Sivu 1 / 7 123 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 200

Aihe: Pyörähuolto (siis kauppa Lauttasaaressa)

Pyörähuolto (siis kauppa Lauttasaaressa)

Kaupan nimi on siis ehkä hieman harhaanjohtavastikin pyörähuolto. Liikkeen nettisivut --> http://pyorahuolto.com/

Heti kärkeen todettakoon, että suosittelen kaikille loistavan asiakaspalvelun ja hyvän hinta-laatusuhteen takia!

Kyseisestä kaupasta löytyi foorumilta useitakin mainintoja, mutta ei vielä omaa threadiä, joten aloitan sen nyt kiitollisuuttani.

Kävin viime viikolla pitkän etsinnän ja mietinnän jälkeen ostamassa sen paljon puhutun "tonnin jäykkäperän".

Olin menossa kauppaan koeajamaan tarjouksessa olevaa Cuben LTD Compia ja sain ensimmäistä kertaa Helsingin seudulla pyöräkaupassa loistavaa asiakaspalvelua!

Ostoprojektini oli tätä ennen vienyt minut:

- Kauppaveljille, missä palvelu oli asiallista, mutta kuten aiemminkin siellä asioidessani, tuntui siltä, että olin myyjille riesa...

- Mountain Bike Shopiin, missä palvelu oli hyvää ja asiointikin miellyttävää.

Viimeiseksi sitten marssin Lauttasaareen Pyörähuoltoon, missä myyjä ja ilmeisesti yrittäjä, palveli minua erittäin ammattitaitoisesti ja kuunteli ja kiinnostui aidosti tilanteestani ja oivalsi välittömästi mikä vaihtoehto minulle sopisi parhaiten:

Specialized Rockhopper Comp

(http://www.pyorahuolto.com/show.php?type=maasto&id=83).

Se mikä erotti Pyörähuollon palvelun muista, oli se, että Pyörähuollossa kaikkiin kysymyksiini jaksettiin vastata, minua ohjattiin reilussa hengessä ja kaiken päälle sain vielä fillarin minkä olen ehtinyt jo todeta useaan otteeseen loistavaksi!

Täyden kympin ostokokemus!

Ennen kauppaan menoa, en edes ollut lainkaan kiinnostunut Rockhopperista, vaan arvoin seuraavien vaihtoehtojen välillä:

- Trek 6500 (http://www.mountainbikeshop.fi/pyorat_trek_maasto.html)

- Cube LTD Comp (http://www.pyorahuolto.com/show.php?type=maasto&id=102)

- Radon Team 6 (http://www.radon-bikes.de/xist4c/web...0_id_5581_.htm)

Niin kuitenkin kävi, että koeajo teki päätöksen puolestani:
    Rockhopperin runko --> ajoasento vaan päihitti muut mennen tullen! Suosittelen!

Kiitos vielä Pyörähuollolle!

Peukalo ylös onnistunut ostos

Peukkua että onnisti niin hyvin hankinnassa ,toi on harvinaista tänäpäivänä ja netinkautta tollainen on lähes mahdoton tehtävä.
    ehkä ajoin,ehkä en....

Pahat sedät 50/60

Näin on, netin kautta kun koejao onnistuu vähän kehnosti...

Muutenkin hyvää henkilökohtaista palvelua ei hyvä nettipalvelu voita.

Hyvää asiakaspalvelua todellakin... Silloin kun ostin OCCP:n myyjänä toimi Jimmy Aivan mahtava kaveri Täytyy toivoa, että Jimmy olisi maanantaina paikalla..
    Nappulakenka muokkasi tätä : 18.10.2009 at 18.01
    Still rides with 26er

Allekirjoitan omasta puolestani Silveran hehkutuksen täysin! Pyöränä tosin Kuutio.

Itse olen saanut kyseisestä liikkeestä hyvin vaihtelevaa palvelua. Ihan tuurista kiinni minkälaiseen hetkeen liikkeeseen osuu, mutta suosittelen tosiaan kokeilemaan tuuria. Olen siis saanut erittäin hyvää palvelua ja välillä tuntuu siltä kuin olisin suorittamassa jotain statistin virkaa.

Itsellä kävi varmaan se huono tuuri, kun fillaria piti noutaa useampaan otteeseen. Ei ollut luvattuna päivänä kasattu ja toisellakin noutokerralla piti odotella kun osia lyötiin kiinni. Jäi vähän huono maku. Pyörää valitessa palvelu oli ihan ok. Saatan käydä joskus uudestaankin.

pertti123 Guest

hi,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oka Katso viesti
    Itsellä kävi varmaan se huono tuuri, kun fillaria piti noutaa useampaan otteeseen. Ei ollut luvattuna päivänä kasattu ja toisellakin noutokerralla piti odotella kun osia lyötiin kiinni. Jäi vähän huono maku. Pyörää valitessa palvelu oli ihan ok. Saatan käydä joskus uudestaankin.

Asioin aika usein kyseisessä kaupassa ja tyytyväinen olen ollut, asennetta ja kärsivällisyyttä vaan, kyllä se siitä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pertti123 Katso viesti
    Asioin aika usein kyseisessä kaupassa ja tyytyväinen olen ollut, asennetta ja kärsivällisyyttä vaan, kyllä se siitä.
    Ihme aukioloajat. Kävin kerran joskus puolen päivän aikoihin ja suuresti ihmettelin sitä että pari äijää vaan fillaria väkelsi antoi minun toljotella rauhassa...

Higg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti higgins Katso viesti
    Ihme aukioloajat. Kävin kerran joskus puolen päivän aikoihin ja suuresti ihmettelin sitä että pari äijää vaan fillaria väkelsi antoi minun toljotella rauhassa...
    Sehän oli kiinni. Ei kai liikkeen kiinni ollessa tarvii palvella toljottajia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pyorahuolto.com nettisivut
    Asiakaspalvelu avoinna/Öppet/Open klo 14.00 - 19.00

Ne on just hyvät. Ehtii töiden jälkeen ja aina on etukäteen sopimalla päässyt muulloinkin.
    A Gentleman will walk but never run

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Sehän oli kiinni. Ei kai liikkeen kiinni ollessa tarvii palvella toljottajia
    Ei tarvitsekkaan. Onneksi oli kiinni, sain parempaa halvemmalla muualta Higg

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pertti123 Katso viesti
    Jaa, että väärä asenne jos lähtee liikkeelle oletuksesta että lupaukset ja sovitut asiat pitää? Ehkä olin liian nöösi pyöräostoksilla, eikä ollut lakki kourassa? Kärsivällisyyttä multa kyllä löytyy...

Ei siis mitään isompaa hampaankolossa liikettä kohtaan. Pätevänoloista roipetta myynnissä ja saatan poiketa toistekin. Pitääkö muuten paikkaansa, että huoltavat rokkarin keuloja? Jostain tältä foorumilta ymmärsin näin, mutta toisessa ketjussa sanottiin ettei enää huoltaisi...

Mikset kysy sieltä kaupasta. Ei tarvitse arvuutella.

Okei ymmärsin>>Pyörähuolto.com on kokonaan arvostelun yläpuolella, aukioloajat ovat hienosti valitut pari tuntia päivässä ja sieltä pitää ostaa pyörä, vaikkapa hybridipyörä kippuratangolla, jota myyjä kyllä krossariksi sanoo.

Lisäinfona tuolloin liikkeessä käydessäni ei olisi CicliB:tä tosiaan saanut kuin pitkänmatalalla hybridirungolla eli perse pitkällä kädet edessä olisi menty.Satuin löytämään pari sataa km ajetun helmen sillä oikealla krossirungolla ja tietysti, sopivaan hintaan...

Nykyään krossaria Okkalta tosiaan löytyy montaakin vaihtoehtoa, mm OCCP varmasti mielenkiintoinen. Voin siellä joskus käydäkkin, ei siinä mitään, Higg

ps.
    Kiitos seuraavasta: " Älä nillitä siellä vitun pelle."
    Kiitos teinix tästä, nillittäjä kiittää)
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 22.10.2009 at 11.33

No niin, nyt kaikki jotka tuntevat piston omissatunnoissaan voisivat lopettaa toisillensa sviduilun. Keskitytään mieluummin asiaan. Poistin juuri tuosta ylempää muutaman viestin, jotka eivät olleet omiaan nostamaan foorumin tasoa.

Ja toiseksi: Jos koette tarpeelliseksi lähetellä punaisia pallukoita, perustelujen on syytä olla asiallisia. Higginsin saama palaute ei minusta oikein näytä sellaiselta.
    Markku Liitiä muokkasi tätä : 22.10.2009 at 11.37

Voisiko tästä ketjusta nyt vain siivota pois kaikki muut paitsi kysesitä kauppaa tavalla tai toisella käsittelevät viestit? Palluroista on useampikin ketju muistaakseni.

Pyörähuollon palvelu on useimmiten hyvää, mutta tyyli on melko erilainen kuin pyöräkaupoissa yleensä. Ymmärrän hyvin, ettei asiointi varmaankaan tunnu luontevalta kaikista. Sen lisäksi huolto on omalla kohdallani ollut hyvää, mikä sekään ei ole mikään itsestäänselvyys.
    Jos aukiolojat eivät sovi, on niistä aina voinut neuvotella. Toisaalta ymmärrän hyvin, että huoltotöihin varattuina aikoina halutaan tehdä nimenomaan sitä, eikä käyttää aikaa mihinkään muuhun.

P Bonkin ehdotus toteutettu, moderoin jopa itseäni. Koetetaan pysyä asiassa eli Pyörähuolto.comissa.

Noin yleisesti: Joskus nämä kauppakritiikit ylittävät hyvän maun rajat. Asiallinen kritiikki on toki paikallaan silloin kun sitä tarvitaan, mutta yletön ja löysin tai olemattomin perustein haukkuminen ei. Osa Susan Ruusustakin taannoin netissä liian raskaalla kädellä haukkuneista päätyi poliisin kuultaviksi.

Markku Liitiä
    mode

Onko tämä se pyörähuolto, joka on talon alla auto"katoksessa"? Jos on, niin ei ole kuin huonoa sanottavaa.
    Ystävä vei yhden pyörän sinne jarruhuoltoon, ja laskutettiin 70e!.
    Vähän oli huollossa tiukennettu jarruvaijereita, mutta ei öljytty ketjuja eikä vaijereitakaan, eli tiukennuksesta 70e..

Olen hankkinut yhden pyörän pyörähuollosta ja aivan täysin varmasti en muista oliko palvelu hyvää vai ei. Ainakin se taisi olla riittävän hyvää kun ei ole jäänyt mieleen mitään erikoista. Muistaakseni hain pyöräni aukioloaikojen ulkopuolella, joustoa siis löytyy kun sopii asioista etukäteen.
    Sinänsä on ymmärretävää, että jos aamut on varattu huolloille, niin huoltoja ei halua keskeyttää myyntitöillä. Ennenmin tai myöhemmin jää jotain keskeytetystä huollosta tekemättä, josta tulee palautetta niskaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sami93 Katso viesti
    Ystävä vei yhden pyörän sinne jarruhuoltoon, ja laskutettiin 70e!. Vähän oli huollossa tiukennettu jarruvaijereita, mutta ei öljytty ketjuja eikä vaijereitakaan, eli tiukennuksesta 70e..
    Minun on vähän vaikea uskoa tätä, koska PH mainostaa nettisivuillaan jarrupalojen säädön hinnaksi 15€/pari. Kuuluiko tuohon huoltoon esim. myös jarrupalojen tai kuluneiden kaapelien vaihto?

Pyörähuollosta saa pyörän sinne viedessään sellaisen toimeksiantokuitin, jossa lukee mitä on tilattu. Mitä siinä kuitissa lukee?

Täytyy kyllä kompata asb:tä tässä. En millään voi uskoa tuollaista hinnoittelua tuollaisilla perusteluilla. Vein pyörän maanantaina ensihuoltoon ja pyysin samalla, että irroittavat lisäjarrukahvat. Tiistaina noudin pyörän kuten oltiin sovittu ja ensihuolto oli 30 €, niin kuin sovittiin ja kahvojen irroittamisesta veloitetiin 20 €, joka mielestäni halpaa siihen työmäärään nähden.

btw, olin juuri ennen huoltoa pessyt pyörän ja jättänyt ketjut öljyämättä ja Jimmy vain tokaisin, että "mä tiedän kuinka kivaa on ajaa kuivilla ketjuilla, mutta laitoin ihan vähän öljyä niihin"(karkea suomennos)
    Still rides with 26er

Lainaus Alkujaan tämän lähetti asb Katso viesti
    Minun on vähän vaikea uskoa tätä, koska PH mainostaa nettisivuillaan jarrupalojen säädön hinnaksi 15€/pari. Kuuluiko tuohon huoltoon esim. myös jarrupalojen tai kuluneiden kaapelien vaihto?

Pyörähuollosta saa pyörän sinne viedessään sellaisen toimeksiantokuitin, jossa lukee mitä on tilattu. Mitä siinä kuitissa lukee?
    Unohdin mainita, se tapahtui vuonna 2007.
    Mitään muuta ei ollut tehty kuin vähän säädelty vaijerin pituutta..

Oisko tässä ollut kyseessä jonkinlainen huoltopaketti, esim. noin tuon hintainen kyseisen kaupan markkinoima kuntohuolto:

Sis. Pyörä pestään. Ohjainlaakeri, keskiö ja navat tarkistetaan ja säädetään. Vaihteet ja jarrut säädetään. Pyörät rihdataan. Kuluneet/rikkinäiset osat vaihdetaan.

Noissa tosiaan tuntuu monilla liikkeillä olevan ongelmia tehdä kaikki listatut hommat.

Tänään hain junnupyöräprojektiin tuolta No Saint Urianin ja jäykän haarukan. Hinnasta ei paljon ollut neuvotteluvaraa, mutta ei nyt mikään apteekin hinta kumminkaan ollut.

Palvelu oli hyvää ja paikka oli positiivisessa mielessä tuulahdus menneiltä vuosilta. Tuollaiselta pyörähuollot näyttivät maaseudulla takavuosina.

Edit: pienenä miinuksena mainittakoon, että saamani runko ei kyllä ollut 14 tuumainen kuten piti, vaan 16 tuumainen. Ihmekös kun ei paino pitänyt kutiaan. Huomenna pitää mennä valittamaan ja vaihtamaan.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    .....saamani runko ei kyllä ollut 14 tuumainen kuten piti, vaan 16 tuumainen. ....
    Aika mitätön virhe. Sait sitäpaitsi samalla hinnalla 'enemmän'.
    hevosella on viisi hevosvoimaa

Mikäli on fillarin tarvetta ja sattuu Larussa päin ajelemaan, niin tästä liikkestä kyllä kannattaa ajaa ohi. Ihan vaan oman kokemukseni perusteella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sami93 Katso viesti
    Onko tämä se pyörähuolto, joka on talon alla auto"katoksessa"? Jos on, niin ei ole kuin huonoa sanottavaa.
    Ystävä vei yhden pyörän sinne jarruhuoltoon, ja laskutettiin 70e!.
    Vähän oli huollossa tiukennettu jarruvaijereita, mutta ei öljytty ketjuja eikä vaijereitakaan, eli tiukennuksesta 70e..
    Tuosta joku laittoi punaista:
    jarrupalat pari (10€) x 2 jos kaikki molemmat jarrut. työt (30€) + rikkinäiset osat vaihdettiin (20€) Jotain epäselvää??
    Jarrupaloja ei vaihdettu kummastakaan jarrusta. Rikkinäisiä osia ei ollut, vain vaijerit olivat löysät, joten ihmettelen 70e hintaa.

Kontribuutioni tähän ketjuun:
    Päätin ensikertaa hommata ketjun pikaliittimiä. Painelin työpäivän jälkeen PH:lle koska tykkään paikasta. Sain kaksi käytetyn näköistä liitintä jostain miljoonalaatikon pohjalta á 3 euroa! Töttöröö. Taskutäynnä kolikoita joten homma selvä ja ulos. Siinä sitten polkiessani neutronit hievahti päässä ja äkkäsin maksaneeni ehkä noin kolminkertaisen hinnan parista metallinpalasta. Omaa tyhmyyttä maksaa, myönnetään, seuraavan kerran skarppaan vähän enemmän ainakin iso O:n kanssa.

Mulla meni maantiepyörässä jokunen vuosi sitten vaihtaja pinnojen väliin kun ketju katkes. Vein sen Pyörähuoltoon uudelleen rihdattavaksi ja tarkistettavaksi. Palvelu oli hyvää, rihtaus tapahtui odottaessa ja maksua ei Okka olisi huolinu lainkaan. Ostin jotain tarpeellista tilpehööriä jotta sain edes jotenkin kannatettua putikkia.

Myöhemmin olen myös jotain puuttuvia osia hakenut pyöräprojekteihin, aina on löytyny miljoonalaatikon pohjalta ja hinnaltaan ollut ok. Ei valittamista.

Vaikka varmaan tuollaisessa toiminnassa välillä tulee sössimisiä kun paperit hukkuu tms, niin mielelläni kuitenkin kannatan tämäntyyppistä "vanhanaikaista" kyläkauppiastyyliä Pyörähuollossa!
    Ride and Smile!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •