Giant
Sivu 112 / 144 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 62 102 110 111 112 113 114 122 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.331 - 3.360 / 4306

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Höh. No totta puhuen vastaava käy aina itselläkin mielessä välillä. Kaipa niitä kuvarasteja on autoillekin
    Tossa noin 10 vuotta sitten mulla oli matkaenduromotskari, silloin niille oli ainakin kuvarastit

Josko GX AXS...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vihtis83 Katso viesti
    Vahvasti harkitsen fillarin myymistä ja harrastuksen lopettamista. Fillarista jos saisi vaikka sen verran rahaa että voisi ostaa auton tilalle.
    Samat vahvat harkinnat fillareiden myynnistä mutta tilalle jokin sähkövempain. Autoon ei oo paluuta, mitään jumalan dinosaurusta ota enää, hyi helvetti...
    “It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
    -J.Kani

Osanottoni Tour Lakelandiin.

https://tourlakeland.fi

Suomen ensimmäinen maantiepyöräilyn UCI Gran Fondo World Series järjestetään Lahdessa 23.-24. heinäkuuta 2021. Ohjelmassa on maantiepyöräilyn maantieajo sekä aika-ajot. Tapahtuma on tarkoitettu niin kilpa- kuin harrastajapyöräilijöille.
    Kisareitit esittelevat Lahden seudun nähtävyyksiä sekä suomalaisia järvi- sekä peltomaisemia. Maantieajossa ajetaan 100 kilometrin sekä 145 kilometrin pituiset reitit. Aika-ajoissa ajettava matka on 29 km:n mittainen.
    Tapahtumakeskuksena toimii Lahden Sibeliustalo.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Nickname Guest
    Harkitsen testaavani ennen pohjoisen valloitusta kumpi satula olisi parempi ajettaessa useana päivänä peräkkäin n.100km, nykyinen Charge spoon vai pehmeämpi ja leveämpi Ddk city ergo.

Mikä fillari Lappiin mukaan. Täysjuusto jo teknisistä syistä poissuljettu... joten gräveli vai täykkäri? Täykkärillä toisaalta menis mtb-touhujen lisäksi grävelitkin, joten olisko se?

Täykkäri = täysjäykkäri = täysjäykkä

Mä voisin harkita jos olis sellanen.

F. Kotlerburg Guest
    Ottaisko lopputilin huomenna. Kaippa sitä kesäloman aikana jotain uutta duunia löytää.

Nickname Guest
    ^ Minulla tämä kokeilu menossa ja tässä toista "loma" kuukautta lopettelen, ei ole vielä napannut uutta duunia, tosin vanhaan paikkaan on takaportti olemassa.

F. Kotlerburg Guest
    Tarkemmin ajatellen en halua käyttää kesälomaani siihen, että mietin mitä teen syksyllä. Katsellaan myöhemmin.

Maantiepyöräilyn lopettaminen harkinnassa ja fillarin laittamista pelkästään zwift -käyttöön. Parin viime viikon aikana on ollut kaksi "liian läheltä piti" -tilannetta täysperävaunullisen rekan kanssa, kun rekan ohitusetäisyys on ollut alle metrissä. Ei auta takavalo tai ajaminen pientareen valkean viivan päällä - puolella. Turha tuolla on terveytensä riskillä ajella, kun voi ajaa läskillä tai cyclolla metsäteitä.

Pitäisikö ajaa Syöte MTB -skaba kun osallistumisoikeuksia tuntuis olevan myynnissä runsaasti?

F. Kotlerburg Guest
    Pitäisikö olla ajamatta Syöte MTB - skaba kun ei nappaa niin yhtään.

F. Kotlerburg Guest
    Pitäisiköhän käydä ihan Hossassa tulevana viikonloppuna tai sitä seuraavana ajamassa polkuja. Edellisestä kerrasta alkaa olla pari vuotta vai jättäisikö tämänkin sesongin välistä.

Tai olen minä siellä käynyt, mutta en maastopyörän kans.

Tjaahas, olisko päivä pulkassa ja lähtis täpärillä Kepuun kattoo punkkeja ja hypetettyä mtb-reittiä?

tempokisu Guest
    Olisiko se sitten nyt sunnuntaina tai maanantaina, juhlallisemman nahkiais-aterian paikka? kun tätä olen kovasti tässä odottanut niin soitan miten ovat avoinna ja jos hyvin käy niin haen Nakkilasta nahkiaisia viikonloppuna. Saa nähdä...

tempokisu Guest
    ^ no harkittu on, nyt kun vointi parani talkoitten jälkeen niin - huomenna Nakkilaan menossa. Juhlavamman nahkeen aterian paikka - syksy alkaa, säästötavoite saavutettu, ja kun tätä olen tässä jo pitkään jahkaillu niin nyt sitten tulee. Jotain tykötarpeita tarvii käydä ostaan, että on tätä kokonaisuuttakin harkittu

Ostasiko tarpin? Sehän voisi olla kätevä kokkailukatos ym. tulevalla vaelluksella ja muutenkin.

vahimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ostasiko tarpin? Sehän voisi olla kätevä kokkailukatos ym. tulevalla vaelluksella ja muutenkin.
    Osta. On hyvinkin kätevä kokkailujen kanssa retkellä silloin kun sataa. Eikä loppujan lopuksi paljonkaan paina.

Lähetetty ennen loppuun asti miettimistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vahimaa Katso viesti
    Osta. On hyvinkin kätevä kokkailujen kanssa retkellä silloin kun sataa. Eikä loppujan lopuksi paljonkaan paina.
    Minä ostin DD Hammocksin halvan ja ison tarpin niin se kyllä painaa. Paremmin valitsemalla löytyy kätevä, kevyt ja suojaava malli.

vahimaa Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Minä ostin DD Hammocksin halvan ja ison tarpin niin se kyllä painaa. Paremmin valitsemalla löytyy kätevä, kevyt ja suojaava malli.
    Minulla myös DD Hammocksin tarppi. Pussissa neljän kiilan ja narun kanssa painoa noin 630g.

Sitä DD Superlightia itsekin juuri tässä katsellut. Tuleeko se harjanaru mukana vai ei? Joissain ilmoitetaan ja joissain ei.

Retkituoli saa kyllä jäädä kompensaationa rinkasta pois jos tuollaista kuljettaa mukanaan.

vahimaa Guest
    Ei ainakaan meillä tullut harjanarua mukana, vain 4kpl naruja nurkkiin. En sinänsä ole edes huomannut sitä erikseen miettiä kun muutenkin on kieppi narua mukana vaatteiden yms kuivatusta varten.

Isompirenkainen jäykkäperä .. käytettynä toki

Voimansiirtojen harmonisointi.

Tallin fillarit 1x12, 1x11, 2x10 ja 1x9 joten alkaa olla turhan sekavaa. Ysipakkainen baaripyörä saa jäädä sellaisekseen, mutta nuo muut saisivat olla 12-lehtisellä kasetilla niin varaosaosastoon riittäisi yhdenlaiset ketjut. Ja joka tapauksessa tuosta 2x:sta voisi vihdoin hävittää tyhmän ja tarpeettoman etuvaihtajan.

Se Rohloff..

tempokisu Guest
    Ensi lauantaina olisi Turkimusojalla roskienkeruutalkoot. Tässä mietin koko ajan että menenkö vai en...haluaisin auttaa kun tuo paikka palkitsi minut pikkunahkiaisen toukilla kaikkien talkoitten edestä...harkitsen varmaan lauantai-aamuun asti.

tempokisu Guest
    ^ Ilmoittauduin talkoisiin kun tähän päivään mennessä piti.... Kotona saa kökötellä ihan tarpeeksi, ja jos en mene niin varmana jää vaivaamaan että olisi pitänyt...

Miettimässä ja ääneen ajattelemassa sähköperämoottoria mökille soutuveneeseen. Rouva totesi että "ahaa, siis sähköavusteinen soutuvene. Sinä soudat ja minä avustan perämoottorilla, niinkö ?" Se harkinta oli sitten siinä, ei olisi mieli tehnytkään

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •