Giant
Sivu 143 / 144 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 43 93 133 141 142 143 144 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.261 - 4.290 / 4309

Aihe: viimeisin harkintasi?

Samoja mietteitä itselläkin. No soolona tuli tänä vuonna uusi vuotuinen kilometriennätys, mutta siitä huolimatta pohdin, että lisäisikö sosiaalinen paine lähtöjä, koska eihän sovitusta voi jäädä pois. Tuo liian kovaa/liian hiljaa/liian kauas/liian lähelle lienee soviteltavissa. Toisaalta, duunissa joutuu olemaan sosiaalinen, soololenkillä saa olla itsensä kanssa keskenään, jota sitäkin tuntuu tarvitsevan palautumiseen.

Kaikki on sovittavissa mutta kompromissi on huono molemmille ( jos 2 osallista ) osapuolille. Tietysti jos monta osallista niin jollekin saattaa osua kohdalleen. Paras on paras ja vähempi ei ole parasta.
    Itse tuskin lähtisin useammin liikkeelle vaikka mitä olisi sovittuna. Pitäisi ehkä pikemminkin olla enemmän kotona.
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

Vaihtaisiko gravelin vaihteiston sähköisestä mekaaniseksi.

2,5 v on sähköjopo ollut ja vois harkita tänä vuonna luomu-
    pyörien runsaampaa käyttöä.
    I väntan på ännu dåligare tidet

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kepsu Katso viesti
    Muutaman kerran vuodessa 1 kaverin kanssa kerrallaan käyn jonkun lenkin ajamassa, mutta kyllä yksin paras.
    Ja koska kertaus on opintojen synnyttäjä, niin kerta kiellon päälle, On parasta ajella yksin.
    Hyvä on pyöräilijän pyöräillä jos ystävä hällä on myötä. Mutta parempi ajella yksikseen, tiens yksin raivata itselleen ja yksin uhmata yötä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Yrittäiskö ajella jotenkin sosiaalisemmin ensi vuonna? Yksinäisenä sutena ajelut on helppo järjestellä, mut voisihan joskus olla hauskaa jossain porukassa.
    No se Brewery Hunting Ride ainakin pitäisi suorittaa. Nyt joutuu vaan ajelemaan vähän enemmän kun joutuu pyörähtämään Keravallakin.

NGS:n/Breakawayn social rideille ja KSP24:n tiistailenkeille suositus. Ne on olleet kivaa vaihtelua yksin puurtamiselle ja aina välillä on kyllä kiva ajaa niinkin, että seurailee vaan jonkun takarengasta.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

tempokisu Guest
    Aattelin että kilpailevalle f-keskustelufoorumille en enää mene.
    Mutta meinaan kyllä mennä, vaikka se olisi se viiimene postaus - sairaalle ihmiselle, jolla ihan oikeesti ongelmia, niin annetaan reilu kuukauden jäähy. Kyllä mä siittä palautetta annan.
    Olen parhaani yrittäny mutta kun mikään ei toimi; en saa yhteyttä TE-toimistoon, peruspäivärahaa ei myönnetä ilman työkkärin lausuntoa, ei anneta lääkäriaikaa ja verikoeajan varauskaan ei ole yksinkertaista.

Miettiny että jos on about 80v ihminen jolla ei ole tietokonetta eikä äly(ttömyys)puhelinta, ei saa mitään asioitaan hoidettua, esimerkiksi mun äiteeni. Tosin isä, veljeni ja minä autetaan.

tempokisu Guest
    Mutta meinaan kyllä mennä, vaikka se olisi se viiimene postaus - sairaalle ihmiselle, jolla ihan oikeesti ongelmia, niin annetaan reilu kuukauden jäähy. Kyllä mä siittä palautetta annan.
    Olen parhaani yrittäny mutta kun mikään ei toimi; en saa yhteyttä TE-toimistoon, peruspäivärahaa ei myönnetä ilman työkkärin lausuntoa, ei anneta lääkäriaikaa ja verikoeajan varauskaan ei ole yksinkertaista.

Miettiny että jos on about 80v ihminen jolla ei ole tietokonetta eikä äly(ttömyys)puhelinta, ei saa mitään asioitaan hoidettua, esimerkiksi mun äiteeni. Tosin isä, veljeni ja minä autetaan.

Vai olisiko se vaan yksinkertaisempaa mennä tällä rahalla mitä nyt on sinne takuueläkkeeseen 6 vuoden päästä. Tosin tuskin sinne asti jaksan. Menee nää byrokratiat niin vaikeeksi että ehkä anti olla.

Ja valitus se vaan jatkuu.. milloin on 10+ vuodeksi rahulia tilillä ja milloin ollaan niin köyhiä, kipeitä ja syrjittyjä ettei kukaan tässä maailmassa.
    Mene vaan foorumille kun banni loppuu, mutta älä mene kaivamaan verta nenästäsi. Joskus kannattaa ottaa opiksi siitä mitä sanotaan.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Täältäkin ehdottomasti suositus mennä sinne toiselle foorumille heti kun voi. Se on paljon parempi foorumi.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Minäkin luulen, että se toinen paikka olisi se oikeampi henkinen koti. Täällä on vain ilkeitä ihmisiä. Siellä on sitä kysyttyä nahkiasasiaakin ja on sallittu topsu.
    Varmasti pyytävät anteeksi käytöstään ja toivottavat tervetulleeksi takaisin.

Tämmöisiä pohdiskelin: https://www.kaypahoito.fi/hoi50076
    Moottori olet sinä.
    Think for yourself, question authority!
    Meidän jälkeemme hiljaisuus

tempokisu Guest
    ^ no olen itekin tätä mietiskelly, välillä on että kyllä tämä tästä, ja sitten koko eilisen illan makasin olkkarin lattialla itkeskellen - ja se syy ei oikeastaan ole masennus vaan se että peruspäivätuki ja sairauspäiväraha evätään - mietipä ite että takuueläkkeeseen on vähän vajaa 6 vuotta, ja siinä sun pitää tulla toimeen sillä rahalla mitä tilillä on, että miiljonäärteiltä onnistuu mutta taviksilta? tämä ei ole valitus, vaan elämäntilanteen totuus. Todennäkoiseti en saa mitään tukea, mutta Luojan Kiitos säästin rahaa jolla tulen toimeen.
    Mutta ei sitä koskaan tiedä, Luoja armahti mun syksyllä 2017 ( löysin syyn elää) ja uskon että nytkin käy niin, tavalla tai toisella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Mutta meinaan kyllä mennä.
    Iso suositus vaihtamiselle.
    Tähän foorumiin kylvämäsi tunnelma saa kyllä miettimään, jaksaako edes kurkata tänne.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Kyllä se kilpaileva f-foorumi on paljon parempi.
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

^ no olen itekin tätä mietiskelly, välillä on että kyllä tämä tästä, ja sitten koko eilisen illan makasin olkkarin lattialla itkeskellen - ja se syy ei oikeastaan ole masennus vaan se että peruspäivätuki ja sairauspäiväraha evätään - mietipä ite että takuueläkkeeseen on vähän vajaa 6 vuotta, ja siinä sun pitää tulla toimeen sillä rahalla mitä tilillä on, että miiljonäärteiltä onnistuu mutta taviksilta? tämä ei ole valitus, vaan elämäntilanteen totuus. Todennäkoiseti en saa mitään tukea, mutta Luojan Kiitos säästin rahaa jolla tulen toimeen.
    Mutta ei sitä koskaan tiedä, Luoja armahti mun syksyllä 2017 ( löysin syyn elää) ja uskon että nytkin käy niin, tavalla tai toisella.
    Hei, Ehdottaisin että perustat vaikka oman tempokisu topicin jossa sitten kaikki kiinnostuneet voivat seurata tarinaasi ja ajatuksiasi jos siltä tuntuu. Nythän näyttää hieman siltä että nykyinen malli ei ehkä kuitenkaan ole se paras mahdollinen. Kiitos.

^ No moro! mulla on nyt feisbuukki
    No sinnehän voit sitten nuo elämänkurjuudet käydä kirjaamassa, niin ei tarvitse tätä harrastepainotteista foorumia työntää täyteen sellaista tekstiä mikä kaikissa muissa aiheuttaa vastarintaa. On varmasti kaikkein paras paikka sille. Fillarifoorumi on kaikkein huonoin ja epäsopivin.

Ja bannit on kyllä aina itse ansaittuja. Jos useaan kertaan varoitetaan ja silti ei meno muutu, niin mitä muuta mode voisi tehdä? Vaihtoehdot on suurin piirtein menettää kaikki muut käyttäjät yhden epäsosiaalisen takia tai antaa määräaikainen porttikielto sille yhdelle.

Ps! On tälläkin foorumilla banneja jaettu. Koeta pitää sekin mielessä.

Pienirenkainen pullukkakuminen e-hyrrä Engwe M20 750W. Mutta enpä tiedä, kamalan kalliita samalla rahalla saisi kawasakin nelari enskan. Nyt kun elämä on plusarvoista ja kevät on tulossa niin uusia leluja ei vaan ihan vaan kokemuksia kaipaan.
    skeptinen realisti

Yocce, sun viimeaikojen viestihistoriasta on varmaan puolet sitä että menet vaan tarkoituksella haastamaan riitaa itseäsi ärsyttävien käyttäjien kanssa.

Toimintasi on käytännössä vainoamista ja foorumin meno on sen seurauksena alkanut muistuttaa koulukiusaamista.

Mietin Favero Assioma PRO MX-polkimien hankkimista. Maantiepyörässä on jo Faverot mutta maastopyörässä ei, ja jotenkin vaan tuntuu järkevältä tavalta seurata treeniä ja kehittymistä tuo tehodata, sykedatan ohessa. Mutta mutta...ajanko tarpeeksi maastopyörällä, jotta se hankinnan oikeuttaisi. Hintahan ei oo kyllä paha...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timo T Katso viesti
    Mietin Favero Assioma PRO MX-polkimien hankkimista. Maantiepyörässä on jo Faverot mutta maastopyörässä ei, ja jotenkin vaan tuntuu järkevältä tavalta seurata treeniä ja kehittymistä tuo tehodata, sykedatan ohessa. Mutta mutta...ajanko tarpeeksi maastopyörällä, jotta se hankinnan oikeuttaisi. Hintahan ei oo kyllä paha...
    Kannattaa minusta mtb:n kanssa miettiä mitä sillä ajat. Jos ajat treenejä, peekoota tai vetoja, niin hanki.

Jos vaan ajat maastossa, niin tehopolkimista ei minusta ole mitään hyötyä. Enemmänkin haittaa. Kiviin kolistelu harmittaa ja kuormituskin lasketaan aina alakanttiin, koska maastossa kuorma tulee muualtakin kuin jaloista.

Että jos ensi viikolla pakkaisi taukotakin, -housut ja pullaa ja termariin kahvia ja lähtisi valoisaksi ajaksi Konalla retkelle johonkin. Säätiedotus ei lupaile maastoon mitään kovin erikoisia kelejä, eikä muuallekaan.

Syrjäisemmät tiet voisivat kuitenkin olla jäisiä, että edes jotakin hauskaa olisi.

Ajelisko tammikuun pakkosatkuna lauantaina ihmiskokeen, "suolasatasen"? Neljä kierrosta Töölönlahti-Herttoniemi-Roihupelto-Viikki-Oulunkylä-Pasila-Töölönlahti.

Uutta petiä olen harkinnut kovasti. Harkintani olen myös sanallistanut ja vaimon tietoon vienyt. Ilahtui kun saitana haluan tuhlata mukavuuteen.
    skeptinen realisti

^Tein syksyllä saman harkinnan ja kyllä kannatti. Ennen heräsi paikat kolottaen, nyt aamuisin on kuin hierontapöydältä nousisi.

Että pitäisi hankkia yksi satula lisää tohon Thomsonin tolppaan pysyvästi laitettavaksi, niin vaihto sen ja hissitolpan välillä olisi joutuisampi operaatio.

^suosittelen, elämänlaatu paranee taas hieman.

Jokohan sitä laittaisi nastarenkaan graveliin taaksekkin

Pakko varmaan ostaa halpa jäykkäperä, jonka uskaltaa jättää salin tai kaupan pihaan. Ei tuolla säily kapeakumisella kauaa ehjänä, jos nämä kelit jatkuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Pakko varmaan ostaa halpa jäykkäperä, jonka uskaltaa jättää salin tai kaupan pihaan. Ei tuolla säily kapeakumisella kauaa ehjänä, jos nämä kelit jatkuu.
    Taitaa siellä Oulussakin olla nyt sellaset perinteiset PK-seudun talvikelit. Täällä jäykkäperä on ollu jo pitkään paras valinta talvipyöräilyyn.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •