Noista ulkomaisista touring-foorumeista tuttu ketju, eli tähän kuva pyörästäsi matkavarusteineen:
Viimeviikonlopun nautiskelu/testiretkeltä:
Noista ulkomaisista touring-foorumeista tuttu ketju, eli tähän kuva pyörästäsi matkavarusteineen:
Viimeviikonlopun nautiskelu/testiretkeltä:
JTH muokkasi tätä : 24.08.2009 at 23.39
Hieman ohi aiheen, mutta tuon pyörän ketjut on aivan tolokuttoman pitkät... Riittääpähän ketjua vähän pitemmällekin reissulle...
[IMG][/IMG]
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
"..enhän mä ole koskaan ollutkaan oikeudessa, no mitä nyt silloin kerran, mut en silloinkaan mitään tiennyt.."
Tää meinas unohtua...
Zarni muokkasi tätä : 24.08.2009 at 22.27
Team yöhöpinät™
Lentämisen taidon tai oikeastaan niksin voi oppia.Kikka on siinä, että oppii paiskautumaan maata kohti osumatta siihen.
Onni on polkupyörä
tämän vuoden reissu:
vuoden 2008 reissu
vuoden 2007 reissu:
vuoden 2006 reissu:
vuoden 2005 reissu
Puuttumaan jää tänä vuonna tehdyn pikamarssin lähtökuva, ehkäpä senkin joskus saa laitettua jakoon.
Toi olikin hyvä idis!
2006:
2007:
"..enhän mä ole koskaan ollutkaan oikeudessa, no mitä nyt silloin kerran, mut en silloinkaan mitään tiennyt.."
Tattis. Löytyhän täältä joku vanha topiccikin koskien peräkärryjä ja näköjään on Kareinen saanut tiuhaan lähetellä noita kärryjä ympäri Suomea.
"Jos rahaa jää säästöön, on väärät harrastukset"
vema60 muokkasi tätä : 27.08.2009 at 22.24
Fatless biker
No dogs, no masters
Linnaa katsomassa
Kielto ei koske fillarifoorumin käyttäjiä
Lossin kyydissä
Juhannusreissulta:
Valmiina reissuun !
Vanha mutta lihava.
Ensiksi hieman lyhyempiin ja laadukaampiin reissuihin tarkoitettu yhdistelmä:
Sitten erikoiskuljetus moodi:
Vuosi 2007:
Vuosi 2008:
Meille jotka kulkevat omia polkujaan
-- mtbSeikkailu 2016 --
Pari viikkoa Virossa ja Venäjällä 2006:
Viikko Italiassa 2009:
Kökär on muuten ainoa paikka missä piti auto peruuttaa ensiksi ulos ja sitten sisään. Oli niin matala keula että milleistä olin kiinni vaikka nostivat ja kaiken muun tekivät. Menossa Foglöhön mutta lautta joutui kääntymään.
Houtskarissa olin sitten veneellä kun 95 loppui koko kylästä.
Vartin oli se poika laskenut kun sanoi: Iskää!! Tännee tuntuu sopivan...
Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.
Siinä muutama muukin putkikameli menossa Velkualta Taivassaloon. Puolet noista kuskeista oli tuhannen kännissä. Hyvä meininki!?! Oma kameli on kuvan oikeassa ylälaidassa punainen pressu peräkärryn päällä.
Kameli kohtaa reissun huippuhetken viimeisenä päivänä. Oltiin ajamassa Ruotsinlaivalta kotiin iltahämärissä. eh... vajaa 20 km matkaa jäljellä.
Ihantsalo 2009 (sinkula ja peräkärry on tyhmä yhdistelmä).
Kirjanmerkit