Sivu 1 / 64 1231151 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 1897

Aihe: Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Lenkkiseuraa etelä-Pirkanmaalta?

Kaikki mukaan ja uudet naamat rohkeasti lenkille, lähdössä ei jaeta numerolappuja vaan hitain määrää tahdin
    Atze09 muokkasi tätä : 03.09.2010 at 19.57

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Atze09 Katso viesti
    Hei!

Löytyisikö etelä-Pirkanmaan alueelta maastopyöräilyseuraa? Asun Akaassa ja olisi kiva myös saada vinkkejä hyvistä reiteistä täälläpäin

Atze
    Mä voisin ainakin lähteä messiin...olen tosin asunut tässä Toijalassa vasta hieman reilu vuoden, joten kovin paljon ei vielä ole hyviä reittejä tiedossa.

kuusikangas-junkkari alueella on polkuja
    Vanha mutta lihava.

eikä tuolta Akaasta oo ihan kauheen pitkä matka Nokian taakse hyville kalliopoluille... tai Kangasalan harjuille...

(ja mulla semmonen käsitys että ei Akaasta saa semmosta maastolenkkiä kuin Tampereelta vaikka Kuusikankaalla muutama polkukin on)
    izmo muokkasi tätä : 08.09.2009 at 13.58

Moi,

Minkä verran olet tutustunut niiden Viialan länsipuolisten metsien tarjontaan? Ainakin metsäteitä siellä on varsin kohtuullinen määrä, ehkä myös polkuja...

Itse vaikutan Toijalassa ja jos cyclolla ei viitsi lähteä kohtuu ajettavia teitä sitkuttelemaan, niin sitten suuntaan maasturin keulan tuonne toijalan etelä ja lounaispuolen metsiin. Rehellisiä polkuja en tosin ole pahemmin nähnyt. Lähinnä ne on niitä huonoja tai vielä huonompia metsäautoteitä tai uria, jotka ovat joskus olleet metsäautoteitä.
    Muutenkin ne harvat polkukokonaisuudet, kuten se junkkari, on kyllä tosi nopeasti ajettu läpi ja sitten seuraavaan samanlaiseen onkin aika siirtymä asfaltilla.

Kyllä sitä lenkillekin voisi joskus lähteä, mutta vanhan kunto on huono...ainakin kaikkiin parempikuntoisiin verrattuna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Xizor Katso viesti
    Mä voisin ainakin lähteä messiin...olen tosin asunut tässä Toijalassa vasta hieman reilu vuoden, joten kovin paljon ei vielä ole hyviä reittejä tiedossa.
    saksalainen kirjoita toivottavasti joku saa selvä!!!!
    Minulle on sama ongelma että asumme vasta noin 3vuota tällä päin. Itse olen ajanut Viialasta-arajärvi-kylmäkoski-toijala ja sitten takaisin Viialaan. Suurin osa matka on metsätietä ja asfaltti. Lähinnä ajattelin että olisi ihan kiva lähtee jonkun kanssa ja etsi kuin yksin. Minulle on GPS joten kotiin löytyy .
    Seurava kaksi viikko näytä aika huono pyöräilemisen kanalta mutta senjälken kyllä voitais katso joku tapaminen.

Gruss Atze09

Lainaus Alkujaan tämän lähetti znood Katso viesti
    kuusikangas-junkkari alueella on polkuja
    kiitos vastauksesta......
    voisitko "kuusikangas-junkkari alueella" tarkentaa?

katso kartasta www.karttapaikka.fi . Osoitteeksi esim kuusikankaantie
    Vanha mutta lihava.

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...siirra&lang=FI

tossa karttaa vähän paikasta... saa suurentaa tai pienentää karttaa.
    muutama viikko takaperin mentiin rossareilla Kuusikankaalta Viialaan latupohjaa
    ja varmaan tossa alueella on muutama polkukin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom_E Katso viesti
    Moi,

Minkä verran olet tutustunut niiden Viialan länsipuolisten metsien tarjontaan? Ainakin metsäteitä siellä on varsin kohtuullinen määrä, ehkä myös polkuja..

Kyllä sitä lenkillekin voisi joskus lähteä, mutta vanhan kunto on huono...ainakin kaikkiin parempikuntoisiin verrattuna.
    Kiva että tällä päin löytyy kuitenkin joku kuka harrasta polkemista
    Viialan länsipuolisten metsien- eli sinne vesilahden-kylmäkosken suunta?
    lenkillekin voisi joskus lähteä- hyvä että joku uskaltaa luvata ja tule mukaan, kunto on ihan sama kun vaan lähtee. Olen itse nuorena paljon pyöräilyt(kilpa ja jne.) sitten melkein 13 vuota ei yhtään ja nyt vasta vuoden verran.
    pidetään yhteytä ja katsotaan, kiva olisi

Gruss Atze09

Lainaus Alkujaan tämän lähetti izmo Katso viesti
    http://kansalaisen.karttapaikka.fi/k...siirra&lang=FI

tossa karttaa vähän paikasta... saa suurentaa tai pienentää karttaa.
    muutama viikko takaperin mentiin rossareilla Kuusikankaalta Viialaan latupohjaa
    ja varmaan tossa alueella on muutama polkukin...
    jeeps.... löytyy ... ja kiitos
    mennä seuraksi sinne päin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti znood Katso viesti
    katso kartasta www.karttapaikka.fi . Osoitteeksi esim kuusikankaantie
    hausta ei oikein löytyy, mutta izmo´n linki onnistu ...
    katsotaan sitten miten siellä sitten näytä.
    jos saan joku reitti kasan ja tallennettu !!!

Siitä Junkkarista...

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=Sallinkulma&y=6786516&x=24 89092〈=FI

Linkissä pitäisi näkyä tuo joku "Sallinkulmantie", mikä lähtee ihan siitä Viialan keskustan kupeesta. Tuota kun vain polkee eteenpäin, tulee sinne Junkkariin ja Toijalan vesitornin kupeeseen. Siitä väliltä sitten löytyy jotain polkuja, joista osan pitäisi kartan mukaan olla jonkin pituisiakin, mutta.... Kun viimeksi ajoin tuolla nuo polut näyttivät olevan jotenkin kovin toisenlaisia.

Siellä Viialan päässä on jonkin sortin matkailukohdekin, kun suurin piirtein keskellä metsää on täyskokoinen miljoonia maksanut asfaltoitu maantiesilta, ruhtinaallisen kokoisella jalkakäytävällä. Silta on hiekkatiellä eikä oikeastaan johda minnekään, paitsi traktoriuralle.

[QUOTE=Tom_E;1228435]Siitä Junkkarista...

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=40000&text=Sallinkulma&y=6786516&x=24 89092〈=FI

Linkissä pitäisi näkyä tuo joku "Sallinkulmantie", mikä lähtee ihan siitä Viialan keskustan kupeesta. Tuota kun vain polkee eteenpäin, tulee sinne Junkkariin ja Toijalan vesitornin kupeeseen. Siitä väliltä sitten löytyy jotain polkuja, joista osan pitäisi kartan mukaan olla jonkin pituisiakin, mutta.... Kun viimeksi ajoin tuolla nuo polut näyttivät olevan jotenkin kovin toisenlaisia.

Sallinkulmantie on tuttu mutta en ole siellä päin ajanut! Kuulosta mielenkinoista että voitaisi siellä päin katso onko lisää polkuja jonnekin!

[QUOTE=Xizor;1227711]Mä voisin ainakin lähteä messiin...

oletko vielä kiinnostunut lähtee lenkille???

oletko vielä kiinnostunut lähtee lenkille???
    Tottakai, eli mulle passaa oikeastaan koska vaan...tosin ihan kauheella sateella ei viitsi lähteä.

Tottakai, eli mulle passaa oikeastaan koska vaan...tosin ihan kauheella sateella ei viitsi lähteä.
    Anteeksi että vastaukset kestä vähän, Velini on tullut saksasta ja on vielä tämä viikko vierailemassa. Eli ensi viikko on ehkä varmempi lähtee.
    mutta laitaan joka tapauksessa ajoissa viesti että ehditään sopia aika.
    terv. atze09

Anteeksi että vastaukset kestä vähän, Velini on tullut saksasta ja on vielä tämä viikko vierailemassa. Eli ensi viikko on ehkä varmempi lähtee.
    mutta laitaan joka tapauksessa ajoissa viesti että ehditään sopia aika.
    terv. atze09
    Ok, tehdään näin. Olen itse 22.9 asti pois maisemista, mutta tosiaan ensi viikolla ei muuten ole mitään ohjelmaa, joten toivotaan, että säät suosii...

Ja tosiaan kaikki kiinnostuneet sitten mukaan vaan!

Ok, tehdään näin. Olen itse 22.9 asti pois maisemista, mutta tosiaan ensi viikolla ei muuten ole mitään ohjelmaa, joten toivotaan, että säät suosii...

Ja tosiaan kaikki kiinnostuneet sitten mukaan vaan!!
    Toivotaan että ilmat pysyy samana kuin nyt . Näille näkymiin onnistu torstai 24.9. iltapäivä noin klo 16.00 !!!!!
    Mistä päin tavataan sitten?

Ja tosiaan kaikki kiinnostuneet sitten mukaan vaan!

Toivottavasti lisää kiinnostuneitta löytyy!!!!!

Toivotaan että ilmat pysyy samana kuin nyt . Näille näkymiin onnistu torstai 24.9. iltapäivä noin klo 16.00 !!!!!
    Mistä päin tavataan sitten?
    Jep, tuo on ihan hyvä aika. Katsotaan vielä tarkka paikka lähempänä ajankohtaa. Voidaan kyllä nähdä vaikka siellä Viialan suunnassa jossain?

Ehkä tapaamispiste pitäisi olla jommassa kummassa päässä sitä "Sallinkulmantietä" (virallinen nimi voi olla jotain muuta), kun sitä tässä joka tapauksessa piti ajaa. Esim Viialan päässä piste voisi olla vaikkapa: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=tapaamispiste&y=6788365&x=2 487959〈=FI

Itse en 24.9 kovin pitkällistä lenkkiä voi tehdä, kun on illalla jo sovittua ohjelmaa, mutta kyllä sitä hetken voi mukana roikkua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom_E Katso viesti
    Ehkä tapaamispiste pitäisi olla jommassa kummassa päässä sitä "Sallinkulmantietä" (virallinen nimi voi olla jotain muuta), kun sitä tässä joka tapauksessa piti ajaa. Esim Viialan päässä piste voisi olla vaikkapa: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=tapaamispiste&y=6788365&x=2 487959〈=FI

Itse en 24.9 kovin pitkällistä lenkkiä voi tehdä, kun on illalla jo sovittua ohjelmaa, mutta kyllä sitä hetken voi mukana roikkua.
    Tapaamispiste sopi minulle! Entä Xisor, sopiko vai olisiko joku muu paikka?
    Ei tarvi olla mitä pitkä lenkki, katsotaan mihin suuntaa sieltä sitten pääse.
    Ajetaan Toijalaan suunta, minä ajan sitten yksin takaisin Viialaan, ei mitä ongelma

Tapaamispiste sopi minulle! Entä Xisor, sopiko vai olisiko joku muu paikka?
    Ei tarvi olla mitä pitkä lenkki, katsotaan mihin suuntaa sieltä sitten pääse.
    Ajetaan Toijalaan suunta, minä ajan sitten yksin takaisin Viialaan, ei mitä ongelma
    Mulle passaa hyvin tuo, nähdään siinä sitten 16.00

Ja tosiaan ei munkaan puolesta heti tarvi mitään mahdottoman pitkään ajelle eli katellaan joku sopiva setti.

[QUOTE=Xizor;1234732]Mulle passaa hyvin tuo, nähdään siinä sitten 16.00

OK. nähdän siellä sitten.
    Ja kaikki muu mukaan!

Ensimäinen Akaa/Toijala yhteislenkki, Torstaina 24.9. iltapäivä noin klo 16.00... Tapamistpaikka Viialan päässä on
    http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...487959&lang=FI
    Kaikki mukaan!!!!!!
    Atze09 muokkasi tätä : 18.09.2009 at 12.41

no löyytykö vielä lisää kiinostuneita

Ensimäinen Akaa/Toijala yhteislenkki, Torstaina 24.9. iltapäivä noin klo 16.00... Tapamistpaikka Viialan päässä on http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...487959&lang=FI

Kaikki mukaan!!!!!!

huomenna sitten Roineen kiertoon tai osalle matkaa...?

Itseasiassa muuten olisin ehkä uskaltautunutkin osalle reittiä, mutta olen Berliinissä tsekkaamassa maratoonia. =)

Täytyy seuraavalla kerralla kyllä liittyä matkaan jos vaan kunto piisaa...

Mielellään tulisin, mutta olemme lähdössä Hämeenlinnaan perheen kansa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •