BikeshopImatraHuntteriGasGasCanyonElectrobike
Sivu 42 / 42 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32 40 41 42
Näyttää tulokset 1.231 - 1.242 / 1242

Aihe: Tee Itse

Vaijeriohjurin valmistus keskiön alle.

Rakentelin veneen starttinapeista (ainoa vesitiivis painonappi minkä löysin) vaihdenapit TT-tankoihin. Katselin ensin di2 valmisratkaisuja mutta hinnat tuntuu olevan kohtuuttoman korkeita. Tälle projektille tuli hintaa n. 15€ kun di2 johtoja löytyi valmiiksi. Napit yhdistetty 8050 kahvojen sprinttiportteihin. Mukavat käyttää etusormilla.

Canyon Acros i-lock kiristimestä (on muuten surkeasti suunniteltu ylihintainen osa) korkkasi muovikierteet joten askartelin puukon ja viilan avulla mutterin tuonne sisälle.
    Mutteri piti viilata neliön muotoiseksi ja puukolla tehdä hieman lisätilaa. Toimii hyvin ei pitäisi enää kierteet antaa periksi.

^ Mistä löysit mutterin noin harvalla kierteellä? Ainakin kuvassa mun silmään näyttää ton kokoiseksi tosi harvalta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti xubu Katso viesti
    ^ Mistä löysit mutterin noin harvalla kierteellä? Ainakin kuvassa mun silmään näyttää ton kokoiseksi tosi harvalta.
    Miljoonalaatikkoa kävin läpi kunnes löysin sopivan. Ihan normaali kierteinen mutteri, sattuu vaan sopimaan nuo harvatkin kierteet siihen. Olisikohan 2/1 suhde tms.

Ei liity pyöräilyyn, mutta koska kierrätys on nykysin kovasti tapetilla niin siihen liittyen pari askartelukohdetta tuli vastaan päivänä muutamana.

Säätämön nurkissa pyöri mitälie vanhan sängyn pääty säleikköja ja olin jo pistää ne päreiksi niin huonekalujeni vartija siihen -nuistahan tulis hyvä halakoteline. No prkle. Eikun tuumasta tomeen.
    Kaksi kättä, muutama ruuvi, vanerin pala, riman pätkiä ja pari Ryobia niin homma hanskattu.

Samalla teemalla=kierrätys. Eräässä tämän foorumin topsussa puhuttiin suksien paalaamisesta. Ei, ei vanhoja suksia paalata vaan kierrätetään.
    Itse kierrätän kesäisin vanhoja suksia tonttini ympäri pensasaitoja leikatessani. Myös eukkoani olen kierrättänyt. Nimittäin talon ympäri. Lavetti toimii ikkunoiden pesussa työtasona.

Kuvatekstit saattaa sisältää

https://photos.app.goo.gl/Jc5BaVzK8M4shK6P7

Tuollaiset protot kokeiluun työmatkalle kylmällä kelillä , kun kintaat vähän kankeat . Saahan noita valmiinakin mutta aikani kuluksi .

[IMG][/IMG]

[/IMG]
    [IMG][/IMG]

Tein Terniin kuraläpän. Vesi- ja loskakelillä lensi vähän turhan paljon oravaa suoraan moottoriin.

Tarkkasilmäiset huomaa, että läppä on tehty Surly Budista. Ne piirtää, joilla on liitua*

*todellisuudessa tuo oli viallinen rengas. Olisi päätynyt roskiin, mutta saikin uuden elämän kuraläppinä. Taakse pitäisi laittaa myös, mutta en vielä saanut aikaiseksi.

Ajattelin jo että RIP Bud, mutta hyvä että sai toisen elämän!

Olenkin miettinyt, mistä saisi sopivaa matskua kuraläppään. Siinähän se sitten olis. Ei vain tule tuota maastopyöräilyä harrastettua, niin en tiedä löytyykö tarpeeksi leveää kumia tuohon tarkoitukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti El-Carpaso Katso viesti

...Taakse pitäisi laittaa myös, mutta en vielä saanut aikaiseksi.
    Taakse Lousta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Taakse Lousta.
    Lou toimii vielä, niin sitä ei viitsi lähteä leikkelemään.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •