Sivu 81 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3171798081
Näyttää tulokset 2.401 - 2.403 / 2403

Aihe: Nastarenkaat näin yleensä ottaen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti
    ^W240 on todennäköisesti paljon korkeampi kuin Road Cruiser, joten senkin mahtuminen kannattaa varmistaa.

Sileämpikuvioisista Continental Contact Spike 240 on saanut täällä ainakin ihan myönteisiä arvioita. Parhaiten saatavilla oleva Schwalbe Marathon Winter plus myös aivan toimiva, mutta rullaa kai Continentalia huonommin. Ite oon käyttänyt Marathon Wintereitä todella pienillä paineilla, koska suosituspaineilla pito ja mukavuus kärsii.

W240:n ja noiden sileämpien välimuoto voisi olla W106. Vaikka nastoja onkin puolet vähemmän, niin ei ole ikinä ollut itellä kaatuminen edes lähellä niilläkään.

Jos haluaa vähentää renkaanvaihdosta koituvaa vaivaa, niin taakse voisi laittaa ympärivuotiseen käyttöön esim. Schwalbe Marathon GT 365:n kaltaisen kitkarenkaan. Jos taakse laittaa nastarenkaan, niin siinä vähempinastainen versio Contact Spikestä tai Marathon Winteristä ajaa asiansa varmaan ihan hyvin.
    Contact spiket rullaa selvästi paremmin kuin w106 ja paremmin kuin mara winterit. Passelit kaupunkipyörärenkaat köyhälle pablolle, rahamiehille sitten Terrenea tai 45nrthia.

Kah, onnistuin näköjään poistamaan aiemman viestini..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ranttis Katso viesti
    kysyjäkin voi kommentoida minkälainen merkitys rullaavuudella on.
    Hyvä rullaavuus toki on kiva, mutta toissijaista. Tokikaan ihan hirveää täryytystä niska ei kestä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Puskis Katso viesti

Jos haluaa vähentää renkaanvaihdosta koituvaa vaivaa, niin taakse voisi laittaa ympärivuotiseen käyttöön esim. Schwalbe Marathon GT 365:n kaltaisen kitkarenkaan. Jos taakse laittaa nastarenkaan, niin siinä vähempinastainen versio Contact Spikestä tai Marathon Winteristä ajaa asiansa varmaan ihan hyvin.
    Tää oli loistava vinkki! Perus huoltohommat fillarin kanssa sujuu, muttei niin loistavasti että takapyörää vaihtelisi yhtenään mielellään 😄

Tohon SuomiTyresin w240 40mm olin itsekin vertailujeni pohjalta päätymässä, mut täytyy tsekata vielä tuo Continental ja Winter plus. 🙂

Contact Spiken itse tällä hetkellä ostaisin cyclooni jos olisi tarve uusille nastarenkaille koska rullaavuus on tärkeä ominaisuus itselleni. Contact spikestä mulla ei ole kokemuksia mutta foorumin tietäjät sitä jopa hehkuttavat ja lienee lähinnä paras hinta, rullaavuus ja pito kompromissi jos Terrenen Griswoldin noin satkun hintalappu ei miellytä. Kuviota kun katsoo niin luulen että W240 kuvio toimii paremmin joissain lumisateisissa ja loskaisissa keleissä. Lumisateista kun on päivä mennyt ja hyvä tamppaantunut luminen talvisää niin siinä varmasti contact spike on yhtä pitävä ja rullaa siis kaiketi paremmin.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •