VerkkokauppaElectrobikeImatraRideFenixonactive
Sivu 2 / 135 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 52 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 4023

Aihe: Iisalmen yhteislenkit

Minäpä yritän joku söndag tai jonain elsepäivänä tulla kruisaamaan, tosin tämä suakelin vanhan talon puolikkaan purku/korjailu vie niin paljon aikaa, että ihan onniakin ahistaa, onneks on jo oma sauna. Tuuppa usko joskus muutes puijolle kruisimaan maastokökkänälläs!!!

di luca Guest
    Onko huomenna lähtijöitä? Keliä luvassa. Minulla olisi toive mieluummin tasasemmasta lenkistä kuin kovin mäkisestä, kun oon ollunna kippeenä ja viime päivinä oon ajanut semmosia vajaan tunnin lenkkejä. Tänäkin aamuna särki reisiä mukavasti kuin yli neljän tuniin ajon jälkeen eli ei vielä oikein kule enkä ole toipunut. Myös rauhallisen vauhdin asennetta toivon, että olen vielä palatessakin elossa ja voin jatkaa menestyksekästä Giron ajoa. Pittää kiirettä poiketa Iisalamessa tiältä Italiasta ja polokasta porukan lenkki ennen päivän kisaa; no sehän on hyvä lämmittely!

Peukalo ylös

Kyllä niitä polkijoita ehkä löötyy muitakin kun me ja kun taetaa kesänenkin tulla. En vielä tiedä suuntaa vuan ajellaan voenin mukaan.Tässä torstaina polettiin Juminen jotta satanen on sitten rikottu tälle suvelle.
    Siis kaekki joukolla Mehevälle huomen aamunna klo 9o

Jee jee matka suuntautui Ahkiolahdelle jossa nautittiin kahvit munkilla.Paluu matkalla käännyttiin Martikkalasta Lapinlahdelle Nerkoonniemen kautta kaupunkiin.Matkaa kertyi 110km keskari liki 27km/t . Vauhti kesti aisoissa ja saimme ajella hyvin kesäisissä keleissä jopa hihoitta ja ilman pitkiä lahkeita.
    Kiitoksia porukalle.. Kammenkiertäjiä oli tänään 9
    http://www.harbom.com/kuvat1.htm

di luca Guest
    Jos ei muut ottaneet lukemia, niin Mehevältä Ahkiolahteen 45.5. km kn 25.5 ja takaisin Lapinlahden kautta 58.3 km kn 28. Elossa ollaan vielä vaikka lähtiessä arvelutti.

mikahu Guest
    Hyvä ilma ja hyvää juttuseuraa, eipä siitä lenkki paljoa parane. Jyrkkä kyllä kiinnostaisi ensi sunnuntaina, mutta lauantain saunailta saattaa pitää poissa viivalta. Jospa sitä tulee ruukkia käytyä katsomassa joku muu viikonloppu tänä kesänä..

P.S. Sirviön Juse taitaa olla hirmu iskussa?!
    mikahu muokkasi tätä : 21.05.2007 at 21.50

Onko kukaan lähössä nyt sunnuntaina ajelehtimaan. Oon sillä suunnalla niin voisin vaikka kävästä. Vaikka semmonen +-100km? Ja klo 9 eikös oo lähtö?

di luca Guest
    Lähtijöitä varmaan on eli 9.00 Mehevältä suuntana Jyrkkä aika tasan 100 km.

Meinasitteko ajaa edestakasin sonkakosken tietä vai miten? Ei kait kahvitaukoa .

di luca Guest
    5-tietä Jyrkän risteykseen ja Sonkakoskelle ja Jyrkälle ja Sonkajärven kautta pois, kahvit esim. Sonkajärvellä. Jyrkän ruukin kahvila aukee vasta 12 jälkeen, Korpihallan Arto selvitti aukiolon, muuten kahvit olisi ollut siellä. Ja kahvithan kuuluu tietenkin asiaan!

di luca Guest
    Minulla jatkuu tämä taati elikä paskoo on piässsä liikoo enkä tule huomenna. Hengityselimet ei nyt tykkää kovista nousuista ja pitkästä lenkistä. Ajelen itse kevyesti omaan tahtiin huomenna, jos hyvältä tuntuu. Ajelkeehan immeisiks!

ns.09 lenkki ajettiin Jyrkän Ruukille kunnon kesäkelissä.Matkalla kohdattiin muitakin kamminkiertäjiä, joku joka herännyt myöhään eikä siten kerennyt meijän matkaan. Kampee kierrettiin n.110km keskivauhdilla 26km/t matkan potretti sivulla http://www.harbom.com/kuvat1.htm Kiitokset mukana olleille

Huutomerkki!

Hei veljet. Minne matka sunnuntaina? Käydäänkö Varpaisjärven Essolla kahvilla (ikkunapöytä)?
    "Lapasesta lähti..."

Peukalo ylös

Jopa joo huomista lenkin suuntaa ei vielä sovittu vuan mahollista se olis Esim.Matalalahti , Paisua Juminen Varpaisjärvi niin johan pyönävesi maistuis..
    Kahotaan ja sovitaan..

di luca Guest
    Sen verran toipunut, että tulen suatille.

Peukalo ylös

Yhteislenkille lähti 11 polkijaa, reitti suuntautui Matalalahti,Paisua,Jumisen kautta Varpaisjärvelle jossa tankattiin pyönävettä. Väisäsellä uusi tankkaus Kiitoksen tarjojille.. Matkoo kertyi 110km keskari hännillä 27,5 Kärki purttasi pariin otteeseen ja saivat siiten ootella häntiä.Ilmat suosi ja kaikki jaksoi hienosti uupumatta.
    Kuvia matkalla: http://www.harbom.com/kuvat1.htm

Onkos ketään tulossa huomenna VOIMApoloku tapahtumaan?

http://www.savonvoima.fi/asp/system/...39&S=0&C=22224

Peukalo ylös

Yhteislenkillä poljetiin Koirakoskelle Ainon kahvilalle munkkikahville.Palailtiin Saarimäen kautta kaapunkiin, kun satanen jäi vajaaksi jatkettiin Lapinlahden kirkko kiertäen ja Väisäselle kinkkusämpylöille arvatkee maistuiko?
    Matkoo kertyi 141km

Peukalo ylös Yhteislenkki 17.06.2005

Ensi sunnuntain lenkki kaavailu : Kauppilanmäki - Vieremä - Sahalmi - Kiuruvesi (kahvit ) ja kotiin Iisalmeen n.105km Näin jos ei sada. Tervetuloo myös uudekin ajajat. Siis 9.00 Mehevällä Kuvia lenkeiltä
    http://www.harbom.com/kuvat1.htm

Peukalo ylös

Yhteislenkki ajettu kauniissa kesäkelissä ja mukaan oli uskaltautunut myös kauniimman sukupuolen edustaja. Matka suuntautui Sonkajärvi-Takkomäki-Ryhälänmäki-Kauppilanmäki-Vieremä jossa kahvit, jatkettiin Salahmin kautta Kiuruvedelle ja kotiin matkaa kertyi n.130km
    Kiitokset
    harbom muokkasi tätä : 17.06.2007 at 16.14

Peukalo ylös Yhteislenkki 24.6.2007

Juhannuksen jälkeinen sunnuntai 24.6 klo.9.oo ajellaan lenkki jos ajajia on.
    Suunta vois olla Kotikylä-Martikkala-Lapinlahti tai voimme käydä Ahkiolahdessa ensin joilloin se satanen täyttyis. Vuan kahotaan ja sovitaan sit Mehevällä..
    Sitä ennen kaunista juhannusta.

di luca Guest
    Jos ajetaan Martikkalassa, niin tulenpa minäkin kokeilemaan mukana oloa. Mulla on ollut vhähn ajohymööri kateissa, mutta nyt vois kopasta taas.

Nauraa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti di luca Katso viesti
    Jos ajetaan Martikkalassa, niin tulenpa minäkin kokeilemaan mukana oloa. Mulla on ollut vhähn ajohymööri kateissa, mutta nyt vois kopasta taas.

Yksi naapuri on menojen takia ainenkin kääntymässä Martikkalasta Lapinlahdelle enkä minäkään välttämättä tarvii satoja kilometrejä Kahotaan
    kuin kampi kiertyy.

di luca Guest
    Niin oli eilen kuusi ajajaa Martikkalan lenkillä. Kait taas ensi sunnuntaina. Toivomus olisi minulla lenkistä, jolta pääsee välistä pois kotiin, en nimittäin jaksa ajalla vielä mitään yli 120 km lenkkiä enkä mielellään aja edes takaisin samaa pätkää. Mulle riittää ajassa semmonen 3-4 h mielummin alle 27 keskarilla, että peekoota tulisi riittävä osa lenkistä. Nyt oli 215 min lenkistä 25 min oli veekoota, joka oli kohtuullinen. Tuntuu kuitenkin keuhkoputkessa hieman, joten olisi meikäläisen ajeltava vaan rauhallisemmin kuin tuommonen 27,5 keskari ihan terveyssyistä, että yleensä pystyisi ajamaan loppukesänäkin. Tulehan Harbom mukaan sunnuntaina, niin ajan takiaisena taakapyörässä (tai päinvastoin) ja annetaan muiden mennä sitten miten menevät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti di luca Katso viesti
    Niin oli eilen kuusi ajajaa Martikkalan lenkillä. Kait taas ensi sunnuntaina. Toivomus olisi minulla lenkistä, jolta pääsee välistä pois kotiin, en nimittäin jaksa ajalla vielä mitään yli 120 km lenkkiä enkä mielellään aja edes takaisin samaa pätkää. Mulle riittää ajassa semmonen 3-4 h mielummin alle 27 keskarilla, että peekoota tulisi riittävä osa lenkistä. Nyt oli 215 min lenkistä 25 min oli veekoota, joka oli kohtuullinen. Tuntuu kuitenkin keuhkoputkessa hieman, joten olisi meikäläisen ajeltava vaan rauhallisemmin kuin tuommonen 27,5 keskari ihan terveyssyistä, että yleensä pystyisi ajamaan loppukesänäkin. Tulehan Harbom mukaan sunnuntaina, niin ajan takiaisena taakapyörässä (tai päinvastoin) ja annetaan muiden mennä sitten miten menevät.
    Viehän se kaveri lenkille jotta se innostuisi siitä Vesan "Hopeanuolesta"
    Uusi Olmon omistaja kävi tuossa pyörän säädössa Vesa teki säätöjä
    Kävimme Vesan kanssa VK harjoittelussa Kirmalla 47 Ohenmäen suoralla

di luca Guest
    Minä ajelin tänäänä peekoota 70 km ihan omalla tyylillä (veekoota tuli 5 min!) keskari tuli 25,5 ja kokeilen huomenna veekoota. Toivottavasti keuhkoputki kestää.
    Pitää katsoa tuota pyörää kaiman kanssa yhdessä, on varmaan ihan ok jos vaan koko käy.

di luca Guest
    Tuaspa huomenna lähtö klo 9.00 Mehevältä.

Hymy

Saatampa tullakin. Ajettiin Veskun kanssa yö ajelu pe-la yönä 70km ja lauantaina Tahkolla Vesa ja Mikan peesissä joten saa nähä mitä koivet tykkää eli mitä jaksaa..

Peukalo ylös

Lenkkiaamu valkeni synkän sateisena.Sade oli verottanut polkijoita, lähdössä oli 3 säätä pelkäämätöntä. Ajeltiin Nerkooniemi-Lapinlahti-Martikkalan kautta kotiin.Pariila jatkolenkillä 100km täyttyi.Lopusta sääkin kävi kesäiseksi.

di luca Guest
    Nyt on hyvä tunnelma, kun alkaa jaksaa ajaa normaalisti ja jaloissa on jottain jöötin tyylistä. kiitos vaan tämän päiväisestä lenkistä!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •