Sivu 122 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 72 112 120 121 122
Näyttää tulokset 3.631 - 3.635 / 3635

Aihe: Märälle juurakolle ja kivikolle renkaat?

Olen kanssa huomannut, että autolla kaikkein liukkainta on kuivuuden jälkeen kun sataa vain hieman. Eli sade ei oo vielä huuhdellu pölyä pinnasta vaan lähinnä sekoittunut siihen. Sama varmaan metsässä kivillä ja kallioilla.

No niin, päätös tehty. Tilasin eteen Spessun Butcher grid trail 29"/2.6 T9-seoksella. Olisin ottanut muuten Magic Maryn mutta sitä ei nyt ollu saatavilla. Tosta löytyi pari hyvää jutua netistä, tässä toinen
    https://www.mtb-mag.com/en/tested-sp...t9-grid-trail/

ja niiden perusteella laitetaan kokeiluun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti f64 Katso viesti
    No niin, päätös tehty. Tilasin eteen Spessun Butcher grid trail 29"/2.6 T9-seoksella. Olisin ottanut muuten Magic Maryn mutta sitä ei nyt ollu saatavilla. Tosta löytyi pari hyvää jutua netistä, tässä toinen
    https://www.mtb-mag.com/en/tested-sp...t9-grid-trail/

ja niiden perusteella laitetaan kokeiluun.
    Hyvä päätös.
    Itse olen ollut hyvin tyytyväinen renkaaseen. Itseasiassa olen hyvin yllättynyt jos Eddy Current paremmaksi osoittautuu.
    Jää nähtäväksi kuinka käy.
    Palataanko Butcheriin.

Taakse tekis mieli keksiä jotain, kun tuntui tuo forekasteri lipsuvan niin terävästi märällä kalliolla ja juurakoissa. Halutut ominaisuudet olisi hyvä märkäpito myös nollan tuntumassa, noin kilon paino (29x2.6) ja kohtalainen rullaus sekä exoa vahvempi ja vähemmän kimmoisa runko.

Edessä tällä hetkellä xr4 joka ollut ihan ok. Forekasteri lyönyt pari kertaa ikävästi läpi niin että vanne on ottanut osumaa. Kovemmilla paineilla pompottaa turhan paljon takana jäykkäperässä ja lipsuu entistä enemmän. Muuten pitoon ja rullaukseen ollut tyytyväinen.
    Olisko bontin se4 ratkaisevasti vahvempi, vai pitääkö alkaa katsella oikeiden endurokumien suuntaan. Michelinin wild am vois kiinnostella myös nyt kun sitä saa 2.6 leveänä. Spessun eliminaattoria sais myös paikallisesta, samoin maxxiksen ja vittorian renkaita.

Varmaan jotain inserttiäkin voisi taakse sovitella...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ruuduntakaa Katso viesti
    Hyvä päätös.
    Itse olen ollut hyvin tyytyväinen renkaaseen. Itseasiassa olen hyvin yllättynyt jos Eddy Current paremmaksi osoittautuu.
    Jää nähtäväksi kuinka käy.
    Palataanko Butcheriin.
    Thanks. Kiitokset myös kokemuksista, kun rengasta on kehuttu niin päätin valita tän renkaan syksyn liukkaille

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •