Ajoneuvovero jotain 80€ / vuosi .. säästyneillä veroilla ostaa mun kilsoilla vuoden menovedet.. ja kun on menoerä firmalle niin verot vähenee sitäkin kautta.
Ajoneuvovero jotain 80€ / vuosi .. säästyneillä veroilla ostaa mun kilsoilla vuoden menovedet.. ja kun on menoerä firmalle niin verot vähenee sitäkin kautta.
Meneekö 49" kaareva tietokonenäyttö liiottelun puolelle, tai tekeekö sillä ylipäätään mitään?
^menee, mutta jos se täyttää jonkin tarpeen eikä aiheuta ylitsepääsemättömä taloudellisia eturistiriitoja niin antaa mennä! t. nimim. ei ole taskuja viimeisessä paidassa
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
^ just sitä mäkin olen aatellu...mulla ei ole tilaa, mutta olisi tommoiselta valtavan kokoiselta näytöltä kiva katsoa ...eläinkuvia.
Yrittääkö kuitenkin ainakin menomatkan pyörällä vai ottaako tarjottu autokyyti....vein roskat ja totesin että jalat on niin voimattomat ( vieläkin kipeenä) että otan tarjotun autokyydin vastaan. Työpäivää ei voi perua kun eilen oltiin kiinni ja nyt on pakko mennä. Saa nähdä paheneeko olo tästä, just nyt ei ole kuumetta mutta eilen oli.
Kutsuisiko Gordon Ramsaynkin lauantaina syömään?
^^^^ Vaihda se vanha putki-TV tollaseen isokokoiseen LED telkkariin ja koplaa tietsikka siihen, niin johan alko kuvatkin näkyä.
K:Vaihdanko pelkän sisurin vaiko ulkoisen myös?
V:No *piip* molemmat
Entäs noi kaarevat näytöt peliammattilaisten käytössä? Mulla on mielikuva et pelaajat noista tykkää.
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
Pienempää mittakaavaa, haluaisin viime vuoden Nakkilan nahkiaiskokemuksista jotain konkreettista muistoa, että olisiko se sitten pari mukia, eli mukipari? Testaisi miltä näyttää, taulut olisi kivat mutta en juuri nyt raaski. Mukit on noin 15e kappale. Isot ( 24x36 cm ja isommat) taulut on aika arvokkaita.
Olisiko talven työmatkailussa fat bike oikeasti kivempi kuin 29"? Tämän vuoden Kona Wo:ssa on vielä aika nätti kuparinsävykin.
Harkitsen että riippuu missä päin edellinen postaaja asuu..
Syrjäseudulla Päijät-Hämeessä. Jos on paljon lunta ja loskaa, niin jää maasturimatka väliin. Läskillä voisi ajella vähän tuolla maantien ulkopuolellakin joskus.
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Vuosi sitten ainakin täällä Lahdessa läski voitti 29:n kevyesti. Silloin oli sitä luntakin eri malliin kuin nyt. Toki läskilläkin meno oli ajoittain melko raskasta mutta ainakin pääsi eteenpäin.
Myös tämä alko Apocalypticaa kuunnellessa sormia poltteleen.
Kallishan tuo ei ole ja samalla tekniikalla skittan kanssa menee.
Joskaan akustiseen ei pidä lähteä ääntä vertaamaan, tyystin eri soittimet keskenään.
![]()
Viime talvena oli eri työ ja kävelemällä pääsi bussipyskälle, mutta nyt menee näinä harvoinakin aamuina vähän arpomiseksi, kun näkee ettei lumiaura ole ajanut talon ohi. Eilenkin sain sitten lopulta kyydin töihin, mutta kävelin sen 5 km takaisin kotiin - mikä oli kyllä sekin ihan ok kivassa talvikelissä.![]()
*
La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie
Painaa mieltä se yksi asia. Sitten kun siitä on kulunu 20 vuotta, voisi sen kertoa. Eli vuonna 2027 jos täällä vielä ollaan.
Kertoisit asiasta nyt, niin lakkaisisi sitten painamasta mieltä.
Seitsemän vuotta mieli painuksissa ei ole hyvä olla.
^^
Syyteoikeus vanhenee 20 vuodessa, jos rikoksesta voidaa tuomita max 8 v. Olisko tälläin törkeä pahoinpitely tai törkeä kuolemantuottamus. Lääkärille ehkä todennäköisin on tuo jälkimmäinen.
Ei aika kulu; me kulumme.
^ei kun ihan omaa töppöilyä tätä mun erikoisalaani se no joo ...pahoinpitely itseä kohtaan kun ( vrt. anoreksia ), mutta mietin tätä sillä tavalla että - otin opikseni. Kokemuksen koulu on kova, mutta tyhmä ei muussa opi. Ja mä tarvisin vielä kertauskurssin.
to Jopo, tässä on jo 13 vuotta menny niin se 7 vuotta menee siinä samalla, pitäen sua(kin) jännityksessä
~ mietin että käyn Kotkan Maretariumissa kuun loppupuolella ~
Kaikkihan myö aina töpeksitään, kuka milloinkin ja missä, mitäpä nuista
Kaveri kertoi hyvän tarinan töpeksinnästä ja sen tunnustamisesta.
Oli ollut tupakalla koulun takana ja ope yllättänyt. Porukka oli sinkoillut pakoon ja osan oli opettaja tunnistanut.
Myöhemmin koulussa opettaja oli luokassa kysynyt ”keitä muita oli siellä” ja tää kaveri oli nostanut kätensä ylös.
Siitä sitten nuhtelut ja kotio lappu allekirjoitettavaksi.
Kotona:
- Näkikö opettaja, että olit tupakalla?
- Ei nähnyt.
- No miks helvetissä menit sitten tunnustamaan?!
Kaveri kertoi kokemuksen olleen paras oppi ikinä, mitä koulusta tai kotoa saanut. Jos et ole jäänyt kiinni, niin älä ainakaan tunnusta!![]()
Huomenissa olisi 11:00-19:00 työvuoro, eli lamppumatka kotiin ja saunaan.
Taidan ajella mutkin Golfin sijasta Paddylla, kun kotterolla on tarvista toisaalla.
Pitääpä elvytellä vanha P7 henkiin ja kaivella teline(kin)esille.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Ei voi enää luottaa ihmisen sanaan täällä foorumilla. Lupaus lähdöstä on lupaus lähdöstä. Paitsi Väyrysillä.
Aikoinaan kun olin masuvaivan takia sairaalassa, neuropsykiatri tivasi: joko tunnustat että sinulla on anoreksia, ja jos et tunnusta olet niin sairas ettet edes tajua sitä. Mä en sanonu sitten mitään, kun masu mulla oli kipeä ( ja myöhemmin masuvaiva hoidettiin yksityisessä sairaalassa ) mä en myöskään tunnustanut juoneeni kukkamaljakoiden vettä, kun en ollut niin tehnytkään ( lavuaari oli sänkyni vieressä että siitä pystyi juomaan....) enkä varastanut käytävän lankapuhelinta ( tästäkin syytettiin ).
Pitäisikö kuitenkin ottaa vielä yksi w-club jäsenyys ja sen mukana tuleva nukke? En ole harkinnut tai luvannu lopettaa harrastusta, ostan/teen/kuvaan vain vähemmän eikä kaikkea ole edes pakko kuvata. Tässä voi harkita vielä 3 viikkoa ( jäsenyyden mukana tulee myös alennuskuponki, ja arvonnoissa mahdollisuudet kasvaa kun on 3 lipuketta )
Harkitsin sitä Kotkan reissuakin huomiselle, mutta jos nahkiaiset on aika passiivisia talvella niin odotan seuraaviin vapaisiin 19.2 alkaen. Toisekseen olen ollu tosi väsyny ja toi on melko pitkä matka ajella.
Harkitsin että jos kuitenkin teen ( tai aloitan ainakin..) pari nuken villapaitaa, jotain tekemistä olisi. Otan myös vielä yhden jäsenyyden nuken kanssa, ylimäärisiä asuja on tuossa ja varmaan jotain ideoita vielä tulee.
Yritän kuitenkin jatkossa ajaa enemmän lenkkiä ja pidentää matkaa vähitellen.
Harkitsin myös makuuhuoneen kalusteiden paikan vaihtoa, tai tietokonejuttujen siirtoa eteiseen ( sielläkin on semmoinen töpseli johon modeemin voi ) mutta on niin kertakaikkisen iho ja raskas homma että odotan kesään josko se napsuna ( tämä ei tule ikkunasta vaan patteriputkesta ) häviäisi kun patterit "laitetaan kiinni".
Mä vaihdan ruokakauppaa. Kukkaro aukesi ja muutama kolikko tippui lattialle, mä niitä sitten noukkimaan ja kurotin yhtä hyllyn alta. Mä kuulemma varastan jotain. Ostokset oli lattialla, repussa takalokasuojan ne pinnat muovipussissa ( ei myydä tässä kaupassa), taskuissa oli avaimet. Mutta yritin kuitenkin jotain varastaa.
No kaikki onkin kallistunu tosi paljon, mun vakio-ostoksistani S-kaupassa, joten käydään sitten Lidlissä tai K-marketissa.
Kirjanmerkit