CanyonPartioaittaShimanoGarmin
Sivu 427 / 427 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 327 377 417 425 426 427
Näyttää tulokset 12.781 - 12.790 / 12790

Aihe: Syksy tulee, valoa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HeZaH Katso viesti
    Itse Garmin edge 1030 plus on ehjä. Mountti on vain ottanut osumaa täpärissä.

Tuo Magicshinen mountti pitää laittaa tutkintaan. Taitaa tosin saada vain Magicshinen oman lampun alas järkevästi, mutta ei esim. Fenix bc30:stä.
    Fenixistä irtoaa myös se alkuperäinen kisko pohjasta pienillä ruuveilla. Siihen jos saisi modattua tuon garminin mountin tilalle.

Fenix on kyllä vähän kehittyneempi kiinanvalo, kun noita varaosia saa helposti ja halvalla. Saisivat vaan kutaleet vähän päivittää noita valojaan.

Edit:

Eipä tarvitsekkaan modailla. Tuohon on olemassa ihan oma mountti, joka käy suoraan noihin garmin telineiden pohjaan.

https://www.fenix-store.com/fenix-al.../#&gid=1&pid=3

Fenixiltä löytyy myös kypäräkiinnike:
    https://www.fenix-store.com/fenix-al...helmet-holder/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Etuajo-oikeus Katso viesti
    Tosiaan optiikat, rungot ja osat ovat hyvinkin edullisia ja rakentelunkin oppii suht nopeasti. Melkeinhän nuo kaikki toimii periaatteella plug and play.

Mitä ajureita käytit? Muistaakseni Convoyn ekat portaattomat tehonsäätöajurit oli vähän vielä huonoja kun taisi kelata liian nopeasti kirkkaaksi ja oli hankala löytää sopivaa. Harmi kun ei käytä softana vaikka NarsilM tai Andurilia.

Onko Hankin valot tuttuja? https://intl-outdoor.com/
    Vaikka tässä ketjussa meitä rakentelijoita ei halutakaan asioita sotkemaan niin minun mielestäni ei ole väärin, että täälläkin välillä näkee, mitä pienellä askartelulla ja aiheeseen perehtymisellä voi saada aikaiseksi.

Ajurit on tätä mallia: https://www.aliexpress.com/item/4001008203515.html olikin näköjään 2.8A.

Mulla on Convoy H2 otsalamppu tuommoisella portaattomalla + USB-portilla olevalla ajurilla. Kyllä se säätö melko hätäinen on ja varsinkin alemmilla tehoilla jo ongelmallinen. Nuo Narsilit ja Andurilit on mun mielestä jo luokassa "over engineered" enkä ole siksi jaksanut niistä innostua. Ei ole Hankin valoista omia kokemuksia, mutta hyviltä ne vaikuttavat.

Mutta ei nyt häiritä enempää ettei saada bännejä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wesku79 Katso viesti
    Vaikka tässä ketjussa meitä rakentelijoita ei halutakaan asioita sotkemaan niin minun mielestäni ei ole väärin, että täälläkin välillä näkee, mitä pienellä askartelulla ja aiheeseen perehtymisellä voi saada aikaiseksi. *
    Siinä vaiheessa kun alan itse väkertämään olisin ihan iloinen että info löytyy aiheen mukaisesta topikista eikä tuntien foorumi-googlehaulla ja mieluusti sitten neuvoakin kysyisin siellä

Vaikka tässä ketjussa meitä rakentelijoita ei halutakaan asioita sotkemaan niin minun mielestäni ei ole väärin, että täälläkin välillä näkee, mitä pienellä askartelulla ja aiheeseen perehtymisellä voi saada aikaiseksi.
    No mutta sehän selvisi tuosta aiemmasta viestistäsi, enkä nää tuossa mitään parempaa mitä 160e valmisvalossa, joka tulee nätisti stongaan kiinni ja valo syttyy nappia painamalla. Rahan säästökin jää aika vähäiseksi.

Mun mielestä rakentelu on hienoa ja voin kyllä tsekkailla tuota toista ketjua tasaiseen tahtiin. Mulla vaan ilmeisesti on tuo vaatimustaso vähän korkeammalla. Eli tuollainen yllä linkittämäni Exposure olisi sellainen mitä voisin kuvitella rakentelevani. Tai sitten jotain vastaavaa mitä Lupine tarjoaa.

Ei ehkä oikein tuosta mun kuvasta erottunut, mutta alla näkyy se mikä on melkein poikkeuksetta valmislampuissa pielessä. Mukaanlukien tuo Exposure videoiden perusteella. Olematon värintoisto ei varmaan useimpia haittaa, mutta itse kyllä tykkään, että näkee mitä materiaalia se polun pinta on.

Ei ehkä oikein tuosta mun kuvasta erottunut, mutta alla näkyy se mikä on melkein poikkeuksetta valmislampuissa pielessä. Mukaanlukien tuo Exposure videoiden perusteella. Olematon värintoisto ei varmaan useimpia haittaa, mutta itse kyllä tykkään, että näkee mitä materiaalia se polun pinta on.
    Itse myös tykkään syyspimeillä nähdä kaiken väriloiston mitä luonto tarjoaa, etenkin ruskean, punaisen ja keltaisen sävyt mahdollisimman hyvillä valoilla. Tätä harmautta kun näkee sitten taas kevääseen asti muutenkin.

Juujuu. Hirveet cri-speksit on ja sitten niissä diy-taskulampuissa onkin samat ledit kuin kaupasta löytyvissä, jolloin ledi muuttuukin keskenkertaiseksi. Ja jokin toinen speksi onkin se ratkaiseva.

Rakentelu on kivaa kannattaa myöntää se

En ymmärtänyt tuosta mitään, mutta olen samaa mieltä

Ei ehkä oikein tuosta mun kuvasta erottunut, mutta alla näkyy se mikä on melkein poikkeuksetta valmislampuissa pielessä. Mukaanlukien tuo Exposure videoiden perusteella. Olematon värintoisto ei varmaan useimpia haittaa, mutta itse kyllä tykkään, että näkee mitä materiaalia se polun pinta on.*
    Tuossa kännyllä automaattiasetuksilla kuvattuna, harmaatasapaino säädetty jälkikäteen. Epätasainen valo voi tehdä eroja kun on kuvattu puhelin toisessa ja lamppu toisessa kädessä
    vähän sinne päin.

Päivänvalo (ikkunalaudalla, valo epätasaisesti yläreunassa kirkkaampi)

Tokmanni USB-ladattava pikku otsalamppu (9€ tarjous, 15e normaalihinta)

Nitefighter kiinanvalo (oliskohan ollut 40€ muinoin)

Tokmanni raksaledi, ehkä 5€ tarjouksesta, about 4000k

Smo muokkasi tätä : Eilen at 21.45

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •