Mitä jos treenin sijaan vetäiski päiväkännit.
Mitä jos treenin sijaan vetäiski päiväkännit.
Pitäiskö kaivaa vanha Jedi-puku naftaliinistä ja nörtteillä vielä kerran tänä keväänä. Sekin alkaa olla jo kohta vintagea...
Uusi naftafiltteri, tuokin alkaa olla jo katoavaa kansanperinnettä.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Mane-vainaalle malja perjantaina; palliveijari on muistelonsa ansainnut
![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Tänään jos treenin jälkeen ottais yhden tai kaksi olutta (, mutta ei sen enenmpää) .. Huomenna voiskin sitten treenata lepoa, kun on tuota pakkasen perkelettä luvassa reilummasti
-- not fast but furious --
Tekiskö ens kesänä yhden jutun mikä on pitänyt tehdä jonain kesänä? Miks ja mitä odottais?
Ajaisko mökkimatkan (60km) läskillä huomenaamulla, vai jättäiskö ajamatta![]()
Get Fat
Ottaisko lokarit jo pois grainderista? Johan noi kurakelit loppuivat.
Tää kiinteiden lokarien kirous on just tätä. Ei viitsi ihan ketterästi kelejä seurata kuitenkaan, näköjään. Ei olis kuin 6 pulttia ja 1 nippari, mut silti.
Tästä foorumista vähän alkaa jo mennä maku.
^^ Jos vaikka vain etulokarin? Vähentää ellei peräti poista mahdollista toe overlappia, saa pyörän näyttämään vähän vauhdikkaammalta ainakin kuskin itsensä silmissä - ja etulokkari on yleensä takalokaria vaivattomampi asentaa kurakelien tullen takaisin.
^ Valikoi lukemasi. Ignoroi idiootit. Keskity tuottamaan laadukasta sisältöä kuten ennenkin.
Harkinta koskee päivän ulkoilua: yksi pitkä yhdistelmälenkki vai kaksi lyhyempää erillistä lenkkiä? Ja jos yhdistelmälenkki, kumpi ensin: fillari vai sukset?
^^Kyllä foorumilla pitää yksi täyspäinen humanisti olla.
Jospa tuolta lomamatkueelta kiekkoja kuupailisi; poika saattaisi olla myös kiinnostunut.
Pitääpä tutustua kauppohin ja hintapolitiikkaan jo etukäteen. Uiske tietty myös listalla
Kalastelumahdollisuus snorklailun lisänä kiehtoo kovinkin.
Tässähän olisi mulle työ ( mikä kumma on "courier"...) courierin työ sopii sinulle jos
- olet täyttänyt 18 vuotta.
- sinulla on käytössäsi auto tai polkupyörä.
- voit työskennellä yöaikaan
- nautit ulkoilmasta ja vapaudesta
- olet itsenäinen ja omatoiminen työntekijä
- haluat nauttia kesäpäivistä ( no en, mutta kaikki edelliset KYLLÄ )
Ja työhaastattelutkin tehdään mulle sopivaan aikaan yöllä.
Palkka tuossa jäi mainitsematta...
Rölli-nikin perustamista. Yhellä nikillä ei näköjään somessa nykypäivänä pärjää.
Olen ostanut viimeiset pyöräni enemmän tai vähemmän kokeilematta. Commencal, kaksi Colnagoa, Cannondale ja Canyon. Ostaisko taas uuden pyörän, Canyon Spectralin sokkona kun en jaksa mennä edes messuille katsomaan olisiko Canyon koeistuttavissa.
Tekiskö vuoden ekoteon?
Reilun pari vuotta vanhan puhelimen akku oireilee väsymisen merkkejä. Jos ostaisikin vain uuden akun eikä puhelinta. Tuo kun on niin kivakin ja riittävä. Eikä oikeastaan jaksaisi alkaa perehtymään minkälainen uuden pitäisi olla.
Jos akun ostoon päätyy niin pitäisi vielä valita alkuperäisvaraosan ja kiinalaisen halpiksen välillä.
Toisaalta voiko olla varma, että oireet ovat akussa eikä itse laitteessa?
EDIT: ekoteko tehty, mitäpä tuota harkitsemaan! Akku tulee kirjekuoressa Kruununhaasta kotiin.
@JackOja . Oma Moto4th oireili samalviisiin ja huolto vaihtoi 1,5v ikäiseen vain akun takuuna. Ei se kummentunut, uus reissu kännykälle ja sai uuden piirikortin. Nyt pelittää taas, kummassa vika vaiko molemmissa jäi mulle hämäräksi.
I väntan på ännu dåligare tidet
https://www.intersport.fi/fi/tuote/p...akki-56506292/
...kun halvalla sai
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Tässä muuten joutuu harkitsemaan ajovaatetusta ja laittaisiko sileen kuviorenkaan eteen? Vaatetus sikäli että lähden töihin noin puoli kymmenltä, ja tulen takas viiden maissa. Yleensä tulomatkalla "paistuu". Karvavuorisuojat voi varmaan ottaa jo pois monojen päältä ( ja jättää ohkasemman suojan) ....
Koskahan autoon voisi vaihdatuttaa kesärenkaat? Ei ainakaan vielä, Loukonlahden rannan jääparkkipaikalta ei pääse pois kesärenkailla.
Tuommosta harkitsen, mutta taitaa jäädä toistaiseksi ainakin harkinnan asteelle niin kauan kuin nykyinen 15 kiloinen "heavy duty" (tarkoituksella lainausmerkeissä vaikka olevinaan onkin heviduti) penkki laukeaa. Tuossa tulis extrana helvetillinen tukevuus, säädettävät kulmat mutta valitettavasti myös 50kg painoa --> aika mission impossible roudata sitä reenin ajaksi kapeen kissaportin läpi eri huoneeseen ja reenin jälkeen taas takaisin. 50kg kun on aika perkeleesti jos joutuu kääntelee laitetta portin kohdalla sivuttain jne.
![]()
Ostaisikos ton, 299 €.
Pitäisi saada hilattua n. 100 kg kalavenettä rantakalliolla ylös ja alas.
Toi painaa 65 kg, kevyempikin voisi olla, kun käsipelin tarkoitus hilata. Ja halvempi. Vois tietenkin värkätä myös ite vähän hempulimman vaihtoehdon.
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/Tra...ja-2000033945/
![]()
Ostaako vastamelukuulokkeet (noice cancelling) ja jos niin minkälaiset.
Ottaskohan susiruman tatuoinnin käsivarteensa jossa ois joku nevöhööd blues(?)-kitaristi. Vois sitten mennä salille sähköhammasharjat korvissa ja jakaa instaan kuvia oldfartswholift & iamnotdoneyet. IMO (Y)
Se on vanne eikä mikään kiekko
Ehkä viikonloppuna voisi vaihtaa eteen sileen kuviorenkaan. Tosin ei tarvi rengasta vaihtaa, vaan se silee on valmiiksi vanteella....kepeempää vaatetusta pitänee myös harkita, aika lämmintä kotimatkalla on ollu välikelin vaatteissakin.
Pieni nahkiais-tatuointi ollu harkinnassa, mutta ehkä ei sittenkään.
Ostaa, jos tarvii, elektroniikka-topicissa on kuupailtu moisia joulukuussa.
Reissaava rva on ollut varsin tyytyväinen; lentsikkamatkailu "kuulemma"
kohentui huomattavasti.
Äh, just olin iloinen että huomenna ei tarvitse "mennä minnekään" ( paitsi parit kuvat ottaan..). No se Taigakorun esittelypäivä meidän puljun viereisessä liikkeessä - on huomenna. Asiasta nimittäin oli puhetta omistajan kanssa ja olin ( ja olen) kiinnostunut....että pitäisikö nyt kuitenkin mennä...
edit: kyllä mä meen, kysyn miten onnistuisi hopeinen nahkiaiskoru. Tein siitä jo koko-muotomallin luikeromaisesta irtokarkista ja tulostin muutaman nahkiaisen kuvan oheen.
tempokisu muokkasi tätä : 14.04.2018 at 04.25
Lähtisinkö aamulenkille fillarilla Karhulaan torille possokahville vai ihan vaan ajamaan lenkin tienviertä?
M. Nykästä siteeraten: "Muutan Kööpenhaminaan ja siirrän kirjani Ruotsiin".
Ihan vaan TE-pellejä kiusatakseni; on se nyt perseestä, notta omaehtoisesta
kouluttautumisesta ja työnhankinnasta (ja jopa työpaikasta) *ittuillaan
suojatyöpaikan virastokuplasta.
Ritchie Commandoa tässä en saa pois mielestä
Kirjanmerkit