Omalla kohdalla toimii vuosien vatulointien perusteella pehmustamaton, kapea ja lyhennetty satula. Siis pelkää kuitua. Ennen oli toppaa housuissa ja satulassa ja tuo ei kyllä toimi.
Omalla kohdalla toimii vuosien vatulointien perusteella pehmustamaton, kapea ja lyhennetty satula. Siis pelkää kuitua. Ennen oli toppaa housuissa ja satulassa ja tuo ei kyllä toimi.
Ihtellä kapeahko halkiomallinen, mutta "nahka" hiilikuidun päällä antaa sopivasti pitoa.
Mantel.com:lla on 30 päivän kokeilumahdollisuus mikä on verkkokaupoille harvinaista. Itse aikanaan otin satulani sieltä "kokeiluun" mutta koska osoittautui hyväksi niin ei tarvinnut palautella. Muutenkin on kokemukseni perusteella asiallinen kauppa.
Päätin kokeilla tasaista satulaa ja tilasin Selle Italian Flite Boost Kit Carbonio Superflown, ensi vaikutelma oli oikein hyvä. Aikaisemmin käytössä oli Fizikin Anteres 3D versio. Olen kuitenkin varsin notkea ja anatomia tuntuu muutenkin tukevan enemmänkin tasaista satulaa kuin kaarevaa.
Sent from my iPad using Tapatalk
Nykyään kummassakin Spessun Romin Evo S-Works ja on tällä hetkellä paras itselle.
Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Mulla on WTB:n satuloista löytynyt omaan makuun parhaat: maastoon Volt ja graveliin Silverado.
^Kuten ennenkin sanottu niin satulaa ei oikeastaan kovasti kannata suositella persuksien/kuskien yksilöllisyydestä johtuen. Ne vaan monasti valikoituu ajamalla.
Ps. Itsellä joskus työmatkapyörässä oli WTB SST jota usea haukkui mutta oli kyseisessä käytössa yksi parhaista.
Onko jollain kokemusta Saevid Alien satulasta? Kuinka tarkkoja noi painorajat on? Mielellään ei ottais satulatolppaa hanuriin kesken ajon![]()
^ Itse ajoin about 100kiloisena kauden ongelmitta, ei vaan toiminut tuo kiiltävä pinta. Kaveri kyllä kehuu...
Kirjanmerkit