^ Rouvan ehdokas on miespuolinen, tummahiuksinen ja kokoomuslainen. Nähdäkseni pitää sellaisista. ( Rouvahan on tämä meidän puljun toimiston Rouva )
^ Rouvan ehdokas on miespuolinen, tummahiuksinen ja kokoomuslainen. Nähdäkseni pitää sellaisista. ( Rouvahan on tämä meidän puljun toimiston Rouva )
En omista yhtään mekkoa. Nyt on harkinnassa jos hankkisin kesämekon printillä "The Swim of The Lamps" mietin vaan että S vai M-koko. Siinä on kokotaulukko...mutta olisiko hieman väljempi parempi, mahtuisi t-paita alle kun on hihaton mekko. Eli harkitaan sitä kokoa nyt vielä.
Tässä mä olen sitä Kotkan reissua harkinnu, ja siis suunnitellu. No meen ensi maanantaina tai tiistaina ( alakerran remontin takia arkipäivä on parempi olla pois kotoa ) Katselin että jos suoraan Lahden kautta ajelee niin ei tarvi kiemurella Hämeenlinnasta. Ajoaika arviolta noin 3 ja puoli tuntia että ennen kasia kannattaa lähteä ja evästä mukaan, tai voisihan siellä Maretariumin Cafe Kristinassakin kaffet nautiskellajännittää aika paljon ...saakohan siellä kuvata? mitenhän kuvaus onnistuu lasin läpi...no se selviää sitten, luultavasti mun vempaimilla ei onnistu mutta ei se ole nyt oleellista. Pääasia että näkee nahkiaisten uintia.
Harkitsen tässä myös aloittaa pitkästä aikaa Ferrailla ajo. Mitä sitä turhaan säästää ja odottaa "parempia aikoja" , jää hieno ja hyvä pyörä ajamatta siinä odottelussa. Ferrari on todella mukava ja ketterä ajettava, toki hävettää kun ajelen niin hitaasti huippunopeella fillarilla...
Ferrari alle ja menoksi vaan.
Silti tässä tarvii ne jarrupalat käydä ostaan yhteen pyörään, olen viivytelly kun ne palat voi olla kalliit...
Velipoika mukeloineen on käynyt viimeksi, kuvaus lasin läpi onnistuu, sinullakin on oikeaa optiikkaa käytössä vs. kännyräpsyt.
Systerin perhe myös mainitsi käymisen arvoiseksi kohteeksi. Itse en ole päässyt käymään.
Nyt kannattaa mennä ennen luokkaretkiä, saattaa säästyä hermoromahdukselta![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Avaan viinipullon ja alan oikeasti vänkäämään poliittisen siiven kanssa.
Toisaalta huomisiltaa/seuraavaa työyötä silmällä pitäen en taida korkata...
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
--
Enimmäkseen vain istun, ja tuijotan papereita. Ja yritän selvittää, onko missään mitään järkeä. Yleensä ei ole. - Michael Kosterlitz
Hm... Sopeuttaakko pyörä itseen vai itse pyörään? Jäimpähän sitten kammelle eräällä vaaralla. Eipä siitä sen suurempaa vaaraa tullut mutta miettimään sai. Vaihdatutanko aikuisten miesten etulehdet itselleni tällä hetkellä sopivampiin vaiko reenaanko vähän reisipahkuraa?
Pitäiskö kesän Muse-keikalle kuitenkin mennä. Olisi kuriositeettina nähtävissä Jack Bauer(!) livenä.
https://www.soundi.fi/uutiset/lisati...hollywoodista/
No, mukavin reitti oli kuitenkin Kangasalan, Pälkäneen ja Lahden kautta Kuovolaan ja sieltä Kotkaan. Aika ihania maisemia kun kaikki vesistöt oli ihan tyyniä, tykkäsin ajaa rauhallisesti rajoitusten mukaan tätä reittiä ja ihailla maisemia. Kuusankoskella oli nimensä mukaan paljon kuusia ja hienoja metsämaisemia. Toi nopee reitti on niin tylsä ja mielenkiinnoton että ei todellakaan inspiroi.
Ensi keväänä - jo aikaisessa vaiheessa - meinaan ajaa samaa reittiä Kotkaan. Soittelen sinne etukäteen ja varmistan että siellä on nahkiaisia.
Ja hienoa, olen pystyny säästään senverta rahaa että voisi harkita sen toisen kultaisen nahkiaiskorun hankintaa jo nyt. Mutta ostin kuitenkin mustan nahkiaiskorun. Toisen kultaisen korun ostan ehkä sitten syksyllä itelleni syntymäpäivälahjaksi.
Harkitsen ylenpalttisen itseluottamukseni palauttamiseen normaalitasoon salitreeneissä.
Oon monesti toistellut itselleni ja jutellut kavereilleni myös "että nykyään treenipainoilla ei ole mitään väliä." Salihomma edistää ja ylläpitää terveyttä ja sellaiset lihasryhmät vahvistuu, jotka työssä ja muuten jää vähemmälle käytölle.
Tekniikka edellä ja pienemmillä painoilla. Kaikissa muissa liikkeissä tuo onnistunutkin mutta... penkissä pitää hullutella. Eilen olin (taasen) täynnä voimaa ja energiaa, hulluuksissani lämmittelyn jälkeen sain ahaa elämyksen
pitääpä koittaa ykköstä, huonostihan siinä kävi! Yksin salilla joten jouduin kallistamaan tankoa...ei sentä voimat niin uupuneet, jotta ois joutunu rullailee, siitä olen tyytyväinen.
Kävin Alkossa ja ostin vakiot. Silmiin osui kyllä aivan upea vodkapullo, pullossa oli etiketin yläpuolella kultainen ( kullanvärinen) kala-figuuri, upea puteli. Hinta oli aika paha, 50 euroa.
Ostan sen jossain vaiheessa kun tulee sellainen inspiraatio ja oon autolla liikenteessä, sen verta iso lasinen pullo että en ehkä kuljettaisi fillarireissulla repussa.
( no ne vakiot on pieni tai iso Sisu, ja sitten mansikkajäätelölikööri )
Jaksaisko poiketa varuste.netissä vai tilaisko vaan postilla pienen käikäleen.
Jaa tämä?
http://www.alko.fi/tuotteet/944427/B...-Russian-Vodka
Sitä pitää juoda kaviaarin kanssa!
Pitääpä säädellä Paddy Wagonista sitten itselleni kauppakassi.
Hintataso taitaa olla siivolla 2010- mallilla rengaskerran luokkaa?
Ostin sen jossa on kultainen kala ( samaa sarjaa kylläkin), ja etiketissä tyyliteltyä kultaista metsää/vuoristoa. Jääpalan kanssa olen maistellut, ihan ok.
Mutta nyt kun tuli laattojen maalauksesta puhe, niin veski maalataan sitten mustaksi. Kaikki mikä on mahdollista maalata. Valkoiset pyyheripustimet lähtee veke ja tilalle tulee eläimen päät-ripustimia ( ne on valmiina) samoin laitan kylpyammeen eteen yhden mustan upean laatan, laatassa on sisällä hopeisia ja kristallisia jotain paloja. On niin painava laatta että pysyy siinä itsekseen. Siitä mä olisin koko kylppärin halunnu, mutta oli just se kaikkein kallein laattamalli. Karsin kaikki typerät irtohyllyt pois, ne muutamat pesuaineputelit joutaa vaikka kaappiin.
Ja aina voi kylpyammeen eteen ostaa kivan suihkuverhon, sellaisen nahkiais-aiheisen. Laattoihin voi liimata myös muutaman nahkeen tarran. Nahkeita veskimattojakin on olemassa...mutta ne voi olla liian hienoja kun usein tulen kuraisissa ajovaatteissa kylppäriin.
Uskon että isän kanssa saadaan tämä kaksin tehtyä, ja kun saan vähän opastusta niin osa menee varmaan itekseenkin.
Nämä nyt sitten syksymmällä, kun tulee sitä veronpalautusrahaakin avuksi.
Hutsut vai Kunkut kesäksi alle?
^^ Ou nou!
On olemassa huonoja ja hyviä ideoita. Tämä yksi niistä, tiedät kyllä kumpia!
Kun ikääkin tulee lisää, silmä tarvitsee huikeasti lisää valoa. Normisti jo yli tuplasti!
Jos teet tästä kajuutasta mustan, tarvitset vähintään 4x korvaavan valaistuksen.
Osallistuako HSHlle vai ei. Viimeisin brevettiyritys päättyi keskeytykseen - tosin teknisiin murheisiin, mutta 150km 'lohdutuslenkki' ei antanut hirveän positiivista kuvaa kunnosta. Olisi siis kärsimystä luvassa.
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
Hoitaisinko toisen ihmisen yhden asian josta aiheuttuu minulle ( turhaa) vaivaa ja ehkä harmiakin, vai - antaisiko vaan olla...
- mä ehdin jo soittaa ja tiedustella asiaa, mutta palvelu oli jo suljettu, ja onneksi ehkä näin. Sillä mä annan olla, hoitakoot omat asiansa ja soitelkoot ite sinne jonnekin jos haluaa -
^ 150km lenkki kuulostaa kovalta suoritukselta, mun nykynäkökulmastani t. 52km ajeltu ja puolikuolemaa tehty...
Lievää suurempaa mielenkiintoa Sramin XO 12spd hiilarikampiin tunnen, hommassa ei järjen häiventä mutta kuiten?
I väntan på ännu dåligare tidet
Harkitsin kippurasarvesta luopumista ja sen seurauksena se on myynnissä. Kolme lenkkiä tänä vuonna on liian vähän ja varastoon kaipaa tilaa.
Mä tässä olen harkinnu ja miettiny josko jotain nahkeita tuotteita tilaisin, tekisin osasta nukeille iltapuvut - nahkeet iltapuvut ja yksi huivi tulisi ihan itelelle. Tämä tuskin jää nyt enää harkinnan asteelle.....
Niin tuntuu. Kun vauhti on hidasta ja kaikki maasturistit ja maantienaiset ohittaa, ja ite ei jaksa ja on ihan kuollu kun tulee kotiin. No en mä ole juurikaan kun työmatkaa ja kauppareissuja ajanu. Töihinhän nyt ei muuten pääsekään kun pyörällä. Lenkit on aika dramaattisesti vähentyny sekä lyhentyny - entinen satanen on nyt kakskymppiä.
Ikävä kyllä mutta vapaa-aika on lisääntyny samassa suhteessa mitä jaksaminen vähentyny....
Kannattaa tai voi pitää ainakin taukoa. Itsellä ei kyllä yhtään motivoi, jos homma tuntuu väkisin vääntämiseltä. Jotain muuta tilalle ja kokeilee sitten myöhemmin nappaisko taas. Itse en ole nyt oikeastaan koko vuonna ajanut lenkkiä tieolosuhteissa, kun ei vaan naposta. Maastossa ajaminen sen sijaan on taas maistunut tavallista paremmalle.
Pyöräily on elämää suurempi asia, mutta ei muuta elämää tärkeämpi. Jos ei nappaa eikä elämisen laatu (muun kuin työmatka- ja hyöty)pyöräilemisen lopettamisesta tunnu kärsivän, go ahead! Kyllä jossain vaiheessa alkaa polttelemaan, jos sittenkin harrastuspyöräilyllä on sinulle (vielä) jotain annettavaa!
Mutta voit myös jossain välissä pitää eräänlaisen tuumaus- ja muistelutauon eli joskushan pyöräily on sinulle niin paljon jotain sillä harmaalla henkisellä alueella nähtävästi kuitenkin tuonut, koska olet pyöräilyä jatkanut, pyöriä hankkinut ja rakentanust ja Fillarifoorumillekin itsesi rekisteröinyt. Jos muistat tai keskit mitä se oikein oli ja millaista pyöräilysi silloin oli, voit miettiä onko mahdollista että olet vain jotenkin kadottanut pyöräilysi idean matkan varrelle.
Jos, niin voisitko löytää sen uudelleen - muuttamalla pyöräilyäsi johonkin suuntaan?
Tai mitä jos unohdat "hauskuuden" (tai toisaalta "terveyshyötyjen") hakemisen ja rupeat ajamaan esimerkiksi pitempään, kovempaa, hitaammin, epämukavammin tai miten vain eri lailla kuin nykyään ajat? Voisiko siinä yllättäen käydä niin että huomaisit että koet semmoisen(kin) pyöräilyn omalta kannaltasi mielekkääksi ja antoisaksi?
Hanki vaikka kajakki ja ala melomaan. Sitten kun kesä ja melonta kelit on ohi saattaa ajaminenkin kiinnostaa.
Ite oon ajautunut "multisportaajaksi" kun en jaksa mitään pitemmän päälle. Mutta kun on joku viikon rastiviikot niin jo vain taas kiinnostaa päästä pyörän päälle.
^ joku muu - kuin urheilu/liikuntaharrastus - mä suosittelen nahkeesti! Mua nimittäin ei enää olisi jos en olisi vajaa 2 vuotta sitten "löytäny" onnellisen onnettoman sattumuksen seurauksena nahkiaista.
Nyt vaan 15.8. jälkeen käyt Nakkilassa, syöt vastapaistetun nahkiaisen ja mä lupaan että kaikki tuntuu sen jälkeen paljon paljon mukavammalta. Ei se matka sinne niin pitkä ole kun tietää että superhyvääkivaa on luvasssa. Jos jaksat oottaa 30.9 niin silloin on Nahkiaismarkkinat ja mä olen silloin siellä.
Suosittelen tommi2:lle uutta harrastusta, vaikkapa varjoliitoa. Se on rauhallinen vanhojen karvaisten miesten laji![]()
Harkitsen rajusti maastopyörän laittamista myyntiin fillaritorille.
Tommille: aina pitää olla senverran eri harrastuksia ettei pääse kyllästymään. Pyöriäkin pitää olla erilaisia ettei pääse hiekkatie/maastopolku/maantienlaita risomaan. Joukkuelajit on mun mielestä hyvää vastapainoa fillaroinnille. Ja sama pätee toisinpäin, pyöräily on mukavan zenimäistä puuhaa jossa ei tarvitse kilpailla ketään vastaan, sen kun menee ulos ja pistää kammet pyörimään.
Kirjanmerkit