Viime lenkillä toissailtana vissiin. Stan ystävällisesti paikkasi, onneksi.
Heinäkuussa kiilopäällä,UST nöyrtyi lapin liuskekiviin,onnex oli sisuri matkassa,mitä prkl! paikattu ja korjattu mutta venttiilin kohdalta rikki,nooh ei tarvinnu kuin 3 km:ä taluttaa alamäkeen.. jota olin odottanut että tosta mennään.
ehkä ajoin,ehkä en....
Pahat sedät 50/60
Tänään lenkin alkupuolella, noh uutta sisuria sisään ja loput 80km sitten hymyssä suin. Kohta n. 10000km ajettu noilla misukan pro2raceilla ja kolmas puhkeaminen, ihan hyvä saldo ja kaipa ne kehtaa kohta päästää eläkkeelle uusien tieltä.
Justiin äsken puhkesi ja taivaalta tuli vettä ku aisaa. Kyllä korpes taluttaa kotia
No tänään...porukkalenkillä suoraan hirmuiseen railoon ja takarenkaaseen snakebite.
Räväkkä vaihto kavereitten avustamana ja takaisin baanalla kolmessa minuutissa. Kotona huomasin että pääsee myös kiekon rihtaukseen .
Viime viikolla tyhjeni kaksi Kendan sisäkumia, renkaassa ei näy mitään ja pistosuojatut kumit. Toivottavasti kolmas kumi näyttää mallia.
Viime vuonna on viimeksi rengas puhjennut.
Tänään maastossa, ajoin johonkin kannontynkään..
Ville Ilves
Lauantaina maantielenkillä. Kapea, noin kolme senttiä pitkä naula oli tunkeutunut kokonaan renkaan läpi ja löytyi kiinni sisäkumista.
Vaihtelun vuoksi tänään meni sitten eturengas kun eilen meni takarengas. Näyttää olevan ongelmallinen yhdistelmä viiltoja saaneet gummit+satunnainen märkä tie joka saa sitten kivet tarttumaan. Mutta sitkeesti vaan renkaan vaihdon jälkeen suunniteltu lenkki loppuun ilman muita murheita.
En edes muista, vuosi pari sitten? "kaupunkipyörässä" Maantiellä tuli ajettua 10vuotta säännöllisesti kilpapyörällä triathlon aikoinani ja olisiko parinvuoden välein? rengas tyhjentynyt lenkillä.
Tänään kello 16, pumppasin vähän ilmaa lisää ja poks. Jos olis maha pikkusenkin löysällä niin olis menny ajohousut pesuun.
Tänään meni takarengas maantiepyörästä. Tiellä oli teräviä kiviä, joka rikkoi renkaan. Rengas kesti n. 4000 km.
- pyörä kulkee, kun sitä polkee -
Koko kesänä vain yksi rengasrikko, pari viikkoa sitten jyrkkään alamäkeen, jotain sepelin tapaista siinä oli ja terävä kivi meni läpi.Sai hieman taiteilla että pysyin pystyssä.
Viime vuonna kaksi ja pahimpaan mahdolliseen paikkaan, elikkä samaan yhteislähtöön..
Tänään aamulla... ja vitsin vittorio zaffirokin tuhannen päreinä Hitsin kiva kävellä puolesta matkasta takaisin kotiin ja ihmetellä millä sitten töihin. Tytön pikkufillarilla en viitsinyt lähteä, joten audi alle ja menoksi
Täysillä keskelle
Eilen yhdistetyllä kauppareissulla ja lenkillä pojan kanssa. Molemmilta tyhjeni takakumi ihan samaan aikaan Jumbosta Tikkurilantielle johtavalla tiellä Kehä III:n alittavassa tunnelissa. Lasia tiellä vai ystävällinen sabotoija asialla...?
Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo
Kauden eka maantiepyörän rengasrikko - hyvinhän nuo Contin GP 4000 S:t kestivätkin yli 4500 km ...
tänään tuli pikkureikä ja litku paikkas
www.perttuparssinen.com│www.facebook.com/parssinenperttu/ │www.twitter.com/PerttuParssinen
Maastopyöräilyä olen harrastanut reilu 2 vuotta, eikä yhtään rengasrikkoa. Ehkä mä vaan en yritä tarpeeks
Eilen viimeksi kun olin saanut kiekot pestyä ja vaihdettua laakereihin uudet vaseliinit niin rupesi yhtäkkiä muuta fillaria purkaessa kuulumaan venttiilin juuresta pihinää. Piti tietenkin mennä nitkuttamaan venttiiliä ja pihinä yltyi entisestään. Eipä kauaa kestäneet "Quality" sisärenkaat, ehkä reilun viikon...paskan möivät. Tosin sitten kun rupesin katsomaan sisärengasta niin ei se ihan tuoretta kamaa kyllä enää ollut, kauankohan lienevät olleet jossain varastoissa ympäri maailmaa.
Nokian Hakkapeliitta W240/W106, loppu se liukastelu...ehkä
Viikko sitten eräässä pimeässä alikulussa ajaa tömäytin johonkin väylällä olleeseen kivenmurikkaan. Eturenkaaseen puhdasoppinen snakebite ja ilmat pellolle. Rivakka sisurin vaihto ja matka jatkui nopsaan.
Tänään, ensin etu ja sitten taka, tappajasepeli is back!
Kirjanmerkit