GiantElectrobikePirkanPyöräily
Sivu 100 / 144 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 50 90 98 99 100 101 102 110 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.971 - 3.000 / 4311

Aihe: viimeisin harkintasi?

Nyt talvikaudelle broilerin fileesuikaleiden tekemisen vaivan harkitsen vaihtavani valmiisiin kypsiin paahdettuihin broilerinpihveihin. Maksaahan toi päiväannos sit enemmän mutta se helppous!! Enää tehdä isot kattilat riisiä 1-2x/vko ja kilo jauhelihaa (riittää muutaman päivän annoksiin) niin se olis siinä! Broilerin teko veisi muutaman sekunnin kun aukoo (noi yksittäispakatut) fileepihvit paketistaan ja iskee ruokarasioihin. Ja jos joku sanoo että ei ole vaiva eikä mikään tehdä vähän broileria raa-asta lihasta, kyllä se on. Kokeilkaa laittaa reilut 2kg fileesuikaleita uuniin niin siellä on "#¤"#¤# litra nestettä pellillä mitä pitää kuivata puolella rullaa talouspaperia ennenkuin voi alkaa valmista lihaa mittailee grammavaa-alla rasioihin. Älytön jobi.

tempokisu Guest
    ^ kuulostaa erittäin hankalalta, ei kiitos, helpompaa sen pitää olla ja mulla on. Ei tartte kun joku purkki/pussukka avata. Ehkä mikroon jotain joskus.

Tässä olen koko päivän harkinnu kun oon siivous-inventaariota tehny, että säästääkö vai heittääkö pois. Suurin osa on päätyny roskiin, vielä pitäisi cd-levyt inventioda. Harkitsin myös jättäisinkö yhden kultarahan muistoksi, mutta mieluummin unohtaa koko rahat ja kun niistä sai niin hyvän hinnan niin kävin vaihtamassa loputkin kolikot rahaksi.
    Pahan Päivän varalle ne olikin, ja nyt on se Paha Päivä. Olinhan mä 2 viikkoa ostamatta mitään netistä ja poistin "watch"-listaltakin ne harkinnassa olevat jutut, yhtä huudettavaa lukuunottamatta ( ja sen meinaan itelleni huutaa).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ kuulostaa erittäin hankalalta, ei kiitos, helpompaa sen pitää olla ja mulla on. Ei tartte kun joku purkki/pussukka avata. Ehkä mikroon jotain joskus.
    Sitä kun (yrittää) syö(dä) klo 06,10,14,17,20,23 ja noista neljällä ruualla on iso kasa lihaa niin "joskus jotain mikroon" ei riitä...

tempokisu Guest
    ^ mä en nyt edelleenkään ole päässy selvyyteen yritätkö laihtua vai saada kiloja lisää, vai mitä? mulla oli joskus liiankin suuri mielenkiinto ruoan suhteen ( taudinkuvaan kuuluu se toinen puoli ) ja nyt EVVK. Paitsi talkoot, siellä eväs kyllä kiinnostaa. Sun ruoka-ajat näyttää työnteolta.

Mutta pitäisikö sittenkin laittaa muutama joulukortti postin kuljetettavaksi?

Ehtisköhän Netflixin, HBO:n ja Areenan lisäksi tsiikailla Primea?

EDIT: jääköön.
    JackOja muokkasi tätä : 29.11.2019 at 09.34

Tässä joutuu nyt harkitsee kaikenlaista, niinku 256GB ja 400GB MicroSD kortteja ja jaksaisko raahata mukana tavallisen kokoista puhelinta

tempokisu Guest
    Mä olen lenkeilläni, kun ei nyt enempää pysty kun lähitienoon teollisuusalueet kiertämään, harkinnu tosissani josko sitä vaan jalkautuisi ja keräisi oma-aloitteisesti niitä roskia. Harmittaa vietävästi kun ihmiset heittää surutta pientareelle pahvimukit, spray-pullot ja ruokapaperit, mikä ihme siinä on että heitetään luontoon vaan kaikki. Jos viittii ottaa mukaansa patukan, niin viittisi sen paperin rutistaa taskuun ja heittää roskikseen. Auton ikkunastakin heitellään niitä roskia, kun ihan hyvin voisi heittää myöhemmin roskikseen. "#¤¤
    Vähän kun olisi paremmat jalat kävelyyn. Nyt olen tyytynyt Loukonlahden rannalta ne roskat keräämään. Siellä onkin pienellä alueella vain 5 roskista...

Kiusaus oli suuri. Ja se kannatti.

Må olen väärä ihminen sanomaan kenellekään että kyllä on köyhää jos kokee tyhjänpäiväisten kommenttien kirjoittamisen Fillarifoorumille suureksikin huviksi, mutta ei taida olla spandex-trollausta läpinäkyvämpää ja väsyneempää? Ja sun kommenttisi oli spandex-trollaukseksikin melkoinen pohjanoteeraus.

Viimeisin harkintani taitaa olla lähdenkö Kivikon täyttömäen vai Kontulan kelkkapuiston suuntaan.

Oon tässä nyt harkinnut päivän verran että mainitako oman kaupan Black Week -aleista vai nou. Toisaalta pidän sitä erittäin asiallisena infona, mutta toisaalta odotan kivitystä isoilla kivillä. Sanokaa nyt onko se mainontaa vaiko ennemminkin viestintää, joka voi auttaa foorumilaisia?

Ja ei, tämä kommentti ei ole sissimainontaa.

Jos mainitsee, että on kyse omasta kaupasta silloin toiminta on avointa, eikä foorumilaisilla pitäisi olla sanomista. Mutta ylläpito kannattanee maksullisia mainoksia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Jos mainitsee, että on kyse omasta kaupasta silloin toiminta on avointa, eikä foorumilaisilla pitäisi olla sanomista. Mutta ylläpito kannattanee maksullisia mainoksia.
    Samaa mieltä. Ja mulla ei oo mitään maksullista mainontaa vastaan, harkinnassa on banneripaikka myös tältä sivustolta.

tempokisu Guest
    Ajellessa tulee kaikkea ideaa mieleen. Ottaisikohan KVVY vapaaehtoistöihin, ihan vaan että olisi mielekästä ja hyödyllistä tekemistä, voisi kysyä vaikka ensi vuoden kututalkoitten jälkeen. Olisikohan Nahkiaispaistamolla tarvetta vapaaehtoiselle ? olisi siellä vaikka muutaman päivän ympärivuorokautisesti ruokapalkalla.

No just, tulipa mieleen noista kututalkoista että tässä on vähän pakko saada 4-5kg lisää koska näin laihana voi jaksaminen olla hieman heikkoa ( sen tuntee jo nyt fillaroidessa kun tulee pienikin ylämäki..)

Pitäisikö poistaa äskeinen viesti, kun sen puujalkavitsi kantaa kuin uppotukki.
    Seuraavaksi harkitsen poistanko tämänkin.

Joo, kiitos kysymästä, on ollut aika uuvuttava viikko.
    10k-kerhon jäsen

Pitäiskö tilata skinisukset. Viikon päässyt hiihtämään ja into piukeana. Viime talvena jäi hiihdot harmittavan vähälle.

tempokisu Guest
    mitähän sitä ostaisi....just selvisi että olen maksanut Visakortti-maksua pois liikaakin ja huomenna tulee veronpalautus. Jotain kivaa voisi ostaa....no ainakin ne nahkeet mukit omaottamalla kuvalla, ehkä taulukin? ja nyt voi kytätä venäläisen maailman parhaan designerin luomuksia, voi laittaa reippaan huutosumman ( tosin olen aina laittanutkin, ei sitä tuotetta ikinä sillä summalla tarvi ostaa ).

tempokisu Guest
    ^ tuli ostettua.

Mietin voiko töihin laittaa buff-huivin sillee hiuspannaksi; ilmeisesti voi: Turbaanimaiset hiuspannat ovat nyt myös trendikkäitä, niin arjessa kuin juhlassakin.
    ( syy; ei haluttaisi jatkuvasti käsitellä hiuksia värinpoistolla ja värillä )
    Ostaisiko Juutuan taimen-korun kun on 15% alennus, tämä koru tulisi ihan itselle.

^jos siellä on jaossa jotain aviisia, ota mukaan. Netistä en löydä tietoa julkaisevatko enää mitään ja mikä taho on julkaisijana.
    10k-kerhon jäsen

Jopotuinen Guest
    nyt voi kytätä venäläisen maailman parhaan designerin luomuksia, voi laittaa reippaan huutosumman ( tosin olen aina laittanutkin, ei sitä tuotetta ikinä sillä summalla tarvi ostaa ).
    ^ tuli ostettua.
    Se niistä kultarahoista sitte

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Se niistä kultarahoista sitte
    Kultaraha-rahat on käteisenä tuossa, ebay-ostot menee luoton kautta ja tililtä, eli vaikka veronpalautus-rahoista. Mietin tässä että ostaako se uusi tietokone sitten kortilla, vai käteisellä.

Tuli ostettua yksi nukke jolle se viimeksi ostamani venäläisen designerin asu sitten menee. Samanlainen nukke kuin asun esittelykuvissa.

Mutta mitä ihmettä mä teen sitten kun nuket on kuvattu, tämä on kuitenkin liian kallis harrastus yleisesti ottaen - nyt poikkeuksellisesti siis tuli kultaraha-rahaa ja veronpalautus ( yhteensä enemmän rahaa kuin mitä ennestään oli tilillä) tähän melkein samaan aikaan.

Sori nyt off, mutta laitan esimerkin millaisia asuja kyseinen venäläinen tekee, tyyli on todellakin venäläinen on kirjailua, kultaa, hopeaa ja pehmeetä ihanaa turkista; w-clubin foorumilla joku aloitti topicin että kuka ihme näitä asuja ostaa - ja siihen laittanu ebay-linkin jossa näkyi se asu ja millä hinnalla ostettu en voinu olla vastaamatta, liitin siihen itse ottamiani kuvia ko. asusta ja muistakin. Ja varmana harmitti... ( ite kuljen rönttövaatteissa ja 80-luvun tuulipuvussa...)

Eikö ne nuket/asut voisi myydä ja alkaa sitten myyntirahoilla ostamaan uusia. Olisi taas harrastettavaa joksikin aikaa.

Muista mennä aamulla lenkille. Sillon koko perhe on vielä aamutoimissa ja aikaa on olla lenkillä monta tuntia. Päivemmällä yllättäen kasautuu vaikka mitä esteitä ja aikatauluja vaikka monta kertaa on tarkistanut vaimolta että olikos meillä mitään tänään.

Minä kun en inhoa mitään niin paljon kuin lenkin tekemistä sunnuntaina tiukassa aikataulussa puoli kiireellä. Sitä saa tehdä arkena tarpeeksi.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    Eikö ne nuket/asut voisi myydä ja alkaa sitten myyntirahoilla ostamaan uusia. Olisi taas harrastettavaa joksikin aikaa.
    En osta nukkeja tai asuja myytäväksi, suuri osa on tehty varta vasten ja nähty vaivaa. Hirvee homma koko myyntijuttu, ja saa sellaiseen alihintaan myydä ettei kannata. Suomalaiset ei osta ellei hinta ole parikymppiä, w-clubilaisille en edes halua myydä. Ebayssa joutuu maksaan ilmoituksesta, kuvista ja myyntihinnasta jotain prosentteja, ei kiitos.
    Olen aika tavalla muutenkin väsyny kyttäämään sopivaa kuvauskeliä, ja parhaat kuvat kun on otettu jo. Useita hyviä kuvauspaikkojakaan ei ole enää. Aika aikaansa kutakin.

Jopotuinen Guest
    Myy ne huutokauppakeisarille ja jänskätään sitten oikein porukalla, kuinka Kisu selättää Akin kaupanteossa ja tämä itsensä neroksi jo uskova Markku rakentaa sitten nukkekodin, joka sitten huudetaan viidellätoista Eurolla.

tempokisu Guest
    ^ etkö lukenu mitä mä tuosta myyntihommasta totesin.

Ostaako itselle Juutuan-taimen -koru vai ei, haluaisin tuon vasemmanpuoleisen ( oikeanpuoleinen taimen mulla on, tälläkin hetkellä kaulassa )

tempokisu Guest
    ^ koru ostettu, omaan käyttöön. Taimenet on myös tärkeitä mulle kututalkoitten kautta.

Löytyisi myös kirja jossa on kuvaus kaikista nahkiaislajeista mitä on löydetty, lajeja kun on 39. Voisi opiskella sitä töissä..
    Ja tilatako mukit omaottamallani kuvalla FineArtAmerica:sta vai kotimaiselta toimijalta, valinta on FAA puolelle kun olen tilannu sieltä aiemminkin mukeja, niin tulee samankokoisia. Ja sitten vielä että millä kuvalla..

Harkinnassa sulatusuuni pronssi yms valuja varten.... toisaalta tarttis metallisorvi eikun läskipyörään nastarenkaat..... voihan harkinnat

Sent from my iPhone using Tapatalk

Avaisiko viinipullon. Sopisi tähän sähköttömän talvimyräkkäillan kylkeen.

Jopotuinen Guest
    ^On hyvä idea, kynttilä tulille kans ja pönttö kuumaks, niin on tunnelmaa

^ Check kaikkiin. 😌 Onneksi on myös puilla lämpiävä mökki. Sain vielä viriteltyä ylimääräisestä fillarin etuvalosta korituoliin lukuvalon.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •