sitten kun on tullut läpikatsottua lähes kaikki dh pyörät on huomannut että pyörässä osat myös maksaa mutta hinta riippu myös kuinka tunnettu merkki on kyseessä. Trek on verrattuna rose bikesiin ta johonkin yt bikeen. trek session 88 on aika lailla samat osat kun rosen beef cake dh 8:sissa mutta tunnettu merkki maksaa 5600 e ja ei niin tunnettu 3000 e. Että ottaako saman verosen pyörän halvalla vai kalliila ja tositunnettu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kona mies Katso viesti
    Todella hieno !!! Olen katellut kaikenlaisia dh pyöriä tässä kun täyttelen 15 vuotta tässä keväällä .En ota mopoo vaan pyörän. Sitten kun on tullut läpikatsottua lähes kaikki dh pyörät on huomannut että pyörässä osat myös maksaa mutta hinta riippu myös kuinka tunnettu merkki on kyseessä. Trek on verrattuna rose bikesiin ta johonkin yt bikeen. trek session 88 on aika lailla samat osat kun rosen beef cake dh 8:sissa mutta tunnettu merkki maksaa 5600 e ja ei niin tunnettu 3000 e. Että ottaako saman verosen pyörän halvalla vai kalliila ja tositunnettu.
    En nyt tiedä meneekö se ihan niin että pyörät ovat samanveroisia jos niissä on samat osasarjat. Kuitenkin rungon geometriat, jousitusratkaisut jne tekee aika paljon vaikka kuinka olisi Foxin joustoa alla. Paskasta ei saa konvehtia vaikka kuinka laittaa sokeria. Takuu- ja huoltokuvioillakin voi olla eroa valmistajien välillä. On foorumilla ollut vaikka kuinka vääntöä boutiquerunkojen "sielukkuudesta" ynnä muista henkimaailman hommista. Vaikea ottaa kantaa onko näin kun ei ole kokemusta, Canyonin täysjoustopyörällä olen ajellut ihan tyytyväisenä pari vuotta. Jos hyvät osat haluaa niin ison C:n valikoimasta löytyy aika kova paketti jos koko sopii:

http://www.canyon.com/outlet/artikel.html?o=AS1000273

Tuohon on mahdollista päivittää myöhemmin sellainen runko kuin kokee tarvitsevansa. Kumpi lie sitten fiksumpaa, satsata laakista hyvään runkoon vai ostaa hyvät osat bulkkirungossa. Itse olen sitä mieltä että jos on harrastuksen alkutaipaleella, tuollaisella "sieluttomalla" rungolla voi hakea niitä kokemuksia, niin myöhemmin tietää mitä ominaisuuksia rungolta haluaa ja voi sen päivittää. Huonot osat tappaa harrastusinnon nopeasti jos saa jatkuvasti olla rassaamassa.
    Fat and Furious member of #tou mtb team

Totta puhut. Mutta takuu myös tulee tehtaalta riippuen merkistä ja mistä ostaa. Rosen ja Canyonin rungot ovat aika saman tyypisiä tai melkein samanlaiset mutta taka iskarin paikka on vähän eri dh:ssa. Sen takii katon tollasta laaduksta mutta vielä hinta piikin alla, geometria on myös tärkeetä että ei tule ostettua huonoa ajaa mutta hyvät osat se siinä jännitääkin jos tulle ostettua huono ajaa. Se on hyvä että siihen hintaan saa pyörän niillä osilla mutta kun esim se foxin keula leipoo (saa olla yrittämistä) tai ei, mutta se tulee helvetin kalliiksi jos haluaa saman tyyppisen niin heti 2000e. Jos tulee pikku vika se on helppo korjata itse jne.

Mites rosen maantiepyörät, kokemuksia? About 2300 eurolla saisi ~7 kilon hiilikuitumenopelin (tai taitaa siinä stemmi olla alumiinia) Cosmic Carboneilla. Houkuttaisi.

Kunnat ovat vissiin säästötoimenpiteenä kieltänyt äidinkielenopettajia opettamasta pilkkujen käyttöä

Joo eii oo lähinnä tietoo noista maatiepyöristä ei ole tullu lähinnä katteltua, mutta varmasti sivuilta löytää tietoa. Noista pilkuista ei varmaan oo tullu panostusta, mutta äidinkieli on 8 ja mulla on pienimääräinen lukikirjotus häiriö ja on ihan normaali arvostelu et eii huonosti ja koko todistuksen keski arvo on 8,86 . En tule puhumaan tänne koulusta vaan pyöristä ja kai nyt kaikki ymmärtää ton tekstin eikä oo kivikaudelta niin ei kai se paljoo haittaa. Jos sua pilkut kiinostaa tunge ne vaikka perseeseen ja mee opettajaks, mutta kiitos vinkistä yritetään panostaa !!! Kunnasta en tiedä, mutta pilkut ja kaikki on opetettu

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ohjaan Katso viesti
    kunnat ovat vissiin säästötoimenpiteenä kieltänyt äidinkielenopettajia opettamasta pilkkujen käyttöä
    Kongruenssin opetuksestakin on näköjään säästetty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nakkje Katso viesti
    Mites rosen maantiepyörät, kokemuksia? About 2300 eurolla saisi ~7 kilon hiilikuitumenopelin (tai taitaa siinä stemmi olla alumiinia) Cosmic Carboneilla. Houkuttaisi.
    Itse tilasin viime kesäksi alurunkoisen maantiepyörän Sram Force-osasarjalla ja Mavic Ksyrium SL -vanteilla. Olen ollut todella tyytyväinen hankintaani. Painoa taisi olla noin 7 kg:a. Parasta mielestäni oli se, että pyörän sai osien puolesta muokata juuri sellaiseksi kuin halusin ja jokaisen muutoksen näki suoraan tietokoneen näytöltä. Kokoonpanoa voi vieläpä muokata tilauksen jälkeenkin niin kauan kunnes ruonko ja osat ovat odoyyamassa kasausta. Täsätäkin tulee viesti jossa kerrotaan, milloin ei enää voi muokata.

Jokaiselle pyörätilaukselle tulee myös henkilökohtainen yhdyshenkilö johon ollaan yhteydessä jos on asiaa. Toimi todella hyvin kun itslläni oli pari kertaa asiaa sinne, niin tiesin kehen ottaa yhteyttä ja hän taas tiesi mistä tilauksesta oli kyse.

Lisäksi kun teet tilauksen, niin tilausvahvistuksessa tulee arvioitu päivä, jolloin pyörä saapuu suomeen. Heittoa itselläni oli päivä.

Rose Count Solo 2 vei aikalailla suvereenisti tuon fillari-lehden (1/2011) tonniluokan maasturivertailun. Osat on juu hyvät, keulakin reba rlt. Mutta isoimman vaikutuksen minuun teki runko. Se on vertailun mukaan oikeasti kevyt (pyörä painaa 10,9 kg ilman polkimia ja muut menee välille 12,5-13kg) ja geometrialtaan onnistunut. Ero esimerkiksi Cubeen on tekstin mukaan iso. Cube kyllä sai kympin rungosta, mutta tekstistä ei ottanut selvää että miksi..

Fillarimessuilla katsomaan roseja

Se on hyvä se pyörän muokkaus saa päättää parempia osia jos ei ole tyytyväinen sen hetkisiin osiin. Harvoilla muilla sivustoilla saa muokata pyörän osat semmoseksi, kuin haluaa. Siinä saa päättää stongan korkeuden, stemmin, vanteet, polkimet, juosituksen, renkaat, satula ja jne. Hinta tietenkin nousee. Olen itse kokeillu sitä pyörän osien vaihtoa sivustolla ja se oli todella hyvä ainakin itse tykkäsin.

Se on hyvä se pyörän muokkaus saa päättää parempia osia jos ei ole tyytyväinen sen hetkisiin osiin. Harvoilla muilla sivustoilla saa muokata pyörän osat semmoseksi, kuin haluaa. Siinä saa päättää stongan korkeuden, stemmin, vanteet, polkimet, juosituksen, renkaat, satula ja jne. Hinta tietenkin nousee. Olen itse kokeillu sitä pyörän osien vaihtoa sivustolla ja se oli todella hyvä ainakin itse tykkäsin.

Jep, no niinpä onkin! Muokkailin vähän täysjousto dr.z -pyörää omaan makuuni sopivaksi. Hinta olisi aikalailla paritonnia hyvällä keulalla ja xt-osilla. Ei paha.

Ja niin, tuo dh-pyörä on paaaljon parempi ostos kuin mopo. Sitten kun vuoden kasvat niin huomaat että mopot on... errr mopoja. Ei ne kulje mihinkään ja vanhempana niitten ärsyttävä äänikin häiritsee

Itselleni saapui kk sitten Rose Count Solo 1 ja erittäin tyytyväinen olen ostokseen. Pyörä on viime vuoden mallia ja sai mukavalla tarjouksella tilattua. Kaikki sujui moitteettomasti ja pyörä etuaikaan vielä perille.

Pyörä on kevyt ja näppärän oloinen. Rungon geometria sopii tällaiselle pitkä selkäiselle juntille hyvin. Tasalaatuista osasarjaa kun vaihdoin vielä vaihtajat XT:n.

Mopot ovat turhia niistä ei hyödy mihinkään vie vaan rahaa. kaikki kaksi pyöräset joissa ei ole ruis moottoria on turhia . Ajattelin että pyörä on minulle paljon tärkeämpi, ja siitä se idea sitte lähti. Osa kavereista pitää minua sekona ja veljeni ei uskonut, että pyörähimo jatkuu mopoikään asti vaan unohdan pyörät, mutta eipä unohtunut. Kysyisin vielä noista postikuluista semmosta että, kun siellä lukee muihin euroopan maihin 5,95e onko se alkaen siitä vai onko se sama suomeen asti??

Kysyisin vielä noista postikuluista semmosta että, kun siellä lukee muihin euroopan maihin 5,95e onko se alkaen siitä vai onko se sama suomeen asti??
    On se Suomeen asti. Kokonaisen pyörän postitus maksaa sitten enemmän, niinkuin siellä todetaankin.

Mietinkin tossa, että kuka lähettäisi pyörää tuohon hintaaan, mutta aattelin että ne haluu pyörittää hyvin bisnestä. Kiitos tiedosta! Kun täällä on ollu niitä pyörien tilaajia voisiko joku vinkata paljon se voisi noin maksaa??

...paljon se voisi noin maksaa??
    Yleensä fillarin postitus Euroopan nettikaupoista Suomeen on sellaiset 50-100€.

Kysäisin tuota rahdin hintaa, 32 e suomeen kokonainen pyörä. Ei paha mielestäni. ja vastaus tuli illalla klo 19 viisi minuuttia sen jälkeen kun olin s-postia lähettänyt.

Ei tidellakaan paha !!! Todella ihmeelisen nopee toimintaa siellä varmaan halutaan saada hyvä maine asiakas palveluun. Yleensä kun kysytään niin siihen menee useita päiviä.

Tuota tuota minkäs laiset vakuutukset on pyörässä, kun en oikeen sivuilta löydä ???

..vai takuut? Kyll siellä sivuilla oli, että rungolla 10v ja osilla 2v.

Joo, kyllä täytyy kehua, että sähköpostiin vastataan ripeästi, ja mitä nää suomalaiset eivät ole tienneet on selvitetty Saksasta.

Laitetaan vielä tähän ylös sellainen kysytty tieto takuuseen liittyen, jos joku joskus kaipaa, Rosen hiilikuiturungoilla ei ole painorajoituksia, ja ainakaan 120kg asti ei ongelmia esiinny.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nakkje Katso viesti
    Onko linkkiä?
    Ens kesää odotellessa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LosJormas Katso viesti
    Onko linkkiä?
    http://www.rosebikes.com/article/ros...s-5000-2-speed

laiskimus
    The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Fatboy, Sherpa, Stereo, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •