GiantHelkamaRideElectrobikeHusqvarnaBikeshop
Sivu 124 / 124 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 74 114 122 123 124
Näyttää tulokset 3.691 - 3.697 / 3697

Aihe: Fillareita muksuille

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miz Katso viesti
    Joo kyllähän nämä pitää vielä peräkanaa testata.
    Toi keula on meille vähän overkill, mutta muuten tässä ois tonnilla paljon pyörää.
    Unohtamatta lasten fiiliksiä pyörästään, jotka kannustaa ajamaan versus tarpeet täyttävä ja talliin jäävä peruspyörä.
    Juu. Näitähän sai joskus tammikuussa tosi halvalla saksasta. Taisi olla alle 900e h10 versio, jonka pojalle hankin.

Tubeless kiekot ja kaikki valmiina.

Tässä olisi kyllä oikeinkin hyvä ja halpa vaihtoehto. Saattaisin liipaista aika nopsaan tilauksen.

https://bikebox-shop.de/marken/orbea/a-27409-129270/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Tässä olisi kyllä oikeinkin hyvä ja halpa vaihtoehto. Saattaisin liipaista aika nopsaan tilauksen.

https://bikebox-shop.de/marken/orbea/a-27409-129270/

Kiitos vinkistä, kurkkasin foorumille vielä ennen kaupoille lähtöä, ja liipaisin tämän!
    Sopii paremmin meidän kundille, kun ei tarvita trailipyörää. Ja meni haluttavuusseulasta läpi kuitenkin.

Mulla S-kokoinen laufey ja pituutta 166 cm. Mun mielestä on ollut tosi hyvän kokoinen pyörä tuollaiseksi jokapaikanhöyläksi. Oon ajanut sillä kaikkea Työmatkan ja bikeparkin väliltä. Neulaspolkuja, kivikoita, Turun seudun jyrkimpiä mäkiä, droppeja ja hyppyjä. M-koossa satulaputken korkeus rajoittaisi jo meikäläisen elämää, enkä ostaisi sitä yhtään pienemmälle. Uudemmissa taitaa S-koossakin olla 150mm dropperi korkeussäädöllä

Jos tarkoituksena on ajaa helppoja maastoja ja koulumatkaa niin Alma on Orbean pyöristä varmasti parempi vaihtoehto. Ja kyllä silläkin ihan oikeassa maastoajossa pitäisi pärjätä, mutta hyppimiseen ja rymistelyyn Laufey on oiva valinta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti miz Katso viesti
    Kiitos vinkistä, kurkkasin foorumille vielä ennen kaupoille lähtöä, ja liipaisin tämän!
    Sopii paremmin meidän kundille, kun ei tarvita trailipyörää. Ja meni haluttavuusseulasta läpi kuitenkin.
    Joo, niin tajusin viesteistäsi.

Oman pyörän tulo kesti hetken. Tilasivat käsittääkseni pyörän varastolta ensin kaupalle ja kasasivat sen huolella ennen lähetystä.
    Luotettava kauppa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti M A Katso viesti
    Mulla S-kokoinen laufey ja pituutta 166 cm. Mun mielestä on ollut tosi hyvän kokoinen pyörä tuollaiseksi jokapaikanhöyläksi. Oon ajanut sillä kaikkea Työmatkan ja bikeparkin väliltä. Neulaspolkuja, kivikoita, Turun seudun jyrkimpiä mäkiä, droppeja ja hyppyjä. M-koossa satulaputken korkeus rajoittaisi jo meikäläisen elämää, enkä ostaisi sitä yhtään pienemmälle. Uudemmissa taitaa S-koossakin olla 150mm dropperi korkeussäädöllä

Jos tarkoituksena on ajaa helppoja maastoja ja koulumatkaa niin Alma on Orbean pyöristä varmasti parempi vaihtoehto. Ja kyllä silläkin ihan oikeassa maastoajossa pitäisi pärjätä, mutta hyppimiseen ja rymistelyyn Laufey on oiva valinta.
    Jep. Layfeyn menoa voi myöskin säätää renkailla. Vaihdeltiin pojan pyörään kapeampaa xc kumia alle, mutta saa kuulemma laittaa 2.6" rengasta takaisin keskuspuistoon. Pito ja pehmeys juurakossa kuulemma tärkeämpää, eikä vauhdilla ole merkitystä.

Mulla on nyt työmatkapyöräilyä varten 2.2” kisakunkut tuossa ja onhan se ihan eri pyörä kuin 2.6 dhf/xr4 kombolla, joka sekään ei ole tahmeimmasta päästä pitoonsa nähden. Laskin myös stemmin mahdollisimman alas ja vaihdoin orkkis 45mm tilalle spessun 50mm stemmin. Aika paljon on tullut segmenttienkkoja xc-laufeyllä, vaikka on stumppi evokin ajossa.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •