BikeshopHuntteriElectrobikeRTechCanyon
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6
Näyttää tulokset 151 - 155 / 155

Aihe: Lokasuojat maasturiin

^Voin kertoa, että Mudhugger toimii ihan käytännössä. On mulla neljässä eri pyörässä: sähkötäpärissä plussakumeilla, läskissä, läskitäpärissä ja 29":ssa. Kuva toteutuksesta löytyy tuolta aiempaa (ei tosin mun, vaan haraldin pyörästä). Tietysti voidaan keskustella, täyttääkö tuo väliaikaisratkaisun tunnusmerkit. Ehkä sellainen semi-väliaikainen. Ei sitä joka lenkille laiteta ja oteta irti, enemmän kuukausissa käyttöaika.

Mudrockerissa on tarranauhoilla kiinnitys, voi lähtiessä katsoa sään ja tarviiko lokasuojaa vai ei. Kuvasta puuttuu jatkopala jolla saa lisää pituutta tarvittaessa.

Mudrocker on ihan hyvä ja tuli ajeltua ilman jatkopalaa talvi. Nyt kurakelien tultua oli pakko laittaa jatkopala, kun muuten oli selkä ihan kurassa. Yksi haittapuoli on, että maastorytkytyksessä tuo etupuolen jatkopala heiluu ja räpättää ainakin mun pyörässä, siihen pitää keksiä joku viritys, kiinnitys tai muu. Tai ottaa pois, kun sekin on "lisäosa".

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rydman Katso viesti
    Mudrocker on ihan hyvä ja tuli ajeltua ilman jatkopalaa talvi. Nyt kurakelien tultua oli pakko laittaa jatkopala, kun muuten oli selkä ihan kurassa. Yksi haittapuoli on, että maastorytkytyksessä tuo etupuolen jatkopala heiluu ja räpättää ainakin mun pyörässä, siihen pitää keksiä joku viritys, kiinnitys tai muu. Tai ottaa pois, kun sekin on "lisäosa".
    Riippuu varmaan aika paljon pyörästäkin että miten se toimii, mulla jäykkäperässä (Grand Canyon ON:9) se jatkopala tulee ihan kiinni runkoon ja taittuu aika voimakkaastikin sivuun päin ellei lokari ole ihan keskikohdassa kiinni.

Miten olette Mudrockerissa kiinnittäneet tarranauhat? Mulla on kiinnitys siten että se nauhan loppuosa on sisäpuolella, ja se lenksu on tuossa ulkopuolella. En ihan ymmärtänyt ohjetta että miten sen oikein pitäisi olla. Hyvin on silti toiminut 50km ajojen ajan. Takajatkopalakin on kiinni pelkällä gorillateipillä sisäpuolelta, en ole raaskinut laittaa sitä kiinteästi sillä muoviklipsillä jota varten pitäisi porata reikä.

Tarranauhan päät sisäpuolella ja takajatkopala on vain työnnetty paikalleen, 1000km ajettu työmatkaa eikä ole tippunut.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •