CanyonGasGasBikeshopHelkamaHuntteriVerkkokauppa
Sivu 1 / 21 1 2 3 11 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 625

Aihe: Hi5bikes

  1. #1
    Liittynyt
    11/2009
    Paikkakunta
    Kirkkonummi
    Viestit
    71

    Peukalo ylös Hi5bikes

    Kun ei haulla löytynyt kuin joitain esihistoriallisia ketjuja tästä liikkeestä, niin perustetaanpa uusi. On pakko kehua kyllä Tarmon ja kumppaneiden loistavaa toimintaa. Esimerkkinä eilen huomaamani takaiskarin alapuslan välys. Tänään soitto hi5bikesiin ja pusla vaihdettiin odottaessa naurettavan edulliseen hintaan. Myös valikoima runkojen, komponenttien ja ajokamojen suhteen on mielestäni varsin kilpailukykyinen. Asiakaspalvelukin on kohdallaan verrattuna muutamaan muuhun Helsingin maastopyöriin keskittyneisiin liikkeisiin.

    Ja ei ollut maksettu mainos, vaan tyytäväisen asiakkaan vuodatus.

  2. #2
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Heikki K Katso viesti
    . On pakko kehua kyllä Tarmon ja kumppaneiden loistavaa toimintaa.

    . Asiakaspalvelukin on kohdallaan verrattuna muutamaan muuhun Helsingin maastopyöriin keskittyneisiin liikkeisiin.

    Ja ei ollut maksettu mainos, vaan tyytäväisen asiakkaan vuodatus.
    Jep,kengät löyty tuolta q kattelin netistä niin ei q paikalle ja sowittelee ja rahat tiskiin,piru kun oli niin kiiire mulla että jäi sitten satula vielä ostamatta.

    No joku päivä uudestaan.

    Tämäkään ei ollu maksettu mainos vaikka olen sieltä Ellswöörtin ostanut

    Hyvää kevättä henkilökunnalle.
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  3. #3
    Kontti Guest
    Ensi kontakti Hi5bikesiin oli, kun työkaverin kanssa kiroiltiin, että tilaamamme Park Toolin työkalut olisi saanut nopeammin ja halvemmin kotimaisesta kivijalkaliikkeestä kuin CRC:stä.

    Vähän aiemmin kun olisi kaupan sivut löytänyt.. No onneksi se virhe ei toistunut.

  4. #4
    mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Jep,kengät löyty tuolta q kattelin netistä niin ei q paikalle ja sowittelee ja rahat tiskiin,piru kun oli niin kiiire mulla että jäi sitten satula vielä ostamatta.

    No joku päivä uudestaan.

    Tämäkään ei ollu maksettu mainos vaikka olen sieltä Ellswöörtin ostanut

    Hyvää kevättä henkilökunnalle.
    Katoin samaa paria netistä, ja tulin paikalle 10 min myöhemmin.
    No, sainpahan ostettua pumpun. Mut tosiaan Parktoolin fillariteline tuli halvemmaks hankkia lähikaupasta.

  5. #5
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Hikiä
    Viestit
    231
    vaimon mielestä tää Hi5-putka on ihan /c:stä. aina kun siellä käy,niin ei rahat riitä herkkuihin joiden tarvetta ei edes tiennyt ennen käyntiä.

    sit pitää piilotella uusia juttuja sängyn alle ja fillarikomeroon, ettei tule vain sanomista hallitukselta holtittomasta rahankäytöstä.

    Muuten niksinä samassa liemessä oleville, niin joistain maalikaupoista saa "mattaspray"tä jota voi suihkutella uusien hankintojen laatikoiden päälle ja sitten esitellä vaimolle että "kato mitä löyty noiden sun ompelujuttujen alta. tää ihan uus ja käyttämätön xt:takavaihtaja. just tällästä olinkin ostamassa muttei ollut rahaa. mut kato kuin pölynen paketti... kuinkohan kauan tääki on tuolla ollu..."

  6. #6
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pötkö Katso viesti
    vaimon mielestä tää Hi5-putka on ihan /c:stä. aina kun siellä käy,niin ei rahat riitä herkkuihin joiden tarvetta ei edes tiennyt ennen käyntiä.

    ."
    Juu eikä siinä kaikki q kengät hankin,ostin klossit ja sain polkimet kaupanpäälle. hirveetä tavaran hävittämistä,tiiätkö Pötkö mistä sais halawalla SDG-ti satuloita..
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  7. #7
    Liittynyt
    10/2007
    Paikkakunta
    Hikiä
    Viestit
    231
    eikös tuo hi5 liene sdg:n maahantuoja ja laajamittaista push:austa suorittava liike.

  8. #8
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    758
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pötkö Katso viesti
    vaimon mielestä tää Hi5-putka on ihan /c:stä. aina kun siellä käy,niin ei rahat riitä herkkuihin joiden tarvetta ei edes tiennyt ennen käyntiä.

    sit pitää piilotella uusia juttuja sängyn alle ja fillarikomeroon, ettei tule vain sanomista hallitukselta holtittomasta rahankäytöstä.

    Muuten niksinä samassa liemessä oleville, niin joistain maalikaupoista saa "mattaspray"tä jota voi suihkutella uusien hankintojen laatikoiden päälle ja sitten esitellä vaimolle että "kato mitä löyty noiden sun ompelujuttujen alta. tää ihan uus ja käyttämätön xt:takavaihtaja. just tällästä olinkin ostamassa muttei ollut rahaa. mut kato kuin pölynen paketti... kuinkohan kauan tääki on tuolla ollu..."
    Huh, onnistuiskohan toi oikeesti?
    Mulla on välillä fiilikset ku Bratwurstilla, ku rouva grillaa holtittomasta rahan käytöstä - eritoten fillarisälän kanssa. Nytki reilun viikon sisään tilannu uuden etukiekon, kahdet bib shortsit, sikapäheen fillari-T-paidan, uudet tarrat retrokilpuriin ja remppaständin ja puolet on jääny raportoimatta hallitukselle.
    Odotan jo hiki otsalla seuraavaa grillisessiota...
    "When I orbited the Earth, I saw how beautiful our planet is. We must protect and preserve this beauty and not destroy it." - Yuri Gagarin

  9. #9
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    HKI
    Viestit
    450
    Eipäs sotketä nyt parisuhdetta hienoon topicciin, eikös tuolle keskustelulle ollut joku loistava ketju vuodenvaihteen tienoilla?

    Komppaan yllämainittuja kokemuksia Hi5bikesistä. Melkeen mitä tahansa fillarikamaa nykyään hankkimassa, niin ensimmäisenä tulee vilkaistua heidän sivut. Loistavaa kampetta ja hyvin kilpailukykyiseen hintaan.
    "Hän jarruttaakin nenällään"

    -Muumipeikko ja pyrstötähti-


  10. #10
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Espoo, Kalajavri
    Viestit
    254
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Prestige Katso viesti
    Eipäs sotketä nyt parisuhdetta hienoon topicciin, eikös tuolle keskustelulle ollut joku loistava ketju vuodenvaihteen tienoilla?

    Oiskohan hän tää:
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...ad.php?t=35243
    Irtopyöräilijä

  11. #11
    Liittynyt
    04/2006
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    5.388
    Kerran oon tilannu tuolta E13 bashringin, halvemmalla kuin CRC:stä ja pienemmillä postikuluilla.
    Lahjoivat vielä meikäläisen (just ennen joulua) sujauttamalla pakettiin kaupan päälle kolmen dvd:n freeride-räppäys videon. Oli vähän wanhaa varastoa (-02) mutta päätöntä menoa yhtä kaikki
    Kiitos siitä jos henkilökuntaa lukee.
    Kaar ittelles vaa

  12. #12
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.859
    Onhan tuo yksi Suomen parhaimmista kaupoista. Ensimmäisellä kerralla käydessäni ostin e13 ketjuohjurin. Antoi asentaa itse liikkeessä heidän työkaluillaan, ja rotsasi ilmaiseksi keskiön... Samanlaiset kokemukset jatkuivat, ja ihmettelin jo että miten tulevat oikein toimeen. Sittemmin olen kantanut sisään n 6000€, ja sekin puoli valjennut.

    Oikeastaan ainut miinus on, että jos joku tilaus odottaa ennakoitua pidempään muita kuin kauppaa itseään ei aiheesta juurikaan mitään väliaikatietoja soittelematta heru.

  13. #13
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    859
    Minut tuonne kauppaan houkutteli viime syksynä suhteelisen miellyttävät internetsivut ja hinnat. Hinnat pärjää vertailussa usein ulkomaisille nettiputiikeille varsinkin jos tavaraa on hyllyssä. Itseäni ei haittaa maksaa vähän enempää tavarasta, jonka saa samana päivänä käyttöön. Huvittavaa on, että melkein puolet tavaroista on tarjouksessa koko ajan. En valita.

    Kaupan sijainti voisi olla parempi. Alppitalohan löytyy helposti, mutta toisen eksyneen ensikertalaisen kanssa meni jonkin aikaa kun löydettiin putiikkiin sisälle. Eli kukaan random tallaaja ei tonne vahingossakaan eksy. Toisaalta piilossa oleva sijainti pitää varmaan palvelun hyvänä.

  14. #14
    Liittynyt
    08/2006
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    412
    Joo nyt ollut hinnat Tarmolla kohdallaan. Lähikauppaa voi suositella.
    Urheilua ja ulkoilua kuvina IG: mikkopiispa

  15. #15
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.859
    Mitä Tarmon kanssa juttelin, Kalliossa häntä taisi välillä ärsyttää se kuinka helppo kauppaan oli kävellä sisään. Ilmeisesti "jopon renkaan paikkauksen" hintatiedustelut häiritsivät tjsp.

  16. #16
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Mitä Tarmon kanssa juttelin, Kalliossa häntä taisi välillä ärsyttää se kuinka helppo kauppaan oli kävellä sisään. Ilmeisesti "jopon renkaan paikkauksen" hintatiedustelut häiritsivät tjsp.
    Juu mutta edellisessä mestassa pääsi leipäjonoon samalla ja sitten pääsi kalialle siihen ristyksen baariin kuuntelemaan tarinoita elävästä elämästä. juu ennen oli ennen mutta nyt on nyt..

    Juu ei sitä paljoo hintaa kysellä jos tavaraa on tyrkyllä se ollaan kalliossa opittu aikoinaan..
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  17. #17
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    63
    Monien firmojen pitäisi ottaa mallia Hi 5 bikesin toiminnasta =)

  18. #18
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    366
    Hyvä liike, hieno palvelu.
    Toivomuksena on, että olisivat lauantaisinkin auki vaikkapa huhti-toukokuun jolloin suurin osa tarpeista ilmaantuu.
    -E
    Got to have Nerve in forest!

  19. #19
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa, Korso
    Viestit
    265
    Kaikki vaan kehuu, mutta mä uskallan sanoa jotain negatiivistäkin. Mulla on sit kai niin sanotusti hiekkaa p*llussa.

    Liikkeen sijainti on aika käsittämätön. Viimeksi kävin ihan extemporeena katselemassa tarjontaa, vaikka liikkeen sijainnista oli vain hatara muistikuva. Oikea ovi löytyi tietenkin viimeisestä tarkastamastani kerroksesta. Mistään en löytänyt mitään opasteita enkä löytänyt firman nimeä edes sisäänkäynnin opastetaulusta.

    Liikkeessä on niin ahdasta, että ainakin reppuselässä tulee läheltä piti tilanteita useampikin. Ilman reppuakin saa keskittyä pujottelussa. Vähintään paidan helma tarttuu johonkin ja pudottaa puoli hyllyä tavaraa alas.

    Tuoteryhmistä tuntuu joka toinen olevan ilman hintalappua. Kun hintoja tiedustelee, niin 5 min surffauksen jälkeen tatskattu ukko murahtaa tiskiltä jotain summia.

    Liikkeessä olen asioinut muistaakseni 4 kertaa ja vain kerran muistan saaneeni palvelua ilman, että on tarvinut huhuilla lippispäisiä jätkiä hommistaan. Sen kerran, kun palvelua olisi tarjottu, niin en sitä valitettavasti tarvinnut.

    Mut joo... Tästä huolimatta tulen varmasti asioimaan liikkeessä jatkossakin. Hinnat on Suomen tasolla aika kohdallaan ja välillä näkyy olevan tosi hyviä tarjouksia. Valikoima on ihan jees.

  20. #20
    Liittynyt
    09/2002
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.859
    Kyllä se liike on siellä alakerran taulussa mainittu, huonomuistisena joudun aina tarkastamaan missä kerroksessa se onkaan. Totta kyllä on, ettei sitä enään paljon huonommin voisi merkitä.

  21. #21
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa, Korso
    Viestit
    265
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti drop Katso viesti
    Kyllä se liike on siellä alakerran taulussa mainittu, huonomuistisena joudun aina tarkastamaan missä kerroksessa se onkaan. Totta kyllä on, ettei sitä enään paljon huonommin voisi merkitä.
    No puusilmäisyys sitten iski. Kuitenkin hartaasti etsin tuloksetta...

  22. #22
    Liittynyt
    03/2009
    Paikkakunta
    Hellsinki, Latokartano
    Viestit
    333
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mc_Mursu Katso viesti
    No puusilmäisyys sitten iski. Kuitenkin hartaasti etsin tuloksetta...
    Muistaakseni 2. kerroksesta löytyy

    olisko ollu oikeen yläreunan tietämillä siinä taulussa viimesen päälle sekavan olosessa taulussa. Mutta hirveen hyvä kauppa on joo.
    Vauhti korjaa ajovirheet.. Useimmiten.

  23. #23
    Natku Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mc_Mursu Katso viesti
    Liikkeessä on niin ahdasta, että ainakin reppuselässä tulee läheltä piti tilanteita useampikin. Ilman reppuakin saa keskittyä pujottelussa. Vähintään paidan helma tarttuu johonkin ja pudottaa puoli hyllyä tavaraa alas.
    Liian laaja valikoima vai liian pienet tilat?
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mc_Mursu Katso viesti
    Liikkeessä olen asioinut muistaakseni 4 kertaa ja vain kerran muistan saaneeni palvelua ilman, että on tarvinut huhuilla lippispäisiä jätkiä hommistaan. Sen kerran, kun palvelua olisi tarjottu, niin en sitä valitettavasti tarvinnut.
    Ai, itse olen saanut selkeän tervehdyksen joka kerta paikalle mennessäni, jonka jälkeen on ollut helppo keskustella mahdollisista tarpeistani. Kun en ole apua kokenut tarvitsevani, olen tervehtinyt ja alkanut tutkimaan hyllyjä itsenäisesti. Apua olen toki tämän jälkeen "joutunut" pyytämään, mutta minä olen kai ihmeellinen kun en tykkää, että myyjä seuraa kaupassa joka paikkaan...

    Itse olen monta kertaa todennut, etten oikeastaan muita puoteja juuri tarvitsekaan. Mikäli jotain tarvitsemaani tuotetta ei ole ollut hyllyssä tai muuten pian saatavilla, on minut neuvottu toiseen paikkaan, nimeltä.

    Kymmenen pistettä Hi5Bikesille Suomen parhaasta fillarikaupasta. Keep up the good work!

  24. #24
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Vantaa, Korso
    Viestit
    265
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Natku Katso viesti
    Liian laaja valikoima vai liian pienet tilat?
    Siinä vasta pulma...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Natku Katso viesti
    ...mutta minä olen kai ihmeellinen kun en tykkää, että myyjä seuraa kaupassa joka paikkaan...
    No harva tuosta varmaan tykkääkään, mutta toisinaan arvostaisin sitä, että jossain vaiheessa myyjä tiedustelee voiko olla avuksi.

    Aika jännä, että mun kokemukset tästä puljusta on vähemmän kehuvia verrattuna muiden. Samapa tuo...

  25. #25
    mutanaama Guest
    Se voi olla ikäkysymyskin, vanhempia palvellaan herkemmin. Mutta arvostaisin itsekin sitä, että hinnat olisi paremmin näkyvillä.

  26. #26
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Se voi olla ikäkysymyskin, vanhempia palvellaan herkemmin. Mutta arvostaisin itsekin sitä, että hinnat olisi paremmin näkyvillä.
    Juu meitä vanhempia palvellaan varmaan paremmin kun tuo talous on kuitenkin paremmalla mallilla q teineillä ellei oo sitten syntyneet parempiin piireihin.

    Vanahassa paikassa oli joskus kahwiakin tarjolla,pitää varmaan seuraavalla käynnillä viiä tokka mokkaa,kiirettömän kaupankäynnin jälkeen hyvä juoda kahwit ja puhua xtr:ää ja päivän politiikkaa ja pyytää tarroja nuorisolle.
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  27. #27
    Liittynyt
    03/2010
    Viestit
    63
    Hmm joku moittii sijaintia, joku sitä että on ahdasta,joitakin pelottaa tatuoitu kaveri. =) No jumalauta, ei muuta kuin 1000 neliötä liiketilaa Helsingin keskustasta, sinne pullantuoksua ja sliipattu /ylikohtelias/superaktiivinen kaveri myymään tavaraa jotka kaikki hinnoiteltu etukäteen. Haluatko kenties maksaa 100€ vaihdevaijerista??? Tää Stadi kun on sellainen mesta, että 60% asiakkaista nyplää, hiplaa, kyselee ostamatta koskaan mitään ja ilmeisesti se on jokin harrastus?? koska samat jannut luuhaa liikkeissä päivittäin.Puhelimet pirraa ja mailia tulee varmasti jatkuvasti. Tässä syitä minkä takia itse en ole alalla kauppiaana =)) Tarmolla on oma tyylinsä ja hyvä niin!! Kun tämän Elvis lookin omaavan tatuoidun kaverin kanssa pääsee ns sinuiksi niin tulee sieltä suusta muutakin kuin murahtelua =)

  28. #28
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    101

    Peukalo ylös

    Tästä liikkeestä tuntuu saavan Asiakaspalvelua isolla A:lla, vaikka meneillään on vuoden kiireisin aika. Juuri näin!

  29. #29
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fab Katso viesti
    Tästä liikkeestä tuntuu saavan Asiakaspalvelua isolla A:lla, vaikka meneillään on vuoden kiireisin aika. Juuri näin!
    Täytyy sanoa että on palvelua,ei vastattu soittoon,mailasin niin melkein heti vastattiin,syy:Tarmo oli ameriicassa caliwöörniassa,kysyin et kait vaan Ellswöörtillä joo vastas Tarmo! No laita mulle kauppakassiin semmonen ja sellanen ja sellanen sitten tuli.

    No nyt on Semmotis konkelilla ajettu ja ajettu...ei vaan oo syytä vaihtaa.
    ehkä ajoin,ehkä en....

    Pahat sedät 50/60

  30. #30
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    749
    Aika hämäriä firmoja muuten siellä ympärillä...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •