PirkanPyöräilyGiantElectrobike
Sivu 14 / 144 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 4311

Aihe: viimeisin harkintasi?

tempokisu Guest

Punapää elokuviin? yksin vai kaverin kans?

Mä oon harkinnut oikeisiin elokuviin menoa ja taitaa tulla käynti. Se vaan että vähä hirvittää mennä isoon Plevnaan, yksin. Eli harkitsen jos pyytäis kaveria henkiseksi tueksi?
    Kivempi se on kaverin kans mennä kun yksisteen.

Sain rankan työurakan tehtyä: katsoisiko Giroa vai lähtisikö itse helteeseen (+29) ajamaan?

IncBuff Guest
    Lenkille pitäis, mutta maastoon vai cyclolla maantien laitaa kihnuttamaan.

Puhelin hajosi, minkäköhänlaisen sitä ostaisi? Nykyinen pieni, pinkki, halpa ja huono Samsung maksoi reilut kolme vuotta sitten muistaakseni 59€. Luulen, että iluuri ei kestäisi käyttöäni = tippumista, maastoajoa ajopaidan taskussa hiellä ja purulla kuorrutettuna, mäenlaskua talvella...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    Puhelin hajosi, minkäköhänlaisen sitä ostaisi? Nykyinen pieni, pinkki, halpa ja huono Samsung maksoi reilut kolme vuotta sitten muistaakseni 59€. Luulen, että iluuri ei kestäisi käyttöäni = tippumista, maastoajoa ajopaidan taskussa hiellä ja purulla kuorrutettuna, mäenlaskua talvella...
    Sulle sopisi selvästi Sangsangin Xcover 271

Hinta on nykyään jotain satasen pintaan, ja puhelin on huono kuin mikä jos tarvitsee tehdä muuta kuin soittaa ja tekstata. Kahdessa edellä mainitussa toiminnassa puhelin onkin sitten ihan ok, ja akun kesto on noin viikko. Kestää tippumista, maastoajoa, hikeä ja mm. yön pelastautumispuvun rintataskussa pelastuslautassa merellä.

Olen jo pari päivää miettinyt josko myisin täpärin pois kun tuolla 29erilla pääsee niin hyvin. Rahat voisi käyttää vaikka meentiekiekkoihin 29erin paranteluun...

tempokisu Guest

Punapää puhelin suojaan

HeliT, kansisi varmaan harkita puhelimen pitämistä vetoketjulla ( tai vastaavalla) suljetussa taskussa? ei se sieltä mihinkään putoa.
    Miten sitä ennenmuinoin pärjäsi, kävin pitkillä hiihtolenkeillä ja joskus kaatui/tuli jalkaongelmaa, niin puhelinta ei ollut edes matkassa mukana...jos tai kun jotain tuli ongelmaa, piti vaan nilkutella ja tarvittaessa soittaa jostain maatalosta lankapuhelimella kotia, ja toivoa että isä on kotona ( =tulee hakeen autolla tienposkesta). Kerran tein näin, muuten nilkuttelin kotiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    HeliT, kansisi varmaan harkita puhelimen pitämistä vetoketjulla ( tai vastaavalla) suljetussa taskussa?
    Ei se luuri ajopaidan taskusta ole tippunut, mutta muuten tulee tiputeltua puhelinta silloin tällöin. Mulla jotenkin lentää takataskuun purua ja muuta moskaa. N****:lla vuosituhannen vaihteessa ollessani tuli katseltua luurien palvontaa sen verran, että kapistus on mulle vain no, puhelin. Toisaalta iLuuri houkuttaisi (omenista kun tykkään), mutta sitten pian roikkuisin netissä muuallakin kuin kotona (ja töissä).

OnT: Tuon puhelimen lisäksi harkitsen, jaksaisinko kävellä printterille...

tempokisu Guest

Punapää tärkeät tavarat mukana

Ei se luuri ajopaidan taskusta ole tippunut, mutta muuten tulee tiputeltua puhelinta silloin tällöin. kapistus on mulle vain no, puhelin. ...
    ??
    Mullekin puhelin on vain väline jolla voi soittaa ja vastata ja tekstiviestittää ( harvemmin). Tosin puhelimesta on heti tullut "tärkeämpi" kun laitoin siihen näyttöön kivan kuvan.

Omat autot vaikka oon harkinnu muutakin kuvaa. Punanen auto rantamaisemassa on vaan niin pirteä ja - hiano. ( pikkunäytöllä on isomazda, isonäytöllä pikkumazda)

Mulla jää avain aina jonnekin, jos käyn ylimääräistä pyörävajassa ja rasvaan ketjut, niin avain on monta kertaa jääny kellarin oveen...joten olen harkinnut että laitan avaimeen pitkän kuminauhan ja pidän kaulassa niin pysyy matkassa mukana.

Suosittelen lämpimästi Otterboxia (ja vetoketjutaskua). On suojellut ainakin meikäläisen iFööniä kiitettävsti. Tippunut metristä kaakelille pariin otteeseen, takin taskusta vaikka minne, mm. auton lattialle ja puhelin yhä kuin pakasta vedetty, kun ottaa suojakuoren pois. Pikkuisen on hintava, mutta suoja on ihan toista maata kuin useimmat "lelukuoret" ja noita taitaa löytyä kaikille suosituimmille puhelimille.

http://www.otterbox.com/iPhone-4-/-4...efault,pd.html

^Houkutuksia . Saukko on sitäpaitsi kiva elukka.
    Kolmisen viikkoa tässä voi miettiä luuriasiaa ennen kotiin paluuta. Voi tuolla vastata, ja soittaa sitten Skypellä.

Toisaalta iLuuri houkuttaisi (omenista kun tykkään), mutta sitten pian roikkuisin netissä muuallakin kuin kotona (ja töissä).
    Niin, onko omppuväelle oikeastaan muita puhelimia.. Ei ainakaan mulle, nimim. mäccimiehiä vuodesta -92. Kyllä tuo yhteistyö mäkisen kanssa vaan toimii niin hienosti ja yllättävän hyvin nuo iiluurit kestävät. Ei mulla ole ainakaan ollut mitään ongelmia omien kanssa ollut kun nyt vähän pitää järjen mukana.. Eli ei muuta kuin iiluuri vaan. (eikä sillä nyt niin mukava ole surffailla ensiviehätyksen haihduttua, vai johtuisko lähestyvästä lukulasien tarpeesta.. )

Ellei jostian syystä kelpaa, tuolla taannoisessa lenkkipuhelinkeskustelussahan oli käyty tämänhetkiset kestävämmät puhelimet aika huolellisesti läpi..
    Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..

Kuusen taimia, 150kpl
    Viestin lähettäjän suojelemiseksi lähettäjän mielipiteitä on muutettu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EePee Katso viesti
    Niin, onko omppuväelle oikeastaan muita puhelimia.. Ei ainakaan mulle, nimim. mäccimiehiä vuodesta -92. Kyllä tuo yhteistyö mäkisen kanssa vaan toimii niin hienosti ja yllättävän hyvin nuo iiluurit kestävät. Ei mulla ole ainakaan ollut mitään ongelmia omien kanssa ollut kun nyt vähän pitää järjen mukana.. Eli ei muuta kuin iiluuri vaan. (eikä sillä nyt niin mukava ole surffailla ensiviehätyksen haihduttua, vai johtuisko lähestyvästä lukulasien tarpeesta.. )

Ellei jostian syystä kelpaa, tuolla taannoisessa lenkkipuhelinkeskustelussahan oli käyty tämänhetkiset kestävämmät puhelimet aika huolellisesti läpi..
    Omppu on tietysti aina omppu Iluuria puoltaisi huikea sääsoftakin, josta ei tosin ole Käkikellomaan ulkopuolella hyötyä, hupia kylläkin. Vi ska se, sanoisi länsinaapuri...

Pitäiskö ilmoittautua Kuusijärven Triathlon kokeilusarjaan 1.7? Uida en osaa ja juoksu on heikkoa mutta olishan se kokemus....
    "Ei tarvitse tietää mihin on menossa, kun tietää mistä on tulossa" -Martti-

IncBuff Guest
    Ostaisko taas pyörän ja myiskö jonkun entisistä pois. Miten tän saa loppumaan?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kilppis Katso viesti
    Ajohanskat osoittautuivat sen verran hyväksi hankinnaksi, että alkoivat nuo pyöräilyhousutkin kiinnostaa.
    Kyllä, ilmammuuta, kannattaa käyttää ajaessa housujakin.
    Muuten voi ajelut livetä ihan rukkasesta
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Kirjottaisko vai ei. Kirjotin kuitenkin. Anteeksi
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Muutamaa kauden fillaribudjettiin mahtuva vaihtoehto aiheuttaa päätä särkevää harkintaa...
    1. FFWD F6R + renkaat
    2. Shimano RS80 + Shimanno XT788 kiekot (Tämä vaatisi hölmöt Centerlock -> IS adapterit) + GoPro HD Hero2
    3. Shimano RS80 + Mavic Crossmax SX
    4. Vaikka mitä..
    5. ... eiköhän tämä jo riitä tuomaan dilemman esille. Liikaa vaihtoehtoja, joista kaikki ovat hyviä.

flame_in_heart Guest
    HI kortti = hostels international....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti japoo Katso viesti
    Pitäiskö ilmoittautua Kuusijärven Triathlon kokeilusarjaan 1.7? Uida en osaa ja juoksu on heikkoa mutta olishan se kokemus....
    Jos vähänkin kiinnostaa, niin ehdottomasti vaan kokeilemaan. Eka kerta voi vain koukuttaa melko pahasti ja pian löydät itses syksyn uintitekniikkakurssilta
    In triathlon, the suffering is so central and the other rewards so peripheral that one could only do it for the suffering.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
    Jos vähänkin kiinnostaa, niin ehdottomasti vaan kokeilemaan. Eka kerta voi vain koukuttaa melko pahasti ja pian löydät itses syksyn uintitekniikkakurssilta
    Sehän tässä pelottaakin. Kaikkeehan sitä pitää kokeilla paisti kansantanhuja ja sukurutsausta (vai miten se nyt oli)...

…Kokeilusarjaan? Itse tuumin jaksaisiko varautua viettämään koko yö Jukolaa paikan päällä katsomassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rhubarb Katso viesti
    …Kokeilusarjaan? Itse tuumin jaksaisiko varautua viettämään koko yö Jukolaa paikan päällä katsomassa.
    Jep, juurikin kokeilusarjaan. Ja tuota Jukolan viestin seuraamista itsekkin mietin. Tuskin koko yötä mutta pitkään kuitenkin... Matkaa kisapaikalle ei kovinkaan paljon ole.

Outlander vai Renegade.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Etujarrulevy orangeen.

http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=80527

Shimanon pyöräily shortsit ale laarista.

lyhyen reissun kohde on vielä hakusessa...aika usein on kyllä varmistunut vasta matkalla...
    kaikki kai johtuu siitä, että pidän niin kovin paljon...

Lähteekö pyörällä ajaa taas pitkän tauon jälkeen vai lähteekö salille vähemmän pitkän tauon jälkeen. Taitaa sali voittaa... Tai sit vielä pitemmän ajan jälkeen meen PYÖRÄLLÄ salille. Vaikeita harkintoja. Ottasin viinilasillisen kotona ja harkitsisin hartaasti jos en jo eilen olis ottanut. Jäi harkinnan asteelle koko ilta ja aamulla oli kankkunen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    Suosittelen lämpimästi Otterboxia (ja vetoketjutaskua). On suojellut ainakin meikäläisen iFööniä kiitettävsti. Tippunut metristä kaakelille pariin otteeseen, takin taskusta vaikka minne, mm. auton lattialle ja puhelin yhä kuin pakasta vedetty, kun ottaa suojakuoren pois. Pikkuisen on hintava, mutta suoja on ihan toista maata kuin useimmat "lelukuoret" ja noita taitaa löytyä kaikille suosituimmille puhelimille.

http://www.otterbox.com/iPhone-4-/-4...efault,pd.html

mistäs oot omasi tilannut? valmistajan sivuilla oli aika kalliit toimitukset.
    Gravity, what a heartless bitch.

Sitä vaan, että meneeköhän 14" On One Inbred -runko liian pieneksi meikäläiselle(172cm/76cm) vai ei.. hmm..
    Still rides with 26er

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •