Eleena Leeve, Tuomas Holopaisen olen jonkun kerran nähnyt.
Eleena Leeve, Tuomas Holopaisen olen jonkun kerran nähnyt.
I väntan på ännu dåligare tidet
Jauhojärvi oli mettässä perheineen retkellä. Samoilla asiolla itsekkin junioreiden kanssa. Toki me olimme pyörillä liikkeellä.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Elokuvamoguli Markus Selin kaiveli nenäänsä autossaan Citymarketin parkkihallin invapaikalla. Olikohan naaras Alkossa hakemassa lastia?
Pikkusen teki mieli käydä kurkkaamassa onko invalätkää tuulilasissa.
Heikki Kovalainen vieraili HC Saimalla viikonloppuna. Samaisena viikonloppuna Matti Mononen näytti Angry bird parkissa, että pomppua vielä riittää.
Kari Hotakaisen kajjaanissa kirpputorilla parisenvuotta sitten.
Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
Kona kikapu deluxe 2004
Matleena Kuusniemi käveli taannoin vastaan.
Sami Hyypiän joka käveli vastaan MP23 näyttelyssä viime viikon perjantaina. Olin pitänyt isompana kaverina kui mitä oli luonnossa.
Don't ride faster than your guardian angel can fly!
http://pd.kuvat.fi/
Aamulla Ressu Redford aamiaisella Hotelli Keurusselällä.
En käynyt katsomassa keikkaa eilen, enkä myöskään tänään Finlandersia (parasta aikaa). Mökötän mieluummin yksin.
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Jesse Kaikuranta oli samalla keikalla. Yleisönä, ei lavalla kumpikaan meistä
Alexander Stubb gravelöimässä Espoon kepussa reippaan "moi!"- huudahduksen kera.
The older I get the faster I was
Keke Rosberg, vuosituhannen vaihde, Saalbach-Hinterglemm
Saksan reissulla toissa viikolla Sale ja Jenni oli samassa aamukoneessa (ja jonkinmoinen entourage). Kotvasen joutui rahvas odottamaan koneessa, ennen kuin mustien autojen letka oli poistunut poliisisaattueessa.
Mika Aaltola. Pari sanaa vaihdettiin. Hänellä ei tuntunut olevan kiire minnekään, minulla oli. Harmi, olisi voinut muutamalla kysymyksellä haastaa hänen arvojaan esille.
Kyllä se on ihan ajettava polku...
Jarkko Nieminen
Jos suomalaiset mieshiihtäjät katsotaan kuuluvan julkkisten joukkoon, niin viime viikolla Lauri Vuorinen ja Markus Vuorela syömässä samassa ruokalassa kuin itsekin.
Onks tubettajat julkkiksia? No olkoon, aamulla Kampiapina tuli vastaan Töölönlahdella.
Huutokauppakeisarin vaimoineen Torroxissa, onneksi tajusin ja vaihdoin toiselle puolelle katua.
Taneli Mäkelä lauantaina kävelyllä.
Hannu-Pekka Björkman äsken kävelylenkin loppupuolella.
Sebastian Tynkkysen.
Käveli vastaan Pitkällä sillalla. Kesti pienen hetken ennen kuin tajusin että silmälasit+parta+punamustaruudullinen paita -yhdistelmä oli (kuvista) tuttu. (Ei sillä että olisin möläyttänyt jotain tai mätkäissyt kassilla, jos olisin ollut nopeampi).
Oli arvatenkin tulossa Suvilahdesta Maailma kylässä -festivaalin puhetilaisuudesta.
PS Huomasin tämän jälkeen jääneeni miettimään mitä Tynkkynen tuolla tavaramerkkipaidallaan haluaa - jos ylipäätään haluaa - viestiä ja kenelle...
^ Ei ihan aukene minulle kuin arvaamalla että tarkoitat hänen podcastaavia kansanedustajatovereitaan. No eivät olleet, hehän eivät olleet ko. tapahtumassa mukana.
^ Eikös tuo kolmikko tehnyt jonkin tekoäly biisin? Siis täysin ymmärrettävää, tuskin tuoltakaan ryhmältä olisi oikeaa älyä riittämiin löytynytkään...
Teemu Keskisarjan taisin nähdä Vantaanjoen varressa toissapäivänä koiraa ulkoiluttamassa, ja Jari Sarasvuon tänään aamulla Munkkisaaren nurkilla.
Jos A. Ahtosalo lasketaan niin taisi ajaa juuri vastaan Lakiston golfkentän kohdalla.
Jussi Halla-aho ja Minttu Mustakallio.
Aivan eri yhteydessä, eivät keskenään.
J. Karjalainen ja Mikko Kuustonen ovat täällä samalla keikalla yleisön joukossa ihan kuin me tavikset.
Kirjanmerkit