VelobeLostInLaplandShimanoAjopyoraGiantHuntteri
Sivu 72 / 72 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 62 70 71 72
Näyttää tulokset 2.131 - 2.146 / 2146

Aihe: Jäykkäperäistä allmountain pyörää

Fairlight Holt

Nordestilta löytyy terästä ja titaania...

Hakusessa otsikon mukainen fillari ja sopivasti, Nordest mainittu.
    Nordest bardino 3.5 teräksisenä kiinnostelis!
    Kertokaahan joku, joka jotain tietää, et öisko wörtti?
    Aattelin, ens talven aikana kasailla am-tykin ja tää kiinnostais eniten, mut muita vaihtoehtoja kuunnellaan myös.

^ Kysele Pedrolta pyörästä ja jos haluat mittatilauksena tms. ja vastailee kyllä hyvin sähköposteihin.
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Fillaritorilla on muuten M kokoinen Bordino 3 kaupan...

Bardinosta on sen verran ajokokemusta, että uskallan suositella otsikon kategoriaan. Tosin version 3 runkoihin suhtautuisin varauksella, noita on nähnyt muutaman (mm. omani) murtuneen vaakaputken etuosasta tuon pienen tukipalan kohdalta. 3.5:ssä ei pitäisi olla tuota ongelmaa, tuki kun on poistettu.

Jos runkoa löytyy varastosta niin toimituskin on ollut kohtuu vikkelää, seurantalinkkiä joutui kyllä kyselemään erikseen. Ja takuukin tuli testattua toimivaksi tuon murtuneen rungon kohdalla.

Nordestin FB-sivuilla muuten mainostetaan Bardinostakin kesäkuun ajan 150€ alennusta koodilla MTBSTEEL, joten tuohon hintaan voi olla vaikea löytää kilpailukykyistä vaihtoehtoa muualta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kimperly Katso viesti
    mut muita vaihtoehtoja kuunnellaan myös.
    Custom runko Marinolta?
    https://www.marinobike.com/
    Mä olen ollut tyytyväinen omaam Marinoon. Näköjään ovat päivittäneet rungot udh-korvakkeeseen ja satulaputkeen saa halutessaan taivutuksen.

Tuossa oma yksilö

Nordestilta kaksi runkoa hankkinut, toinen toimitusajalla ja toinen hyllystä ja hyvin toimi. Ekan pikkuongelmien vuoksi sain toiseen ohjauslaakerin ja varakorvan kaupanpäälle ja ekan mukana tuli paita, hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua joka tapauksessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti teemasa Katso viesti
    Bardinosta on sen verran ajokokemusta, että uskallan suositella otsikon kategoriaan. Tosin version 3 runkoihin suhtautuisin varauksella, noita on nähnyt muutaman (mm. omani) murtuneen vaakaputken etuosasta tuon pienen tukipalan kohdalta. 3.5:ssä ei pitäisi olla tuota ongelmaa, tuki kun on poistettu.
    Jos runkoa löytyy varastosta niin toimituskin on ollut kohtuu vikkelää, seurantalinkkiä joutui kyllä kyselemään erikseen. Ja takuukin tuli testattua toimivaksi tuon murtuneen rungon kohdalla.

Nordestin FB-sivuilla muuten mainostetaan Bardinostakin kesäkuun ajan 150€ alennusta koodilla MTBSTEEL, joten tuohon hintaan voi olla vaikea löytää kilpailukykyistä vaihtoehtoa muualta.
    Tätä tarjousta olen silmällä pitänyt, niin saattaa olla, että siihen tartun.
    Se musta/liila versio on aikas hieno

Olisikohan tuon M/L koko nyt oikea valinta, kun olen 183cm pitkä ja aika pitkä raajainen? Aikaisempaa kokemusta ei ole kyseisen tyylisestä fillarista, niin vaikee verrata.
    Naapurissa olisi esd honzo, todennäköisesti L koossa, mitä vois päästä kokeilemaan. Oiskohan mitenkään vertailu kelpoinen? Vertailin kyllä näiden geoja ja onhan niissä eroa, mutta kuinka merkittävästi?

^ Itsellä Sardinha tuossa koossa ja 180senttisenä vielä pelivaraa. Aina voi vertailla johonkin olemassa olevaan, ruutupaperi periaatteella itse runkoja hankkinut mutta varmaan löytyy jokin vertailu sovellus netistä.

^Sardinha on ihan eri runko ja kaukana all mountain-jäykkäperästä.

^Lähinnä valmistajan koko suositusta tarkoitin, asettaa samat määritelmät M/L koon rungoille... Siksi suositinkin vertailua johonkin olemassa olevaan ja varmaan kerrotkin kysyjälle että onkos Honzo sopiva verrokki...?

Eihän tuo ESD L-koossa kauhean kaukana ole L-kokoisesta Bardinosta. Istuma-asentoa ei ehkä voi täysin verrata kun satulaputken kulmassa on jonkin verran eroa, mutta jotain tuntumaa tuo varmaan voisi antaa siitä miltä vastaava Bardino tuntuu.

Kun kuskin pituus on aika lailla kokojen välissä, niin valinnan voi tehdä myös oletetun ajotyylin ja -maaston mukaan. Jos tarkoitus on tykitellä jyrkempää alamäkeä niin isompi on stabiilimpi, mutta tavan polkuajoon tasaisella M/L voisi sopia paremmin. Mutta jos kokemusta ei tosiaan aiemmin ole vastaavasta niin todennäköisesti totut kumpaan vaan kun kilsoja alkaa kertymään.

Useimmiten pienempi helpompi valinta mutta onhan aina hankalaa ostaa jos ei saa testata. Seitsemän viimeistä runkoa olen ostanut noilla omilla metodeilla ja yksikään ei ole katastrofiin päättynyt. Toisaaltaan olen tuollainen keskiarvo suomalainen mitoiltani joten se helpottaa kyllä hankintaa.

Nonni, nyt on m/l kokonen bardino tilattu. Suurimmaksi osaksi kuitenkin, ajot tulee olemaan polulla, mutta kyllä mä tolla parkkiinki aijon. Tarkoitus kasata tämä ensi keväälle.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •