ElectrobikeGiantCanyonLostInLaplandAjopyora
Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1 - 30 / 35

Aihe: Cyclo-Crossin erikoiskauppa Shop4cross.de

Cyclo-Crossin erikoiskauppa Shop4cross.de

Tässä tämmöinen cyclo-crossiin erikoistunut kauppa, josta on mainintoja tuolla c-c keskusteluissa, mutta avasin tähän oman topicin johon voi kerätä kokemuksia kyseisestä kaupasta.

http://www.shop4cross.de/
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Minä tilasin tuolta Supercrossin rungon sekä haarukan ja kaikki meni aivan hyvin. Loistavasti jaksoi myyjä vastailla sähköpostiuteluihin. Sivut eivät ole aivan ajan tasalla, mutta spostitse kyselemällä asiat kyllä taipuivat.

Joskus tilasin jarrut yms. Nopeasti kertoivat sähköpostilla, miten maksetaan ja mitä maksaa Suomeen, eikä toimitusajassa ollut moittimista.

Paljon tuolt on pk kokonaiselle pyörälle?

Vastaan itselleni eli 25e.

Tilasin Ridleyn X-Night rungon ko. kaupasta custom väreillä. Kysymällä saa muuten hyviä tarjouksia kisakäyttöön tarkotetuista rungoista ja taitaa tämä omistaja Karsten Niemann olla ihan alan miehiä.

Ja kaiken puolin palvelu erittäin sujuvaa ja mukavaa. Voi suositella kaikin puolin.

Tilaus sisään

Laitoin tänään tilaukseen Ridley x-ride-runkosetin. Pitkin kesää olen kysellyt Karstenilta kaikenlaista sähköpostitse, ja vastaus on tullut aina viimeistään seuraavana päivänä, useimmiten parissa tunnissa. Kohta sitten nähdään hoituuko toimituspuoli yhtä hyvin, 5-10 päivää on luvattu toimitusaika ja toimituskulut 15 euroa. Paypalin kautta maksoin. Pistän tänne kertomusta sitten kun tuo CC-projektiaihio lähestyy kotiosoitetta.
    "I had pains in places where I didn't know I had places"
    - Sledge Hammer -

Ihan mielenkiintoisen oloinen kauppa, johon täytynee tutustua tarkemmin. Englanninkielinen versio on osoitteessa http://shop4cross.com .

Vihainen

Meni pitkiin puihin tämä tilaus. 19.8. tilattua runkoa ei ollut varastossa, piti tulla Ridleyltä Karstenille viime viikon alussa ja sieltä heti eteenpäin Suomeen. Eilen tuli viesti että lähetys tuli mutta mun runko puuttui. Seuraava toimitus kuulemma 22.9. Jos silloin tulee niin siitä vielä 3-5 pv Suomeen.

Odotellaan siis. Positiivista on se että sähköpostikirjeenvaihto on sujunut ok, posteihin on vastattu iltamyöhälläkin reilusti aukioloaikojen ulkopuolella.
    - Sledge Hammer -

Vähän samanlaista oli minun tilauksessakin, Ridleyn crossbowta piti olla oikeankokoisena ja värisenä varastossa, mutta lopulta taisi tilaus lähteä kuukauden päästä ja vaihtui värikin lopulta.

Mäkin sain viime talvena odotella pyörää melkein 2 kuukautta, vaikka kaikki piti olla varastossa ja pyörän piti lähteä viikon sisällä tilauksesta. Karsten oli erittäin miellyttävä ja asiantunteva kun kyselin pyörästä (ennen tilausta), mutta tilausta odotellessa äijä valehteli mulle monta kertaa (sekä meilitse että puhelimitse), että pyörä on jo lähtenyt. Lopulta kun sain pyörän, runko oli vääränlainen (piti olla lokarinkiinnikkeet mutta ei ollut). Asia ja odottelu otti niin paljon pannuun, että en huolinut pyörää. Tilanne ratksesi niin että Karsten lähetti mulle uuden rungon, jonka vaihdoin itse.

Tästä kaupasta ostaminen oli negatiivisen kokemus kaikista mun verkkokauppaostoksista ikinä. En aio asioida kaupassa toiste. Harmittaa vielä että tilasin krossarini juuri tästä kaupasta pääasiassa sen takia, että Karsten vaikutti niin miellyttävältä ja asiantuntevalta.

Jaha, ihan hyvä (?) kuulla että en ole ainoa odottelemaan joutunut. Toivottavasti mun rungosta löytyy ne pyytämäni pullotelineen paikat sitten kun se perille pääsee...joskus kolmen viikon päästä kai jos nyt aikataulu tällä kertaa pitää. Viivytykset kyllä ketuttaa vaikka mulla ei periaatteessa ole kiirettäkään, kun osia on tarkoitus haalia tuohon pikkuhiljaa tulevan talven aikana.
    - Sledge Hammer -

No niin, eilen tuli sähköpostia Karstenilta että runkosetti on lähtenyt liikkeelle, mukana oli myös seurantakoodi. Sen mukaan tavara tosiaan on liikkeellä, tosin Saksanmaalla vielä. Katotaan miten paketti nyt etenee ja onko tavara saapuessaan ok. Kukahan nykyisin hoitaa Suomessa nuo DPD: n loppupään toimitukset, Matkahuolto?
    - Sledge Hammer -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smu Katso viesti
    Kukahan nykyisin hoitaa Suomessa nuo DPD: n loppupään toimitukset, Matkahuolto?
    DPD on ainakin pk-seudulla siirtynyt Matkahuollosta omaan iltajakeluun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smu Katso viesti
    No niin, eilen tuli sähköpostia Karstenilta että runkosetti on lähtenyt liikkeelle, mukana oli myös seurantakoodi.
    Tästä muistui mieleeni oman, yllä mainitun fillarin seurantakoodit:
    mä sain Karstenilta kaksi koodia, mutta vaan yksi alkoi toimimaan. Ajattelin että fillari sitten varmaan tulee yhdessä paketissa, eikä toista koodia tarvitakaan. Kun hain pakettia, siellä olikin pelkät kiekot. Tän jälkeen sain odotella fillaria vielä kuukauden. Tsekkasin äsken kirjeenvaihdon Karstenin kanssa, pyörän saapumiseen tilauksesta kestikin yli kaksi kuukautta.

tuntuu olla monenmoista kokemusta ko. kaupasta. Taitaa olla aika pienet resurssit. Oma tilaus meni kyllä aivan putkeen.

Joo, vaikuttaa vähän siltä että kaveri pyörittää hommaa suurinpiirtein yksin. Mulle tuli vain yksi koodi, toivottavasti tulee koko paketti sillä. Tanskaan asti näytti paketti eilen illalla ehtineen, jännitys tiivistyy...
    - Sledge Hammer -

Hymy

No niin, tänään oli kuriiri käynyt tuomassa paketin. Hyvin pakattu ja sisältö oli kuten piti. Tosin ensi pelästyin että ohjainlaakerin alapään laakerikuppi puuttuu mutta ei siinä kuulemma kuppia kuulu ollakaan...

Ihan onnellinen päätös siis tälle hommalle vaikka odotteluun menikin reilu kuukausi. Paketti tuli liikkeelle lähdettyään perille neljässä päivässä. Raami on kyllä hieno, paljon paremman näköinen luonnossa kuin kuvissa. Koetan saada viikonlopun aikana muutaman valokuvan aikaiseksi tuonne pyöräprojektiosioon.
    - Sledge Hammer -

10.2 tilasin Ridleyn crosswindin, maksoin samantien paypalilla. Postiin laittoivat 18.2 (kuulemma kasauksessa menee aina viikon verran), ja paketti oli perillä Tampereella 21.2. Eli hyvin meni ainakin itselläni tämä, tosin en tiedä sesonkiaikana että onko pidemmät toimitusajat.

Tilasin Ridley X-Bow:n 24.2. ja maksoin kansainvälisellä pankkisiirrolla. DPD olisi toimittanut pyörän 23.3., mutta olin reissussa silloin joten sain pyörän vasta viime viikolla.

Palvelu tuntui toimivan meilillä englanniksi hyvin, pyörän kokoonpanoa muokattiin useampaan otteeseen. Ainoa mikä jäi vähän harmittamaan on toimitusajan liian optimistinen arviointi. Pyörän kasaamiseen piti mennä viikko, mutta se lähti vasta 15.3.

Tuli tilattua X-Bow ja X-Ride custom osilla tuolta. Minkäänlaisia polkimia ei taida tulla pyörien mukana?
    Mies ja pyörä ovat silloin yhtä kun molemmat pestään samalla sudilla.

Tuskinpa tulee.

Tilasin tuota vähän sälää viikko sitten, hidasta on vaan toimitus. DPD:n seurannan perustella paketti on pyörinyt nyt 2 päivää saksassa. >:/
    "Sun elämä on kuin katsoisi hidastettua junaturmaa"

www.pauliinapohtii.blogspot.com

Meille tuli tänään pari Ridleytä, X-Bow ja X-Ride. Tilattiin ne 4.9. eli palttiarallaa 2.5 viikkoa meni. Bow tuli Srameilla ja Ride Shimanoilla, ja aika paljon osia tuli vaihdettua perusosista, kuten Tektron Mini V-jarrut, Bowiin kokohiilarikeula jne. Ihan ei lähteny paketit niin nopeasti kun luvattiin, mutta ei montaa päivää myöhässä. Maanantaina lähti postiinn ja tänään siis perjantaina tuotiin pyörät kotiin. Ne tosin oli jo tiistaina Tanskassa, että missä lie pyörivät päivän.

Itse fillareissa oli pari huolimattomuusasiaa, eli Bowin kumit oli eri kuin mitä valittiin, mutta hinta oli kuitenkin sama niillä, että eipä sillä suurta väliä. Lisäksi Bowin etukiekko (Shimanon peruskiekot) oli kierossa ainakin 3 milliä ja jarrujen säätö meni hankalaksi, takakiekkokin oli hieman kierossa, mutta sitä en lähtenyt rihtaamaan. Riden Aksiumit oli luotisuorat. Jarrujen säätäminen oli yhtä tuskaa, kun ei ollut V-jarruista kokemusta, mutta tehoa tuntuu piisaavan kun ne kohdilleen sai. Bowia ei olla vielä testattu, mutta pikkutestin perusteella Ride on todella hyvä ja kaikki pelittää mallikkaasti.

EDIT: Ja sittenpä huomattiin, että Bowin haarukaksi on laitettu Zornyc eikä kokohiilari-Python, niin kun oli tilattu, eli 100e halvempi keula tuossa kuin tilauksessa. Mielenkiinnolla odotetaan miten ehdottavat asian kanssa toimittavan.
    Penseilijä muokkasi tätä : 24.09.2011 at 23.25
    Mies ja pyörä ovat silloin yhtä kun molemmat pestään samalla sudilla.

Erittäin hyvin toimi tilaus kaupasta. Toimitusaika oli alle kaksi viikkoa ja siinä oli vieläpä joulun pyhät välissä. Tilasin Ridleyn X-Riden omavalintaisilla osilla. Karsten ilmoitti varastotilanteen ennen tilaamista ja vastaili muutenkin sähköposteihin tosi nopeasti.

Minulla on hyvät kokemukset kaupasta ja Karsten:in kanssa sopimisesta. Tilasin Ridley Xfire:n kustom osilla ja vaihdoin vielä
    jälkikäteen stemmin lyhyemmäksi. Keväällä harkitsen Miche tuubikiekkoja S4C:lta.

Ekaa kertaa meni tilaus reisille tuolta, piti tulla Supercrossiin sopivia takavaihtajan kiinnikkeitä ja Centaur- ketjut. Tuli väärät kiinnikkeet ja Veloce ketju. Oli vielä pelkässä muovissa ja mallitarra revitty pois päältä niin että pussissa reikä, mikä hieman ihmetytti
    Reklamaatio mennyt, katsotaan miten vastaavat. Yleensähän toimii kommunikaatio hienosti tuolla.

Edit: Pidän ketjut ettei tarvi lähetellä raskaampaa pakettia, korvaukseksi yksi ylimääräinen kannatin tilattujen päälle. Kelpaa mulle, hyvin hoituu asiat tuolla.
    miz muokkasi tätä : 03.05.2012 at 21.31

Duster Guest
    Tiedustelin ja tilasin x-firen ja maksukin onnistuu iban muodossa. Suosittelen. Vastataan maileihin ja toimitukset tulee perille perus viikossa.

Onko kukaan tilannut viime aikoina mitään tuolta? Tilasin kiekot 6.7. enkä ole kuullut mitään sen jälkeen. Pari viestiä laitoin tilauksen jälkeen, mutta en saanut vastausta.

Tilasin pyörän s4crossista. Paketti tuli puolessatoista viikossa, mikä oli positiivinen yllätys, mutta runkoko oli eri minkä tilasin. Ei näin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •