BikeshopShimanoCanyon
Sivu 87 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 77 85 86 87 88 89 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.581 - 2.610 / 2658

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

^ Suosion ja tykkäysten eteen tehdään kaikkensa, vaikka oman hengen ja terveyden uhalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Nuorisolaiset on rikki ja sekaisin

TikTok & Parasetamol
    Ehkä ne nuoret eivät kuitenkaan mitenkään poikkea aikaisemmista sukupolvista: maailma nuorten ympärillä vain on mennyt rikki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti K.Kuronen Katso viesti
    Ehkä ne nuoret eivät kuitenkaan mitenkään poikkea aikaisemmista sukupolvista: maailma nuorten ympärillä vain on mennyt rikki.
    Niimut... onhan se mennyt rikki kaikkien muidenkin ympäriltä, mut vain nuorisolaiset sekoilee

Ja fakta tietty on, että vanhempien sukupolvien pitää taivastella, se on meidän hommaa. Käyttäisivät energiansa vaikkapa fillarointiin eikä someiluun.

Ei sitten yllättänytkään tämä eka toimistopäivä lähes kahteen vuoteen. Olisinko käynyt täällä viimeisen 18 kk aikana ehkä kahdesti tai kolmesti. Varmaan seuraavaan käyntiin voi taas varata kalenterista aikaa tuonne 6-8 kk päähän.

Inkkarit huutaa vieressä teams-palaverissa. Yksi tajusi mennä tyhjään neukkariin, kun mulkaisin. Mutta ei tule kyllä mieleen yhtään syytä, miksi toimistolle pitäisi tulla. Varsinkin kun auton latauskaan ei onnistu...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    ...Mutta ei tule kyllä mieleen yhtään syytä, miksi toimistolle pitäisi tulla...
    Ei sellaisia ole. Mä tein sellaisen etäsopparin, että käynen toimistolla 1-2 pv/kk.

^Syitä mennä toimistolle voi olla vaikkapa pyörällä kuljetut työmatkat, jonkun muun tekemä lounas (no ok, voi kotiinkin tilata), työpaikan punttis ja yleensä sekin, ettei tarvii olla kotona koko aikaa. Palasin konttorille viime vuonna heti, kun vaan luvan siihen sain.

Että tulin kipeäksi. Kaikkea olis ollut, mutta ei sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Aakoo Katso viesti
    ^Syitä mennä toimistolle voi olla vaikkapa pyörällä kuljetut työmatkat
    Mjoo-o, mä en ole työmatkapyöräilijä, ainoastaan harrastan pyöräilyä. Jää enemmän aikaa pyöräilyynkin kun ei mene työmatkaan sitä varttia.

jonkun muun tekemä lounas (no ok, voi kotiinkin tilata)
    Tässä kodin ympärillä on kymmenkunta lounaspaikkaa.

...työpaikan punttis
    Ei oo punttista enkä edes puntteile.

ja yleensä sekin, ettei tarvii olla kotona koko aikaa
    Aika paljonhan sitä on muutenkin poissa, kotona on sitäpaitsi kivaa!

Lisää! Ehkä löytyy joku syy.

^Töissä ei tarvi tehdä töitä kun voi puhua paskaa ja kutsua sitä palaveriksi?

Mjoo-o, mä en ole työmatkapyöräilijä, ainoastaan harrastan pyöräilyä. Jää enemmän aikaa pyöräilyynkin kun ei mene työmatkaan sitä varttia.

Tässä kodin ympärillä on kymmenkunta lounaspaikkaa.

Ei oo punttista enkä edes puntteile.

Aika paljonhan sitä on muutenkin poissa, kotona on sitäpaitsi kivaa!

Lisää! Ehkä löytyy joku syy.
    Myönnän, syyt tai niiden puute on itse kullakin aika perskohtaisia asioita.

Ei sellaisia ole. Mä tein sellaisen etäsopparin, että käynen toimistolla 1-2 pv/kk.
    Mä en oo tehny mitään erillisiä soppareita ja käyn toimistolla silloin kuin lystää.

Mulla on etätyösoppari, eikä siinä ole onneksi määritelty etätyön määrää.

Mutta ruoka oli hyvää. Tarkoittaakohan se, että kun lounaslinjaston ruoka maistuu, on oltu riittävän kauan pois toimistolta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MRe Katso viesti
    Mulla on etätyösoppari, eikä siinä ole onneksi määritelty etätyön määrää.
    Onko siinä määritelty työtapaturmat?
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

^En muista...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^Töissä ei tarvi tehdä töitä kun voi puhua paskaa ja kutsua sitä palaveriksi?
    "Palaveri - tuo mainio vaihtoehto työnteolle.". Kivahan noissa on monologia 2-3h kuunnella...
    “It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
    -J.Kani

Taas on löytynyt yksi asuntoautossa/asuntovaunussa/pakettiautossa/yms asuja ja siitä on tehty juttu!

https://www.is.fi/asuminen/art-2000008428404.html

Loputtomat autojonot kaduilla ja teillä kun painaa niistä 25kmh pyörällä ohi. Ihanaa että jotkut viitsii istua siellä ruostekasassa ja maksaa siitä itsensä kipeäksi
    “It never gets easier, you just go faster” – Greg LeMond
    -J.Kani

Lainaus Alkujaan tämän lähetti F. Kotlerburg Katso viesti
    Mä en oo tehny mitään erillisiä soppareita ja käyn toimistolla silloin kuin lystää.
    Sama juttu mutta tykkään että on tekemistä eikä tule kotona koko ajan käytyä jääkaapilla. Ja aina tulee ajettua enemmän kuin mitä ilman työmatkaa tulisi. Ajattelin että pidän joululomaa, mutta ei täällä kotonakaan mitään tekemistä ole. Pidän sitten kesälomaviikon ensi vuonna.

Se että Linnan (pikku)Juhlat peruttiin. Nyt kun on ollu 2 vuotta ilman pukukavalkadin katsomista, eihän niitä juhlia muuten tarvitakaan. Olisi vaan se sotilasparaati ja presidentti suorittamassa katselmusta.

Eikä yhtään ole yllättänyt että koronatartuntojen määrä on lähtenyt näin huimaan nousuun. Tuossa yhtenä iltapäivänä oli jotkut opiskelijajuhlinnat pitkin Tamperetta, juhlijat isolla porukalla eikä kenelläkään mitään maskia.
    tempokisu.kuvat.fi
    o O nahkiaiset maailmankartalle O o

Oli jokin aika sitten treenistä johtuen reidet jumissa joka heijastui myös alaselkään. Sain lääkäriltä lähetteen myös fyssärille jonka luona kävin tänään ja tiesin kyllä etukäteen että turha reissu tulee olemaan joka ei yllättänyt minua tänäänkään. Manuaalinen käsittely olisi ollut ihan poikaa sen sijaan että olisi katsottu liikeratoja että missä kiristää ja kuinka saan kädet lattiaan jalat suorina perse pystyssä.

Glögi lämmittää mukavasti pakkasessa ulkoilun jälkeen.

Jos puhelimet kielletään koulussa oppitunneilla niin oppiminen ja keskittymiskyky paranee. Melko ällistyttävää.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008411352.html

^kai tuokin rikkoo jotain ihmisoikeuksia?
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

"Mitä olet aina halunnut sanoa Aamulehdessä" - pelkkiä tamperetta ja ratikkaa ylistäviä, ainakin ne julkaistut sanomiset. Tampere on täyteen ahtaasti rakennettu epämiellyttävä paikka ja ratikka on perseestä.
    tempokisu.kuvat.fi

Asiakas haluaa asentaa itse meidän järjestelmän omalla tavallaan omiin rakenteisiinsa. Rakensivat uutta testiympäristöä ja törmäsivät ongelmiin. Mutta miten autat pelkästään tiketeillä kun joudut jokaista pientä asiaa kysymään eikä silloinkaan tule vastausta varsinaiseen kysymykseen. Ei auttanut meidän teknikoiden apu sitä kautta niin halusivat sitten asiantuntijan mukaan palaveriin. Istuin sitten 1.5h palaverissa ja kuuntelin kun inkkarit pälättivät keskenään. Vika löytyikin sitten aivan muualta omista systeemeistään. Tarvivatko ne aina jonkun ulkopuolisen paineen että saavat omat sähläilynsä selvitettyä? Sen verran pitkä aika kun on tarvinnut niiden kanssa säätää. Olisi ollut muitakin hommia kuten osinkoverotuksen raportoinnin ohjaaminen.

--
    Murphy elää!
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fuuga Katso viesti
    Asiakas haluaa...
    (leikattu pitkä pätkä tutun kuuloista kuvausta)

"Tein itse, säästin"
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

En ole ikinä nähnyt niin pitkiä autojonoja kuin tänään töistä lähteissäni, siinä Ratinan kohdalla. Siellä uudella areenalla ( miksi ihmeessä laitettu arena ?)on tänään joku tapahtuma, siinähän sitten suljetaan teitä ja autoilijat etsii parkkipaikkoja, kiva se on varmaan parkkihallissakin kierrellä mistä löytyisi vapaa ruutu..ja sitten kun kaikki pyrkivät pois yhtä aikaa...ihan oikein tamperelaisille, tilattiin jonottamista ja sitä saadaan.

^ "Tein itse, säästin" todellakin olen säästänyt aikaa, vaivaa ja rahaa kun hoidan hiustenvärjäykset itse. Leikata ei tarvi, vaalennus ja värjäys hoitavat samalla senkin homman.
    tempokisu.kuvat.fi

Teslamaailman kuplaJeesus.

YLEn ohjelmisto itsenäisyyspäivänä.

Suomi-konepistooli, Tuntematon sotilas, Ihantalan ihme, Etulinjan edessä, Tuntematon sotilas.

(En suhtaudu erityisen kriittisesti sotilaalliseen maanpuolustukseen, olen joskus seisonut itsenäisyyspäivän kunniavartiossa tuntematta itseäni täysin pelleksi enkä kuvittele tietäväni että kaikki sotahistoriasta kiinnostuneet ovat aseista ja sotajutuista yli-innostuneita. En myöskään usko että päivän ohjelmiston toivottavat tervetulleeksi vain isänmaallisuuttaan mielellään korostavat mutta sen ehkä väärinymmärtäneet idiootit, mutta en voi olla ajattelematta että jossain vaiheessa ollaan menty niin lähelle parodian rajaa ettei enää tiedä ollaanko jo parodian puolella.)

^ Tuntematon tulee ykköseltä vain kerran, mutta sitten on melkein iltakymmeneen asti Linnan juhlia; Kohti Linnan juhlia ( välissä uutiset) ja taas jatketaan Kohti Linnan juhlia, Linnan juhlat ( välissä uutiset) ja Linnan jatkot. Mitähän ovat kehittäneet kun varsinaiset Linnan juhlat peruttiin. Voisivat näyttää vanhoja kättelyjä esimerkiksi "parhaat palat" vuosien varrelta.

Minä tykkään armeija-jutuista, mutta oon nähny Tuntemattoman niin monta kertaa että en mä sitä enää jaksa katsoa. Sotilasparaati on ollut parasta itsenäisyyspäivän katsottavaa jo vuosien ajan.
    tempokisu.kuvat.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ^ Linnan juhlat peruttiin. Voisivat näyttää vanhoja kättelyjä esimerkiksi "parhaat palat" vuosien varrelta.

.
    Top 1000, näytetään per kättely 3,6 sekuntia.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •