Sivu 22 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122
Näyttää tulokset 631 - 645 / 645

Aihe: Garmin Connect

Garmin Express-sovelluksessa Windows-ekosysteemissä on yhteysongelmia - ei synkronoi servereille. Asensin softan uusiksi, ei vaikutusta. Tiedostonhallinta tunnistaa ongelmitta, olenko yksin asian kanssa?

Laite Edge 800.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kyllä tuo ainakin mulla toimii win10 koneessa.

Garmille löytyy RideWithGPS sovellus, jolla siellä olevat reitit saa suoraan langattomasti vaikka Edge 1000:n https://apps.garmin.com/fi-FI/apps/7...7-e13ffd064d54
    Canyon Endurace CF 9.0 / Giant TCX SLR 2 / Titania Terässiipi

Toimiiko livetrack tai group track mikä lie oikeasti? Mulla on Garmin Fenix 5 ja Android kännykkä Garmin connectilla, ja kokeilin saada aikaiseksi että vaimo voi iphonellaan seurata minun pyörä lenkkeilyä reaaliajassa. En saanu millään toimimaan. Onko vikana taas toi Applen sulkeutunut systeemi , ei ota livedataa jos on Garmin ja Android vastapuolella?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mikkomoe Katso viesti
    Toimiiko livetrack tai group track mikä lie oikeasti? Mulla on Garmin Fenix 5 ja Android kännykkä Garmin connectilla, ja kokeilin saada aikaiseksi että vaimo voi iphonellaan seurata minun pyörä lenkkeilyä reaaliajassa. En saanu millään toimimaan. Onko vikana taas toi Applen sulkeutunut systeemi , ei ota livedataa jos on Garmin ja Android vastapuolella?
    Applen laitteissa ei ole mitään sellaista ominaisuutta, joka estäisi tuon toimimisen. Eri asia on se, jos Garminin ohjelma on kuraa, eikä toimi eri laitteilla. Pitkän garmin-kokemuksen perusteella olen varma, että vika löytyy garminin softasta.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Applen laitteissa ei ole mitään sellaista ominaisuutta, joka estäisi tuon toimimisen. Eri asia on se, jos Garminin ohjelma on kuraa, eikä toimi eri laitteilla. Pitkän garmin-kokemuksen perusteella olen varma, että vika löytyy garminin softasta.
    Aijaa, korjataanko tänä softa joskus?

Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun ajan Zwiftissä ja synkkaan ne treenit connectiin niin aina training effect on 0.0? Vaikka muuten tuolla connectissa näkyy kaikki tehot, sykekäyrät, nopeudet etcetc.
    Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    Osaako kukaan sanoa mistä johtuu kun ajan Zwiftissä ja synkkaan ne treenit connectiin niin aina training effect on 0.0? Vaikka muuten tuolla connectissa näkyy kaikki tehot, sykekäyrät, nopeudet etcetc.
    Villi arvaus, että Zwift ei laske training effectiä. Garmin maailmassa se on mittarin tehtävä, esim vanhemmat Garminin mittarit laskevat vain training effecting, uudemman laskevat Training effecting aerobiselle ja anaerobiselle työlle. Itse Garmin Connect ei niitä laske ollenkaan.

Jos siis haluat effecting näkyviin, niin treeni tulee tallentaa Garminin päätelaitteella ja synkata siitä G.Connectiin. Itsellä Zwiftistä menee treeni vain Stravaan ja G.Connectiin Edge 1030 mittarista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nikkke Katso viesti
    Näkyy olevan muissakin ajoissa, kuin Zwiftissä - eli joku bugi!
    The Power is in the Peloton

Onko muilla ollut tätä ongelmaa, että Garmin Connect on aloittanut hävittämään dataa? Esim eilen mittasi sujuvasti askeleet päivältä ja seuraavana aamuna synkattaessa noin 13 km puuttuu. Koko päivä on tyhjä jostain klo 14:00 eteenpäin ilman mitään aktiivisuutta.

Rannekkeessa data oli illalla, kun katsoin, että 20 000 meni rikki. Ja aamulla kun synkkasin sen nukkumisen jälkeen. Synkkaamisen jälkeen se on bittiavaruudessa.

Muista vastaavista ei ole näin tarkkaa varmuutta, mutta edellisen kahden kuukauden aikana on neljä päivää, joina askeleita on hyvin vähän. Siis vähemmän, mitä jo pelkistä työmatkoista tulee.

Garmin ei vastaa myöskään yhteydenottoihin. Onko kenelläkään käsitystä pystyykö tuoda dataa muokkaamaan itse jälkikäteen, jotta olisi edes sinnepäin oikein?

Minulla Garmin Express ei löydä USB-piuhan päässä olevia laitteita - johdoissa ei ole vikaa, ne on tutkittu ja MAC:ssä Garminit näkyvät ylimääräisinä massamuisteina. Googlea kokeilin löytyykö ohjeita, mutta ei mikään auttanut: buuttaus, expressin uudelleen asennus tms
    The Power is in the Peloton

^Oletko kokeillut toisessa tietokoneessa? PC:ssä tai Macissa?

Garmin Connect

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tri: Katso viesti
    Garmin ei vastaa myöskään yhteydenottoihin. Onko kenelläkään käsitystä pystyykö tuoda dataa muokkaamaan itse jälkikäteen, jotta olisi edes sinnepäin oikein?
    Vähän oli samankaltaista ongelmaa, mutta uusimman garminin beta-softan kelloon ja päivityksen luuriin asennettuani ja paritettuani ne uudelleen alkoi taas joraamaan niin kuin pitääkin.

EDIT: Tää oli eka kerta kahden vuoden aikana kun oli mitään kummallista
    mpk muokkasi tätä : 18.11.2019 at 16.39
    --
    Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. -
    Michael Kosterlitz

Mulla tuo on PCn kanssa toiminut kyllä aina, mutta se että härveli tunnistaa kellon kestää puolesta kahteen minuuttia, että koita lyödä kiinni ja odota pari minuuttia, josko sillä heräis... Ei tietenkään hirveän kätevää, mutta ei tuohon tarvi asetuksia kuitenkaan olla joka viikko ropaamassa ja lataamista & käyttöä tuo ei haittaa, synkkaukset muuten tapahtuu ilman lankoja varsin sulavasti...
    I'm in a band called 1023MB, we haven't had any Gigs yet...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •