Sivu 3 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 61 - 90 / 740

Aihe: Sykemittareista ( Polar vs. Suunto)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Järvinen Katso viesti
    Sattuuko löytymään tietoa, montaako erillistä nopeusanturia voi käyttää tuon RS800CX:n kanssa?
    Käsittääkseni rajaton määrä, koska noita ei (ainakaan CS300:ssa) pariteta mitenkään. Signaalin lyhyt kantomatka pitää huolen siitä, ettei mene signaalit sekaisin naapurin kanssa.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Suunnosta tippuu ruuvit. Takuuhuoltosysteemi on hankala, hidas ja epävarma.

En osta itse enää ikinä Suuntoa. em. syistä.
    nm. T3c, vector ja Core.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti oPa Katso viesti
    Tsekkaappa vielä vaikka Intersportin sivulta sykemittarikuvasto:
    Suunto T4c (pelkkä mittari) 199,-
    Suunto T4c + foot pod 179,-
    Suunto T4c + gps pod 269,-
    GPS podi 149,-
    Hinnat tosiaan noin, että juoksupodilla on halvempi kuin pelkkä mittari.
    Noi paketit käsittääkseni Intesportin ja heidän yhteistyössä tehty. Tuo nelonen on kuitenkin yksinään selkeesti vähemmän suosittu kuin kolmonen. Nelosessakin saattaa olla pikku hiljaa väritkin vaihtumassa.

Sivuan tässä muitakin tässä topicissa mainuttuja asioita:

Tämä "naarmuuntumisongelmaan" on helppo ratkaisu. Suuntoa myyvistä liikkeistä suurimmasta osasta löytyy siihen näyttöön tarkoitettua ainetta ja peittää ne pienet naarmut ja häivyttää isompia. Oikeasta kulmasta kun katsoo niin naarmuja hädin tuskin näkee ja näyttö kiiltää. Menet ostokuittisi kanssa ostoliikkeeseen niin todennäköisesti hoitaa ongelman ilmaiseksi. Muuten ehkäpä vitosella.

Toiseksi tämä ikuinen laatutaistelu. Uskokaa tai älkää niin yhtälailla reklamoidaan näitä suuria merkkeja. Toisella on valtuutettuja huoltoja ympäriinsä ja toisetkin voidaan hoitaa internetin ja lähetin kautta. Toki helppoa on viedä ostoliikkeeseen.Ja toinen juttu mikä koskee kumpaakin merkkiä... Uskokaa tai älkää niin suuri osa näistä reklamaatiotilanteista (sykevyö/lähetin ei toimi tai jopa "tää kello vaan pimeni), johtuu siitä että ei tajuta vaihtaa niitä pattereita. Oma osansa on ne jotka eivät vaivaudu niitä käyttöohjeita lukemaan. Nykypäivänä nämä erinäiset sensorit saattavat olla joillekkin liian hankalia jos ei niitä ohjeita lue. Sori vaan etenkin keski-ikäiset miehet. Ei tarvi laittaa sit punaista, koska asiasta on omakohtaisia kokemuksia vastapuolella. Toki tätä esiintyy muissakin ryhmissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti simojoki Katso viesti
    Missä tuota kaupataan moisella hintalapulla? Toihan on ~150€ värkki.
    Itsellä on ollut Suunnon Metron kohta 8 vuotta joka päivä ranteessa, enkä ole vielä valittamisen aihetta löytänyt.
    Ei tainnu tulla vastausta tuohon hinta kysymykseen, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Tuo 447,- tulee T4c:n 199,-, GPS-podin 149,- ja PC-podin 99,- yhteishinnasta. Tuotahan on näkyny useesti sisäänvetotuotteena monessa Intersportissa ja milloin missäkin tempauksessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Käsittääkseni rajaton määrä, koska noita ei (ainakaan CS300:ssa) pariteta mitenkään. Signaalin lyhyt kantomatka pitää huolen siitä, ettei mene signaalit sekaisin naapurin kanssa.
    Tuohan kuulostaa äkikseltään hyvältä, mutta... Mites laite haistaa mikä anturi on kiinni maasturissa ja mikä maantiepyörässa (erot renkaan kehän pituudessa)? Vai onko tuossa jotenkin erilainen systeemi jota en vaan tajua?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jojo^^ Katso viesti
    Toiseksi tämä ikuinen laatutaistelu. Uskokaa tai älkää niin yhtälailla reklamoidaan näitä suuria merkkeja. Toisella on valtuutettuja huoltoja ympäriinsä ja toisetkin voidaan hoitaa internetin ja lähetin kautta. Toki helppoa on viedä ostoliikkeeseen.Ja toinen juttu mikä koskee kumpaakin merkkiä... Uskokaa tai älkää niin suuri osa näistä reklamaatiotilanteista (sykevyö/lähetin ei toimi tai jopa "tää kello vaan pimeni), johtuu siitä että ei tajuta vaihtaa niitä pattereita. Oma osansa on ne jotka eivät vaivaudu niitä käyttöohjeita lukemaan. Nykypäivänä nämä erinäiset sensorit saattavat olla joillekkin liian hankalia jos ei niitä ohjeita lue. Sori vaan etenkin keski-ikäiset miehet. Ei tarvi laittaa sit punaista, koska asiasta on omakohtaisia kokemuksia vastapuolella. Toki tätä esiintyy muissakin ryhmissä.
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...6&postcount=28
    Tätähän minäkin, ettei se nyt noin huono olekkaan - käyttäjän vika.

Ottamatta sen kummemmin kantaa muihin aiemmin esittyihin kommentteihin, omat kokemukset kertovat et sekä Suunnolla että Polarilla tuotteiden laatu vaihtelee. Maanantaikappaleita löytyy kaikista malleista molemmilta, samoin kummallakin on enemmän "keskeneräisiä" malleja ja sitten niitä vähemmän ongelmallisia. Jos mittaria hankkii, kannattaa katsastaa kuinka paljon minkin mallin ongelmista palstoilla puhutaan - aika suora laatumittari tuo. Suomessa ehkä paras lähde tuohon löytyy http://www.seponkotisivut.com/vb/index.php ja sieltä Mittarit- osio.

Itse käytän tätänykyä Suunnon T6c:tä, 07/2007 lähtien ollut kädessä lähes aina ja mitattuja treenejä noin 2000 h. Toinen vyö menossa, käytän Comfort-beltiä. Resetoitunut kerran mystisesti. Toimii. Tietojen siirto PC:lle ongelmatonta ja koska käytössä Training Managerin jatkeena Firstbeatin Athlete, näkee mittauksen virhe-%:n - paristojen himmeneminen ja muut hiljalleen generoituvat ongelmat näkyvät tuolta hyvin. Edellinen mittari oli samoin Suunto, X6HR. Sellainen esituotantosarjan kappale jossa oli kaikki ammoiset mittarin rungon löysyydestä johtuvat ongelmat. Kiva kapine sekin, vaihtoin ihan tuon R-R- mittauksen takia. Sitä ennen Polarin S625X, joka sekin toimi fine, IR-purku vaan oli välillä hankalampaa kuin rakettitiede ...
    Paremmalla puoliskolla nyt Polarin RD800, käynyt Kempeleessä kai kolmesti. Polar on PC-softan puolella valovuoden edellä Suuntoa ja GPS:n herkkyys on S:a parempi, mut vähemmillä ongelmilla S:n kanssa elää - this is my 2cents

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Järvinen Katso viesti
    Tuohan kuulostaa äkikseltään hyvältä, mutta... Mites laite haistaa mikä anturi on kiinni maasturissa ja mikä maantiepyörässa (erot renkaan kehän pituudessa)? Vai onko tuossa jotenkin erilainen systeemi jota en vaan tajua?
    Laitteeseen voi tallentaa renkaan kehämitan kahdelle eri pyörälle ja lenkkiä aloittaessa valikoista voi valita kummalla pyörällä ajaa. Kehämitta-asetus on helppo ja nopea muuttaa jos tarvitsee useampia pyöriä käyttää.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Etsiskelen tässä sykemittaria pyöräily- ja juoksuharrastukseen, en hae sitä kalleinta mahdollista, mutten mitään basic-malliakaan. Sanokaa mikä toi Sigma on laatujansa. Samalta tekijältä kuin ne suositut cyclokompuutterit. Lueskelin jo käyttöohjettakin sigman nettisivuilla, ja vaikuttaa aika lupaavalta:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...x?ModelID=7977
    vai olisko se tää Polari:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=37639
    vai peräti tää:
    http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=39065

Sain entiseltä työnantajalta aikanaan lahjaksi Suunnon T1:sen, mutta sen käyttöliittymä tuntui vain jotenkin sekavalta. Olen sittemmin poistanut sen huuto.netissä...

Minulla oli Sigman Fitwatch joka hintaansa nähden oli riittävän hyvä (B-D:n hinnoilla ainakin) mutta ainakin tuossa vanhemmassa mallissa käyttöliittymä oli paljon kökömpi kuin Suunnoissa, Polarista puhumattakaan.

Sykkemittarin näyttö kantsii suojata tälläisella:
    http://www.kivenalla.fi/index.php?ac...category_id=11

Asentelin tuollaiset T3c ja T4c malleihin. Asennus on vain aluksi hiukka hankala että oppii systeemin. T3c malliin se onnistui jo hyvin, tuo on onnistuessaan tosiaan invisible. T4c malliin jäi pikku roska väliin ja sen vuoksi vedin sen vielä uusiksi, kestää jokusen päivän että näkee lopullisen tuloksen. Sinällään hyvä puoli että asennuksen voi ottaa uusiksi ties kuinka monta kertaa. Ei pitäis tulla naarmuja näyttöön enää tuon kanssa... Suosittelen!

T3c mulla on ollu käytössä 2009 toukokuusta lähtien. Viime vuoden lopulla tuli jotain häikkää, eli ei mitannu kunnolla sykettä (sama lukema jähmettyi näyttöön) sekä kadotti sykevyön. Pesin saippuavedellä tämän kosketuspadin ja sitten huomasin että sykevyö oli löystynyt melkopahasti. Tämän tunauksen jälkeen taas pelitti hienosti sen mitä testikäyttää kokeilin. Pitää katsoa koska ehtii kunnolla tositoimissa käyttämään tuota taas...

Suosittelen tutustumaan myös Garminin GPS-pohjaisiin laitteisiin. Itse vaihdoin suunnosta 310XT-malliin pitkällisen jahkailun jälkeen eikä ole kyllä enää paluuta. GPS on aina mukana kun ei tarvitse kantaa erillistä palikkaa ja laitteen näyttöön saa juuri ne tiedot mitä haluaa katsella (viidelle eri lajille).

Omasta mielestäni kannattaa olla sellainen malli missä saa datat siirrettyä koneelle, koska niitä on ihan kiva tutkiä jälkikäteen ja ainakin itse saa vähän lisämotivaatiota jos vaikka jollain viikolla on treenit jäänyt vähiin. Polarilla, Suunnolla ja Garminilla on kaikilla ihan järkevät softat.

omia valintaperusteita:
    - Harjoituspäiväkirja on paljon täsmällisempi kun saa matkat talteen (juoksu, hiihto, melonta tms. lajit missä ei ole matkamittaria yleensä mukana)
    - Reitin tallentaminen on kiva ominaisuus (sulkee Suunnon GPS-podit pois)
    - Mac-tuki (Polarin 800CX GPS-podilla olisi kyllä varmaan hyvä)

Suunnon T3c on kyllä ihan hyvä perus-sykemittari, mutta niissä on ollut kyllä luvattoman paljon laatuongelmia - itselläni meni 2 mittaria vaihtoon ja vaimolla 1. Tosin sen jälkeen kun sykevyö vaihtui tähän uuteen pehmeään versioon ei ongelmia ole ollut.

Garmineita treenikäyttöön hankittaessa kannattaa huomioida, että niiden sykemittaus ei ole ns.RR-tasoa (syke-sykkeeltä/sykeintervalli), kuten Suunnoissa ja Polareissa. Näin esimerkiksi Firstbeatin ohjelmilla ei pysty noita syketietoja jälkikäteen analysoimaan.

Itse olen jännityksellä odotellut, kumpi tuote ilmestyy markkinoille ensin: RR-sykettä mittaava Garminin treenilaite vai ANT+Sport -yhteystapaa käyttävä Suunnon treenilaite.
    If you are not riding solo, you're cheating.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nicce Katso viesti
    Suosittelen tutustumaan myös Garminin GPS-pohjaisiin laitteisiin...Reitin tallentaminen on kiva ominaisuus...
    Eli kuinka tämä pelaa? Onnistuuko se tälläiseltä keski-ikäiseltä tumpulalta?

Täällä kun lukee näitä reitti-juttuja ja kerrotaan kaikenlaisista konvertoinneista ja vikuroinneista ties mihin Google-maps muotoihin, niin minä putoan kelkasta siinä samassa. Minulle nuo reittitiedot pitää antaa yhdella helpolla ohjelmalla ilman IT-tuunausta.
    How can we dance when our earth is turning?
    How do we sleep while our beds are burning?

- Midnight Oil -

Hankin Suunnon t4c:n syksyllä. Ennen oli Polar S150. Suunnon vehje tuntuu kyllä käsissä parempilaatuiselta kuin vanha Polar.

Tosin Suunnon huonona puolena on patterien huono kesto. Comfort-sykevyöhön piti vaihtaa patteri nyt jo. Kysyin asiaa Suunnolta ja patterin kesto kuulemma noin 200 h eli aika vähän. Sitä saa minunkin vähäisillä reenimäärillä olla vaihtamassa ainakin kerran vuodessa.

GPS-podissa patterin luvataan kestävän vähintään 10 h huoneenlämmössä. Eli jälleen aika vähän.

Vertailun vuoksi: Polarin värkki on ollut käytössä 6-7 vuotta. Sykevyö on vaihdettu kerran ja rannelaitteeseen vaihdatin uuden patterin viime vuonna.
    t. Tupe

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Eli kuinka tämä pelaa? Onnistuuko se tälläiseltä keski-ikäiseltä tumpulalta?

Täällä kun lukee näitä reitti-juttuja ja kerrotaan kaikenlaisista konvertoinneista ja vikuroinneista ties mihin Google-maps muotoihin, niin minä putoan kelkasta siinä samassa. Minulle nuo reittitiedot pitää antaa yhdella helpolla ohjelmalla ilman IT-tuunausta.
    Eli selvennetään vielä - Garmin 310XT:een ei saa tallennettua mitään reittiä eikä siinä ole karttapohjia tms. Mutta se siis tallentaa kuljetun reitin ja reittiä voi katsella esim. Garmin Connect palvelusta (jonne harjoituksen tiedot synkronoituvat todella lähes itsekseen) ja niitä voi myös katsella Google Mapsista. Ja varmasti onnistuu vaikka ei mikään datavelho olekaan.

Sykkeenmittausominaisuuksissa Garminin laitteet jäävät tosiaan jälkeen Polarissa ja Suunnosta ja ovat aika perustasoa, mutta itse en ole tarvinnut tuota sykevälianalyysia.

Garminhan on lisensoinut firstbeatiltä jo sykkeeseen perustuvaa kalorinlaskentaa niin eiköhän se ole vain ajan kysymys kun saavat tuon sykevälimittauksenkin hankittua, koska eikös Suuntokin käytä Firstbeatin teknologiaa tuossa sykevälimittauksessa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nicce Katso viesti
    Eli selvennetään vielä - Garmin 310XT:een ei saa tallennettua mitään reittiä eikä siinä ole karttapohjia tms. Mutta se siis tallentaa kuljetun reitin ja reittiä voi katsella esim. Garmin Connect palvelusta (jonne harjoituksen tiedot synkronoituvat todella lähes itsekseen) ja niitä voi myös katsella Google Mapsista. Ja varmasti onnistuu vaikka ei mikään datavelho olekaan...
    Kiitos, voiko sitä reittidataa jakaa kavereille linkkinä tai sähköpostilla? Jokunen kaveri on kysellyt Himoksen suunnan reiteistä ja olisihan se kiva jos nuo omat rutiinireitit voisi lähettää kysyjälle. Jos niiden avulla joku vaikkapa saisi Himoksen lomastaan enemän irti.
    How can we dance when our earth is turning?
    How do we sleep while our beds are burning?

- Midnight Oil -

Juuri tuon garmin connectin kautta homma onnistuu helposti.

Minulle saapuu huomenna tuo Forerunner 310XT.
    Vertailukohtana on T6:nen joka on aktiivi käytössä ollut kuutisen vuotta. GPS-podia olen rinnalla käyttänyt.
    Suunnossa ei ole ollut mitään moitittavaa, nyttemin alkanut ilmeisesti vanhuuden ja käytön aiheuttamat oireet vain vaivata.
    Hauskaa ja kiinnostavaa kokeilla jotain aivan uutta konseptia.
    http://www.samikokko.fi

Tänään tuli oma 310XT ja huomenna pistetään laite testiin.
    Puserra,puserra...

Surullinen

[QUOTE=Tupe;1321440]Hankin Suunnon t4c:n syksyllä. Ennen oli Polar S150. Suunnon vehje tuntuu kyllä käsissä parempilaatuiselta kuin vanha Polar.

QUOTE]

Mites Suunnon linssi voi? Itselleni tuli 'pupu' pöksyyn kun parin kokeilukerran jälkeen huomasin että on ihan naarmuilla koko 'lasi' ( mikä lie pehmomuovi .. :-( siinä missä
    17 v. 'sodissa' ollut -92 Sport Tester ei omannut naarmun naarmua.

Onko kaikki nykyään paskaa mitä myydään?

Ostin uuden pussittoman pölyimurin vajaat 10v. palvellen tilalle, tehot pääkoneessa nousseet mutta uusi ei saa pientä kiven palasta imettyä sisäänsä, ' ' ' kele mitä sontaa, täytynee viedä se vanha kait korjattavaksi ja uusi takaisin kauppaan.

Niin se lähti Suuntokin, ja taas mennään Polarilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tupe Katso viesti
    Kysyin asiaa Suunnolta ja patterin kesto kuulemma noin 200 h eli aika vähän. Sitä saa minunkin vähäisillä reenimäärillä olla vaihtamassa ainakin kerran vuodessa.

GPS-podissa patterin luvataan kestävän vähintään 10 h huoneenlämmössä. Eli jälleen aika vähän.

Vertailun vuoksi: Polarin värkki on ollut käytössä 6-7 vuotta. Sykevyö on vaihdettu kerran ja rannelaitteeseen vaihdatin uuden patterin viime vuonna.
    Suunto on siitä kohtaa hauska, että siihen saa vaihdettua sen pariston itse á 1.2€, kun Polariin se on luokassa 10 € per laaki ja sykevyöstä vielä enemmän. Omaan polariin piti vaihtaa patteri bout 3 vuoden välein ja se piti vielä viedä johonkin kellokauppaan sitä varten.
    *** The Goat ***

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Speedgoat Katso viesti
    Suunto on siitä kohtaa hauska, että siihen saa vaihdettua sen pariston itse á 1.2€, kun Polariin se on luokassa 10 € per laaki ja sykevyöstä vielä enemmän. Omaan polariin piti vaihtaa patteri bout 3 vuoden välein ja se piti vielä viedä johonkin kellokauppaan sitä varten.

Ei se maksa enempää siihen Polariinkaan, tai ainakaan mulle, olen vaihtanut AINA ite.

Hitto, minua vieläkin korpeaa, kun vuoden 2008 lopulla t4c:n GPS-pakettia ostaessani Intersportin myyjä kiven kovaan väitti, että GPS-podi ei toimi pyöräilykäytössä. Ei kuulemma "pysy perässä". Sitten tietenkin ostin Road Bike Podin, jotta pyöräilykin onnistuisi. Hyvin on gepsi pysynyt perässä ja Road Bike Pod ollut täysin käyttämättä. 60 euroa meni aika lailla hukkaan. Tämä on varmaan sitä myyjän ammattitaitoa, josta asiakkaat saavat maksaa tuotteen hinnoissa. Tuon jälkeen olen ottanut itse selvää ja ostanut netistä.

Kuitenkin t4c on toiminut minulla ihan hyvin, ainakin tekniikan kestävyyden osalta. Kuten aloitusviestin kirjoittajalla, oli minullakin aluksi vaikeuksia oppia Suunnon logiikkaa valikoiden ja asetusten muuttamisen osalta. Valmennustoiminnon käyttö on jäänyt aika satunnaiseksi. On vähän tuntunut siltä, että se aliarvio kuntoani. Se varmasti toimisi paremmin, jos treeniksi laskisi myös kaikki kauppapyöräilyt ja sellaiset, mitä minä en ainakaan tee. Olen myös miettinyt, että voisiko laite olla speksattu rapakuntoiselle, juuri liikuntaharrastuksen aloittaneelle henkilölle, minkä vuoksi se ei sitten kunnolla toimi aktiivisesti liikuntaa (tai tiettyä lajia) harrastavan käytössä. Mene ja tiedä.

Puolen vuoden käytön jälkeen paristo loppui kesken lenkin, vaikka hiipuvan pariston symbolia ei näytölle ehtinyt koskaan tullakaan. Sykevyöhön vaihdoin pariston ensimmäisen kerran viime marraskuussa, mutta edelleenkin sykearvot näyttävät välillä katoavan. Pitää seurata tilannetta. GPS-podilla menee joskus järjettömän kauan satelliittien löytämiseen. Aina ei tunnu kovin mukavalta seisoskella minuuttitolkulla pihalla ja odotella. Ja jos lähtee liikkeelle, niin sitten satelliitteja ei ainakaan löydy. En ole ollenkaan varma, ostaisinko tuotetta uudelleen, jos nyt pitäisi valinta tehdä. Vähän on tullut sellainen maku, että tuotteen tekniikka on joko vanhanaikaista tai koettelematonta.
    Onpa kevyt - taitaa olla sellainen hiilidioksidirunko?

@KostiOlavi (twitter)

Rannekello sanoi sopimuksen irti ja ajattelin korvata sen jollakin halvemman pään sykemittarilla. Satunnaisesti tulee käytyä suunnistamassa tai muuten liikkumassa ilman fillaria, ja silloin olisi mukava saada vähän syketietoakin kerättyä. Mitään GPS tai jalka-anturia en kaipaa.

Onko kokemusta Polarin RS100 tai FT7 malleista? Entä Suunnon vastaavat?
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Mulla on toi rs100 ollut käytössä kolme vuotta. Paristot vaihdettu reilun kahen vuoden jälkeen rannelaitteesta. Rannelaitteen "lasi" eli pehmeä muovi on aika naarmunen mutta läpi näkee vielä. Pari nappia irtosta laitteesta, uuden kuoren vaihto oli aika suolanen mutta normaalissa käytössä ei varmaan pitäis irrota, tetsatessa kyllä .

Itse sykkeen mittaus on kyllä toiminut hyvin niin juostessa, hiihtäessä kun pyöräillessä voimalinjojenkin alla. Toimintoja ei ihmeesti ole mutta kierrosajat, sykerajat ja intervalliajastimet on. Hintasekseen ihan toimiva peruslaite.

Tuosta Suunnon GPS-podin sopimisesta pyöräilyyn: Itselläni on T3C + GPS sekä CX-pyörässä kiinni Sigman mittari. Eroa matkanäyttämässä noiden välillä on yleensä alle prosentti, ja nopeusnäyttämäkin pyörii samalla kilometriluvulla kymmenysten heittäessä, riippuen tietysti nopeudenpäivityssyklistä. Maastopyöräilystä en osaa sanoa, koska käytän siinä pelkkää sykemittaricomboa.

t3c:n ensiasennusparisto muuten kesti 130h, sykevyöhön vaihdoin samalla. Gps kestää noin 12h yksillä paristolla. Honkkarissa CR2032:t maksavat 50c/kpl ja pariston voi vaihtaa kolikon avulla, joten tuo kesto ei ole ongelma.

Mulla on ollut Polar CS600 nyt parisen vuotta. Toimii moitteetta. Ranteeseenkin sen saa näppärästi erillisellä rannekkeella. Todella tyytyväinen olen ollut.

Mitenkäs tuosta Polarin proTrainer-ohjelmasta saa johonkin karttaohjelmaan siirrettyä reitin nähtäville? Suoraan onnistuu vain johonkin Google Earthiin.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •