ElectrobikePirkanPyöräilyGiantVelobe
Sivu 116 / 116 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 16 66 106 114 115 116
Näyttää tulokset 3.451 - 3.465 / 3465

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

Trumpin touhut. Muistelen kaiholla niitä aikoja kun Venäjä ja USA vihollisia ja nyt parhaita kavereita, hyvin huolestuttavaa tuo jenkkien käytös...
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    Trumpin touhut. Muistelen kaiholla niitä aikoja kun Venäjä ja USA vihollisia ja nyt parhaita kavereita, hyvin huolestuttavaa tuo jenkkien käytös...
    Trumppi tuli presidentiksi 20 vuotta liian myöhään koska nyt on jo melko myöhäistä ymmärtää että suurin osa porukkaa on elänyt harhoissa.
    30T

Feisbuukki, liityin vasta viime vuonna mutta jo silloin ihmettelin että miksi sillä ei ole merkitystä jos ihminen on kuollut, siitä ei ole sivulla mitään merkintään. Tänään olisi pitänyt laittaa syntymäpäiväonnittelu kaverilleni joka menehtyi viime kesänä, moni on onnitellut.

lis. Ymmärrän tietysti ettei sinne itse voi kirjoittaa että olen kuollut, mutta jotenkin näin oleellinen asia pitäisi olla huomioitu.
    30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viesti
    Feisbuukki, liityin vasta viime vuonna mutta jo silloin ihmettelin että miksi sillä ei ole merkitystä jos ihminen on kuollut, siitä ei ole sivulla mitään merkintään. Tänään olisi pitänyt laittaa syntymäpäiväonnittelu kaverilleni joka menehtyi viime kesänä, moni on onnitellut.

lis. Ymmärrän tietysti ettei sinne itse voi kirjoittaa että olen kuollut, mutta jotenkin näin oleellinen asia pitäisi olla huomioitu.
    Onhan se. Tilin omistaja voi luvittaa perintöyhteyshenkilön joka tekee temput.
    https://www.facebook.com/help/103897.../?locale=fi_FI

Oleellinen: "...jos saamme tiedon kuolemastasi." -lainaus Facebookin ohjeista. Tämän tiedon antajana voi toimia vaikka läheinen, mutta todisteellisesti.

Mua saa onnitella kuoleman jälkeenkin. Ei haittaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Mua saa onnitella kuoleman jälkeenkin. Ei haittaa.
    Eiköhän ne, ainakin läheisimmät näin teekkin. Ei huolta.
    30T

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sivustakatsoja Katso viesti
    Oleellinen: "...jos saamme tiedon kuolemastasi." -lainaus Facebookin ohjeista. Tämän tiedon antajana voi toimia vaikka läheinen, mutta todisteellisesti.
    Todistus tarkoittaa kuolintodistusta. Aivan liian monimutkaista.

Helppo ratkaisu on että läheinen omainen kirjoittaa edesmenneen "seinälle" että kuolema on tullut. Näin asia tulee kaikille kuolleen kavereille tiedoksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    Helppo ratkaisu on että läheinen omainen kirjoittaa edesmenneen "seinälle" että kuolema on tullut. Näin asia tulee kaikille kuolleen kavereille tiedoksi.
    Ongelma tässä on se että fb lähettää syntymäpäiväonnittelumuistutuksen vaikka on kuollut. Vainaja käy kerran vuodessa kummittelemassa. YocceT laittoi linkin miten tämän voi omlla kohdalaan estää.
    30T

^tili pitää siirtää muistotilaan, johon Facebook taitaa vaatia kuolintodistuksen tms.

Sitten tietty on se vaihtoehto että joku 1337 h4x0r hankkii salasanan ja sitä kautta pääsee poistamaan. Esim voi tehdä digitaalisen testamentin.

Siinä on sitten se ongelma että en taida itsekään muistaa sitä salasanaa. Ehkä Google muistaa.

Kai nyt kaikilla on 2FA päällä Facebookissakin. Varmaan yksi pahimpia paikkoja tilikaappausten suhteen.

Lumisade maaliskuussa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
    Kai nyt kaikilla on 2FA päällä Facebookissakin. Varmaan yksi pahimpia paikkoja tilikaappausten suhteen.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaksiv...nnistautuminen

Ei varmaan yllätä, mutta (1) ei ole itselläni, enkä (2) usko että läheskään kaikilla täysijärkisilläkään on.

Mutta eihän tuo varmasti yhtään tyhmempää ole jotain tuollaista käyttää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •