Sivu 191 / 191 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91141181189190191
Näyttää tulokset 5.701 - 5.720 / 5720

Aihe: Alennusmyynnit

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kohtahan se nähdään... Tilasin Vega H20 ja Guard 3.0 takin ämmänä, oon 181cm, jalan sisäsauma 82cm ja 77kg lihavuutta. Let's see.
    Mä tilasin samoilla mitoilla (+3 kg) Vega H2O-takin ja Classe-paidan ällänä. Normaalisti kamat ämmää ja Castellit äksällää. Arvelin Santinin olevan näiden puolivälissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jekkujätkä Katso viesti
    Mä tilasin samoilla mitoilla (+3 kg) Vega H2O-takin ja Classe-paidan ällänä. Normaalisti kamat ämmää ja Castellit äksällää. Arvelin Santinin olevan näiden puolivälissä.
    Kyllähän tässä vaiheessa voi jo myöntää että pasiset on kuikat. Heitän vaatteet mereen jos eivät ole sopivia
    -L.

Pate sekä kissa heti huomenissa sytyttävät noitarovion.

Kohtahan se nähdään... Tilasin Vega H20 ja Guard 3.0 takin ämmänä, oon 181cm, jalan sisäsauma 82cm ja 77kg lihavuutta. Let's see.
    XXLssä voi käydä sovittamassa Vega Extremeä. Mulle koko M sopiva. 173cm 59kg. Mahtuu lämmintä väliin tarvittaessa.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Koko syksy tuntu olevan keuloja hyvässä tarjouksessa, mutta ei raaskinu ostaa kun oli epävarma suunnitelmista. Nyt kun olis ostamassa, ei löydy oikeen mitään. Saa ilmoittaa jos tulee hyviä tarjouksia enskakeuloista 150-180mm joista saa 170mm kyhättyä.

Nousiko tuolla Santinilla hinnat yön aikana vai katsoinko väärin? Muistelin, että osa takeista oli muutaman kympin halvempia mitä nyt.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti yrmis Katso viesti
    Nousiko tuolla Santinilla hinnat yön aikana vai katsoinko väärin? Muistelin, että osa takeista oli muutaman kympin halvempia mitä nyt.
    Eilisen tilauksen hinnat:

[SIZE=true]0W1180GITVEGAH20_AF_M[/SIZE]
    VEGA H20 - BIB TIGHTS - Color : AF- Size : M
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    [SIZE=true]1 [/SIZE]
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    [SIZE=true]SP460--GUARD_NE_UNI[/SIZE]
    GUARD - RAINY CAP - Color : NE- Size : UNI
    [SIZE=true]€16[/SIZE]
    [SIZE=true]1 [/SIZE]
    [SIZE=true]€16[/SIZE]
    [SIZE=true]W952275GUAR3_AF_M[/SIZE]
    GUARD 3.0 - JACKET ORANGE - Color : AF- Size : M
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    [SIZE=true]1 [/SIZE]
    [SIZE=true]€72[/SIZE]
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lammy Katso viesti
    XXLssä voi käydä sovittamassa Vega Extremeä. Mulle koko M sopiva. 173cm 59kg. Mahtuu lämmintä väliin tarvittaessa.
    Kohta saa varmaan kirjoittaa voe bergele -topiikkaan... Mites Santinin elastisuus matsku/säämiskä? Se on itsellä usein ratkaisevaa, esim. Gore Wearin kamat ovat keskimäärin niin jäykkiä että pakko olla hyvin lähellä oikeaa kokoa.
    -L.

Saatan päätyä voebergeleeseen, tilasin S-kokoa ja olen 173cm..

Iikan pyörävarikolla nastarenkulat puoleen hintaan. Paitsi Terrenet.

https://iikanpyoravarikko.fi/shop/ca...starenkaat-366

RCZ kaupassa on ollut esim Lyrikkejä tarjouksessa, mutta vaatinee uutiskirjeen tilaamista ja (usein) nopeaa reagointia.

Parin viime viikon aikana ollut 180mm Lyrik RC2 Debonair 529 ja Pike RCT3 399.

Pikestä ei saa 170mm, lyrik menee yli budjetin, kovassa seurannassa kyllä ollu mutta sopivat keulat olleet sielä vähissä. Syssyllä oli yaria johki 200-300e kokoajan tyrkyllä :/ Budjetti noin 400e, unohtui mainita.

Favero Assioma Duot 599€ Verkkokaupasta.
    https://www.verkkokauppa.com/fi/prod...Bo1Zc4dWhxu1to

Olin jo tilaamassa tuolta Santinilta pari paitaa mutta totesin etten oikeasti tarvitse niitä niin en sitten tilannut. Mutta Sportamorelta tilasin veskan hanskat kun oli hyvässä tarjouksesa, tosin toi koodi oli jo mennyt umpeen mutta siihen oli ilmeisesti joku minimitilaus joka ei olisi kuitenkaan täyttynyt.

Kohta saa varmaan kirjoittaa voe bergele -topiikkaan... Mites Santinin elastisuus matsku/säämiskä? Se on itsellä usein ratkaisevaa, esim. Gore Wearin kamat ovat keskimäärin niin jäykkiä että pakko olla hyvin lähellä oikeaa kokoa.
    Äläs vielä. Sovitin XXL:ssä Vega Extreme -takkia ämmänä ja ällänä. Päällä oli t-paita ja ohut neule. Ämmä oli tiukka kuin ... kisakireä asu, vetskarin sai kiinni ja pituutta enemmän kuin äksälläseissä Castellin Perfettossa. Ällä istui paljon mukavammin pullottamatta, pituutta hiukan enemmän.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jekkujätkä Katso viesti
    Äläs vielä. Sovitin XXL:ssä Vega Extreme -takkia ämmänä ja ällänä. Päällä oli t-paita ja ohut neule. Ämmä oli tiukka kuin ... kisakireä asu, vetskarin sai kiinni ja pituutta enemmän kuin äksälläseissä Castellin Perfettossa. Ällä istui paljon mukavammin pullottamatta, pituutta hiukan enemmän.
    Hrohkaisevaa.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Saatan päätyä voebergeleeseen, tilasin S-kokoa ja olen 173cm..
    Ainakin sovittamani Santinin S koko takki oli toinen iho.

Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla

Vastaavasti Guard 3.0 (slim) takki taas älytön teltta rinnasta ja mahasta ajoasennossa, kun taas samassa koossa taskuunmenevä tuulitakki oli odotettu slim.

Santinin vaatteet ihan käytettäviä hintasekseen, mutta ei niiden kokotaulukoissa tunnu olevan mitään logiikkaa. Kolmea eri tuotetta oon niiden slim mitoituksella kokeillut ja kaikki ovat hyvin erilaisella skaalalla: Castellia tiukempi...ei-todellakaan-slim.

Olisiko kenelläkään vinkata mistä löytäisi jotain hyviä tarjouksia sähköpyöristä (täysjousto), esim. viime vuoden malleja? Kokoa rungolla pitäisi olla "XL" ja hintaluokka 4000-6000 € alennettuna

Alennusmyynnit

Tuolla budjetilla löytyy. Miten olisi vaikkapa: https://m.startfitness.co.uk/cycle/b...ne609bk19.html, ale vaan ei ole mikään kummoinen. Ehkä voi tinkiä lisää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hphuhtin Katso viesti
    Tuolla budjetilla löytyy. Miten olisi vaikkapa: https://m.startfitness.co.uk/cycle/b...ne609bk19.html, ale vaan ei ole mikään kummoinen. Ehkä voi tinkiä lisää
    Kun sivun avas tuli ikkuna missä luvattiin 10% alea ekasta tilauksesta kun rekisteröityy. Eikä siinä heti ainakaan ollu rajotuksia. Noissa summissa jo ihan mukava lisäale

Lähetetty minun SM-N975F laitteesta Tapatalkilla

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •