Kaikki mukaan ja uudet naamat rohkeasti lenkille, lähdössä ei jaeta numerolappuja vaan hitain määrää tahdin
Kaikki mukaan ja uudet naamat rohkeasti lenkille, lähdössä ei jaeta numerolappuja vaan hitain määrää tahdin
Atze09 muokkasi tätä : 03.09.2010 at 19.57
kuusikangas-junkkari alueella on polkuja
Vanha mutta lihava.
eikä tuolta Akaasta oo ihan kauheen pitkä matka Nokian taakse hyville kalliopoluille... tai Kangasalan harjuille...
(ja mulla semmonen käsitys että ei Akaasta saa semmosta maastolenkkiä kuin Tampereelta vaikka Kuusikankaalla muutama polkukin on)
izmo muokkasi tätä : 08.09.2009 at 13.58
Moi,
Minkä verran olet tutustunut niiden Viialan länsipuolisten metsien tarjontaan? Ainakin metsäteitä siellä on varsin kohtuullinen määrä, ehkä myös polkuja...
Itse vaikutan Toijalassa ja jos cyclolla ei viitsi lähteä kohtuu ajettavia teitä sitkuttelemaan, niin sitten suuntaan maasturin keulan tuonne toijalan etelä ja lounaispuolen metsiin. Rehellisiä polkuja en tosin ole pahemmin nähnyt. Lähinnä ne on niitä huonoja tai vielä huonompia metsäautoteitä tai uria, jotka ovat joskus olleet metsäautoteitä.
Muutenkin ne harvat polkukokonaisuudet, kuten se junkkari, on kyllä tosi nopeasti ajettu läpi ja sitten seuraavaan samanlaiseen onkin aika siirtymä asfaltilla.
Kyllä sitä lenkillekin voisi joskus lähteä, mutta vanhan kunto on huono...ainakin kaikkiin parempikuntoisiin verrattuna.
saksalainen kirjoita toivottavasti joku saa selvä!!!!
Minulle on sama ongelma että asumme vasta noin 3vuota tällä päin. Itse olen ajanut Viialasta-arajärvi-kylmäkoski-toijala ja sitten takaisin Viialaan. Suurin osa matka on metsätietä ja asfaltti. Lähinnä ajattelin että olisi ihan kiva lähtee jonkun kanssa ja etsi kuin yksin. Minulle on GPS joten kotiin löytyy.
Seurava kaksi viikko näytä aika huono pyöräilemisen kanalta mutta senjälken kyllä voitais katso joku tapaminen.
Gruss Atze09
katso kartasta www.karttapaikka.fi . Osoitteeksi esim kuusikankaantie
Vanha mutta lihava.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...siirra&lang=FI
tossa karttaa vähän paikasta... saa suurentaa tai pienentää karttaa.
muutama viikko takaperin mentiin rossareilla Kuusikankaalta Viialaan latupohjaa
ja varmaan tossa alueella on muutama polkukin...
Kiva että tällä päin löytyy kuitenkin joku kuka harrasta polkemista
Viialan länsipuolisten metsien- eli sinne vesilahden-kylmäkosken suunta?
lenkillekin voisi joskus lähteä- hyvä että joku uskaltaa luvata ja tule mukaan, kunto on ihan sama kun vaan lähtee. Olen itse nuorena paljon pyöräilyt(kilpa ja jne.) sitten melkein 13 vuota ei yhtään ja nyt vasta vuoden verran.
pidetään yhteytä ja katsotaan, kiva olisi
Gruss Atze09
Siitä Junkkarista...
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=Sallinkulma&y=6786516&x=24 89092〈=FI
Linkissä pitäisi näkyä tuo joku "Sallinkulmantie", mikä lähtee ihan siitä Viialan keskustan kupeesta. Tuota kun vain polkee eteenpäin, tulee sinne Junkkariin ja Toijalan vesitornin kupeeseen. Siitä väliltä sitten löytyy jotain polkuja, joista osan pitäisi kartan mukaan olla jonkin pituisiakin, mutta.... Kun viimeksi ajoin tuolla nuo polut näyttivät olevan jotenkin kovin toisenlaisia.
Siellä Viialan päässä on jonkin sortin matkailukohdekin, kun suurin piirtein keskellä metsää on täyskokoinen miljoonia maksanut asfaltoitu maantiesilta, ruhtinaallisen kokoisella jalkakäytävällä. Silta on hiekkatiellä eikä oikeastaan johda minnekään, paitsi traktoriuralle.![]()
[QUOTE=Tom_E;1228435]Siitä Junkkarista...
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=Sallinkulma&y=6786516&x=24 89092〈=FI
Linkissä pitäisi näkyä tuo joku "Sallinkulmantie", mikä lähtee ihan siitä Viialan keskustan kupeesta. Tuota kun vain polkee eteenpäin, tulee sinne Junkkariin ja Toijalan vesitornin kupeeseen. Siitä väliltä sitten löytyy jotain polkuja, joista osan pitäisi kartan mukaan olla jonkin pituisiakin, mutta.... Kun viimeksi ajoin tuolla nuo polut näyttivät olevan jotenkin kovin toisenlaisia.
Sallinkulmantie on tuttu mutta en ole siellä päin ajanut! Kuulosta mielenkinoista että voitaisi siellä päin katso onko lisää polkuja jonnekin!![]()
[QUOTE=Xizor;1227711]Mä voisin ainakin lähteä messiin...
oletko vielä kiinnostunut lähtee lenkille???
Ja tosiaan kaikki kiinnostuneet sitten mukaan vaan!
Toivottavasti lisää kiinnostuneitta löytyy!!!!!
Ehkä tapaamispiste pitäisi olla jommassa kummassa päässä sitä "Sallinkulmantietä" (virallinen nimi voi olla jotain muuta), kun sitä tässä joka tapauksessa piti ajaa. Esim Viialan päässä piste voisi olla vaikkapa: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=tapaamispiste&y=6788365&x=2 487959〈=FI
Itse en 24.9 kovin pitkällistä lenkkiä voi tehdä, kun on illalla jo sovittua ohjelmaa, mutta kyllä sitä hetken voi mukana roikkua.
[QUOTE=Xizor;1234732]Mulle passaa hyvin tuo, nähdään siinä sitten 16.00
OK. nähdän siellä sitten.
Ja kaikki muu mukaan!
Ensimäinen Akaa/Toijala yhteislenkki, Torstaina 24.9. iltapäivä noin klo 16.00... Tapamistpaikka Viialan päässä on
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...487959&lang=FI
Kaikki mukaan!!!!!!
Atze09 muokkasi tätä : 18.09.2009 at 12.41
huomenna sitten Roineen kiertoon tai osalle matkaa...?
Kirjanmerkit