Sivu 152 / 152 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 52102142150151152
Näyttää tulokset 4.531 - 4.545 / 4545

Aihe: harjoitusvastus??!!

Selviää ihan tätä ketjua lukemalla. Google auttoi viidessä sekunnissa.

https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...72#post3009472

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Selviää ihan tätä ketjua lukemalla. Google auttoi viidessä sekunnissa.

https://www.fillarifoorumi.fi/forum/...72#post3009472
    Kiitos. Ei osunut minun englanninkieliseen hakukuplaani, jossa muutamat tuosta tarrasta puhuivat.

Kalibrointituska taas oli todellista ja näitä juttuja löytyy ulkomaalaisista keskusteluista paljon. Kannattaa kokeilla eri laitteilla, jos on mahdollista.

Elite suito tuli hankittua tulevaa talvea varten, myetraining:n kanssa pyöritellyt tuota nyt jonkun verran, mutta jostain syystä ei tunnu toimivan vastuksen säätö appin puolelta ollenkaan. Watit muuttuu padillä, muttei trainerin puolella. Laitoin supporttiin kyselyä, mutta olisko jollain kokemusta vastaavasta?

Pitkän funtsailun jälkeen päätynyt siihen, että edes nämä uudemmat Androidit (Bluetooth 5.0 & ANT+) eivät osaa ohjata näitä laitteita, lukea dataa noista ainoastaan? Garminin ajotietokone pääsi viimein 'sisään' Suitoon, ja tuolla voi tosiaan säätää vastusta ja näemmä myös PWR moden tehoa - tärkeimmät listattuna..

Mutta kysymys siis, eli käyttävätkö muut PC:tä treinerin ohjaamiseen yleensä, vai onko joku saanut homman toimimaan pelkillä mobiililaitteilla?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti das_rad Katso viesti
    Pitkän funtsailun jälkeen päätynyt siihen, että edes nämä uudemmat Androidit (Bluetooth 5.0 & ANT+) eivät osaa ohjata näitä laitteita, lukea dataa noista ainoastaan? Garminin ajotietokone pääsi viimein 'sisään' Suitoon, ja tuolla voi tosiaan säätää vastusta ja näemmä myös PWR moden tehoa - tärkeimmät listattuna..

Mutta kysymys siis, eli käyttävätkö muut PC:tä treinerin ohjaamiseen yleensä, vai onko joku saanut homman toimimaan pelkillä mobiililaitteilla?
    Ipadillä rokkaa sekä Zwift että Bkool ilman mitään kommervenkkejä. Harjoitusvastus on Tacx Neo.

Eri laitteet mulla toki mutta kyllä vanha Android luuri osaa ohjata Wahoo Kickr Corea ainakin kun käytössä Wahoon oma applikaatio.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Oliko jossain ketju/keskustelua rocker plateista? Pari videoo tsekkasin ja saattaisi olla hankintalistalla.

^ ei vissiin omaa. Asia pumpsahtaa esiin siellä täällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viesti
    Eri laitteet mulla toki mutta kyllä vanha Android luuri osaa ohjata Wahoo Kickr Corea ainakin kun käytössä Wahoon oma applikaatio.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
    Sama juttu. Samsungin luuri + Kickr = toimii kuin junan vessa Intiassa. Ainakin Wahoo ja TR appit, muita en ole kokeillut

Oliko jossain ketju/keskustelua rocker plateista? Pari videoo tsekkasin ja saattaisi olla hankintalistalla.
    Tällainen on mullakin ollut hankinnassa jo useamman viikon, ei vaan oikein saa päätettyä millainen sen pitäisi olla ja tekeekö itse vai ostaako valmiin. Ei ole koskaan maastopyöräillessä satuloiden kanssa ollut niin justiinsa ja useampi tunti menee ihan ongelmitta, nyt trainerin kanssa kun on aloittanut pyörittelemään niin tunnin jälkeen jo ihan valmis lopettamaan puutumisen takia. Satuloita olen kokeillut jo useampaa joten jos seuraavaksi sitten tuollaista rockkeria.

CRC:ssä oli Lifelinen perusmalli ok tarjouksessa vielä viikko sitten mutta se meni ohi. Toisaalta kiinnostaisi myös tuo paremmissa malleissa oleva eteen/taakse-liike sivuttaisen lisäksi. Itse rakentaminenkin voisi onnistua jos levyt saisi jossain sahautettua ja tarvittavat osat onnistuu löytämään. Pientä haastetta tuo se kun ohjeissa osat on tietysti englanniksi, sattumalta löysin esimerkiksi että tuo monessa mallissa käytetty vibration mount löytyy täältä nimellä "lieriöeristin"

Jos joku näitä Suomessa rakentelee kohtuuhintaan tai sattuu olemaan valmis ostoslista K-Rautaan niin kertokaa ihmeessä.
    Tästä Facebook-ryhmästä löytyy paljon keskustelua aiheesta https://www.facebook.com/groups/415329188897706

Itsellä asiasta on kokemusta tasan nolla mutta törmäsin myös tähän videoon:

Kyllä toi pitäisi päästä kokeilemaan ennen ostoa, toimiiko itselle vai ei.

Sarisilla on kiikkulauta joka tuon lisäksi tekee edes takas liikettä. Löytyy myös testivideo gplamalta.

Sent from my iPhone using Tapatalk

^Videollahan siis annetaan ymmärtää että kiikkulauta toimii väärin; kallistaa pyörää (putkelta?)poljettaessa väärään suuntaan vs todellinen elämä?

Löysin naamakirjan puolelta videota tosta mun kiikkulaudasta.

https://www.facebook.com/watch/TurboRocksUK/

Itse olen säätänyt aavistuksen löysemmälle omani -> voimakkaampi / herkempi liike ja varmemmin oikein kallistuva. Menee tuossakin ihan oikein, mutta tykkään kiikkerästä.

Itsellä asiasta on kokemusta tasan nolla mutta törmäsin myös tähän videoon:

Kyllä toi pitäisi päästä kokeilemaan ennen ostoa, toimiiko itselle vai ei.
    Joo, kiitos tästä. Olen tollasta miettinyt, mutta ei tarvitse kokeilla - ei jatkoon. Voihan tota vaikka testata heittämällä sängyn patja trainerin alle ja tsekata tuntuuko kivalta.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •