Sivu 1 / 3 123 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 86

Aihe: Probikeshop.fr

Probikeshop.fr

Nopein toimitus ikinä mistään, keskiviikkona tilasin ja perjantaina oli paketti ovella. Hyviä tarjouksia myös: DT Swiss exc 150 rtlc 15mm akselilla 399.90€ , Sram pc991 ketju 22,90 . Toimituskulut 12,90
    http://www.probikeshop.fr/

Hyvä linkki, kiitti.

Tilasin kans tällä viikolla kiekot kyseisestä kaupasta. Tiistaina tilaus ja torstaina olivat jo Suomen maaperällä, mutta eivät vielä kotiovella. Nopeaa toimintaa joka tapauksessa.
    Hinta crossmaxeilla (ST 2009 389.90) selkeesti edullisempi kuin saksalaisissa kaupoissa.

Vielä kun paketin sisältö on sitä, mitä luvattiin niin voi antaa kyllä täyden kympin arvosanaksi. Ainut miinus on, että tilatessa tietyt sivut on pelkästään ranskaksi.
    Orange mountain bikes

mutanaama Guest
    Saattaa olla yks nopeimmista nettikaupoista, pelkkää hyvää sanottavaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Saattaa olla yks nopeimmista nettikaupoista, pelkkää hyvää sanottavaa.
    Nopeata toimintaa on, mutta kuka toimittaa täällä Suomen päässä postituksen? Statuksena on :Not home on delivery attempt Eli kävivät kotona tiettyyn kellonaikaan eilen, mutta eivät ole saaneet postitettua tavaraa. Oikeasti olin kotona tuohon tiettyyn kellonaikaan eli ilmeisesti eivät jaksaneet jakaa pakettia. Löytyykö paketti lähipostista nyt?
    Edit: paketti tulikin kotiovelle tänän.
    moto muokkasi tätä : 27.01.2010 at 16.10

Saiskohan tämän SRAM XX 10 Speed Rear Derailleur Long Cage toimimaan SRAM X0 Gripshiftien kanssa?Hinta on kuitenkin sama kuin X0 takavaihtajien.

http://www.probikeshop.fr/vtt/Rear-D...duct_info.html

zippo Guest
    Miksei toimisi?Ei se takavaihtaja tiedä monta naksua löytyy gripparista.

Ei kai siinä voi muu ahistaa kuin leveämpi ketju.
    Välystä ainakin X.0:ssa on sen verran ettei luulisi krahnaavan?

Lamppu syttyi

Olikos XX:ssä eri vetosuhde?
    "Shifter internals are specific to XX's 2x10 system and the rear cable pull actuation is shared with SRAM's road groups. "
    http://autobus.cyclingnews.com/tech....AM_xx_launch09

mutanaama Guest
    Tuleepi todennnäköisimmin tänään.

Taas olisi halpaa DT Swissiä tarjolla tuolla.

Ohan varteenotettava vaihtoehto tuolle suunnittelemalleni Revelationille.
    Mutta mitenkä on noiden huolto. Onnistuuko itse ilman erikoistyökaluja ja jos ei niin onko suomessa huoltoa?
    Cycling El Burro
    Hitaasti mutta epävarmasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mika Koivisto Katso viesti
    Yllättäen taas Suomen päässä jumittaa. Eli Ranskasta Turkuun 5 päivää. Turusta Vantaalle viikko. Saas nähdä tuleeko tavarat koskaan perille, lakko perkele vielä sekoittaa. Paketissa on jarrut joten mistään megaluokan kollista ei ole kyse. Niin, onko tietoa ketä on kiittäminen salamannopeasta toiminnasta suomen päässä? Vaikuttaa keltaisen kuljetuksen toiminnalta..

Ymmärrän kyllä jos kuljetusala lakkoilee, viikossa Turusta Vantaalle laittaa kuljetusyrityksen resurssit todella lujille.

Mon 03/01/2010
    11:47 AMCHRONOPOST NETWORKS
    Inbound linehaul scanScan location:Vantaa - FI (depot 1617)

Thu 02/25/2010
    07:36 PMCHRONOPOST NETWORKS
    Entry export scanScan location:Vantaa - FI (depot 1610)

Tue 02/23/2010
    07:31 PMCHRONOPOST NETWORKS
    Shipment in transitScan location:Turku - FI (depot 0039)

Fri 02/19/2010
    09:04 PMCHRONOPOST NETWORKS
    Shipment in transitScan location:Unna - DE (depot 0015)

Fri 02/19/2010
    02:43 PMCHRONOPOST NETWORKS
    Entry export scanScan location:Raunheim - DE (depot 0160)

Fri 02/19/2010
    05:20 AMHUB CHILLY
    Departure from outbound gatewayFri 02/19/2010

05:15 AMHUB CHILLY
    Shipment in transitFri 02/19/2010

05:15 AMHUB CHILLY
    Departure from outbound gatewayFri 02/19/2010

03:58 AMHUB CHILLY
    Shipment delayed due to late connection at transit stationThu 02/18/2010

06:22 PMST ETIENNE CHRONOPOST
    Sorted at departure locationThu 02/18/2010

06:19 PMST ETIENNE CHRONOPOST
    Shipment handed over by shipper to Chronopost
    Thu 02/18/2010

05:50 PMST ETIENNE CHRONOPOST
    Shipment picked up by driver
    Mulla sama juttu.Eli Suomessa sen hoitaa DPD ja niiden nykyinen kumppani Matkahuolto.Minäkin odotin pakettia kolme viikkoa eikä mitään kuulunut ja seuranta näytti että paketti jumittaa Vantaalla.Soitin sitten DPD:lle ja ne selvitti että paketti on jo viikon lojunnut lähi Valintatalossa.Mitään ilmoitusta mulle ei ikinä tullut (vaikka paketissa oli hyvin näkyvissä GSM numeroni).No samalla kysyin oliko mulle kaksi pakettia (koska olin viikko ekan paketin jälkeen tilannut lisää) ja olihan sekin siellä.
    Elikä Ranskan puolella 10+ Suomen huolinta 4- .

Jo on käsittämätöntä miten rahti kulkee rakkaassa kotimaassamme. Ranska-Turku 3 vrk, Turku-Vantaa nyt 7 vrk eikä vieläkään perillä. Soittelin DPD:lle eikä he pysty seuraamaan pakettia Probikeshopista saadulla tunnuksella. Arvelivat että paketti on Matkahuollossa. Samana päivänä Bike Componentsilta tilatut osat tulivat jo viime viikon perjantaina DHL:n toimesta kotiovelle. Eli ei kannata luottaa siihen nopeaan toimitukseen.
    ÄäriTeam

Mikä yritys Suomen päässä tuo tavarat perille? DPD:ltä kun kysyin, niin ei kuulema ole heidän heiniään.

Pitäisi vähän saada tietää koska tavara ilmestyisi ovelle vai täytyiskö jostain käydä itse noutamassa (vuorotyöläinen oon, aina oikeaan aikaan väärässä paikassa )
    Tuolla Vantaalla on paketti seurantanumeron mukaan jo muutaman päivän seisonut.

Tais olla kolmas lähetys ko. firmasta eikä kuljetusketju vieläkään pettäny. Lähetetty 16.5, saapunut Turkuun 19.5. illalla ja 20.5 illansuussa vastaanotettu SMS (lähettäjänä ihan Matkahuolto) joka kertoi että MyPack-lähetys on Paloheinän Siwasta noudettavissa. Oli siellä, tarkistin asian noutamalla lootallisen sekalaista sälää.

Aikaisemmat, myös kooltaan isommat lähetykset ovat tulleet juurikin yhtä nopeasti.

Jos jotain murinaa pitää keksiä, niin Chronopostin tracking-koodi toimii vaan (mun tapauksessani) Vantaan jakelukeskukseen asti, sieltä se nähtävästi saa sit Matkahuollon koodin siitä eteenpäin. Tuo koodi ei välity tietääkseni mihinkään, sen näkee vasta SMS:stä kun lähetys on noudettavissa.

Hyvin toimii! Tilaus sisään 19.5 illalla, paketti lähetetty 20.5 ja tänään toi kuriiri paketin töihin.
    Kuriiri soittelin ensin olenko mihin aikaan kotona, mutta helposti oli sovittavissa poikkeava toimitusosoite. Eli Savonlinnassa ei matkahuolto onneksi hoida pakettien jakelua.

7.6. (ma) tilaus sisään
    7.6. tavarat lähtivät matkaan
    14.6. (ma) alkuillasta kuriiri soitti Oulussa ovikelloa.

Paketista löytyi vielä sitä mitä piti, joten tilaus onnistui varsin hyvin.

Peukalo ylös

Kiitos taas lajitoverit hyvästä nettikauppavihjeestä. Torstaina iltapäivällä tilaus sisään ja nyt on paketti kädessä. Hyvin toimii, seurantaa myöten.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti
    Kiitos taas lajitoverit hyvästä nettikauppavihjeestä. Torstaina iltapäivällä tilaus sisään ja nyt on paketti kädessä. Hyvin toimii, seurantaa myöten.
    Vähän toisenlainen toimitusaika täällä:
    16.6. tilaus sisään myöhään illalla
    17.6. 17:44 lähetetty
    18.6. 21:15 unna (ger)
    21.6. 18:00 turku
    22.6. 13:13 vantaa
    24.6. päiväpostissa matkahuollon kirje, jonka mukaan lähetys on noudettavissa siwasta

ihmetyttää:
    - onko nopein reitti St.Etiennesta Espooseen Saksan, Turun ja Vantaan kautta
    - 3pv Unnasta Turkuun (rahti ei ilmeisesti liiku viikonloppuisin)
    - 2pv Vantaalle saapumisesta tulee kirje? Onkohan joku käynyt joskus oven takana, ja kun ketään ei ollut kotona, niin paketti vietiin siwaan. Vai menikö se suoraan sinne?
    Kuriirin idea vähän kärsii, jos paketit pitää hakea jostain lähikaupasta - kunhan pk-seudun posti on ensin saanut aikaiseksi toimittaa saapumisilmoituksen asiakkaalle.

Paljon paremmat kanavat näyttävät olevan brittiläisellä Handtecillä.
    Näpyttelin Garminin tilauksen sisään tiistai-iltana klo 23 jälkeen, ja tänään, aika tarkalleen 36h myöhemmin FedEx soitti ovikelloa. Tätä minä sanoisin nopeaksi toimitukseksi...

Tilaus perjantaina ja tänään torstaina olivat yritäneet tuoda kotiovelle. Olivat jättäneet lapun, että yrittävät uudelleen maanantaina tai että voi hakea varastolta, hain siis itse sieltä. Suomessa kuljetuksen hoiti DPD joka tarkoitti Oulussa Kuljetus Kovalaista. Kaikki tavarat ok, eli ei valittamista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Batti Katso viesti
    Vähän toisenlainen toimitusaika täällä:
    16.6. tilaus sisään myöhään illalla
    17.6. 17:44 lähetetty
    18.6. 21:15 unna (ger)
    21.6. 18:00 turku
    22.6. 13:13 vantaa
    24.6. päiväpostissa matkahuollon kirje, jonka mukaan lähetys on noudettavissa siwasta

ihmetyttää:
    - onko nopein reitti St.Etiennesta Espooseen Saksan, Turun ja Vantaan kautta
    - 3pv Unnasta Turkuun (rahti ei ilmeisesti liiku viikonloppuisin)
    - 2pv Vantaalle saapumisesta tulee kirje? Onkohan joku käynyt joskus oven takana, ja kun ketään ei ollut kotona, niin paketti vietiin siwaan. Vai menikö se suoraan sinne?
    Kuriirin idea vähän kärsii, jos paketit pitää hakea jostain lähikaupasta - kunhan pk-seudun posti on ensin saanut aikaiseksi toimittaa saapumisilmoituksen asiakkaalle.

Paljon paremmat kanavat näyttävät olevan brittiläisellä Handtecillä.
    Näpyttelin Garminin tilauksen sisään tiistai-iltana klo 23 jälkeen, ja tänään, aika tarkalleen 36h myöhemmin FedEx soitti ovikelloa. Tätä minä sanoisin nopeaksi toimitukseksi...
    Meillä on näköjään paketit kulkeneet samalla kyydillä kun mulla oli samanlaiset seurantatiedot. Hehän ilmoittavat että ennen klo 16 tehdyt tilaukset lähtevät vielä samana päivänä, eli siitä lähdössä päivän viive. Eikös tuo nimenomaan ole liikkunut viikonloppuna kun tuo taitaa olla maarahtia. Mulle ainakin kuriiri soitti heti aamulla koska ollaan kotona, lieneekö sitten paikallisesta toimittajasta kiinni viitsiikö soitella vai käyttääkö oven takana josko joku olisi kotona. Ei tuo 7 päivääkään minusta paha ole, en kylläkään koskaan tilaa ulkomailta mitään mikä pitäisi nopeasti saada.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Ai se tulee maarahtina? No eihän tuo niin hidasta sitten ollutkaan. Toimitusketjun loppupää se kuitenkin eniten ihmetyttää.
    Eikä mullakaan mikään kiire noilla ollut. Kunhan nyt kirjoittelin..

Sidit tuli viikossa, ei moitteen sanaa. Ei voi olla ku tyytyväinen.

Puolen kymmentä tilausta takana tuolta ja eka tilastotappio - tilasin viimeisessä tilauksessa muun sälän ohessa X9-takavaihtajan short-häkkisenä,
    sellaisena se oli sekä tilauksessa että tilausvahvistuksessa. No, paketti tuli mut ei tullu X9:ä, tuli samalla hintaa X0, kivan punaisena shorttina.

Kilautin sinne, mr Olivier oli pahoillaan auttavalla lontoollaan ja lupasi "kompensoida" vahingosta aiheutuneen harmistuksen seuraavan tilauksen yhteydessä

Ehkä kestän tään.

eka tilaus tästä firmasta (Limar kypärä) ja kaikki meni kuten piti ja paketti tuli 6. arkipäivässä lähi Siwaan.

Pisti tosin taas kerran ärsyttään että paketti tulee Ranskasta Suomeen tilauksesta seuraavana arkipäivänä, mutta sitten matka Turusta Espooseen kesti 4 arkipäivää. Tämä ei siis varsinaisesti Probikeshopin vika.

Peukalo ylös

Erinomainen onlinekauppa

Parhaat sivut mihin olen törmännyt ja myös englanniksi. Firma on tajunnut laajentaa asiakaskuntaa.

Nopea toimitus kotiovelle (onneksi on koululaisia kuittaamassa iltapäivällä).

Edulliset hinnat. Halvin Bell, Easton Monkeylite ja Thomson Elite mitä löysin.

Tue 09/14/2010
    09:23 PM CHRONOPOST NETWORKS
    Consignment in transit Scan site:Unna - DE (depot 0015)
    Tue 09/14/2010
    04:12 AM HUB CHILLY
    Consignment in transit
    Mon 09/13/2010
    05:53 PM ST ETIENNE CHRONOPOST
    Consignment ready at sender's premises Order:1/1
    Partner number:GEO/047113448792508
    Mon 09/13/2010
    04:10 PM ST ETIENNE CHRONOPOST
    Sorting done at departure depot
    Mon 09/13/2010
    03:27 PM ST ETIENNE CHRONOPOST
    Consignment picked up at sender's premises

Viime lauantaina tilattu. Kumpaa tuo DE tarkoittaa saksaa vaiko tanskaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mmakkee Katso viesti

Viime lauantaina tilattu. Kumpaa tuo DE tarkoittaa saksaa vaiko tanskaa?
    DE: Saksa
    DK: Tanska

Unna on kaupunki Saksassa lähellä Dortmundia.

"nips"
    Edit. Joku oli nopeampi
    Orange mountain bikes

zippo Guest
    No shit. Ei liiku paketti ei.
    Tänne jumittunut.Saa nähdä tuleeko ikinä perille???
    Thu 09/09/2010
    03:30 AMHUB CHILLY
    Consignment in transit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •