VelosportVelobeHuntteriAlltricksFanticContinental
Sivu 56 / 56 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6 46 54 55 56
Näyttää tulokset 1.651 - 1.663 / 1663

Aihe: Satula vaihtoon

Omalla kohdalla toimii vuosien vatulointien perusteella pehmustamaton, kapea ja lyhennetty satula. Siis pelkää kuitua. Ennen oli toppaa housuissa ja satulassa ja tuo ei kyllä toimi.

Ihtellä kapeahko halkiomallinen, mutta "nahka" hiilikuidun päällä antaa sopivasti pitoa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    Onko PRO luopunut siitä satulanvaihto-ohjelmastaan jossa sai vaihtaa tai palauttaa satulan kokeilun jälkeen?
    Se oli näppärä juttu vaikka mieleistä en sieltä löytänytkään.
    Paikallisilla ei ole Pro satuloita tarjolla. Yritin eräästä liikkeestä ostaa satulan, mutta kapein malli oli 142mm, eikä yksityisyrittäjä pystynyt tilaamaan mistään kapeaa satulaa. Eli netistä pitää kaikki hankkia.

Mantel.com:lla on 30 päivän kokeilumahdollisuus mikä on verkkokaupoille harvinaista. Itse aikanaan otin satulani sieltä "kokeiluun" mutta koska osoittautui hyväksi niin ei tarvinnut palautella. Muutenkin on kokemukseni perusteella asiallinen kauppa.

Päätin kokeilla tasaista satulaa ja tilasin Selle Italian Flite Boost Kit Carbonio Superflown, ensi vaikutelma oli oikein hyvä. Aikaisemmin käytössä oli Fizikin Anteres 3D versio. Olen kuitenkin varsin notkea ja anatomia tuntuu muutenkin tukevan enemmänkin tasaista satulaa kuin kaarevaa.

Sent from my iPad using Tapatalk

Nykyään kummassakin Spessun Romin Evo S-Works ja on tällä hetkellä paras itselle.
    Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

Mulla on WTB:n satuloista löytynyt omaan makuun parhaat: maastoon Volt ja graveliin Silverado.

^Kuten ennenkin sanottu niin satulaa ei oikeastaan kovasti kannata suositella persuksien/kuskien yksilöllisyydestä johtuen. Ne vaan monasti valikoituu ajamalla.

Ps. Itsellä joskus työmatkapyörässä oli WTB SST jota usea haukkui mutta oli kyseisessä käytössa yksi parhaista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Lehtinen Katso viesti
    Päätin kokeilla tasaista satulaa ja tilasin Selle Italian Flite Boost Kit Carbonio Superflown, ensi vaikutelma oli oikein hyvä. Aikaisemmin käytössä oli Fizikin Anteres 3D versio. Olen kuitenkin varsin notkea ja anatomia tuntuu muutenkin tukevan enemmänkin tasaista satulaa kuin kaarevaa.

Sent from my iPad using Tapatalk
    Flite myös oma suosikki, vaihdoin graveliin kapeamman Fliten ja tuli todettua että Selle Italian halvemmat TM mallit eivät ole yhtä mukavia kuin titaani / kuitukiskoilla olevat. Hieman erilainen kovempi pehmuste ja luultavasti ei kestä yhtä pitkään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    ^Kuten ennenkin sanottu niin satulaa ei oikeastaan kovasti kannata suositella persuksien/kuskien yksilöllisyydestä johtuen. Ne vaan monasti valikoituu ajamalla.

Ps. Itsellä joskus työmatkapyörässä oli WTB SST jota usea haukkui mutta oli kyseisessä käytössa yksi parhaista.
    Nykyään kummassakin Spessun Romin Evo S-Works ja on tällä hetkellä paras itselle.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sivustakatsoja Katso viesti
    Mulla on WTB:n satuloista löytynyt omaan makuun parhaat: maastoon Volt ja graveliin Silverado.

Onko jollain kokemusta Saevid Alien satulasta? Kuinka tarkkoja noi painorajat on? Mielellään ei ottais satulatolppaa hanuriin kesken ajon

^ Itse ajoin about 100kiloisena kauden ongelmitta, ei vaan toiminut tuo kiiltävä pinta. Kaveri kyllä kehuu...

^ Itse ajoin about 100kiloisena kauden ongelmitta, ei vaan toiminut tuo kiiltävä pinta. Kaveri kyllä kehuu...
    Ok, kiitos tiedosta! Pidetään tuo siis mietintämyssyssä potentiaalisena vaihtoehtona.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •