HelkamaContinentalElectrobikeRideVerkkokauppaHuntteri
Sivu 2 / 113 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 4 12 52 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 3389

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

  1. #31
    Liittynyt
    05/2003
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    280
    Tänään päivällä Stadi-Porvoo-menopaluureitillä kolmikko Cännäri-Felt-ladybikemikälie, jonka Felt kaatui mun sääreen. Oli tosi noloa kulkea siitä fillarilla himaan koipi verillä, varmaan kaikki ohikulkijat luuli MUN vetäneen lipat jossain. Mä en toivu tästä häpeästä ikinä.
    Kusti polkee: tretjakov+fillari@iki.fi

  2. #32
    Liittynyt
    01/2006
    Viestit
    1.209
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mr.Auer
    Mitens Mikrometri eksyy aina fillarifoorumille vaikka suuri osa mielipiteistä tuntuu olevan pyöräily-tai muuten vaan -vastaisia
    Jos Mikrometri saa valita niin hän kyllä aina liikkuu pyörällä.
    Rajoittuneita piiperöitä vastaan olen.
    Ja aamulla lähden fillarilla liikkeelle.Saa taas NRV:t lepopäivän.
    Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.

  3. #33
    Liittynyt
    01/2006
    Viestit
    1.209
    Kerran jätiin 75 Alfan Hämeentielle yöksi.Uusi alue.Nämä ELF:n hemmot oli kävelly sen yli.Hyppineet katolla.
    Muutin pois.
    Kuluttajakin voi olla oikeassa-ainakin paikassa.

  4. #34
    Liittynyt
    12/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    737


    Olisit vaan myyny sen Alpha-urokses nii ei ois ollu ongelmaa
    Ja ihan vaan tiedoks - ei ne ollu mitään ELF-tyyppejä, vaan Kallion pirinarkkeja. Trust me. Ne veis kyllä sun pyöräskin jos jättäsit niitä siihen yöksi.
    Anyone can do any amount of work provided it isn't the work she is supposed to be doing at the moment.

  5. #35
    Liittynyt
    10/2004
    Paikkakunta
    Parkstad, Hki
    Viestit
    438
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri
    Ketkä ajoivat pöyrisjärven maisemista norjaan tai sieltä pöyrisjärvelle,elokuun ekalla viikolla,oli kolmet jäljet?jotkut sliksi renkaatkin tai kuluneet.kyse ei oo klubilaisista.
    Näimmä varmaankin samaisia jälkiä, sillä oltiin Pöyriksen kierroksella heinäkuun viimeisellä viikolla.



    Mutta, kuka ajelee Tapiolasta Lepuskiin päin arkiaamuisin klo n. 7.45 punakalla maantiepöörällä? Iltapäivällä sit toiseen suuntaan..

    No joka tapauksessa, moikka sullekin _o/
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

  6. #36
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.091
    Kuka kurja on ajanut minun olohuoneessa kun aamulla heräsin niin kuntopyörä oli parhaalla paikalla keskellä olohuonetta sohvan paikalla??

  7. #37
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elmiira
    Näimmä varmaankin samaisia jälkiä, sillä oltiin Pöyriksen kierroksella heinäkuun viimeisellä viikolla. /
    Jaaha,millasella porukalla olit liikeellä?missä kurvailitte.Meidän kuvia nähtävillä MTBCF:n sivuilla valokuvat-lappi-06

  8. #38
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP
    Kuka kurja on ajanut minun olohuoneessa kun aamulla heräsin niin kuntopyörä oli parhaalla paikalla keskellä olohuonetta sohvan paikalla??
    Kalpea haamu, joka ei päivänvaloa kestä
    Jos et aja et voi ottaa!

  9. #39
    Liittynyt
    10/2004
    Paikkakunta
    Parkstad, Hki
    Viestit
    438
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri
    Jaaha,millasella porukalla olit liikeellä?missä kurvailitte.Meidän kuvia nähtävillä MTBCF:n sivuilla valokuvat-lappi-06

    Me (2) oltiin siis ihan jalkasin liikkeellä. Jälkiä näkyi vanhaan lapinkylään johtavalla mönkijäuralla.

    Ensi vuonna olisi kyllä tarkoitus lähteä kyllä ihan fillarilla.
    Pyörät tykkää siitä, että niillä ajetaan.

  10. #40
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Elmiira
    Me (2) oltiin siis ihan jalkasin liikkeellä. Jälkiä näkyi vanhaan lapinkylään johtavalla mönkijäuralla.

    Ensi vuonna olisi kyllä tarkoitus lähteä kyllä ihan fillarilla.
    Okei,käykää ensvuonna kurvailemassa reitti.

  11. #41
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    helsinki
    Viestit
    2.506
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti flys
    Siellähän se pitää ajaa jos ei ole alle 12v nuori. Ja eihän siellä käsittääkseni ole MINIMInopeusrajoitusta.
    No pitäisi ehkä olla? Eli kävelypyöräilijät kävelyteille?

    Tai kävelytiet pyöräilijöille!?

  12. #42
    flys Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sami P
    No pitäisi ehkä olla? Eli kävelypyöräilijät kävelyteille?

    Tai kävelytiet pyöräilijöille!?
    Näinhän se on ollut jo vuosia...

  13. #43
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    ratikan luvattu maa
    Viestit
    1.109
    Olikohan joku keltapaitainen kanuuna? tulossa maastopyörällä Vehoniemen suunnalta eilen illalla ennen klo seitsemää? tämmöistä moikkasin "isolla tiellä"
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

  14. #44
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Erlangen
    Viestit
    49
    (Nostetaan nyt ikiwanhaa topicia, ettei tarvitse luoda uutta.)

    Haluaisin vain kiittää sitä sinisissä pukeutunutta maantiekuskia, joka ajeli tänään puolilta päivin Saarenmaantieltä Kaarina Maununtyttärentietä Valkeakoskelle päin. Tarjosit vetoapua, mutta eihän meikäläisen kunnolla pysytty siellä perässä pitkäänkään. Ja sitten putoamisvaiheessa oli ilma niin lopussa, etten voinut edes kommunikoida.

    - punamusta Spessukuski
    jobec

  15. #45
    Liittynyt
    11/1999
    Paikkakunta
    maalla
    Viestit
    1.127
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti ellmeri Katso viesti
    Ketkä ajoivat pöyrisjärven maisemista norjaan tai sieltä pöyrisjärvelle,elokuun ekalla viikolla,oli kolmet jäljet?jotkut sliksi renkaatkin tai kuluneet.kyse ei oo klubilaisista.
    Oho. Ainakin me ajelimme niillä seuduilla noihin aikoihin (elokuun alku 2006). Yhdellä kuskilla taisi tosiaan olla melko sileät renkaat.

  16. #46
    Liittynyt
    01/2001
    Paikkakunta
    Hki
    Viestit
    3.139
    Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen? Mä oon nähny teiät niin monta kertaa..


  17. #47
    Liittynyt
    09/2005
    Paikkakunta
    vantaa/havis
    Viestit
    4.267
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mnph Katso viesti
    Oho. Ainakin me ajelimme niillä seuduilla noihin aikoihin (elokuun alku 2006). Yhdellä kuskilla taisi tosiaan olla melko sileät renkaat.
    Juu,jostain jo aikasemmin hokasin sun olleen kyseisenä aikana maisemissa.
    Älkää ny tänäkesänä ainakaan ennakoon ruisailko "meidän poluilla"menee uutuuden viehätys.

  18. #48
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.521

    Vink vink

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Kinnulassa perjantaina 4 elokuuka kello 16.15 Cervelolla?
    Entäs Vetelissä Pirkkutaisella samana päivänä noin kello 19.00
    pyörän merkkiä en nähnyt, mutta moikkasimme.
    Isäni toimi aikanaan vuoden ajan Vetelissä opettajana. Vaikka se selittäisikin monta asiaa (ja ikäluokkakin ainakin melkein täsmäisi), en silti usko hannupulkkisen kuluttaneen penkkiä hänen tunneillaan.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Täällä voisi kysellä tällaisia ja vastailla jos tietoa on.
    Uteliaitten topikki
    Sinä mukava ja nätti pyöräilijätyttönen, kolmekymppinen tai vähän alle. Näin sinut joskus jossain tai sitten ehkä en, mutta näkisin kuitenkin mielelläni uudestaan. Tiedät kyllä mikäli tarkoitan sinua. Otathan yhteyttä.



    Kukahan lienee se vanhempi mieshenkilö, joka jo vuosituhannen vaihteessa ajeli oranssilla Marin Rift Zonella (?) ja pysäköi sitä Tapiolassa saman istutuspuun metallisen suojakehikon toiselle puolelle kuin mihin minäkin olen oman Marinini aina kiinnittänyt. Viimeksi bongasin pyörän ko. paikasta varmaan joskus vuosi sitten, omat pysäköinnit kun tuolla ovat hieman harventuneet.

  19. #49
    Liittynyt
    02/2002
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    1.464
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen? Mä oon nähny teiät niin monta kertaa..
    Tuleehan tuosta ajeltua, mie oon se joka ajaa hiljaa ja jolla o komia Rush


    Töihin tullessa huomasin, että pyörätelineessa oli jollain sinivalkonen Nishikistä tehty fixi, etujarru oli ja on-onen takanapaki sattu silmään. Tunnistaako kukaan palstalainen omistavansa moista? Helsingissä Ruoholahdessa bongattu.

  20. #50
    Liittynyt
    05/2002
    Paikkakunta
    Siilinjärvi
    Viestit
    6.902
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esko Katso viesti
    Isäni toimi aikanaan vuoden ajan Vetelissä opettajana. Vaikka se selittäisikin monta asiaa (ja ikäluokkakin ainakin melkein täsmäisi), en silti usko hannupulkkisen kuluttaneen penkkiä hänen tunneillaan.
    Milloin ja missä koulussa isäsi oli. Minä olin 55-60 Vetelin yhteiskoulussa ja vuoden lukiossa. Kun en pärjännyt niin lähdin maailmalle. Muistan, että yhteikoulussa kiusasimme käypäläisiä melkein hengiltä. Mitä asiaa se selittäisi jos olisin ollut hänen tunneillaan?
    Jos et aja et voi ottaa!

  21. #51
    Liittynyt
    05/2000
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    4.521

    Vink vink

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viesti
    Milloin ja missä koulussa isäsi oli. Minä olin 55-60 Vetelin yhteiskoulussa ja vuoden lukiossa. Kun en pärjännyt niin lähdin maailmalle. Muistan, että yhteikoulussa kiusasimme käypäläisiä melkein hengiltä. Mitä asiaa se selittäisi jos olisin ollut hänen tunneillaan?
    Pitäisi ehkä varmistaa, mutta eiköhän tuo lie kuitenkin 70-luvun alkua ollut. Ja vuosiluvuista riippumattakin olin kutakuinkin varma, ettet samassa koulussa ole ollut.

    Hmm, mitäköhän?

  22. #52
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.322
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti KestreL Katso viesti
    Ketkä tunnustaa päivittäin ajavansa työmatkaansa Perkkaan lävitse Pellavaniementietä siinä sivussa olevat kerrostalot ohittaen?
    Muun muassa mä. Alla kauniilla ilmalla sininen Chesini. Sateella ja rapakeleillä keltainen NOX cc.
    "Hän löysi vihdoin itsensä", ne sanoivat miehestä, joka vasta varsin iäkkäänä lakkasi kehittymästä. -Samuli Paronen

  23. #53
    Gynis Guest
    Oliko se itse VesaP joka ajoi eilen (to 10.5) noin kello 18 aikoihin Röyläntiellä ylämäessä mua vastaan. Kyseisellä tyypillä oli alla keltainen Giantti ja päällä keltainen ajotakki. Ainakin kuski jaksoi nostaa kättä tangosta kun tervehdin.

  24. #54
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Ankka - Ankans
    Viestit
    3.734
    Ketkä olivat päässeet Orionin Kotiapteekki -lehteen (nro 2/2007) poseeraamaan? Surlyn perässä kulkee Burleyn lapsikärry ja pyörä taitaa olla lähettien ajopelejä, ainakin BC Hellsinki-tarra ja erilaiset pinnoissa kiinni olevat lätkät näkyvät hyvin.
    A Gentleman will walk but never run

  25. #55
    Liittynyt
    06/2003
    Paikkakunta
    .
    Viestit
    4.437
    Ketkä tunnustaa ajaneensa porukkalenkkiä tänään klo 10 aikoihin välillä Alaveteli-Kaustinen ? Pirttiniemi-Jylhä välillä tuli ensin pari maantiepyöräilijää vastaan ja n.10min perässä isompi joukko 10-15 pyöräilijää. Osa moikkaskin . Minä ajelin yksin vastaan quickstep paita päällä.
    -- not fast but furious --

  26. #56
    Punainen Pilvi Guest
    Oliko se joku teistä? Eilen alkuillasta matkalla kohti pohjoista pyörät hopeaisen diesel-volkkarin katolla, tauolla siinä iin pohjoispuolella olevalla marjapuuron värisellä grillillä/terassilla perheensä kanssa.

  27. #57
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mk Katso viesti
    Ketkä tunnustaa ajaneensa porukkalenkkiä tänään klo 10 aikoihin välillä Alaveteli-Kaustinen ?
    Eiköhän se vastaus löydy Ykspihlajan Reiman tai Kälviän Tarmon suunnalta, vaikka kälviäläisistä huomattava osa olikin ISM-kisoissa Sipoossa.

    Tai sitten ensi viikon Seljes Triathlon on paisunut niin jättimäiseksi, että joku on ryhtynyt treenaamaan tosissaan kisareitillä

  28. #58
    Havaittu kaksi pyörämatkailijaa, perävaunut pyörissä kiinni. Torstaina 2.8. Siilinjärveltä muutama kilometri Viitasaaren suuntaan, suunta länttä kohti. Miten reissu sujuu kärryt perässä maantiellä? Jos matkalla olette vielä, toivon hyvää loppumatkaa.

  29. #59
    Punainen Pilvi Guest
    Havaittu joku suhteellisen pervon näköinen sinkuloija temppuilemassa -oiskohan ollut siinä kampin kauppakeskuksen liepeillä - toissa iltana.
    Ellen tietäisi paremmin niin väittisin etä se oli ystäväni dt.

  30. #60
    Liittynyt
    07/2007
    Viestit
    33
    Tulipas muuten tänään Haltialan suunnalla todella hieno Colnago vastaan. Nopiaan mentiin ohi ja kohdalla oli muitakin mankeloitsijoita jotka söivät huomiokykyä hieman ettei riittävän tarkasti nähnyt, mutta punaista ja mustaa näkyi. Ettei olisi ollut peräti Pyöräsi Kuva-topicissa foorumnistien (sivuunkirjoittanut mukaanlukien) kuolaa valuttanut arvoisan nimimerkki Get-a-wayn arvoisa Ferrari?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •