Giant
Sivu 92 / 144 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42 82 90 91 92 93 94 102 142 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.731 - 2.760 / 4306

Aihe: viimeisin harkintasi?

Jopotuinen Guest
    Mitenköhän TM muuten mittaa melut?
    Rengasäänipulma on eritoten näiden karkeiden Suomi teiden pulmia. Siloisilla pinnoilla autojen väliset keskinäiset erot rengasäänissä jäävät huomattavasti pienemmiksi.

Tuossa arvio 2017 Mazda 6 suojauksista, 3/5 tähteä. Tekevätkin näköjään Belgiassa suojauksen jälkiasennuksena Ruotsin ja oletettavasti myös Suomi autoihin, asia kannattanee varmistella autokauppiaalta. Pelkästään tehtaan jäljiltä suojaus on kehno.

Mazdas kaross är helt av stålplåt och samma material används i bränsletanken. Dörrar och baklucka har bra limningar, men huven saknar tätningar i hörnen. Huv, baklucka, dörrar, tröskellådor och balkar under bilen är invändigt vaxbehandlade. Det görs i exporthamnen i Belgien på alla Sverigesålda bilar.
    Stora delar av underredet täcks av plastsköldar och utanför dessa är slitskyddet något tunt, men alla utsatta skarvar är väl tätade. En framtida rostrisk är däremot de inåtvikta skärmkanterna bak, som dessutom ligger an mot fuktsugande filtinnerskärmar. Även isoleringskuddarna i A-stolparna riskerar dra åt sig rostfrämjande fukt.
    Rostskyddsgaranti: 12 år.

Skoda ja Ooppeli saivat 4/5 tähteä.
    Tuolta voi itse köljätä kaikkien autojen tulokset

http://www.vibilagare.se/test/rost

tempokisu Guest
    Uudet Mazdat on lisäksi tosi kauniita.

Mä harkitsen...ei vaan alan säästää oikeesti kultaiseen nahkiaiskoruun.

F. Kotlerburg Guest
    Opel ei ehkä ruostu, mutta muita vikoja siinä kyllä sitten piisaa ihan riittämiin. Nimimerkillä pari vuotta Opel-helvetissä. Sen jälkeen mazdailu on ollut yhtä juhlaa.

Itse harkitsin 29+ kiekkojen ostoa läskiin. Harkinta eteni jo itseasiassa siihen, että pyysin R2:lta tarjouksen kasatuista kiekoista.

tempokisu Guest
    Pitäisikö sitä viimeistä päivämäärää kuitenkin aikaistaa?

^ Ei kannata. Itsemurha alakuloisena on aikas tyhmä juttu.

Kona Unit työmatkoille ja satunnaiseen ”tuossahan on polku” ajoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Mitenköhän TM muuten mittaa melut?
    Rengasäänipulma on eritoten näiden karkeiden Suomi teiden pulmia. Siloisilla pinnoilla autojen väliset keskinäiset erot rengasäänissä jäävät huomattavasti pienemmiksi.
    Asentavat mikrofonit etu- ja takapenkin niskatukeen. Siitä en tiedä, millaisella päällysteellä virallinen mittaustulos otetaan, mutta testeissä pyrkivät kuvailemaan, mistä melu tuntuu eniten kuuluvan ja miltä esim. kivien rapina kuulostaa. Täällä päin näyttäisi olevan kaikkia harkitsemiani malleja myynnissä, joten ei ole mitenkään mahdoton ajatus ajaa jokaisella samaa lenkkiä.

Oon harkinnu jos rupeis vanhaks?
    -Usot sie jot myö uitiin?

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Itse harkitsin 29+ kiekkojen ostoa läskiin. Harkinta eteni jo itseasiassa siihen, että pyysin R2:lta tarjouksen kasatuista kiekoista.
    Eipä näemmä nahkahousua raha kiinnosta, joten seuraava harkinta on ostaa osat ja kasauttaa kiekot paikallisessa.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti H.Brooks Katso viesti
    ^ Ei kannata. Itsemurha alakuloisena on aikas tyhmä juttu.
    mä oon tyhmä, lisäksi epäonnistunu ja kun rahat ei enää riitä yhtiövastikkeeseen ja ruokaan niin ei tässä oikein enää mielekkään elämisen edellytyksiä ole. Tämä niin kutsuttu elämä alkaa olla semmoista kitumista että ei vaan kertakaikkiaan jaksa.
    Alakuloinen on aika lievä ilmaus, ja tätä on kestäny jo hivenen pitemmän aikaa. Nyt vaan toi työpaikkakiusaaminen on menny liian pitkälle.
    Onneksi sentään migreeni meni ohitte, mutta ehdin aamulla perua "työ"päivän ja kerroin että tää teidän työpaikkakiusaaminen vaatii nyt veronsa. Mitäpä sitä yhdestä työpäivästä, ihan sama onko se kuukauden palkka 500 vai 550 euroa.

Joka tapauksessa tänä vuonna käyn vielä Nakkilassa pari kertaa sekä kututalkoissa. Asiakkaille ( ajokorttitodistus) jotka ovat sanoneet että tavataan sitten taas 3 tai 5 vuoden kuluttua, olen kyllä vastannut että todennäköisesti ei tavata.
    Eikä se ole sanottu, saattaa hyvinkin olla että mun nää sairaudet vie enkä mä jaksa vastaankaan enää laittaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Eipä näemmä nahkahousua raha kiinnosta, joten seuraava harkinta on ostaa osat ja kasauttaa kiekot paikallisessa.
    ^samasta puljusta pyysin tarjouksen ko.kiekoista, mutta hinta oli niin suolainen että jäi kaupat tekemättä...

Ontopic

vieläkin harkinnan asteella tartteeko läskin ja crossarin väliin 29täpäriä?

Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
    -- not fast but furious --

Pelgon Hanko; joko sinkulana tai vaihteilla.
    Jos sinkulana, niin muutaisin sen kaksivaihteiseksi. Se olisi mukava.
    Ei aika kulu; me kulumme.

eSportin seuraajaksi siirtyminen, näyttää menestystäkin tapahtuvan.
    Onneksi klassikkokauden alku saanee (taas) ajatukset oikealle tolalle.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

F. Kotlerburg Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    ^samasta puljusta pyysin tarjouksen ko.kiekoista, mutta hinta oli niin suolainen että jäi kaupat tekemättä...
    Joo niin näyttää olevan. Osien hinta ostoskorissa oli vajaat kolme ja puolihunttia. Päälle pinnat, kasaus ja rahti niin melkein seittemän. Jää ostamatta.

Pitäisikö palauttaa firmalle ostamani Porche kun se pitää niin kummallista ääntä

No en sitten palauttanut kun ei jaksanu. Ääni saattoi tulla myös työmaalta. Jos hajoo niin toivon mukaan kehikon koneisto eikä itse levy. 8 teraa on kuitenkin paljon dataa.

Mitkä asiat tai oikeastaan aihepiirit ovat uutisoinnin arvoisia ja miksi.

Pohdinta lähti siitä, että YLE alkaa painottaa terveysaiheita entistä enemmän, koska #kansatahtoo tai ainakin pitää merkityksellisenä. Siitä johduin miettimään uutiskriteereitä, samastumista ja globaalin maailman menoa. Lopuksi päädyin miettimään verbin 'harkita' eri merkityksiä.
    10k-kerhon jäsen

--Ohi taas -- (sisälukutaito on yliarvostettu...)

Käviskö DGE:ssa pe vai la?

Onkohan tuossa lähi-Shellillä vihreetä EDiä? Ei millään jaksas käydä kävelee mutta jos sitä vihreetä kultaa sais sieltä. ÄäsMarketissa olis mutta sinne on jo 20min kävelymatka, jaksas vielä vähemmän. Shellille pääsee jossain 7 minuutissa.

Harkitsen siis jaksaako lähteä kävelee jompaankumpaan vai tyytyykö avotilan mökään ja tuohon pöydällä olevaan Bonaqua vichypulloon.

Edit: Ja jos joku meinaa sanoa että kävele ensin Shellille ja jatka Ääsmarkettiin jos ei ole ensiksimainitussa niin ei ole optio, tulevat täysin päinvastaisiin suuntaan noi tästä lähtöpisteestä käsin katsottuna.

Edit2: Paskat mennyt 20min, kesti 22min edestakas sisältäen kassajonotuksen.
    VesaP muokkasi tätä : 13.03.2019 at 12.07

F. Kotlerburg Guest
    Harkitsin että josko menis fillarilla töihin. Parin minuutin harkinnan jälkeen laitoin Webaston päälle.

Jopotuinen Guest
    Ottaisiko loparit ja ryhtyisi oloneuvokseksi.
    Ei oikein huvita enää laahustaa hommiin, mutta kun ei oikein poiskaan malttaisi jäädä.

Tahtos jonkun oikeesti isonkin joten harkinnassa sateenkaari boa, from Brazil. Ei vaan taida ampumallakaan terralle saada tilaa tarpeeksi.

Jopotuinen Guest
    Kärmes on kyllä kiva, olen aina ihaillut niitä.

Mökillä asustelee Rantakäärme, joskin tätä Railiksi nimettyä en ole hetkeen nähnyt, liekö sitten past away. Mutta viimekesänä näyttäytyi nuorempi yksilö Raija. Railin jälkeläisiä?

Rouvalla hillitön kärmesfobia, mutta olen antanut hänelle siedätyshoitoa seuraamalla yhdessä ranturin ja kyiden touhuja. Hyvä juttu asiassa oli iltapaskojen kertomus hiirien ja myyrien ja edelleen myyräkuumeen torjunnassa. Rouva alkaa selvästi pehmetä, yli 30 v kestänyt työ alkaa viimein tuottaa tulosta

Kerran saunasta pyysi laiturille tähystämään, ettei kärmeksiä vedessä. Vaivautuneena sitten laahustin mukamas tähystämään – ja bongasin laiturin päässä uivan kärmeksen!

Raijan olen merestä bongannut viime suvena. Viimeistelin lapioinnin jälkeisiä hanhien jätöksiä painepesurilla ja tää luigero kiinnostui jostain syystä touhuistani ja uiskenteli isoja kaaria ja tuli muutamia kertoja aina uudelleen ihmettelemään surisevaa kärmestä käsissäni

Toki se yksi kyy, joka löytyi sisältä lipaston takaa, olisi voinut jättää asiansa tekemättä, ihan oman etunsa tähden.

Nuilla kyykärmeksillä taitaa olla talvipesä jossain mökkimme perustuksissa. Viime keväänä tuli superlämpimät, niin terassin reunuksilla istuessa bongasin luokkaa viisi kyytä n. tunnin sisällä. Luikeroivat siinä kuka mihinkin.

Yhden kyyn olen kyllä tuhonnut, ajoin ruohonleikkurilla yli ja havaitsin kyynpätkät vasta nurmen reunaa palatessa

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Tahtos jonkun oikeesti isonkin joten harkinnassa sateenkaari boa, from Brazil. Ei vaan taida ampumallakaan terralle saada tilaa tarpeeksi.
    Perhe muuttaa huussiin ja kärmekset teidän taloonne sopu sijaa antaa

tempokisu Guest
    Mä nyt olen harkinnut jos auton takatason kissa- pupu- nalle-pehmot vaihtaisi kalapehmoihin. No ainakin isomazdaan meinaan sellaisen vaihto-operaation tehdä. Kummityttö on jotain pehmoja kysellytkin niin voi sieltä valita. Ainoastaan Karvisesta ja ojasta pelastamastani nallesta en pysty luopumaan, mutta muita pehmoja on kymmeniä.

Vieläköhän hankkisi uuden rinkan, onko "tarpeeksi" vaellusvuosia jäljellä (oma jaksaminen, maailman tuho yms).

tempokisu Guest
    ^^ vaihto-operaatio tehty. Koeajossa kalat ei oikein pysyny, kiinnittelin niitä pyrstöistä selkätukien palkkien väliin.

Mutta voisikohan cycloon jo laittaa sen kuviorenkaan eteen? Ainakin Pirkkalassa tänään harjattiin kelvejä, Tampereella on keskustassa vielä sora-alueita mutta ei paljoa.

Jopotuinen Guest
    Oho!
    Samsung 64GB MicroSDXC EVO+ Memory Card, Grade 1, Class 10
    Hinta 8,50 € toimitettuna!

Halapahan tuo olisi ollut, mutta harkinnan jälkeen päädyin kuitenkin ratkaisuun, ettei valokuvauskoneeni toista sellaista ravitse, enkä muutakaan käyttöä keksinyt.
    Tablettiin tai läppäriin lisää tallennustilaa? Mutku ei tarvesta sielläkään.

Että mihin menis syyslomalla. Prahassa olen aikonut käydä vaan kesällä en sinne suostu. Oliskohan lokakuussa rauhallisempaa...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •