Sivu 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 38

Aihe: Kiitoksia tälle foorumille

Peukalo ylös Kiitoksia tälle foorumille

Eli aattelin laittaa tälläsen kiitos ketjun pystyyn kun en hakemalle sellasta löytäny

Oma asiani on, että eipä ole tarttenu kysellä oikeastaan mitään täällä, koska kaikki löytyny mitä on tarvinnu löytää. Taustaa: p*skonu elämäni aikana about 14 halpis pyörää tuossa lyhyen elämäni aikana kun ei ole tajunnu ostaa kunnon pyörää tarkoitukseeni aikasemmin (tyhmästä päästä kärsii keho ja pyörä). Vaikka eipä tuo nykynenkään ole kummonen pyörä niin olen hyvin sillä pärjännyt

Asiaan eli kiitoksia erittäin valaisevaan ja opettavaan foorumiin (noin tulihan se sanottua)

Samoja sanoja irtoilee täältäkin suunnalta. Kaikki tarvittava on löytynyt kun on osannut hakua käyttää. Hybridi vaihtui crossariin ja sillä on nyt tämä kesä höylätty rattoisasti niin asfalttia kuin metsäautoteitä.

Nyt sitten voi vain fiilistellä mukana ja ihmetellä muiden hurjaa menoa

Olkaa hyvä vaan......ja kiitos.

Mukava kuulla välillä positiivistakin palautetta. Tuntuu kuuluvan suomalaiseen kulttuuriin enempi valittaa siitä mitä ei ole, kuin iloita siitä mitä on.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Vuosi takaperin oli hybridi ja tuulipuku. Sitten löysin tämän foorumin. Nyt on maantiepyörä ja jäykkis maasturi. Ja tietenkin asiaan kuuluvat ajovermeet.

Suurin syyllinen tähän rahapussin keventymiseen on tämä foorumi

Että Tänks!

Juu-u, pitänee kiittää forumia. Minnekäs muualle olisin voinut työntää kaikki 9784 postausta?
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Missään muualla en olisi saanut näin komeaa arvonimeä. Kiitos siitä
    Jos et aja et voi ottaa!

mutanaama Guest
    Täällä myös mun jutut kuulostaa hyvältä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    ...tana kun ei voi omasta puolesta yhtyy edes tohon, mut kiitos kumminkin
    Pidetään ketju kireällä,ei pinna

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    Minnekäs muualle olisin voinut työntää kaikki 9784 postausta?
    Siittä sit miettimään monta näppäimen painallusta tuokin on aiheuttanut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Se johtuu ainoastaan siitä että täällä on niin typerää porukkaa. Kokeile jotain 24h keskustelupalstaa niin putoat ihan keskikastiin.
    Sydänhymiömies vartioi vierelläsi

Iso kiitos arvon foorumilaisille, että olen kilahtanut pyöräilyyn ja pyöriin.

Ilman teidän suurenmoista apua ja asiantuntemusta, en olisi koskaan luopunut uskollisesta Nishiki 402 Hybridistäni ja ajaisin vieläkin farkuissa ja puuvillaisessa t-paidassa.
    Jos ette olisi esitellyt minulle cyclocrossareiden tai maastopyörien saloja, sinkuloiden pelkistettyä toimivuutta tai selittänyt miksi ihminen tarvitsee useamman kuin yhden pyörän, olisin säästänyt tuhansia euroja ja vaimon hermoja, mutta toisaalta en myöskään olisi löytänyt näin hienoa harrastusta ja intohimoa. Enkä varsinkaan olisi hankkinut neljää pyörää, asianmukaisia varusteita tai vaimolle uutta pyörää ja asianmukaisia varusteita.

Kaiken tämän ohessa pudotin yli kymmenen kiloa painoa, sain itseni yhtä hyvään kuntoon kuin joskus lukiovuosina, nautin elämästä paljon enemmän kuin ennen tätä harrastusta ja toteutan itseäni tavalla, jota en olisi aikaisemmin ikinä uskonut mahdolliseksi - minä, jonka lääkärit tuomitsivat jo ikuiseksi selkävammaiseksi, osallistun pyöräkilpailuihin ja olen todistanut itselleni, että selkävamma ei määrää minun elämää enää.

Joten... tänks
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Raex Katso viesti
    Vuosi takaperin oli hybridi ja tuulipuku. Sitten löysin tämän foorumin. Nyt on maantiepyörä ja jäykkis maasturi. Ja tietenkin asiaan kuuluvat ajovermeet.

Suurin syyllinen tähän rahapussin keventymiseen on tämä foorumi

Että Tänks!
    Pitäisiköhän etusivulle liittää joku varoitus tyyliin sisältö voi olla vaaraksi tuulipuvuille ja lompakolle. Eteenpäin pääsee vaan jotain "olen ymmärtänyt ja hyväksyn vaarat" nappia painamalla.

Ontopic: Ihan samaan ylistykseen en voi yhtyä (kun foorumin löytäessäni oli jo hiilikuituinen maantiepyörä), mutta paljon hyviä vinkkejä ja monet makeat naurut olen matkan varrella saanut, joten kiitoksia!
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Kiitoksia täältäkin, yhä enemmän aikaa tuntuu menevän täällä

Kiitos 1999-2010

Tulossa offtopicia Olenpa iloinen että tämä aihe poiki oikeasti kiitos aiheen, alun perin aatelin(jostain syystä) että olen ainut joka tähän kirjottaa mut nyttenkun kattoo nii p*rkele vanhatkin hc polkijat kirjottaa tänne mahtavaa

.......Kiitos

Kiitokset taas..

Aloitteleva pyöräilijä rupesi vasta jälkijättöisesti perehtymään fillarin huoltoon ja huomasin keskustelupalstan kautta että esim. ketjut olisi voinut vaihtaa jo 4000 kilometriä sitten.

No.. hätä ei ollut tämän näköinen. Palstaa penkomalla löytyi ohjeita ja vinkkejä läjäpäin sekä ketjujen että eturattaiden vaihtamiseen ja parit liikkeetkin suositeltuina joista kyseiset tavarat sain hankittua.

Nyt ketjut pysyvät taas siellä missä pitääkin ja matka jatkuu kohti ääretöntä ja sen yli!

Vinkkejä löytyi myös siihen miten tällainen voimansiirtoon kohdistunut katastrofaalinen tila vältetään jatkossa.

Lyhyestä virsi kaunis. Kiitos
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Kiitos .

Kiitos vaa ku pilaa mun elämän. Parempaakin tekemistä olis kui roikkuu täälllä

Peukalo ylös

Tuskinpa pyörisivät porukkalenkit samalla tavalla, jos ei olisi tätä kanavaa niiden organisointiin ja tiedottamiseen.

Josta MTB-Turunkin psta Iso Kiitos; Kuusenoksa on heilunut tiheään, kohta miljoona lukukertaa!
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    Tuskinpa pyörisivät porukkalenkit samalla tavalla, jos ei olisi tätä kanavaa niiden organisointiin ja tiedottamiseen.

Josta MTB-Turunkin psta Iso Kiitos; Kuusenoksa on heilunut tiheään, kohta miljoona lukukertaa!
    +1, Tampereelta. Niin totta!
    ****Timo
    ex tusinakerholainen

mutanaama Guest
    +2
    Setälenkit kuittaa..

Ei vituta.................. , p****le tuli väärään topiciin
    Kiitos 1939...........1945 ! Tämäkin oli väärään paikkaan

Otan takkini......................
    ketju44 muokkasi tätä : 09.07.2011 at 14.35
    "Armeijan johdon tulee asettaa asevelvolliset edestäpäin tulevan todennäköisen ja takaa tulevan varman kuoleman väliin.”

Kiitokset täältäkin, lähes päivittäin tulee luettua ja ahmittua tietoa, viime kesänä uuden harrastuksen aloittaminen sujui varsin kivuttomasti, paitsi toki lompakon osalta

180 000 kiitosta foorumille ja sen käyttäjille.

Koko Lohjan kakkosnelonen sai alkunsa Fillarifoorumin avulla ja kautta.
    AM-setä päätti kutsua kavereita hyväntekoon.

Kiitos Teidän kaikkien kavereiden -
    reilusti yli wanha miljoona on auttanut lapsia sairaaloissa,
    myös omaa junioria.

Archie, Janne, Jukka ja Markku ja muu F-lehden remppa. Olette loistavia.

Ps meinasi ihan unohtua:
    Lohjalla paistaa aurinko, ihan totta
    "tasamaiden suuri yksinäinen"

www.mtb-lohja.com

kiitos. missään muualla foorumilla ei saa asiallista ja vähemmän asiallista tietoa lähes aiheesta kuin aiheesta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    kiitos. missään muualla foorumilla ei saa asiallista ja vähemmän asiallista tietoa lähes aiheesta kuin aiheesta.
    Se on totta. Missään muualla ei myöskään voi käydä vastaavalla tavalla henkisesti vessassa. Kiitos ja anteeksi.
    -L.

Mikä on startup-yrittäjien lempikappale karaokessa? -Lumi teki business-enkelin eteiseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Se on totta. Missään muualla ei myöskään voi käydä vastaavalla tavalla henkisesti vessassa. Kiitos ja anteeksi.
    Senkin sika! Käytät tätä pyhättöä vessana.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •