Sivu 102 / 102 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25292100101102
Näyttää tulokset 3.031 - 3.051 / 3051

Aihe: viimeisin harkintasi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti The flying Chocobo Katso viesti
    Nuo vaan on kolikot yksilöitä, johon vaikuttaa kunto, miltä vuodelta sattuu olemaan (lyöntimäärä), mistä maasta kotoisin ja tietty se metallikin jota on käytetty (Ei tosin aina, muistaakseni joku 40-luvun tietyn vuoden kuparimarkka oli lyöntikiiltosena ihan törkeen kallis kun muuten ei juuri arvoa) . Mutta hyvä jos lopputulos tyydyttää.
    Kuulemma erinomaisessa kunnossa ja kullan laatu oli hyvä. Siis nämä kolikot + reilu viikon kuluttua putkahtava veronpalautus = mun rahavarat on yli kaksinkertaistuneet. Siltikin harmittelin että mitä mä nyt sitä kallista juustoa ostin, en olisi tarvinnu. Että säästäväisesti elän jatkossakin, mutta on edes vähän helpompi hengittää. Ja olihan se juusto kuitenkin niin hyvää; vuoden makuelämys menee kuitenkin - nahkiaisille.

^ Terolle, nou.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Nyt talvikaudelle broilerin fileesuikaleiden tekemisen vaivan harkitsen vaihtavani valmiisiin kypsiin paahdettuihin broilerinpihveihin. Maksaahan toi päiväannos sit enemmän mutta se helppous!! Enää tehdä isot kattilat riisiä 1-2x/vko ja kilo jauhelihaa (riittää muutaman päivän annoksiin) niin se olis siinä! Broilerin teko veisi muutaman sekunnin kun aukoo (noi yksittäispakatut) fileepihvit paketistaan ja iskee ruokarasioihin. Ja jos joku sanoo että ei ole vaiva eikä mikään tehdä vähän broileria raa-asta lihasta, kyllä se on. Kokeilkaa laittaa reilut 2kg fileesuikaleita uuniin niin siellä on "#¤"#¤# litra nestettä pellillä mitä pitää kuivata puolella rullaa talouspaperia ennenkuin voi alkaa valmista lihaa mittailee grammavaa-alla rasioihin. Älytön jobi.

^ kuulostaa erittäin hankalalta, ei kiitos, helpompaa sen pitää olla ja mulla on. Ei tartte kun joku purkki/pussukka avata. Ehkä mikroon jotain joskus.

Tässä olen koko päivän harkinnu kun oon siivous-inventaariota tehny, että säästääkö vai heittääkö pois. Suurin osa on päätyny roskiin, vielä pitäisi cd-levyt inventioda. Harkitsin myös jättäisinkö yhden kultarahan muistoksi, mutta mieluummin unohtaa koko rahat ja kun niistä sai niin hyvän hinnan niin kävin vaihtamassa loputkin kolikot rahaksi.
    Pahan Päivän varalle ne olikin, ja nyt on se Paha Päivä. Olinhan mä 2 viikkoa ostamatta mitään netistä ja poistin "watch"-listaltakin ne harkinnassa olevat jutut, yhtä huudettavaa lukuunottamatta ( ja sen meinaan itelleni huutaa).
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ kuulostaa erittäin hankalalta, ei kiitos, helpompaa sen pitää olla ja mulla on. Ei tartte kun joku purkki/pussukka avata. Ehkä mikroon jotain joskus.
    Sitä kun (yrittää) syö(dä) klo 06,10,14,17,20,23 ja noista neljällä ruualla on iso kasa lihaa niin "joskus jotain mikroon" ei riitä...

^ mä en nyt edelleenkään ole päässy selvyyteen yritätkö laihtua vai saada kiloja lisää, vai mitä? mulla oli joskus liiankin suuri mielenkiinto ruoan suhteen ( taudinkuvaan kuuluu se toinen puoli ) ja nyt EVVK. Paitsi talkoot, siellä eväs kyllä kiinnostaa. Sun ruoka-ajat näyttää työnteolta.

Mutta pitäisikö sittenkin laittaa muutama joulukortti postin kuljetettavaksi?
    tempokisu.kuvat.fi

Ehtisköhän Netflixin, HBO:n ja Areenan lisäksi tsiikailla Primea?

EDIT: jääköön.
    JackOja muokkasi tätä : 29.11.2019 at 08.34

Tässä joutuu nyt harkitsee kaikenlaista, niinku 256GB ja 400GB MicroSD kortteja ja jaksaisko raahata mukana tavallisen kokoista puhelinta

Mä olen lenkeilläni, kun ei nyt enempää pysty kun lähitienoon teollisuusalueet kiertämään, harkinnu tosissani josko sitä vaan jalkautuisi ja keräisi oma-aloitteisesti niitä roskia. Harmittaa vietävästi kun ihmiset heittää surutta pientareelle pahvimukit, spray-pullot ja ruokapaperit, mikä ihme siinä on että heitetään luontoon vaan kaikki. Jos viittii ottaa mukaansa patukan, niin viittisi sen paperin rutistaa taskuun ja heittää roskikseen. Auton ikkunastakin heitellään niitä roskia, kun ihan hyvin voisi heittää myöhemmin roskikseen. "#¤¤
    Vähän kun olisi paremmat jalat kävelyyn. Nyt olen tyytynyt Loukonlahden rannalta ne roskat keräämään. Siellä onkin pienellä alueella vain 5 roskista...
    tempokisu.kuvat.fi

Kiusaus oli suuri. Ja se kannatti.

Må olen väärä ihminen sanomaan kenellekään että kyllä on köyhää jos kokee tyhjänpäiväisten kommenttien kirjoittamisen Fillarifoorumille suureksikin huviksi, mutta ei taida olla spandex-trollausta läpinäkyvämpää ja väsyneempää? Ja sun kommenttisi oli spandex-trollaukseksikin melkoinen pohjanoteeraus.

Viimeisin harkintani taitaa olla lähdenkö Kivikon täyttömäen vai Kontulan kelkkapuiston suuntaan.

Oon tässä nyt harkinnut päivän verran että mainitako oman kaupan Black Week -aleista vai nou. Toisaalta pidän sitä erittäin asiallisena infona, mutta toisaalta odotan kivitystä isoilla kivillä. Sanokaa nyt onko se mainontaa vaiko ennemminkin viestintää, joka voi auttaa foorumilaisia?

Ja ei, tämä kommentti ei ole sissimainontaa.

Jos mainitsee, että on kyse omasta kaupasta silloin toiminta on avointa, eikä foorumilaisilla pitäisi olla sanomista. Mutta ylläpito kannattanee maksullisia mainoksia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dr TuKo Katso viesti
    Jos mainitsee, että on kyse omasta kaupasta silloin toiminta on avointa, eikä foorumilaisilla pitäisi olla sanomista. Mutta ylläpito kannattanee maksullisia mainoksia.
    Samaa mieltä. Ja mulla ei oo mitään maksullista mainontaa vastaan, harkinnassa on banneripaikka myös tältä sivustolta.

Ajellessa tulee kaikkea ideaa mieleen. Ottaisikohan KVVY vapaaehtoistöihin, ihan vaan että olisi mielekästä ja hyödyllistä tekemistä, voisi kysyä vaikka ensi vuoden kututalkoitten jälkeen. Olisikohan Nahkiaispaistamolla tarvetta vapaaehtoiselle ? olisi siellä vaikka muutaman päivän ympärivuorokautisesti ruokapalkalla.

No just, tulipa mieleen noista kututalkoista että tässä on vähän pakko saada 4-5kg lisää koska näin laihana voi jaksaminen olla hieman heikkoa ( sen tuntee jo nyt fillaroidessa kun tulee pienikin ylämäki..)
    tempokisu.kuvat.fi

Pitäisikö poistaa äskeinen viesti, kun sen puujalkavitsi kantaa kuin uppotukki.
    Seuraavaksi harkitsen poistanko tämänkin.

Joo, kiitos kysymästä, on ollut aika uuvuttava viikko.
    10k-kerhon jäsen

Pitäiskö tilata skinisukset. Viikon päässyt hiihtämään ja into piukeana. Viime talvena jäi hiihdot harmittavan vähälle.

mitähän sitä ostaisi....just selvisi että olen maksanut Visakortti-maksua pois liikaakin ja huomenna tulee veronpalautus. Jotain kivaa voisi ostaa....no ainakin ne nahkeet mukit omaottamalla kuvalla, ehkä taulukin? ja nyt voi kytätä venäläisen maailman parhaan designerin luomuksia, voi laittaa reippaan huutosumman ( tosin olen aina laittanutkin, ei sitä tuotetta ikinä sillä summalla tarvi ostaa ).
    tempokisu.kuvat.fi

^ tuli ostettua.

Mietin voiko töihin laittaa buff-huivin sillee hiuspannaksi; ilmeisesti voi: Turbaanimaiset hiuspannat ovat nyt myös trendikkäitä, niin arjessa kuin juhlassakin.
    ( syy; ei haluttaisi jatkuvasti käsitellä hiuksia värinpoistolla ja värillä )
    Ostaisiko Juutuan taimen-korun kun on 15% alennus, tämä koru tulisi ihan itselle.
    tempokisu.kuvat.fi

Lähtisikö Kärkkäiselle. En mennyt kun tulisi ostettua jotain tarpeetonta moskaa kuitenkin...
    Tympiintyneen geezerin lifestyleblogi http://gunmonk.blogspot.fi/

^jos siellä on jaossa jotain aviisia, ota mukaan. Netistä en löydä tietoa julkaisevatko enää mitään ja mikä taho on julkaisijana.
    10k-kerhon jäsen

nyt voi kytätä venäläisen maailman parhaan designerin luomuksia, voi laittaa reippaan huutosumman ( tosin olen aina laittanutkin, ei sitä tuotetta ikinä sillä summalla tarvi ostaa ).
    ^ tuli ostettua.
    Se niistä kultarahoista sitte
    ride to the hills - ride for your lives

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •