Sivu 30 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930
Näyttää tulokset 871 - 887 / 887

Aihe: www.bike24.de

^Tämä on ehkä pk-seudun ongelma, kun paketti voi tulla milloin vain n. 16:30 - 22:00 välissä, eikä mitään tarkempaa tietoa anneta.

Mulle tuli siis tällainen viesti torstaina 16:29 sähköpostiin:
    "Hei XXX
    DHL Express -lähetyksesi rahtikirjan numerolla xxxxxxx lähettäjältä DHL PAKET toimitetaan TÄNÄÄN päivän loppuun mennessä. Lähetyksen vastaanotto edellyttää allekirjoitusta.
    Huomaa, että toimitustapaohjetta ei voitu noudattaa tässä lähetyksessä. Yleensä tämä johtuu lähettäjän asettamista rajoituksista."

Ja siis mun kohdalla tämä on epäpalvelua. Vaikuttaa hyvältä, mutta on käytännössä huono. Parhaiten mun kohdalla toimii Posti ja PostNorden, joiden paketit saan tuosta asiamiespostista 200m päästä.

www.bike24.de

Mulle kelpaa ne DHL-noutopisteet, parempi kun voi valita milloin hakee. Niitä voisi kyllä olla vähän tiheämmin pääkaupunkiseudullakin. Joka paketille tosin erikseen valitsen sen noutopisteen.

11.8 illalla jätin tilauksen ja 15.8 aamupäivällä paketti käsissä. Nopeaa sanoisin

Joo, mullekin tuli paketti eilen paria minuuttia vaille klo 22. DHL kuski kuitenkin soitti etukäteen, että sopiiko toimitus vielä. Kolme tilausta tullut tänä vuonna tehtyä täältä. Ei ole ollut mitään valittamista.
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Kyllä on ihme firma. Suomeen paketti tuli alta aikayksikön, mutta kotiin toimitus ei oikein mennyt kuin elokuvissa. DHL oli ilmeisesti käynyt useita kertoja kokeilemassa paketin toimittamista ja sitten pyytäneet puhelinnumeroni bike24:stä. Tämän jälkeen sain ensimmäisen kerran tietää, että paketti on toimituksessa. Löysi perille 15 päivää tilauksesta.

Mitään vahvistusta tai seurantakoodia en saanut sähköpostiini. Kyselin pariin kertaan paketin perään - kukaan ei vaivautunut vastaamaan.

Kaiken kaikkiaan asiakkaan informointi toimituksesta oli niin surkeaa ( sitä ei ollut ) etten ole aiempaan ikinä törmännyt. Tuosta pääsee surkeampaan suoritukseen vain sillä, ettei paketti löydä perille ja rahat menivät.

Tavara vastasi tilausta, joten tämä meni oikein.

katoitko kaikkien sähköpostien roskapostit

Bike.24 ei aina saa laitettua puhelinnumeroa lähetykseen, silloin pitää itse tsekata seurannasta missä paketti kulkee ja tehdä muutos jakeluun.
    Näin mulle kerrottiin DHL:stä kun sattui samanmoinen tapaus, ei tullut ilmoituksia paketin saapumisesta!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lateksi Katso viesti
    Bike.24 ei aina saa laitettua puhelinnumeroa lähetykseen, silloin pitää itse tsekata seurannasta missä paketti kulkee...
    Moni muukaan toimittaja ei laita pakettiin puhelinta mikä hankaluttaa paketin toimittamista. Jo monta vuottaa olen laittanut puhelinnumeron katuosoiteen toiselle riville niin on sekin onklema ratkaistu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti metusala Katso viesti
    Moni muukaan toimittaja ei laita pakettiin puhelinta mikä hankaluttaa paketin toimittamista. Jo monta vuottaa olen laittanut puhelinnumeron katuosoiteen toiselle riville niin on sekin onklema ratkaistu.
    Tuo on hyvä idea, otetaanpa käyttöön.
    Oman tilaukseni teki hankalaksi se, etten saanut tosiaan mitään vahvistusta tilauksesta eli seurantanumeroa ei ollut. Katsoin roskapostit, ei ollut sielläkään.

Mä olen onnistunut löytämään seurantanumeron Bike24:n sivulta omista tiedoista.
    Tilauksen tiedoissa on ainakin mulla linkki mikä vie suoraan DHL:n sivulle

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nelli Katso viesti
    Mä olen onnistunut löytämään seurantanumeron Bike24:n sivulta omista tiedoista.
    Tilauksen tiedoissa on ainakin mulla linkki mikä vie suoraan DHL:n sivulle
    Hyvä tieto. Olen yleensä tilannut tuotteeni ilman rekisterötymistä ”as a guest”, koska en halua turhia mainoksia sähköpostiini. Täytyy varmaan rekisteröityä jatkossa, jotta olisi ainakin jokin varmuus tilauksesta.

Todella nopea tuo firma on toimituksissa ja siellä on laaja tuoterepertuaari, joten eiköhän rekisteröitymisellä ja puh.numeron syöttämisellä osoitekenttään jatkossa pärjää.

Ei noilta tuu mainoksia ilman lupaa, olen rekisteröitynyt moneen fillarikauppaan, koska se helpottaa omaa asiointia.

Säätöä ilmassa. Yritin tilata perjantaina satsin tavaraa. Kaikki tiedot yms täytetty ja klikkaan order nappia. Sitten ilmestyi teksti: order allready made, contact shop. Samalla ostoskori pysyi täytenä, sen pitäis tyhjentyä tässä vaiheessa. Kyllästyin ja jätin asian ja tilaamisen sikseen.
    No, just tuli kysymys että tilaako herra oikeasti tismalleen samat kamat kahdessa peräkkäin tehdyssä tilauksessa.
    Kummallekkaan tilaukselle ei ole tullut vahvistusta spostiin eikä hlökohtaisiin tietoihin.

^Millä maksoit? Tässä suhteessa PayPal on hyvä, kun myös sieltä tulee erillinen kuittaus velotuksesta.

Laitetaan tännekin. Tilasin viime pe klo 16.36 Bike24:sta muutaman tarvikkeen. Shippausilmoitus tuli kolme varttia myöhemmin. DHL toimitti paketin eilen klo 19.30. Eli toimitus otti reilut 2 arkipäivää.

Tilauspuoli toimii hyvin ja nopeasti, joten tilaan mielelläni täältä jatkossakin. Jälkipelistä (palautukset, reklamaatiot jne) ei ole kokemuksia.

Vastapainoa postilakolle. Tilaus loppuviikosta, pientä säätöä tilauksen kanssa sähköpostilla (unohtuneiden lisäys) viikonloppuna. Maksu tilisiirtona maanantaina, paketti perillä perjantaina.

Kauppa ilmoittaa, että saatavuus varmistuu vasta, kun rahat on tilillä. Oman tilauksen jälkeen ennen tilausvahvistusta saldot oli pudonneet vajaiksi. Saa nähdä kun paketin avaa, tuliko kaikki kerralla, kun ilmoitusta jälkitoimituksesta ei ole.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •