Pitäskö luistella Espoo-Hki lekuriin
Laittaisko rospuuttorämistimet gräveliin kevääksi paikalleen?
Älä laita, osta sellaiset jotka ei rämise.
Pitäisikö hommata rospuuttorämistimet graveliin?
Vaihdanko Hesarin tilauksen Escape Collectiveen? Entä miten kotona käy, kun muutan puolison tabletista Hesarin linkin escapeen?
Mikä on rospuuttorämistin?
I väntan på ännu dåligare tidet
Huoh. Lokasuojaksi noita kutsutaan.
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Minä en tuota tiennyt ennen jotain viimeaikojen kommenttia
Perustärpätti soveltuu liuottimeksi ja kaikenlaisten pintojen puhdistukseen sekä rasvan ja maantienpien liuotukseen. Perustärpätti 3,99€, mietotuoksuinen 4.59€. Kannattaako miedosta maksaa 60c enemmän? Perustärpätin haju on kamala, mutta ei kai hajunkevennys vie dirtin- ja rasvanpoistotehoa? Miedon käyttöalaksi mainitaan vain liuotinkäyttö. Kumpaa rasvalle ja dirtille?
https://www.puuilo.fi/catalogsearch/...%A4rp%C3%A4tti
Kotikaupungin katu oli hiekkainen tie, siinä Anglia katolleen kääntyi.
Gösta Sundqvist: Teuvo, maanteiden kuningas
Mulla on hajutonta tärpättiä, se kuiteskin haisee ihan hirveelle. Ei sitä voi sisätiloissa käyttää
www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8
Itse en kyllä pidä tärpättiä kummoisenakaan liuottimena, nykyään löytyy joka tehoaakin törkyyn.
Minulla pitää löytyä tukiasemalta mineraalitärpättiä sekä sinolia, joita nuukasti käytän, kun haitat tiedän, rätit menevät polttolaitokselle ja kaukolämpönä palaavat. Noilla on lähtenyt rasvatahrat ja teippien liimat eikä mikään pinta pilalle mennyt. Muita ei ole harkinnassa.
Bräkleen & CitrusCleaner... Kaikki hoituu! Perusliottimista vain asetonia varastossa.
Söiskö aamiaisen tosinopeaan?
TeräsGravel bikepacking käyttöön, mieli tekisi tuon Ritchey Commandon kaveriksi joku surly/salsa-tyyppinen dropbar-graveli hankkia, mutta kun tuo Commando hoitaa senkin hienosti 29+ rengastuksella![]()
Lähetetty minun SM-G781B laitteesta Tapatalkilla
Pitäs kaupassa käyvä niin arvaisko ottaa repun ja satulalaukun täyteen kierrätystavaraa vai oisko kontit jo täynnä? Joskus joutunut tuomaan takaisin kunnei mahtunut.
Tjaahas, saattaisiko olla aika puuhastella fillareita sulan maan ajeluihin.
Olisko aika kokeilla HKI-Hanko -junayhteyttä vaikka lauantaina? Luulis noiden rannikkovyöhykkeen hiekkateiden olevan jo sulia.
Joko käyttöpyörästä voisi ottaa nastarenkaat pois? Polut on kyllä ihan peilijäässä, että Dude saa vielä pitää piikkinsä.
Ja otinhan minä. 5352 grammaa painava kiekkopari korvattiin 3982 g painavalla. Eli pyörä keveni 1370 grammaa. Suunnilleen, mutta noin Bilteman digivaaka näytti.![]()
Joku Sipoossa ajellut mainitsi somessa, että löllöä olisi ainakin sielläpäin. Ja huomenna sateleekin ennusteen mukaan.
Hankojunaan ehkä keväämmällä. Toki vois käydä autolla maastopööräilemässä siellä, sais kesäfiiliksen. Taitaa tosin olla ruuhkaista kun mtbcf on siellä askartelemassa.
EDIT: taitaa olla melko tuhnua iltapäivällä. Ehkä sitten vaan joku perussatku kotoa käsin.
JackOja muokkasi tätä : 29.03.2024 at 21.09
Pitäiskö laittaa uuni lämpiämään?
Renkaita, sisureita ja pientä tuning osaa Nallekarkkikaupasta...
Lopettaisko työt ajoissa ja lähtis huhtikuun pakkosatkulle? Turhan paljon tuulta on kyllä... mut jos kokeilis viitsiikö.
Pitäiskö tänään ottaa savut ulos uudesta pyörästä, eli koeajon paikka? Eilen ei viittinyt kun sateli.
Kirjanmerkit