Nyt vihastuttaa se, että Tourin hailiaitit eivät näy.Mitää syytä ei kerrota.
Ihastuttaa se, että Tour tulee kanavalta lähes kokonaan.
Meenpä katsomaan jospa sittenkin..
Nyt vihastuttaa se, että Tourin hailiaitit eivät näy.Mitää syytä ei kerrota.
Ihastuttaa se, että Tour tulee kanavalta lähes kokonaan.
Meenpä katsomaan jospa sittenkin..
Jos et aja et voi ottaa!
Hannu, aja enemmän.
Nyt kyllä menee päivät rakennushommissa ja touria katellessa.
Ajetaan sitten elokuussa vaikka en minä sellaisiin matkoihin tässä elämässä pääse kuin Sinä. Onneksi on noita sijaisajajia tuolla Tourilla
Nyt ukkostaa niin, että Canal Digital ei näy ja muutenhan täällä napapiirin pohoispuolella ei Europsort näy.
Jos et aja et voi ottaa!
Eurosportin voi tilata myös tietokoneelle.
Meillä on tuo kaapeliverkko ja siihen saa Eurosportin, mutta sen saa kun tilaa lisäksi noita muita maksullisia kanavia (joita en kuitenkaan katsele -> lue: elämässä on muutakin).
Niinpä tilasin Eurosportin tietokoneelleni. Siinä hinnoittelu on paljon sopivampi 4,90/kk tai 34.jotain/vuosi.
Minulla on kaksi tietokonetta ja toisessa on 23" hd-näyttö ja toinen kone on raahattava, jossa on 17" näyttö ja hdmi-yhteys esim 32 tuumaseen hd-telkkariin. Yhtaikaa tietsikoissa ei voi olla €-sport, mut aina toisesta voi katsella.
Kokeile osoitetta: http://eurosport.yahoo.com/ ja katso saatko testikuvan.
Ribble Shogun Athena Racing Trible, Gianni Motta Athena 11 Trible, Cannondale F800 Sachs/Coda/Shimano, Scorpion fs 20
Se on kans "huonoa" ettei näytetä yhtään maastoa, kaikki tuota sähkö/huumehörhö-maantiepyöräilyä.
Silloin joskus tuli xc-maailmankuppikoosteet.
UG.
Täh? E2 kanavaltahan tuloo jatkuvasti jotain lökäpöksy-eikukaanjärkeväharrasta-alaspäinpyöräilyä ainaskii. Ja on sieltä tainnut sitä sukkahousuhipiteksyneetmaastoon-ajeluakin tulla. E1 on keskittynyt tähän lajeista jaloimpaan, huumehörhöjen asfalttihurjasteluun!
Offtopiccina lähetän tässä isot kiitokset Klaukkalasta Ranskan TV:n kuvaajille ja ohjaajalle jotka tekevät järkyttävän hienoa taidetta jostain niin tyhmästä ja tylsästä kuin maantiepyöräilystä. Ja Eurosportille kiitos kun välittää ko mestariteoksen näin rahvaan silmille, HD laatuisena! Ja tuota kuvakavalgaadia kun katsoo, ei yhtään ihmetytä jos Ranskalaiset ei halua lähteä minnekään ulkomaille lomailee. Miksi vidussa lähtisivätkään, heiltä löytyy siellä KAIKKI. Ei siinä paljon joku härmän korpilampi kiinnosta prkle!
Samoin ISO PEUKKU Ranskan TV:lle!!!
Btw: Katsokaa (pian alkaviin TdF-vieroitusoireisiin sopivasti...) aivan loistava Commuter Dreams -video
* PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
* Elämyksiä | Kavereita | Kuntoa | Osaamista
Onko jollain muulla ollut tällaista vaivaa:
huono signaali-- IPTV signaalia ei löydy. Ärsyttää kun shlekki tekee vahvan iskun ja sitten kuva poikki
E2 kanava on vissiin enimmäkseen nuorisolle tarkoitettu ja hissi/painovoima-rullailu ei minuakaan kiinnosta.
MAANTIEPYÖRÄvastustusta ei mulla tietenkään ole, itekkin ajellut männävuosina parhaimmillaan 15tkm/kesä.
Mutta nuö sähköviritelmät ja kokkeli-Boonen(annetaan vaan ajaa!?) ovat jo mielestäni liikaa.
Eilen pätki ainakin Canal Digitalin Eurosport HD kanava, mutta pätkiminen alkoi onneksi just vasta kun oli maaliin tultu Tourilla. Eli jotain häikkää oli ainakin CD:n lähetyksessä. Normaalisti lähes täydet signaalipalkit, joten omista lautasista ei vika voi johtua. Nyt alkoi signaali hävitä kokonaan yhtä-äkkiä. Eikä ukkosiakaan ihan lähettyvillä näyttänyt olevan joka olisi sotkenut vastaanottoa.
Ainiin, ja kun se Slekki iski, niin ei sulla kuva jumittanut. Kyllä se Slekki itte pysähty siihen tielle.
Pari vuotta sitten pääsin viimeksi nauttimaan eurosportista livenä ja ero Versuksen kakkaan on aika hurja. Nykyään tulee imuteltua cyclingtorrentsin kautta noi kisat.
Joidenkin no-name heppujen yhteislähtötempoa maastossa ei kyllä kestä katsoa selvinpäin vaikka se ihan kivaa onkin itse harrastettuna. Sen verran voi katsoa, että toteaa ison maailman reittien olevan ihan toista maata kuin paikalliset pikkupyöritykset.
6.7 WTF/kg
Ei näy Neurosport, ja vaikka näkyis, en kattois.....
”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”
Häh? Onhan Superbike nyt hieman mielenkiintoisempaa katsoa kun vehkeet kulkevat johonkin.
Maantiepyöräily tv:stä on aivan hillittömän turhauttavaa. Kaverit polkevat kolmea-viittäkymppiä ja kolmen tunnin kliimaksi on kun pari kaveria vetää irtioton. Katselen mieluummin curlingiakin kuin pyöräilyä..
Btw: Katsokaa (pian alkaviin TdF-vieroitusoireisiin sopivasti...) aivan loistava Commuter Dreams -video [/QUOTE]
Tämä pelasti päiväni!
Kampi laskee, kampi nousee. Pyöräilyä pyöräilyn ilosta.
Maantiepyöräilyn katsominen on erittäin viihdyttävää niille, jotka seuraavat maantiepyöräilyä ja ajavat itsekin harrastuksekseen.
Kymmenen vuotta sitten Eurosportilta tuli melko paljon triathloneja ja niitäkin oli kiva seurata. Enää niitä ei vain juuri tule.
Moottoripäristelyt taas eivät kiinnosta ja sitä tulee aivan liikaa.
Jos et aja et voi ottaa!
Ok. Ehkä niin. Minulla pyöräily, biljardi ja golf kuuluvat lajeihin jota harrastan paljon mieluummin kuin katson tv:stä. Mikään ei ole mielestäni riittävän tapahtumarikas tv-lajiksi. DH vielä menee. Superbikeä ajan mieluummin kuin katselen, mutta nykyään ei aika riitä. Crossia haluaisin ajaa enemmän, mutta ei ole paikkaa, missä kalustoa pääse putsaamaan. Rallin olen aina jättänyt niille, jotka lajin hallitsevat. Itse tyydyn katselemaan vierestä/tv:stä.
Moottoripäristelyt kiinnostavat ihan hemmetisti, ja sitä tulee aivan liian vähän tv:stä.
Eli sinua harmittaa että Eurosport lähettää kilpailua lajista jonka joku harrastaja on jäänyt kiinni luvattomien päihteitten käytöstä, niinkö (Boonen ei nimittäin osallistu vuoden Touriin)?
Kerrotko sitten mitä lajeja Eurosportin sopisi näyttää: minun logiikan mukaan tuo nimittäin sulkee pois suurimman osan lajeista (jääkiekko, fudis, moottoriurheilu, biljardi, mäkihyppy, murtomaahiihto...).
Niin kai se sitten on tai ei. Itse poljen maantiellä ja myös ajelen prätkällä maanteitä ja molempia on ihan suht mukava seurata töllöstä. Silti on pakko todeta että kyllä prätkäkisoissa on enemmän kuvallisesti seurattavaa kuin pyöräilyssä. Monesti teenkin pyöräilylähetyksen ohessa jotain muuta ja kuuntelen Selinien selostusta. Se on parempaa viihdettä monasti kuin kuvallinen anti.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Eiku harmittaa että Euros. hylkii maastopyöräilyä, tai harmittaa ja harmittaa, minulle vaan olisi hyvä syy hommata kesäksi tuo Eurosport ja ne mukana tulevat plus-tv huttu(ainakin täällä näkyvät)kanavat jos näytettäisiin maastoa.
Viime Olympialaisten xc-kisaakaan ei lähetetty, onneksi Yle teki niin.
Maantie on minulla tällähetkellä poikotisa.
EI EI!!! Ei missään nimessä kannata ottaa tuota MTV3:sen *uking plustv pakettia. Eurosportti on siinä semmosta pikselimömmöä ettei mitään rajaa. Ainakin mulla kun aikoinaan testasin niin ei sitä kuvaa kattonut erkkikään. No, ehkä pakon edestä olis voinut tuijottaa jos ei mitään muutakaan olis tarjolla. Satelliitin kautta tuleva SD laatuinen Eurosport on paljon parempilaatuista, puhumattakaan tietysti HD laatuisesta lähetyksestä mikä on kuin katsoisi suoraan etappia jostain vuoren rinteen juurelta.
Sorruin tilaamaan Canal digitalin vermeet + kanavapaketin; pakko myöntää että HD- €sportin jälkeen ei ole tullut ikävä PlusTV:tä. Miinuspuolena mainittakoon että non-HD tason kuva näyttää kiusallisen huonolaatuiselta.
Peikkomainen flaksi
Eilen pitit tulla champeryn DH kisa eurosport 2selta, ilman mitään ilmoitusta näyttivätkin jotain naisten jalkapalloa. dislike.
On toi HD kanavan non-HD kuvakin laadukkaampaa mitä normaalin Eurosportin puolella. Ne skaalaa sen lähtevän kuvan jotenkin sinne HD kanavalle --> ei ole semmoista pikselimömmöä mitä normikanavan puolella.
Ainut mikä tuossa HD kanavassa viduddaa niin että volume saa olla about täysillä jotta kuulee jotain. Jos unohtaa kääntää volaa pienemmälle kun vaihtaa kanavaa niin tärykalvot halkee ja kissat juoksee paniikissa ympäri seiniä kun teevee mölähtää niin kovaa.
Mutta kuvan laatu native-HD lähetyksissä on kyllä silkkaa nautintoa, varsinkin jos France TV:n kuvaajat ja ohjaajat ovat asialla (<-- TDF siis)! Mullakin on nyt kovalevyllä tyyliin 70 tuntia TdF2010...eikusorry...ranskan valtion maisemakuvamarkkinointimateriaalia. Ei tartte paljon miettiä minne tulevatkin lomat pääosin suuntautuu.
Nyt tuloo parhaillaan näköjään berelle tuota alamäkipööräilyä...
Mut asiaa, Eurosport 2 HD kanavan logo pyörähti mun silmille ekaa kertaa E2 lähetyksen aikana. Eli näköjään tulee E2HD kanavakin!!! YES!! Tosin tuolta kakkoselta tulee kaikenmaailman "upeita" lajeja kuten pokeri, kädenvääntö, pöytäjalkapallo jne... No, tulevatpahan sit joltain osin ainakin HD:na!
Kirjanmerkit