Sivu 37 / 38 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 1124

Aihe: www.bike24.de

^Ei tarvinut edes appsia, kun paketti on saapunut PostNordin terminaaliin seurantasivulta löytyy valitse toimitus ja voi valita päivän. Aikahaitari kuitenkin tuo 08-16...

Niin no itse seuraan tuolla apilla paketteja niin helposti sen siitä napsauttaa.

Tiistaina 13.4. tilaus, tänään DHL lähetti toi ovelle. 6 pv, ok!

Ma 12.4 tilaus. Ti 13.4 kuittaus, että pakattu ja noudettu. Sen jälkeen ei ole paketti DHL:n seurannan mukaan liikkunut minnekään. Eka kerta, kun tälleen tökkii saksan kaupat.

Oman pakettini sain lopulta eilen, tosin jos en olisi pakettia itse töistä tullessani hakemut terminaalista, olisin joutunut odottamaan sitä tähän päivään. Vähän reilu 1,5 viikkoa meni tilauksesta. Sinänsä tilaus kyllä oli käsitelty ja laitettu liikkeelle nopeasti, mutta toimitus Saksasta Suomeen oli melko hidas. Kuljetusyhtiö oli Post Nord. Itse asiassa tuolla terminaalissa sanoivat, että kannattaa jättää palautetta B24:lle, sillä he ovat viime aikoina toimittaneet muitakin heidän pakettejaan ja paketeista ovat puuttuneet vastaanottajan yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joten eivät pysty ottamaan yhteyttä toimituksen sopimiseksi. Kyllä ne tiedot olin kuitenkin B24:n tilauksen yhteydessä antanut, joten tiedot olivat jääneet jossain vaiheessa heiltä tallentamatta osoitekorttiin.

Kannattaa puhelinnumero lisätä osoitetietojen co-kenttään tai muuhun tyhjään kohtaan. Aina on ollut puhelinnumero paketissa tuon tekemisen jälkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ramzez Katso viesti
    Itse asiassa tuolla terminaalissa sanoivat, että kannattaa jättää palautetta B24:lle, sillä he ovat viime aikoina toimittaneet muitakin heidän pakettejaan ja paketeista ovat puuttuneet vastaanottajan yhteystiedot (sähköposti ja puhelinnumero), joten eivät pysty ottamaan yhteyttä toimituksen sopimiseksi. Kyllä ne tiedot olin kuitenkin B24:n tilauksen yhteydessä antanut, joten tiedot olivat jääneet jossain vaiheessa heiltä tallentamatta osoitekorttiin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wolfberg Katso viesti
    Kannattaa puhelinnumero lisätä osoitetietojen co-kenttään tai muuhun tyhjään kohtaan. Aina on ollut puhelinnumero paketissa tuon tekemisen jälkeen.
    Täytyy muistaa toi seuraavalla tilauskerralla. Nyt on pari tilausta tullut ilman puhelinnumeroa ja on pitänyt soitella paketin perään, kun en ekalla toimituksella ole ollut kotona.

18.4 laitoin tilauksen ja 21.4 sain paketin. Vajaat 10 pakettia tuolta tilannut vuodesta 2019 ja homma on pelannut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti misopa Katso viesti
    Ma 12.4 tilaus. Ti 13.4 kuittaus, että pakattu ja noudettu. Sen jälkeen ei ole paketti DHL:n seurannan mukaan liikkunut minnekään. Eka kerta, kun tälleen tökkii saksan kaupat.
    Paketti saapui eilen. Sillä oli kaksi eri lähetystunnusta. Sillä toisella (joka tuli mailiin) seuranta näyttää edelleen lähtöpistettä.

Onko tietoa kuinka kauan reklamaation käsittely kestää? 29.4. ilmoitin viallisesta tuotteesta sähköpostitse sekä nettisivun kautta. Vielä ei ole kuulunut mitään.

^ Contact & FAQin alla on mm reklamaatiot ja tilausmuutokset. Ainakin tilausmuutoksiin ovat reagoineet päivässä tai kahdessa, on tullut töpeksittyä enemmänkin viime aikoina. Se mikä nyt mättää on se, että DHL on yrittänyt toimittaa kaks kertaa peräkkäin työpaikkaan ilta-aikaan. Mä en voi käsittää, 30-40 kertaa on sujunut niin kuin pitää mutta nyt niillä on linja muuttunut ja paketteja yritetään toimittaa ilta-aikaan. Vaikka on selkeästi firman nimi mainittuna, ja ihan tunnettu firma eikä omakustanne. Saman olen huomannut aikaisemmin levy- ja leffatilauksissa, jotka olen pyytänyt useimmiten kotiiin - eli siis illalla toimitetaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BB Holland Katso viesti
    ^ Contact & FAQin alla on mm reklamaatiot ja tilausmuutokset.
    Juuri näin tein ja lisäksi vastasin tilausvahvistussähköpostiin.

Keskiviikkona tein reklamaation nettisivujen lomakkeen kautta viallisesta renkaasta ja tänään perjantaina tuli viesti, että laittavat uuden tulemaan, vanhaa ei tarvitse palauttaa. Nopeaa ja mutkatonta!

Bike24-pikatoimitus on loistava, vaikka sitä harvoin tulee käytettyä. Tilaus eilen puolen päivän maissa, paketti tuli juuri kotiovelle.
    Rule #1: Obey The Rules

Tuli juuri ilmoitus, että paketti on kyydissä. Helatorstaina? Työpaikalle. Miten tämä yhtäkkiä on näin vaikeata, kun vuosikausia pelasi täydellisesti.

24 yllätti taas positiivisesti, viime tiistaina tilaus sisään ja tänään DHL soitti voiko tuoda ilta kahdeksan ja yhdeksän välillä...

Itsellä näiden ja postin yhteispeli on toiminut aika hyvin, nyt tosin stressitesti, eli isompi paketti tilauksessa, saa nähdä polkeeko kusti vai dhl-pate.

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nure Katso viesti
    24 yllätti taas positiivisesti, viime tiistaina tilaus sisään ja tänään DHL soitti voiko tuoda ilta kahdeksan ja yhdeksän välillä...
    Miten olet saanut Bike24:n laittamaan puhelinnumerosi pakettiiin? Mulla ne jättää sen aina laittamatta jonka takia paketti ei mene paikalliseen ärrään jonka olen dhl:n apissa valinnut ensisijaiseksi toimitusosoitteeksi vaan kuriiri yrittää toimitusta kotiin. Eilen just kusi next day delivery tän takia. DHL:n aspa sanoi että he ovat olleet monesti yhteydessä Bike24:ään että laittakaa nyt ne puhelinnumerot mutta ei kuulemma ole auttanut.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

C/o-kenttään puhelinnumero laittamalla on aiemmin toiminut, kuten tässäkin ketjussa on useampaan kertaan mainittu. Eikös se enää toimi..

^^En tiedä/muista miten olen laittanut, vuosia ko. firmasta tilaillut ja siellä se vaan osoitetiedoissa on... Sama pätee myös Nallekarkkikaupan kanssa...

Ok. Mulla on vaan siellä omissa tiedoissa siinä kohtaa missä puh.noa kysytään. Osoitetiedoissahan ei varsinaista paikkaa ole mutta lisäänpä sen tuonne c/o kenttään. Kiitokset.

​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zort Katso viesti
    Miten olet saanut Bike24:n laittamaan puhelinnumerosi pakettiiin? Mulla ne jättää sen aina laittamatta jonka takia paketti ei mene paikalliseen ärrään jonka olen dhl:n apissa valinnut ensisijaiseksi toimitusosoitteeksi vaan kuriiri yrittää toimitusta kotiin. Eilen just kusi next day delivery tän takia. DHL:n aspa sanoi että he ovat olleet monesti yhteydessä Bike24:ään että laittakaa nyt ne puhelinnumerot mutta ei kuulemma ole auttanut.

Voisko se olla, että tuo Next Day paketti yrittää tulla väkisin kotiin vaikka apissa lukis muuta? Ei mulla ainakaan ole puh numero, kuin sille varatussa kentässä muodossa +358 ja mielestäni se on kyllä paketeissa lukenut. Tosin olen kyllä tainnut antaa valtakirjan kotiin toimitukselle.

Edit. Oli vanha paketti tossa lojumassa. Eihän siinä mitään puh numeroa ollu. Täytyypä Co kenttään lisätä itekkin numero.
    Antza44 muokkasi tätä : 18.05.2021 at 17.01
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Bike24-pikatoimitus on loistava, vaikka sitä harvoin tulee käytettyä. Tilaus eilen puolen päivän maissa, paketti tuli juuri kotiovelle.
    No eipä oikein ole. Tilaus sunnuntaina sisään, ei ole vieläkään edes lähtenyt DHL:llä tulemaan. Yleensä tuolla halvemmalla kuljetustavalla on tullut aika liukkaasti Saksasta tänne.

Shipper has generated a shipment label, but the shipment has not yet been handed over to DHL.

Toivottavasti ehtii edes viikonlopuksi, jotta ehtii remppaamaan pyörää ja ajelemaan ensi viikolla kun on lomaa.

^Pummaa rahat takaisin. Itsellä toiminut pariin otteeseen juurikin kuin junan vessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuplaO Katso viesti
    ^Pummaa rahat takaisin. Itsellä toiminut pariin otteeseen juurikin kuin junan vessa.
    Joo, odotellaan nyt pari päivää. Välillä näitä lähetyksiä ei ehditä edes rekisteröidä ennen kuin paketti on kourassa.

24:n sivuilta pääsee seuraamaan tilauksia jos on ostettu sisäänkirjautuneena. Mun lauantaisen tilauksen kohdalla näkyy seurannassa dpd:n tieto vastaanotetusta pakettitiedosta, paketti odottaa vielä autoa.

^Voiks ostaa muuta kuin kirjautuneena vai onks joku "Guest" vaihtoehto? Hieman nuo kuljetukset vaihtelee, viimeinen paketti tuli DHL:llä koko matkan mutta alkuvuodessa loppumatka Postin kuljettamana...

Oon mä joskus muistaakseni ostanut noinkin, suoraan paypalilla.

Eipä tullut pikatoimitus perille, vaikka oli co:ssa puhelinnumero. Seuranta päivittyi äsken muotoon ”Delivery attempted; recipient not home” , ei puhelua, eikä tuossa alhaalla ole käynyt kukaan.

Toi on jotenkin vaan niin saksalaista toimintaa, ei mene järkipuhe perille. DHL:stä onneksi neuvoivat esim. sen, että jakeluohjeita voi jättää tuonne https://mydhl.express.dhl/fi/fi/help...ml#/contact_us siinä vaiheessa kun paketti on lähtenyt ja rahtikirjan numero on tiedossa. Saas nähdä miten kauan kestää ennen kuin ne vastaa reklamaatioon puuttuneista pinnoista. Ovat reagoineet tilauksen muutospyyntöihin kyllä hyvin.
    ScottEvo91,Scott TeamRacing92, ScottBoulder92,SunnVertik97,CdaleJekyll01Jekyll03, Scalpel06RushCarbon07,ColnagoDream02, Colnago EPS12, LeftyWhite3Fat18

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •