VelobeGiantElectrobikePirkanPyöräily
Sivu 14 / 16 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 474

Aihe: Kenet julkkiksen bongasit viimeeksi?

Jan Oblak tuli aamulla vastaan lentokentällä ja pojat saivat kuvan muistoksi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Sami Hyypiä motocross sm:n katsomossa. Tai no, en varsinaisesti häntä bongannut, vaan mulle selitettiin asiaa tohkeissaan. Näkemättä olisi jäänyt muuten.
    Kaar ittelles vaa

Huutokauppakeisari tänään Hirvaskankaan apsilla.

Markus Maulavirta lähti juuri naapuripöydästä Muikkuravintola Sammossa.

Huutokauppakeisarin kavelemässä pakumersulleen.

LJL:n Facebookin soratie ryhmässä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    LJL:n Facebookin soratie ryhmässä.
    Pipfeleiden kevät
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Pipfeleiden kevät
    Pyörä käräytti

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jami2003 Katso viesti
    Pyörä käräytti
    Pitää ensi kerralla ottaa netistä piratismikuva niin säilyy maaginen yksityisyydellisyyden tuluskukkaro/tammenlehvä eikä koko maailma näe.
    -L.

Takavuosien juoksijalupaus Kristiina Iisakkila ajoi Naistenmatkantiellä Killon risteyksessä vastaan aamulla, yleensä siellä ei näy muita julkkiksia kuin izmo.

tempokisu Guest
    ^ on vähä outo topicci tuolle havainnolle ( julkkis) ...ja mitään ikinä luvannu. Joo mä lähdin alkulenkille tuntia myöhemmin kun normaalisti työpäivinä.

ps. no nyt kun mainitsit "juoksijalupaus" juuri tänään tuli puhetta asiakkaan kanssa tästä, ja totesin jos en olisi löytänyt pyöräilyä ja tempoa olisin vihannu urheilua koko lopun ikäni. Jäi tuosta "juoksusta" sellainen katkeruus, liiton toiminnan takia.

pps. "takavuosien", 1983...

Hölkötteli vastaan: Mikko "Peltsi" Peltola.
    Melkoisen pitkä sälli :-).

^ 190cm eli on.

näin sen Alman kun oikas tietä ja mä ajoin melkein päin, tunnisti hiusten väristä, jotenkin ei hän silmää miellytä edes luonnossa

Matleena Kuusniemi paikallisessa marketissa. Hän on kaunis livenäkin.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti puppy Katso viesti
    näin sen Alman kun oikas tietä ja mä ajoin melkein päin, tunnisti hiusten väristä, jotenkin ei hän silmää miellytä edes luonnossa
    No haloo, ei me kaikki olla kauniita! mutta lahjakkuus on mun mielestä tärkeämpää, Almalla musiikillista lajakkuutta.
    Miehenä naisystäväksi ...Maisa tai Alma, niin ehdottomasti Alma ( jos niinkun olisi tietyt asiat ...tämä siis pelkkänä ajatusleikkinä )

Ville Myllyrinne heinäkuun alussa.

Ostettiin Ville Haapasalolta hatsapuri-leipä Puumalan torilla, mies paistaa niitä siellä kesän. Jonoa oli ja syystä, hyvää oli.

Soundbreaker vuoden kolmannella pyörälenkillä, autosta tunnistin.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ville Myllyrinne heinäkuun alussa.
    Tämäkään off-topiikka ei petä. Olkoonkin pari vuotta vanha havainto.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti puppy Katso viesti
    Mysteerillisiä havaintoja Jauhojengiläisistä
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    Alman uusin albumi: Uneasy to eye.
    Levyltä löytyvät uusimmat kesähitit ”Kesärannassa lesboja”, ”Pääministerille jauhoa” sekä albumin kruunaava herkkä nokkahuiluballadi ”Miks et sä enää seuraa mua Instassa”
    -L.

Mistä tuli elämää suuremmalla aasinsillalla mieleen, että joku "bongaa isoin julkkis"-kisa voisi olla kova. Kuva ehdoton vaatimus. Tai sitten ei. Yleisesti isoimpana julkkiksena pidetty olisi aina "listan kärjessä" ja muut tätä haastamaan. Kyllä tällä ajan saisi kulumaan, kun väijyisi hoodeilla vaikka Marionia tai Taiskaa.
    Joskus muinoin bongasin Warren Rossiterin, aika iso on hän.
    The older I get the faster I was

Jos joku muistaa K-kaupan Väiskin, näin hänet Kuopion rautatieaseman odotussalissa vartoomassa Helsinkiin menevää yöjunaa. (Tai itse asiassa jotakuta, joka oli tulossa sillä junalla jostain pohjoisempaa. Minä olin se joka odotti Helsinkiin menevää junaa päästäkseen kotimatkalle.)

Se oli minusta oikea bongaus, koska julkkis jonka näkee livenä siellä missä hänet tietää tai voi odottaa näkevänsä ei ole bongattu julkkis.

Vuosi oli 1980. Muistan sen Moskovan olympialaisista...

Julkkisten bongaamisesta seuraava askel on nimmarien tai nykyisin kai selfien pyytäminen. Olen pyytänyt nimmaria vain kerran elämässäni.

Tai hienommin sanottuna se oli omistuskirjoitus, sillä satuin Olympiasatamaan samaan aikaan kuin silloin vielä Suomessa melko tuntematon Jan Guillou. Hänen Hamiltonejaan ei vielä oltu suomennettu, mutta Ruotsissahan ne myivät satojatuhansia ja minullakin sattui olemaan yksi matkalukemisena. (Guillou oli muuten menossa silloin juuri vapautuneeseen Viroon kai metsästämään.)

Samalla matkalla kävi muuten niin että melkein pääsin televisioon. kun joku platinamblondin näköinen nuori nainen yritti saada minulta katuhaastattelua. Käännyttyäni nörppänokkaisesti pois kuulin tilannetta sivustaseuranneelta että mikrofonia päin naamaani työntänyt nainen oli jonkun suositun tv-shown juontaja tai vastaavaa.

Nimeä en ikäväkseni saa päähäni, vaikka luulisin sen tunnistavani. kysymyksen kylläkin muistan: "Pelkäättekö sotaa?" (Se oli siinä tilanteessa aidosti yllättävä kysymys, kun kylmän sodan katsottiin päättyneen eikä tätä nyt käynnissä olevaa ehkä osannut kuvitella kuin joku Jan-Magnus Jansson tai muu teoreettinen tietäjä.) Kaunis hän joka tapauksessa oli. Siis tuo haastattelua yrittänyt nainen, ei professori Jansson.

Minä olen jutellut JJ Lehdon kanssa Ukkohallassa.

Ja nykyään jo edesmenneen Jaakko Kolmosen olen tavannut jonkun kerran.

Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla

Eeki Mantere alias Viktor Kalborrek matkusti samassa bussissa Espoonlahdesta Helsinkiin. En muista vuotta tarkkaan mutta Mantere kuoli 2007 joten se on ehkä tapahtunut joskus 2005 tienoilla. Viktor Kallborrek oli huikee hahmo joskus 70-luvulla jota fanitettiin kaveriporukassa, jollain oli jopa keräilykortti hänestä. Ja myöhemmin tuli myös tunnetuksi Kari Grandina, kaikkien janoisten sankarina.

Tää olis hyvä bongauksen alalaji, satunnaistapaaminen ja jutellut ko. ihmisen kanssa (vaatii että julkkis on jutellut takaisin, mielummin muuta kun "häivy" tms).
    Jos hiihtourheilija kuuluu julkkisten joukkoon, niin satunnaistavatun Jasmi Joensuun kanssa olen jutellut muutaman kerran.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Jos hiihtourheilija kuuluu julkkisten joukkoon, niin satunnaistavatun Jasmi Joensuun kanssa olen jutellut muutaman kerran.
    Minäpä oon jotunut hiplaamaan Kerttu Niskasen nilkkaa. Olimme kaverin kanssa pannoittamassa (ajanotto-siru nilkkaan) hiihtäjiä Iisalmen Paloisvuorella järjestetyissä puistohiihdoissa vuosia sitten.
    Kepa hää on huumori-ihmisiä. Varmaankin teki omat johtopäätöksensä meijän naaman ilmeistä ja tuumas -pojilla taitaa olla mieluisa talkoopesti

Tuosta savotasta jäi mieleen semmonen juttu, kun kaikki muut kisailijat paitsi Nortti tulivat korokkeelle sirutettavaksi. Tälle herralle piti sirupanta erikseen viedä lämmittelyalueelle.
    Jäi vähän semmonen diivailun maku tästä.
    https://yle.fi/uutiset/3-8750608

Tää olis hyvä bongauksen alalaji, satunnaistapaaminen ja jutellut ko. ihmisen kanssa (vaatii että julkkis on jutellut takaisin, mielummin muuta kun "häivy" tms).

Itselläni ei juurikaan tällaisia ole. Ainoa mikä tulee mieleen on Ami Aspelund 70-luvulla, oltiin Kanarialla samassa hotellissa ja kävelin kerran portaat hänen kanssaan huoneeseen. Jotain siinä tuli turistua. Taisin olla 6v.
    Ai joo, tää olikin bongausketju. Mr. Kolmosen kanssa tuli juteltua joo muutamaan otteeseen, kun hää oli kaverin vanhempien naapuri. JJ sattui samaan koppiin ettimään kelkkailuvarusteita.

Mutta bongattu on mm. Matti Rönkä. Ja Paavi.

Elina Leeve tuli vastaan kissakahvila Helkatissa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •