AjopyoraCanyonElectrobikeLostInLaplandGiant
Sivu 4 / 4 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4
Näyttää tulokset 91 - 95 / 95

Aihe: Pyörän punnitseminen

^Itse olen aina listannut sen hinnan mitä olen maksanut, uudesta tai käytetystä, ja kun osa vaihtuu toiseen kuten tapana projektin aikana niin hinnankin myös päivittänyt jolloin on todellinen arvo mielestäni kyseessä ja koska kun ei ole tullut ostettua vuosiin valmista niin en voi "alkuperäis" hinnalla brassailla...

Vähän sama juttu. Canyon Dude eka valmiina ostettu pyörä varmaan 15 vuoteen.

Muutenkin tuo hinta on kyllä vaikea arvioida. Osa osista on uusia, ja osa vanhoja luotto-osia joita siirretään pyörästä toiseen. Ja osa niistä uusistakin on voitu saada vaihtokauppana jossain osien vaihdossa.

Mutta yli kahden tonnin pyörää en ole omistanut kuin kerran. Titaanirunkoinen maantiepyörä DA osilla. Siinäkin ne DA kiekot oli ainut täysin uusi osa, kaikki muut oli käytettynä hankittuja.

Mä ajattelin, että Mass, Age….M…
    Ei, se olikin Middle Aged Man In Lycra.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuminauha Katso viesti
    Tarkoitatko että henkilövaaka heittää 1-5kg?
    Jep, isoilla painoilla yleensä enemmän ja pienemmillä vähemmän. Usein vaa'asta kerrotaan myös punnitustarkkuus.
    • EI, se ei ole optinen harha - se näyttää siltä
    • EI, se ei ole epäselvästi sanottu - se kuullostaa sitä
    • Tunne Todellisuus - Kosketa Maailmakaikkeutta

Ohiampuja, "kallein" pyöräni taitaa olla harrastuksen alkuajoilta, Cinelli Super Corsa täydellä Campan SuperRecordin osasarjalla itse koottuna, taisi olla siihen aikaan markkinoiden kalleimpia maantiepyöriä. Ehkä ainoa jonka myyminen harmittaa...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •