Sivu 3 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näyttää tulokset 61 - 68 / 68

Aihe: Qatar 2011

Ei kai Iso-Mikkikään mikään lihava ollut, mutta 188cm/80kg on mielestäni normipituuksia isompi ja kai painokin aika lähellä oli ylittää normipainon. Pituus-paino suhteesta en osaa sanoa. Silti pärjäsi vuoristossakin. ja varmaan samoilla tai puhtaammilla keinoilla kuin kilpailijansa (ei tiedä eikä välitä)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petri ok Katso viesti
    Ei kai Iso-Mikkikään mikään lihava ollut, mutta 188cm/80kg on mielestäni normipituuksia isompi ja kai painokin aika lähellä oli ylittää normipainon. Pituus-paino suhteesta en osaa sanoa. Silti pärjäsi vuoristossakin. ja varmaan samoilla tai puhtaammilla keinoilla kuin kilpailijansa (ei tiedä eikä välitä)
    BMI 24, eli normaalipainoisen paremmalla puoliskolla kun ottaa huomioon lihasmassan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
    Kukas se juttelikaan, että Boonenin ajopaita on kokoa 3 tai 4, eli vaikka pituutta on, niin leveyttä on vähän maltillisemmin.
    Joo näinhän tää olikin. 192cm/80-82kg, tietollähteestä riippuen. Em. mittojen puolesta "rotevampi" kuin Cipollini, joskin jälkimmäisen yläkroppa Boonenin vastaavaa selvästi lihaksikkaampi.

Taidat yhtä kaikki olla meille muille vielä yhden Sillanpään tyttöystävän velkaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti villatakki Katso viesti
    Taidat yhtä kaikki olla meille muille vielä yhden Sillanpään tyttöystävän velkaa.
    Mä olen eri mieltä. Pieri on ainoa, joka menee isosta/lihavasta, eli mun mielestä mä voin postata Katri-Helenan tai Teuvo Lomanin kuvan tähän vastineeksi.

EDIT: Tom Boonen ei ainakaan kisakaudella paina yli 80 kiloa.
    6.7 WTF/kg

”World War III will be a guerrilla information war with no division between military and civilian participation” - Marshall McLuhan

Mä olen eri mieltä. Pieri on ainoa, joka menee isosta/lihavasta, eli mun mielestä mä voin postata Katri-Helenan tai Teuvo Lomanin kuvan tähän vastineeksi.

Äänestän Teuvoo!

http://www.youtube.com/watch?v=VUnorcboKUo

Ei hirveesti enää juttelut liity qatariin, mutta eipä tuo haittaakkaan..

En ole törmännyt lähteeseen, jossa mainitaan Boonenin painoksi alle 80 kg. Yleisesti esitetyt lukemat ovat 80-82 kg. Voi tietenkin olla, että 3-viikkoisen ympäriajon loppupuolella paino on pudonnut alle 80 kg:n, mutta kevään monumenttiklassikoissa Tompan vaaka näyttää vähintään sitä 80 kg:ta. Pystyn helposti olemaan väärässäkin, mutta en ole löytänyt konkreettista dataa, joka kumoaisi väitteeni.
    https://twitter.com/ammattipyoraily

Flaamin-kielella loytyy artikkeleita ja haastatteluita vaikka kuinka paljon.

Boonen aloitti makrobioottisen dieetin loppu vuodesta 2009. Maaliskuussa kun kausi alkoi oli kaveri selvasti hoikemmassa kunnossa ja posket lommolla. Haastatteluissa sanoi etta oli laihtunut 5 kiloa mutta painoksi mainitsi edelleen 80kg ja tama oli 10.paiva maaliskuuta 2010. Jospa se oli talvella 85kg ja kauden alussa 80 kg.

Eikohan tuo 80kg ole aika tarkka kisapaino ja mittaahan tompalla on 192cm.

No en tiedä. Voihan näiden kahden kuskin painoero olla sen 12-14 kiloa. Toisaalta Hushovdin painoksi väitetään 81 kiloa ja pituutta on vain 181 senttiä.

6.7 WTF/kg

”World War III will be a guerrilla information war with no division between military and civilian participation” - Marshall McLuhan

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •